weet ik Ehhe!! Vind het ook heeeeeeeeeel lief, maar ik zou echt niet weten wat je zou kunnen doen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:48 schreef Ehhe het volgende:
OkéWas niet onaardig bedoeld
. Verkoudheid is wel vermoeiend idd
. Wil ook nogal met dit weer, ene moment WARM en andere moment koud en winderig :/
Whehehequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "pap, wat is het verschil tussen in principe en in feite?"
Vader antwoord: "Vraag je zus eens of ze voor een miljoen met de ouwe buurman naar bed zou gaan!"
Dus Jantje doet wat gevraagd werd.
Jantje komt terug bij vader: "Pa, zus zou dat voor een miljoen doen"
Pa: "Vraag je moeder maar hetzelfde."
Zo gevraagd, zo gedaan...
Jantje: "Pa, ook ma zou het doen! Wat heeft het nou te maken met in principe en in feite?"
Pa: "Nou dat zal ik je uitleggen zoon! In principe zijn we 2 keer miljonair maar in feite wonen we met 2 hoeren onder 1 dak!"
Jij lachte niet om mijn mopje, dus doe ik dat ook niet om de jouwequote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:53 schreef dolfina-chica het volgende:
Jantje komt thuis en vraagt aan zijn vader: "pap, wat is het verschil tussen in principe en in feite?"
Vader antwoord: "Vraag je zus eens of ze voor een miljoen met de ouwe buurman naar bed zou gaan!"
Dus Jantje doet wat gevraagd werd.
Jantje komt terug bij vader: "Pa, zus zou dat voor een miljoen doen"
Pa: "Vraag je moeder maar hetzelfde."
Zo gevraagd, zo gedaan...
Jantje: "Pa, ook ma zou het doen! Wat heeft het nou te maken met in principe en in feite?"
Pa: "Nou dat zal ik je uitleggen zoon! In principe zijn we 2 keer miljonair maar in feite wonen we met 2 hoeren onder 1 dak!"
daarom hoefde ik ook niet te lachen om die van jou...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:58 schreef Pulver het volgende:
Omdat het zo rustig is, dan maar een thema erin gooien
[..]
Jij lachte niet om mijn mopje, dus doe ik dat ook niet om de jouwe![]()
Bovendien kende ik hem al
Verdorie, ik kan het beter bij me plaatjes houden...quote:Op vrijdag 22 juni 2012 20:59 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
daarom hoefde ik ook niet te lachen om die van jou...
die kende ik ook al
Het meeste is al opgelost nu moet jij alleen nog in je hardren topic nog vertellen dat je de hebt ingeschreven hebt voor de 10 km run. Zet hem op DJMOquote:
sta ik al mee in de op daarquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:08 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het meeste is al opgelost nu moet jij alleen nog in je hardren topic nog vertellen dat je de hebt ingeschreven hebt voor de 10 km run. Zet hem op DJMO
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:10 schreef DJMO het volgende:
kom jij dan filmen Rucky? En Merlijn foto's maken?![]()
hee!!! Das discriminatie!!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:04 schreef Pulver het volgende:
Eerst maar een vrijdagavond foto voor alle mannen hier:
[ afbeelding ]
Voor de liefhebbers;
Ja, dit is een Harley Davidson Sportster 883 Roadster
Daar denkt dat meisje in dat paarse shirt heel anders overquote:
maar wat voor sportschoenen zijn dat nou?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:25 schreef Pulver het volgende:
Da's waar ook, ik vergeet gewoon het plaatje voor de vrouwen hier.
[ afbeelding ]
Kijk ze kijken op de achtergrond!!!!![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
maar wat voor sportschoenen zijn dat nou?
Je bent een echte motorliefhebber dusquote:Op vrijdag 22 juni 2012 21:28 schreef dolfina-chica het volgende:
doe me toch dat eerste plaatje maar!!!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |