dat red ik nog niet in een maandquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Daar kun je je lelijk in vergissen zag ik onlangs in mijn datarapport...
Gelukkig werkt het bij mij alleen als ik contact het met een wifi, maar had toch (zonder foto's/geluid etc) voor de whatsapp aplicatie 56mb in een week tijd verbruikt
Fok! opstarten? Daarvoor moet je het eerst kunnen afsluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef DJMO het volgende:
Voor whats app hoef je niet eerst FOK! op te starten, het is sneller, directer, goedkoper en je kunt er filmpjes, foto's en geluidsopnames mee versturen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Fok! opstarten? Daarvoor moet je het eerst kunnen afsluiten.
Je weet dat je daarvoor een ban kan krijgen van 24 uur.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:50 schreef maffemuts het volgende:
[..]het kunnen afsluiten is geen probleem denk ik hoor Rucky
Je kunt ook gewoon kijken waar die link heen verwijst en er niet op klikken... duh.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor een ban kan krijgen van 24 uur.
Liet je alleen maar zien dat het echt niet moeilijk is om af te sluitenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Je weet dat je daarvoor een ban kan krijgen van 24 uur.
je bent geweldigquote:
Ik had het wel gezien maar uitloggen is wat anders dan afsluiten.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:57 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Liet je alleen maar zien dat het echt niet moeilijk is om af te sluitenmaar linkje verwijderd
stekker uit je pc trekken, batterij uit je laptop en telefoon halen. en vergeet je ramen en deuren niet te sluiten en blinderen tegen rooksignalen en tamtamquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:00 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien maar uitloggen is wat anders dan afsluiten.
Maar dat wil ik helemaal niet.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:03 schreef maffemuts het volgende:
[..]
stekker uit je pc trekken, batterij uit je laptop en telefoon halen. en vergeet je ramen en deuren niet te sluiten en blinderen tegen rooksignalen en tamtam
Geeft maar een vrijdagmiddagdrink naar keuze aan Rucky...quote:
Zet het bier maar in de koelkast het is bijna weekend.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:07 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Geeft maar een vrijdagmiddagdrink naar keuze aan Rucky...
*come come everything will be allright*
wich reminds me .. zie whats appquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:11 schreef Merlijn het volgende:
Bijna weekend!
* Merlijn zit lekker met een deephouse set te prullen....
Bekend ding. Blij dat ik hem kwijt benquote:
OP sommige dingen moet je idd niet bezuinigen. Ik spaar liever door voor iets goeds dan dat ik bagger kwaliteit ga kopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bekend ding. Blij dat ik hem kwijt benfaders werken maar voor 50% van de schuif, geen midi, bagger geluidskaart en een latency waar je u tegen zegt. Maar hier geldt heel simpel: goedkoop is duurkoop.
Na, ik schiet dan ook weer een beetje doorquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:26 schreef Rucky het volgende:
[..]
OP sommige dingen moet je idd niet bezuinigen. Ik spaar liever door voor iets goeds dan dat ik bagger kwaliteit ga kopen.
Daar past toch helegaar geen LP op?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Na, ik schiet dan ook weer een beetje door
Oud (119 euro):
[ afbeelding ]
Nieuw (1048 euro):
[ afbeelding ]
Ik draai volledig digitaal. Als ik met vinyl zou draaien heb ik met mijn collectie twee sleepezels nodig om ze mee te nemen.quote:
Ik heb dat hele DJ gebeuren nooit zo goed begrepen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik draai volledig digitaal. Als ik met vinyl zou draaien heb ik met mijn collectie twee sleepezels nodig om ze mee te nemen.
heerlijke uitlegquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Ik heb dat hele DJ gebeuren nooit zo goed begrepen.
Je neemt een hele stapel baggerplaten, daarvan zet je er twee op.
Als dan de ene bijna afgelopen is, zet je de andere op.
En als je dat dan maar vaak genoeg doet voor heeeeeel veel mensen, wordt je stinkend rijk.
Ik denk dat ik het ook nooit zal begrijpen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
En als je dat dan maar vaak genoeg doet voor heeeeeel veel mensen, wordt je stinkend rijk.
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:56 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is niet afkraken hoor, dat is eeehhhhh, opbouwende kritiek!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.
Over smaak valt idd niet te twisten. Ik ben op Lowlands geweest en dat was best wel tof maar van die muziek heb ik maar weinig thuis.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wat voor jou bagger is, is voor een ander heerlijke muziek. Jammer dat je gelijk gaat afkraken.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
Zoo ben er weer djmo en merlijn blij gemaakt
Oh, jij zocht toch nog een boek?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef belle1608 het volgende:
Zoo ben er weer djmo en merlijn blij gemaakt
Nee Hardrock is gevarieerd wil je zeggenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:13 schreef Pulver het volgende:
[..]
Dat is niet afkraken hoor, dat is eeehhhhh, opbouwende kritiek!![]()
Maar sorry hoor, je kan het toch nauwelijks muziek noemen?
Ik snap ook niet zo goed waarom die grote DJ's zo'n hele berg met platen/cd's hebben.
Werkelijk alles (maar dan ook echt alles) klinkt gewoon hetzelfde.
Nee, maar je gaat er wel heel erg vrolijk van kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 17:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee Hardrock is gevarieerd wil je zeggen
Ze kijken ook zo blijquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:03 schreef Pulver het volgende:
Wat dat betreft kan je beter naar een hardrock concert gaan.
Dat is tenminste een vrolijke bedoening!
Dat wil zeggen...![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik zie er nog steeds geen voordelen inquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:32 schreef DJMO het volgende:
Voor whats app hoef je niet eerst FOK! op te starten, het is sneller, directer, goedkoper en je kunt er filmpjes, foto's en geluidsopnames mee versturen
Ik zie het ook helemaal voor me.quote:
Ik heb wel trek maar geen zin om te koken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:07 schreef maffemuts het volgende:
Goed hier vanavond ook maar pasta op tafel... heb toch geen trek, kunnen vent en kids er lekker van genieten... neem wel n boterhammetje kaas ofzo
Bij ons in de tuin groeide maggiplanten de vingers insmeren met een platgewreven blaadje is ook effectief om het af te leren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:10 schreef DJMO het volgende:
Geert had weer een leuke neiging .. vingers achter in z'n strot douwen tot aan kotsen toe. Heeft Jan ook een periode gehad, maar nu begon Jan Geert weer na te doen.![]()
oplossing .. byte-xGeert heeft het door, en Jan BLIJFT z'n vingers in z'n mond stoppen en dan klagen dat het vies is
Maar jij bent ook niet normaal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:30 schreef Ehhe het volgende:
Ik dronk vroeger maggi zo uit het flesje als ik de kans kreeg. Héérlijk
ga je wat halen, of kijk je waar je kan aanschuivenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet normaal.
En ik heb geen zin om te gaan koken.![]()
Ik zal wel naar de keuken moeten want morgen is het over datum. Maar als iemand wil komen koken dan ga ik niet moeilijk doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:41 schreef maffemuts het volgende:
[..]
ga je wat halen, of kijk je waar je kan aanschuiven
Les één bij producten die over de datum zijn:quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:45 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik zal wel naar de keuken moeten want morgen is het over datum. Maar als iemand wil komen koken dan ga ik niet moeilijk doen.
Dat weet ik wel maar ik moet toch eten vandaag dus laat ik het maar combineren.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Pulver het volgende:
[..]
Les één bij producten die over de datum zijn:
Gewoon wat langer doorverwarmen of doorbakken.
Is dan nog prima te gebruiken.
Haha en bedankt! Ik vind het nu ook niet meer lekker hoor, zo puurquote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet normaal.
En ik heb geen zin om te gaan koken.![]()
nee, ik word niet ziek...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:41 schreef Ehhe het volgende:
Ohnee, word je ziek?Ff lekker stomen wil wel helpen om het snot wat te laten stromen
* Rucky dolfina-chica in bed legt. Zo rust maar even lekker uit dat heb je wel verdient.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:45 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nee, ik word niet ziek...
ben het volgens mij al ...
het liep mijn soep al in!!![]()
![]()
doe je de hond straks ff uitlaten dan??quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky dolfina-chica in bed legt. Zo rust maar even lekker uit dat heb je wel verdient.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
zou niet weten wat... lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:54 schreef Ehhe het volgende:
Maar serieus: als ik iets voor je kan doen moet je 't maar ff laten weten!
quote:
quote:doe je de hond straks ff uitlaten dan??
heb je een kop thee voor me?
ik wil ook graag wat te lezen?
heb je ook keelpastilles?
mag ik ook een glas ijskoud water?
quote:
quote:
Wat Rucky zegtquote:
Nee, dat weet ik ook wel.quote:
Dat kan je ook op twee manieren lezenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Ganzz het volgende:
[..]
Inderdaad, ik blijft thuis vanavond, maar nu echt geen ruk te doen...
Als je het maar uit je hoofd laat om te zeggen dat je ruk door Rucky kan vervangen.quote:
zo ziek ben ik niet!!! lolquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:35 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Wat Rucky zegtBoodschappen doen ofzo of de hond uitlaten.
ah wel lief van jequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:37 schreef Pulver het volgende:
[..]
Nee, dat weet ik ook wel.
Maar het is zo'n plaatje met een kotertje en een dikke buik.
En dan ineens twee van die kotertjes.
Je hebt het nog wel eens over je kinders
de reden dat ik blij ben dat ik een windjack bij me had vanavondt tijdens het hardlopen :x toen ik klaar was moest ik nog uitlopen naar huis.. maar ik was drijfnat van het zweet .. zó blij dat ik een jack aan kon trekkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
OkéWas niet onaardig bedoeld
. Verkoudheid is wel vermoeiend idd
. Wil ook nogal met dit weer, ene moment WARM en andere moment koud en winderig :/
mot er gebeuren chef ?quote:
weet ik Ehhe!! Vind het ook heeeeeeeeeel lief, maar ik zou echt niet weten wat je zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
OkéWas niet onaardig bedoeld
. Verkoudheid is wel vermoeiend idd
. Wil ook nogal met dit weer, ene moment WARM en andere moment koud en winderig :/
Whehehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "pap, wat is het verschil tussen in principe en in feite?"
Vader antwoord: "Vraag je zus eens of ze voor een miljoen met de ouwe buurman naar bed zou gaan!"
Dus Jantje doet wat gevraagd werd.
Jantje komt terug bij vader: "Pa, zus zou dat voor een miljoen doen"
Pa: "Vraag je moeder maar hetzelfde."
Zo gevraagd, zo gedaan...
Jantje: "Pa, ook ma zou het doen! Wat heeft het nou te maken met in principe en in feite?"
Pa: "Nou dat zal ik je uitleggen zoon! In principe zijn we 2 keer miljonair maar in feite wonen we met 2 hoeren onder 1 dak!"
Jij lachte niet om mijn mopje, dus doe ik dat ook niet om de jouwequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "pap, wat is het verschil tussen in principe en in feite?"
Vader antwoord: "Vraag je zus eens of ze voor een miljoen met de ouwe buurman naar bed zou gaan!"
Dus Jantje doet wat gevraagd werd.
Jantje komt terug bij vader: "Pa, zus zou dat voor een miljoen doen"
Pa: "Vraag je moeder maar hetzelfde."
Zo gevraagd, zo gedaan...
Jantje: "Pa, ook ma zou het doen! Wat heeft het nou te maken met in principe en in feite?"
Pa: "Nou dat zal ik je uitleggen zoon! In principe zijn we 2 keer miljonair maar in feite wonen we met 2 hoeren onder 1 dak!"
daarom hoefde ik ook niet te lachen om die van jou...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef Pulver het volgende:
Omdat het zo rustig is, dan maar een thema erin gooien
[..]
Jij lachte niet om mijn mopje, dus doe ik dat ook niet om de jouwe![]()
Bovendien kende ik hem al
Verdorie, ik kan het beter bij me plaatjes houden...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom hoefde ik ook niet te lachen om die van jou...
die kende ik ook al
Het meeste is al opgelost nu moet jij alleen nog in je hardren topic nog vertellen dat je de hebt ingeschreven hebt voor de 10 km run. Zet hem op DJMOquote:
sta ik al mee in de op daarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het meeste is al opgelost nu moet jij alleen nog in je hardren topic nog vertellen dat je de hebt ingeschreven hebt voor de 10 km run. Zet hem op DJMO
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
kom jij dan filmen Rucky? En Merlijn foto's maken?![]()
hee!!! Das discriminatie!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
Eerst maar een vrijdagavond foto voor alle mannen hier:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers;
Ja, dit is een Harley Davidson Sportster 883 Roadster
Daar denkt dat meisje in dat paarse shirt heel anders overquote:
maar wat voor sportschoenen zijn dat nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Pulver het volgende:
Da's waar ook, ik vergeet gewoon het plaatje voor de vrouwen hier.
[ afbeelding ]
Kijk ze kijken op de achtergrond!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar wat voor sportschoenen zijn dat nou?
Je bent een echte motorliefhebber dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef dolfina-chica het volgende:
doe me toch dat eerste plaatje maar!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |