Wat mensen ook van haar vinden, ze kijkt altijd vrolijk en lijkt ook altijd wel relaxed, kan niet anders dat dit een tof moederke word voor die kleinequote:Op donderdag 12 juli 2012 08:58 schreef hexje het volgende:
Nicolette Kluijver
[ afbeelding ]
Meer foto's http://www.bruno.nl/nieuw(...)zwangere-buikje.html
quote:Connie Breukhoven is afgelopen maandag voor de vijfde keer oma geworden. De diva is in de zevende hemel met haar kleindochtertje. Connie's zoon Jordy is nu voor de derde keer papa geworden. Dit blijde nieuws werd bevestigd door een woordvoerder van de blondine.
Het meisje, dat om 23.54 uur werd geboren, heeft de naam Jaimely-Lo gekregen. Breukhoven was erbij. “Het was een hele bijzondere nacht”, vertelt Connie aan Weekend. Ook Connies ex Hans Breukhoven is volgens Weekend verheugd met de geboorte van Jaimely-Lo.
quote:Plien van Bennekom heeft dochter
AMSTERDAM - Plien van Bennekom heeft in de nacht van woensdag op donderdag een dochter gekregen.
Foto: NU.nl/Martin van Os
Dat heeft haar management
bevestigd
aan RTL Boulevard. Ze heeft de naam Tess gekregen, moeder en dochter maken het goed.
De comédienne en haar man Jeroen Wassmer hebben al twee zoons, Mees en Tijn. De cabaretière liet eerder weten dat ze hoopte op een meisje.
Van Bennekom vormt samen met Bianca Krijgsman het duo Plien en Bianca. Beiden waren onder meer te zien in de jeugdserie Zaai en het humoristische programma Koefnoen.
Ik heb vooral bij Tessa een erg ordinaire associatie, vanwege de Tessa's in onze buurt vroeger. Tess lijkt er voor mij gevoelsmatig teveel op.quote:Op donderdag 12 juli 2012 19:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Tess vind ik niks ordinairs aan maar hij is wel enorm populair.
quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
tt aanpassen inBeroemd & Zwanger, of al bevallen en wat vinden we van de naam? #48
.....quote:Op donderdag 12 juli 2012 10:59 schreef Lovechild het volgende:
Hebben we het bericht over het nieuwste kleinkind van Conny gemist?
Een meiske met een, euh...bijzondere naam
[..]
Een normale naam.quote:
Ze is zeven maanden zwanger volgens het artikel! Wow, dan heeft ze echt nu een minibuik, ben benieuwd of dat nog veel groter gaat worden.quote:Op donderdag 12 juli 2012 08:58 schreef hexje het volgende:
Nicolette Kluijver
[ afbeelding ]
Meer foto's http://www.bruno.nl/nieuw(...)zwangere-buikje.html
Whehequote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
tt aanpassen inBeroemd & Zwanger, of al bevallen en wat vinden we van de naam? #48
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 juli 2012 10:53 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik moest die zin eerst 3x lezen. Ik dacht dat je echt aan ons vroeg wat wij van de naam van de TT vinden. Zo van: "en jongens, wat vinden we van de naam?"
in deze categorie, maar dan 'nog niet bevallen maar we verklappen de naam alvast en wat vinden jullie ervan?'quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
quote:Snooki Confirms Baby Name
Get ready for baby Lorenzo, a.k.a. Enzo!
Nicole ‘Snooki‘ Polizzi, 24, has confirmed that she and fiancé Jionni LaValle are naming their baby boy Lorenzo, USA Today reports. In an interview with the entire cast of Jersey Shore, BFF Jenni ‘JWoww’ Farley spilled the beans. “Well, it’s a name she’s thinking about,” JWoww quickly added. “No, it’s done,” confirmed Snooki, who is due in September.
At seven months along, the pint-sized reality TV starlet says she’s had a fairly easy pregnancy. But lately, she admits, “my back is killing me!”
Snooki’s spinoff with Jenni, Snooki & JWOWW, currently airs at 10 p.m. ET/PT on Thursdays on MTV.
quote:Kelsey Grammer Welcomes Daughter Faith Evangeline Elisa
It’s a girl for Kelsey Grammer!
The Boss star’s wife Kayte delivered a daughter, Faith Evangeline Elisa Grammer, at 1 a.m. Friday, July 13 in Los Angeles. She weighed in at 6 lbs., 2 oz.
“We are thrilled,” the couple tell PEOPLE. “Mother and child are in excellent health.”
The arrival of their baby girl was also bittersweet for the Grammers.
“We were ecstatic earlier this year, when we announced that Kayte was carrying twins. Tragically we lost the little boy shortly thereafter,” Kelsey, 57, and Kayte, 31, reveal in a statement.
“This was not something we cared to make known publicly at the time. It was unspeakably painful and we know that people will understand our desire to keep the news private then, as we know they will respect our privacy in this matter now.”
The couple, who previously lost a child in the fall of 2010, add, “A glorious birth with a lingering sadness is ours today. We choose to celebrate the life that has been given us. We proudly introduce our Faith to the world today looking forward to the days ahead and the children yet to come.”
The Grammers — who wed in February 2011 and renewed their vows in June – celebrated their baby shower in Chicago, where Kelsey recently wrapped filming on the second season of Boss.
Julien voor een meisje...quote:Dochter voor Mollema
De Ronde van Frankrijk verliep voor Bauke Mollema niet bepaald succesvol, maar op privé-vlak is er wel heugelijk nieuws voor de in Frankrijk afgestapte Raborenner. Mollema is vrijdagnacht namelijk vader geworden van een dochter, genaamd Julien. De moeder en het kind maken het goed, meldt Rabobank op Twitter.
Mollema verliet donderdag de Tour omdat hij te veel last had van een eerder opgelopen valpartij. Hij zou aanvankelijk vrijdagmiddag naar Nederland reizen. Maar hij vertrok eerder uit Frankrijk omdat de baby zich al aankondigde.
De kans bestaat dat Mollema in september meedoet aan de Ronde van Spanje. In de Vuelta eindigde de 25-jarige renner vorige jaar als vierde in het algemeen klassement.
Had er dan Julienne van gemaakt (maar dan heb je weer de associatie met juliennesoepquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat je het precies uitspreekt zoals je het schrijft, Juulien. Lelijk, maar klinkt wel meisjesachtig.
zal ik toch maar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
Nee.quote:
quote:
Die banner met foto's in de OP, voel je daar je handen misschien ook bij kriebelen?quote:
Geen gegastmod.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die banner met foto's in de OP, voel je daar je handen misschien ook bij kriebelen?
quote:Ook dochter voor Cancellara
Net als Bauke Mollema is Fabian Cancellara vrijdag de trotste vader geworden van een dochter. "Vrijdag de dertiende, om 14.12u, is onze prinses Elina op natuurlijke wijze ter wereld gekomen", laat het Zwitserse tijdritfenomeen via twitter weten.
"Moeder en dochter zijn in goede gezondheid", stelt de renner van RadioShack. "We zijn ongelooflijk gelukkig en trots. Het is een wonder hoe alles verlopen is. Elina is het mooiste geschenk ooit, samen met onze andere dochter Giuliana."
Cancellara verliet donderdag de Tour de France, omdat de bevalling zich aankondigde.
De geruchten gaan ook dat ze getrouwd zouden zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Suusje79 het volgende:
Geruchten gaan dat Ryan Reynolds en Blake Lively een kindje verwachten! Vanmiddag zag ik bij E! al beelden van Blake in dit badpak dat ik dacht dat ze zwanger was en blijkbaar ben ik niet de enige... Al vind ik het op de foto wel meevallen...
http://perezhilton.com/20(...)uly-make-out-session
Veel geruchten op 1 dag over die 2quote:Ryan Reynolds & Blake Lively
Married ...
According to Cops
Exclusive
The greatest secret in Hollywood may have been exposed by a police officer in the sleepy town of Bedford Hills, NY ... when in his police report, he referred to Blake Lively as the wife of Ryan Reynolds!!!!!
Or he just made an assumption, we'll explain ...
Reynolds filed a police report on July 8 after he claimed he was being followed by a photographer. An officer came out to investigate and he described the encounter by saying:
The name of the woman allegedly married to Reynolds was redacted from the report, but several photos of Reynolds and Lively were taken the week of the incident.
And in case you think it was a one time slip, check out the last paragraph of the report:
We called the Bedford PD to check with the officer about what made him think the couple -- who has been dating since last October -- was actually married. Cops wouldn't talk.
Sources close to Blake tell TMZ the report is a mistake and the two are NOT married.
Sooooooo close
Mees en Tijn, wat een verschrikkelijke yuppennamenquote:
Ik zie er niets in tbhquote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef kvd het volgende:
hmmmm....hier zie ik wel wat meer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ze lijkt ook wat uitgedijd... Maar dat kan ook door dat badpak jurkje komen! Maar ja waarom zo'n badpak ding aantrekken als je doorgaans een super figuurtje hebt...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef kvd het volgende:
hmmmm....hier zie ik wel wat meer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die naam altijd zo niet-af. Alsof ze eigenlijk Tessa heet maar iedereen haar Tess noemt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Tess vind ik ook leuk, simpel stoer en ook lief
mijn man wilde Tessa maar dat vind ik geen leuke naam. helaas noemen sommige mensen mijn dochter standaard Tessa ipv Tess.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind die naam altijd zo niet-af. Alsof ze eigenlijk Tessa heet maar iedereen haar Tess noemt.
Soms is het ook gewoon een mens en wil ze iets aan wat lekker zitquote:Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze lijkt ook wat uitgedijd... Maar dat kan ook door dat badpak jurkje komen! Maar ja waarom zo'n badpak ding aantrekken als je doorgaans een super figuurtje hebt...
Bronquote:It looks like Lindsay Lohan is going to have another younger brother or sister to teach the ways of the world.
The star's father, Michael Lohan, and his partner Kate Major are expecting their first child together, and the former tabloid reporter is thought to be in her first trimester of pregnancy.
Although a representative for the showbiz patriarch confirmed the pregnancy to MailOnline no further details were given.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz20nNJv3BL
quote:'Uma Thurman bevallen van dochter'
AMSTERDAM - Uma Thurman is zondag bevallen van een dochter.
Dat zegt een ingewijde maandag tegen het Amerikaanse tijdschrijft Us Weekly. Het meisje is het derde kind voor de 42-jarige actrice en het eerste met haar vriend Arpad Busson.
Hoe het met moeder en dochter gaat is onduidelijk. Ook de naam van het kind is nog niet bekendgemaakt.
Thurman heeft al twee kinderen uit haar huwelijk met acteur Ethan Hawke, de 13-jarige Maya en de 10-jarige Levon. Thurman en Hawke gingen in 2003 uit elkaar, waarna de actrice een relatie kreeg met Busson.
In 2008 vroeg Busson Thurman ten huwelijk, maar de bruiloft werd op het laatste moment afgeblazen. Later kwamen de twee toch weer bij elkaar. Volgens de bron was het niet de bedoeling dat het paar een kind zou krijgen. "Het was een verrassing. Maar ze is in de wolken."
Door: Novum
Hopelijk doet hij het beter dan bij Lindsay, maar ik vrees het ergste ....quote:Op maandag 16 juli 2012 16:22 schreef Markeerstift het volgende:
Pa van Lindsey Lohan krijgt een kind. hij is zelf ook bekend van o.a. Celebrity Rehab
[..]
Bron
Ahhw wat leuk voor haarquote:
Bijna de buurvrouw van Moniquequote:Op maandag 16 juli 2012 19:44 schreef ejiraM het volgende:
Shownieuws heeft het over babynieuws in Volendam, en de Jan Smit clan die wordt uitgebreid, dus misschien gaat het bevestigd worden!
Of heel Volendam hoort bij de Jan Smit clan en het is de buurvrouw van Monique Smit oid
Bronquote:Jenny Smit zwanger
Jan Smits zus Jenny is zwanger. Dit heeft ze bekend gemaakt via Facebook.
Het is nog erg pril, namelijk 10 weken. Jenny en haar man hebben al een zoontje van twee jaar genaamd Jur.
Ja, ik hoor hetquote:Op maandag 16 juli 2012 19:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bijna de buurvrouw van Monique
[..]
Bron
quote:AMSTERDAM - Nadja Hüpscher is weer in verwachting. Dat heeft haar management dinsdag bevestigd. Hüpscher verwelkomde haar eerste zoon vorig jaar, Rein Freek kwam op 10 juli ter wereld.
Foto: ANP
Volgens Shownieuws is de 40-jarige actrice opnieuw zwanger van een jongetje. Ze zou 22 weken in verwachting zijn. Ze bekende vorig jaar dat ze eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en een miskraam had gehad.
Hüpscher werd in 2008 genomineerd voor een Gouden Kalf voor haar rol in de film Dennis P. Ook was de actrice te zien in onder meer de series Deadline en Levenslied en de film Simon.
Oh ja dat zou kunnen. Nou dan mag het wel. Maar nu wel weer gauw naar huis, Uma!quote:Op woensdag 18 juli 2012 10:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien onderweg naar huis vanuit het ziekenhuis en even ergens een tussenstop gemaakt?
láát ze lekker! Wat boeit jou dat nouquote:Op woensdag 18 juli 2012 10:00 schreef flowerbox het volgende:
wow, die is al snel weer op pad. W'rom niet even lekker thuis genieten van dat kleine nieuwe wondertje?
Daar zijn celebs toch voor? Om je lekker druk over hun leven en keuzes te makenquote:Op woensdag 18 juli 2012 12:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
láát ze lekker! Wat boeit jou dat nou
Mij boeit het vooral voor het kindje. Pasgeboren kindertjes horen nog niet buiten te zijn, en al helemaal niet in een publieke gelegenheid. Bacillen enzo...quote:Op woensdag 18 juli 2012 12:30 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
láát ze lekker! Wat boeit jou dat nou
Nopequote:Op woensdag 18 juli 2012 16:00 schreef Skaai het volgende:
Misschien is het wel een chique koffiecorner aan het ziekenhuis, ofzo.
quote:Just one day after giving birth, supermom Uma Thurman was already out and about in public holding her newborn daughter at a cafe in upstate New York.
With her one-day-old bundle of joy safely in her arms, the 42-year-old was spotted at Press and Blend in Woodstock, New York. We're told Uma is a regular at the shop and ordered cold pressed juices. A new mom needs her nourishment!
On Sunday, Uma gave birth to her first child -- whose name has yet to be announced -- with boyfriend Arpad Busson. She has two children with ex-husband Ethan Hawke, while Arpad has two children from his previous relationship with supermodel Elle Macpherson
Volgens mij zit ze op een zwembandquote:Op woensdag 18 juli 2012 16:38 schreef Aventura het volgende:
Zal wel een reden voor zijn. Ze kijkt er ook wat ongemakkelijk bij. Zo te zien doet dr doos ook nog zeer.
bronquote:She can’t wait to have babies: “I want to be a mom someday. I’m upset that my nieces and nephews aren’t my own children,” she sighed. “It’s something I can’t wait for and I’m so excited about.”
Ik ken haar niet van JS, alleen sinds dat ze zwanger bleek te zijn en mensen vergelijkingen gingen maken met oude foto's van haar. Ik ben dus niet bevooroordeeldquote:Op vrijdag 20 juli 2012 13:54 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Haha... Nou ik vind 'r nog steeds zo'n marktsletje om te zien maar goed, misschien kan ik daar ook gewoon niet meer doorheen kijken ...
Wat een onzin. Pasgeboren baby's hebben nog antistoffen van de moeder via de placenta en moedermelk, dus dat zal wel loslopen.quote:Op woensdag 18 juli 2012 16:36 schreef Poeke het volgende:
[..]
Mij boeit het vooral voor het kindje. Pasgeboren kindertjes horen nog niet buiten te zijn, en al helemaal niet in een publieke gelegenheid. Bacillen enzo...
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-vooral-moeder.htmlquote:Nikkie Plessen is vooral moeder
HILVERSUM - Nikkie Plessen heeft een eigen kledinglijn, presenteerklussen, een vriend en is moeder van de tweejarige Jolie. Voor de presentatrice is dat laatste veruit het belangrijkste.
Foto: Alphons Nieuwenhuis
"Ik wil vooral een goede moeder zijn. Misschien zelfs van een tweede kindje. Eens kijken of dat gaat lukken", vertelt ze woensdag aan het AD.
Ondanks haar drukke bestaan, heeft ze een 'truc' om rust te pakken in haar vluchtige leven. "Ik ontbijt 's ochtends altijd met mijn kind. Het is mijn ultieme zen-moment. Tot Jolies bedtijd gaat mijn telefoon uit en ben ik alleen maar bezig met huizen bouwen, zandbak spelen en stoepkrijten."
Tegenwoordig moet ze haar leven in een schema indelen, maar werken maakt haar volgens eigen zeggen leuker als mens én als moeder.
"Natuurlijk, je gaat 's avonds niet meer veel stappen. En tussen de middag lunchen met wat vriendinnen en over koetjes en kalfjes praten, zit er ook niet meer in. Ik mis het wel eens ja. Juist door Jolie kan ik het allemaal aan. Hoe waardeloos je je soms ook voelt, zo'n kind zet alles weer in het juiste perspectief."
Wie weet, in dit jurkje zou ze best wel eens wat kunnen verbergenquote:Op woensdag 25 juli 2012 09:24 schreef Pisces29 het volgende:
Gevalletje 'ik ben al zwanger'?
[..]
http://www.nu.nl/achterkl(...)n-vooral-moeder.html
Foto 2; preggersquote:Op woensdag 25 juli 2012 13:51 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Wie weet, in dit jurkje zou ze best wel eens wat kunnen verbergen
http://www.vrouwmetstijl.(...)-plessen-600x369.jpg
http://www.ilovefashionne(...)s-nikkie-plessen.jpg
http://static.fashionchic(...)ssen_modefabriek.jpg
Idd, cute dog! En mooi zwangerquote:
Markkkkk.quote:Op woensdag 25 juli 2012 16:29 schreef mascara-klodder het volgende:
Marc Owen (Take That) is gisteren vader geworden van een meisje: Fox India.
(Bron: Take That facebookpage...in vredesnaam waarom krijg ik daar berichten van)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |