* Rucky bed uit kruipt om op een knopje te drukken.quote:Op donderdag 21 juni 2012 23:27 schreef belle1608 het volgende:
Tot morgen!!
* Koffie vast klaar zet
* Waterkoker vast vult
* Thee, suiker, melkpoeder, lepeltjes, mokken vast klaarzet
Aangezien ik morgen vrij ben en niet denk dat ik voor de koffie e.d. kan zorgen!
Hoeven jullie alleen maar op het aan knopje te drukken en de rest op tafel te zetten
en de kaboutertjes hebben de rest van het werk gedaanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 04:40 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky bed uit kruipt om op een knopje te drukken.
Ik dacht dat kaboutertjes alleen voor het licht in de gloeilampen zorgden. Zo vroeg in de ochtend en ik heb alweer wat geleerd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 06:27 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en de kaboutertjes hebben de rest van het werk gedaan
* dolfina-chica pakt het blad met kopjes en lepeltjes
zet het op tafel..
Goede morgen allemaal... koffie!!! thee!!!!
*geeft Merlijn nog maar een kan koffie... ziet er naar uit dat je die goed kan gebruikenquote:
Koffie is altijd goedquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:35 schreef maffemuts het volgende:
[..]
*geeft Merlijn nog maar een kan koffie... ziet er naar uit dat je die goed kan gebruiken
En weer trug van de HA... k ga de details maar besparen hier
Ja en nee, weekend een laatste poging, anders ehm maandag mes erin. (zie verder FB maar voor detailsquote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:39 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Koffie is altijd goedBeetje resultaten kunnen behalen bij de HA?
opgelost.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:03 schreef Ehhe het volgende:
Oei, klinkt niet fijn. Maar heb geen FB om het verder te kunnen lezen. Succes iig
Hoe het bij jou is, weet ik niet.quote:
Hier goed, ben net pas wakker gemaakt door m'n mama hahaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Hoe het bij jou is, weet ik niet.![]()
![]()
Maar hier gaat alles z'n gangetje
Ja ik heb ook weekendquote:
Oeee Actionquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Ehhe het volgende:
Oeh da's altijd fijn. Ik heb zo rijles en daarna ga ik ff de markt over en naar de action vanmiddag
Joepiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |