Had er dan Julienne van gemaakt (maar dan heb je weer de associatie met juliennesoepquote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:12 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik denk dat je het precies uitspreekt zoals je het schrijft, Juulien. Lelijk, maar klinkt wel meisjesachtig.
zal ik toch maar?quote:Op donderdag 12 juli 2012 22:48 schreef rubbereend het volgende:
tt aanpassen inBeroemd & Zwanger, of al bevallen en wat vinden we van de naam? #48
Nee.quote:
quote:
Die banner met foto's in de OP, voel je daar je handen misschien ook bij kriebelen?quote:
Geen gegastmod.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 19:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die banner met foto's in de OP, voel je daar je handen misschien ook bij kriebelen?
quote:Ook dochter voor Cancellara
Net als Bauke Mollema is Fabian Cancellara vrijdag de trotste vader geworden van een dochter. "Vrijdag de dertiende, om 14.12u, is onze prinses Elina op natuurlijke wijze ter wereld gekomen", laat het Zwitserse tijdritfenomeen via twitter weten.
"Moeder en dochter zijn in goede gezondheid", stelt de renner van RadioShack. "We zijn ongelooflijk gelukkig en trots. Het is een wonder hoe alles verlopen is. Elina is het mooiste geschenk ooit, samen met onze andere dochter Giuliana."
Cancellara verliet donderdag de Tour de France, omdat de bevalling zich aankondigde.
De geruchten gaan ook dat ze getrouwd zouden zijnquote:Op zaterdag 14 juli 2012 23:59 schreef Suusje79 het volgende:
Geruchten gaan dat Ryan Reynolds en Blake Lively een kindje verwachten! Vanmiddag zag ik bij E! al beelden van Blake in dit badpak dat ik dacht dat ze zwanger was en blijkbaar ben ik niet de enige... Al vind ik het op de foto wel meevallen...
http://perezhilton.com/20(...)uly-make-out-session
Veel geruchten op 1 dag over die 2quote:Ryan Reynolds & Blake Lively
Married ...
According to Cops
Exclusive
The greatest secret in Hollywood may have been exposed by a police officer in the sleepy town of Bedford Hills, NY ... when in his police report, he referred to Blake Lively as the wife of Ryan Reynolds!!!!!
Or he just made an assumption, we'll explain ...
Reynolds filed a police report on July 8 after he claimed he was being followed by a photographer. An officer came out to investigate and he described the encounter by saying:
The name of the woman allegedly married to Reynolds was redacted from the report, but several photos of Reynolds and Lively were taken the week of the incident.
And in case you think it was a one time slip, check out the last paragraph of the report:
We called the Bedford PD to check with the officer about what made him think the couple -- who has been dating since last October -- was actually married. Cops wouldn't talk.
Sources close to Blake tell TMZ the report is a mistake and the two are NOT married.
Sooooooo close
Mees en Tijn, wat een verschrikkelijke yuppennamenquote:
Ik zie er niets in tbhquote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef kvd het volgende:
hmmmm....hier zie ik wel wat meer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
Ze lijkt ook wat uitgedijd... Maar dat kan ook door dat badpak jurkje komen! Maar ja waarom zo'n badpak ding aantrekken als je doorgaans een super figuurtje hebt...quote:Op zondag 15 juli 2012 00:13 schreef kvd het volgende:
hmmmm....hier zie ik wel wat meer...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind die naam altijd zo niet-af. Alsof ze eigenlijk Tessa heet maar iedereen haar Tess noemt.quote:Op vrijdag 13 juli 2012 09:32 schreef oh-oh het volgende:
Tess vind ik ook leuk, simpel stoer en ook lief
mijn man wilde Tessa maar dat vind ik geen leuke naam. helaas noemen sommige mensen mijn dochter standaard Tessa ipv Tess.quote:Op zondag 15 juli 2012 16:56 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik vind die naam altijd zo niet-af. Alsof ze eigenlijk Tessa heet maar iedereen haar Tess noemt.
Soms is het ook gewoon een mens en wil ze iets aan wat lekker zitquote:Op zondag 15 juli 2012 16:34 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ze lijkt ook wat uitgedijd... Maar dat kan ook door dat badpak jurkje komen! Maar ja waarom zo'n badpak ding aantrekken als je doorgaans een super figuurtje hebt...
Bronquote:It looks like Lindsay Lohan is going to have another younger brother or sister to teach the ways of the world.
The star's father, Michael Lohan, and his partner Kate Major are expecting their first child together, and the former tabloid reporter is thought to be in her first trimester of pregnancy.
Although a representative for the showbiz patriarch confirmed the pregnancy to MailOnline no further details were given.
Read more: http://www.dailymail.co.u(...)r.html#ixzz20nNJv3BL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |