toch wel weer jammer hoor rucky!!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.
Dank u, je hebt mijn voornaam gejat, nou.. bijna dan.quote:
Zo'n openlucht-zwembad op de langste dag van het jaar...quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
toch wel weer jammer hoor rucky!!!
was de 2de keer vandaag!!!
Whahahahaha... die TT!!!
Geen idee... deels buiten? Defqon...
Toch een beetje dubbelzinnig, Rucky....quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky wererom blij is dat die niets in zijn mond heeft.
Ik denk dat ik nu beter mijn mond kan dicht houden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:33 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Toch een beetje dubbelzinnig, Rucky....
als je je mond vol hebt, kan het vervelend zijn als je je mond dichthoudtquote:Op donderdag 21 juni 2012 20:36 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu beter mijn mond kan dicht houden.
Nee joh, nieuwe vuurvliegjes vangenquote:Op donderdag 21 juni 2012 21:21 schreef dolfina-chica het volgende:
wat zijn we allemaal aan het doen??
kaboutertjes tellen??
ojee.... dat is onbegonnen werk...quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:22 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Nee joh, nieuwe vuurvliegjes vangen
En nog wat hamsters voor in de electra kast
ik heb wel kinderverhalen geschreven ja..quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:24 schreef DJMO het volgende:
d-c .. heb jij er al eens aan gedacht om sprookjes te gaan schrijven?
kneippquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind jasmijn zo lekker zoet ruiken. Lavendel wat in douchespul verwerkt zit ruikt zo chemisch vaak
vooruitzicht...quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:10 schreef Ehhe het volgende:
Oeh kneipp is wel echt heel lekker!
Heftige msn-gesprekken dan weer niet...
Bij lavendel moet ik tegenwoordig denken aan het midweekje Zeeland.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:03 schreef Ehhe het volgende:
Ik vind jasmijn zo lekker zoet ruiken. Lavendel wat in douchespul verwerkt zit ruikt zo chemisch vaak
quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:44 schreef YskaFredriksson het volgende:
Hahaha heus niet :p ik raak ook nooit wat kwijt :p
Nou ik kruip maar eens uit de tent. Schoentjes aan en op zoek naar het feest :p
Dames bedankt voor het medeleven, ik wens jullie nog een fijne avond ik ga een feestje bouwen, ajoooo!
Heerlijk Dolfina!!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:05 schreef dolfina-chica het volgende:
ruik ik niet lekker???
jullie lopen wel heel vroeg weg!
Oee lekkerquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:10 schreef dolfina-chica het volgende:
ik kon niet kiezen, dus ik heb jasmijn en lavendel door elkaar gedaan![]()
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer iemand in bed te krijgen.... schiet weer niet op....
heb je geen lokmiddelquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:14 schreef Merlijn het volgende:
Ik probeer iemand in bed te krijgen.... schiet weer niet op....
Heb al eens een ruk aan de ketting gegeven, maar hielp niet....quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb al eens een ruk aan de ketting gegeven, maar hielp niet....
quote:
Heb je de ketting wel losgemaakt van het keukenhaakje?quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:17 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Heb al eens een ruk aan de ketting gegeven, maar hielp niet....
Oh ja!quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:18 schreef Pulver het volgende:
[..]
Heb je de ketting wel losgemaakt van het keukenhaakje?
Deuren zijn op slot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:19 schreef Ganzz het volgende:
[..]
En dan vastmaken aan je eigen arm, anders gaat ze er vandoor!
Die wat je *had* wilde je zeggen?quote:
Nou vooruit... tot morgen allemaal....quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:25 schreef belle1608 het volgende:
*Merlijn maar mee het bed in trekt, die is ook moe*
quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:26 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nou vooruit... tot morgen allemaal....
Die vind ik zoo liefquote:Op donderdag 21 juni 2012 23:28 schreef Pulver het volgende:
Slaap ze jullie twee!
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
* Rucky bed uit kruipt om op een knopje te drukken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef belle1608 het volgende:
Tot morgen!!
* Koffie vast klaar zet
* Waterkoker vast vult
* Thee, suiker, melkpoeder, lepeltjes, mokken vast klaarzet
Aangezien ik morgen vrij ben en niet denk dat ik voor de koffie e.d. kan zorgen!
Hoeven jullie alleen maar op het aan knopje te drukken en de rest op tafel te zetten
en de kaboutertjes hebben de rest van het werk gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky bed uit kruipt om op een knopje te drukken.
Ik dacht dat kaboutertjes alleen voor het licht in de gloeilampen zorgden. Zo vroeg in de ochtend en ik heb alweer wat geleerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en de kaboutertjes hebben de rest van het werk gedaan
* dolfina-chica pakt het blad met kopjes en lepeltjes
zet het op tafel..
Goede morgen allemaal... koffie!!! thee!!!!
*geeft Merlijn nog maar een kan koffie... ziet er naar uit dat je die goed kan gebruikenquote:
Koffie is altijd goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*geeft Merlijn nog maar een kan koffie... ziet er naar uit dat je die goed kan gebruiken
En weer trug van de HA... k ga de details maar besparen hier
Ja en nee, weekend een laatste poging, anders ehm maandag mes erin. (zie verder FB maar voor detailsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Koffie is altijd goedBeetje resultaten kunnen behalen bij de HA?
opgelost.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Ehhe het volgende:
Oei, klinkt niet fijn. Maar heb geen FB om het verder te kunnen lezen. Succes iig
Hoe het bij jou is, weet ik niet.quote:
Hier goed, ben net pas wakker gemaakt door m'n mama hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoe het bij jou is, weet ik niet.![]()
![]()
Maar hier gaat alles z'n gangetje
Ja ik heb ook weekendquote:
Oeee Actionquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Ehhe het volgende:
Oeh da's altijd fijn. Ik heb zo rijles en daarna ga ik ff de markt over en naar de action vanmiddag
Joepiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |