Wat?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ben zwaar dyslectisch en te lang om gevechtspiloot te worden bij de luchtmacht
Voor het echte werk moet je onder de 194cm zitten, anders mag je gaan taxilijn gaan spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?!
Damn, zo lang kan je toch ook weer niet zijn of wat.
Oei, kijk uit dat je niet verstopt raakt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik schijt maar eens in de 2 weken.
Wat is het minimum dan? 150 cm ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Voor het echte werk moet je onder de 194cm zitten, anders mag je gaan taxilijn gaan spelen.
mannen 160, vrouwen 155quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat is het minimum dan? 150 cm ofzo?
Is wel een ziekte. Lichamelijk en in zekere zin ook geestelijk (bijv. door instabiel te zijn).quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb geen obesitas. Ik ben dik, niet super dik. Overgewicht.
Hmm valt mee. Ik ben verre van instabiel eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is wel een ziekte. Lichamelijk en in zekere zin ook geestelijk (bijv. door instabiel te zijn).
...en jij denkt dat ik zulke dingen niet gebruik?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Blue mage op internet kun je genoeg vinden inzake een gevoelige huid...vit a enzo tekorten!
damn
quote:
Qua omvang wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:57 schreef Charcot het volgende:
[..]
Als je ons allemaal in een lichaam perst krijg je Schenkstroop.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben autistisch. Maar ja dat zijn we hier allemaal.
Hier hetzelfde, al kreeg ik het eerder te horen en ben ik niet allergisch voor hondenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat ik allergisch ben voor graspollen, huisstofmijt, katten en honden
Daar heb ik ook jarenlang last van gehad, toen laten verwijderen en nooit meer keelontsteking gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Problemen met mijn amandelen, waardoor ik vaak keelontsteking heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
sjezusquote:- Longen kaduuk (ik heb 2,7ltr longinhoud, hoort tussen de 5 en 6 te zijn)
interesting, ik kom namelijk ook maar net onder m'n knieënquote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef ems. het volgende:
Mijn hamstrings zijn iets te kort, waardoor ik opvallend niet-lenig ben. Waar andere mensen zelfs ongeoefend hun tenen aan kunnen raken terwijl ze de benen recht hebben kom ik met mijn handen net iets onder mijn knieën uit.
Maar dat kan mij gelukkig verder geen reet schelenVoor de rest fysiek sterk en psychologisch, voor zover ik weet, zit het ook allemaal snor.
Same here, kan mijn tenen ook niet aanraken met rechte benen en ik ben niet dikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
interesting, ik kom namelijk ook maar net onder m'n knieën
Hooikoorts is een allergie, geen ziekte.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:31 schreef damirovic het volgende:
Ik heb een erg ongeneeslijke ziekte genaamd hooikoorts
2,7 liter longinhoud is toch gewoon normaal? ik heb dat toen in de 4e klas laten testen ofzo, ik was de enige die boven de 4 liter uitkwamquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Bahamut0503 het volgende:
Allergie voor Cafeïne en vis (geen wit vis overigens) en ben astma patiënt
[..]
sjezus
Grote kans dat je het ook hebt. Ik kwam er ook pas achter toen ik een test kreeg voor mijn sportopleiding en de doc verzekerde me dat zoveel mensen het hadden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
interesting, ik kom namelijk ook maar net onder m'n knieën
Dan heb ik dat ook, maar boeit me ook niet zoveel.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Grote kans dat je het ook hebt. Ik kwam er ook pas achter toen ik een test kreeg voor mijn sportopleiding en de doc verzekerde me dat zoveel mensen het hadden.
Het is verder niet echt erg te noemen en als je gemotiveerd bent om lenig te worden is het alsnog prima mogelijk om dat met oefeningen te bereiken. Maar je bent van nature wel iets minder soepel dan anderen
een volwassen iemand zou een inhoud moeten hebben van 4 liter (ongeveer) als daar meer als een kwart van weg snoept ga je dat heel hard merkenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
2,7 liter longinhoud is toch gewoon normaal? ik heb dat toen in de 4e klas laten testen ofzo, ik was de enige die boven de 4 liter uitkwam
Same here. Al mijn oude familieleden zijn veel soepeler dan ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dan heb ik dat ook, maar boeit me ook niet zoveel.
Mijn oma kon nog op de leeftijd van 76 haar benen in de nek leggen, is dus niet genetisch doorgegeven
kunnen heel veel mensen niet hoor, maar je kan het wel trainen...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same here, kan mijn tenen ook niet aanraken met rechte benen en ik ben niet dik
En dan doet ze ook nog aan boksen. Best gevaarlijk lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
een volwassen iemand zou een inhoud moeten hebben van 4 liter (ongeveer) als daar meer als een kwart van weg snoept ga je dat heel hard merken
mwah dat weet ik niet.. Ik ben geen arts maar het lijkt me geen pretje.. Als ik een astma aanval krijg ben ik ook niets meer waardquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan doet ze ook nog aan boksen. Best gevaarlijk lijkt me.
Bij een bepaalde lengte is dat gewicht prima, ik ben zwaarder dan jij.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Laatst wat last van mijn achillespees, maar das weer voorbij. Daarnaast heb ik last van een chronische te grote eetlust waardoor ik, ondank dat ik zo'n 5 tot 15 uur sport, toch op de 85-86kg blijf hangen.
En ik ben alles behalve soepel.
1.85 ofzo, maar er zit wat te veel op mijn buik zegmaar, ondanks dat ik toch gemiddeld gespierd ben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Bij een bepaalde lengte is dat gewicht prima, ik ben zwaarder dan jij.
Onvolledige info dus
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik heb nog nooit wat gebroken.
Best knap, aangezien ik hartstikke onhandig ben.
Ik ben ook heel erg onhandig en heb ook nog nooit iets gebroken. *afkloppen*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Ik draag een bril, ik zie van veraf slecht en dat begint al dichtbij.quote:
Onzin inderdaad. Stomme postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en sinds wanneer is dat 'n ziekte?
Ha, dat had ik ook tot mijn 19e. Constant overal tegenop lopen/fietsen/vallen maar nooit iets gebroken. De laatste 6 jaar al 3x wat gebrokenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Dan zal ik maar uitkijken, ik ben nu 19 xDquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook tot mijn 19e. Constant overal tegenop lopen/fietsen/vallen maar nooit iets gebroken. De laatste 6 jaar al 3x wat gebroken
En toch een kind uit poepen? Hulde!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef RiesAmaris het volgende:
Milde psoriasis, fibromyalgie, hypermobiele onderrug en bekken, scoliose, linkervoet en linkerknie beschadigd door 2 auto ongelukken (klinkt erger dan het is), endometriose, een uterus bicornis, rechter eierstok is deels ontstokt na een operatie (cyste weggesneden), discalculie, hoogsensitief, pds, momenteel nog onbekende klachten aan m'n maag, obesitas, allergisch voor een en ander, ben zowat mijn hele leven flink depressief geweest (maar t gaat goed nu!), last van nachtblindheid, brildragend en soms last van hypoglycemie.
Zolang er geen nootjes (zoals pinda enzo) bij de ingrediënten staan, kan ik het gewoon opeten. Ik merk het meestal toch wel meteen of ik het kan eten of niet. Maar nu is mijn notenallergie niet zo heel heftig als bijv. mijn eigeel-allergie. Ik denk dat het voor mensen met een zware notenallergie wel kut is, maar meestal weet men wel wat men kan kopen en niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef vosss het volgende:
Allegrie voor nootjes is kut toch? Dat staat zo een beetje overal wat je koopt op dat het ergens gemaakt is waar ook nootjes verwerkt worden.
Kan je al die dingen niet eten?
Ter info: Een pinda is geen noot maar een peulvrucht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Zolang er geen nootjes (zoals pinda enzo) bij de ingrediënten staan, kan ik het gewoon opeten. Ik merk het meestal toch wel meteen of ik het kan eten of niet. Maar nu is mijn notenallergie niet zo heel heftig als bijv. mijn eigeel-allergie. Ik denk dat het voor mensen met een zware notenallergie wel kut is, maar meestal weet men wel wat men kan kopen en niet.
Oeps foutje. Ik gooi ze wel vaker op een hoop omdat ik beide niet kan eten, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ter info: Een pinda is geen noot maar een peulvrucht.
Laat je wel regelmatig die hoop ruimen? Of klagen je buren niet zo snel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Oeps foutje. Ik gooi ze wel vaker op een hoop omdat ik beide niet kan eten, maar je hebt helemaal gelijk
Preciesquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ter info: Een pinda is geen noot maar een peulvrucht.
jah, nou, de helft van al die dingen kwam ik pas tijdens de zwangerschap en na de bevalling achter, die verliep indd niet erg gemakkelijkquote:
Je hebt een gedeelte met de ingrediënten (dus wat erin zit) en soms daaronder een regeltje met dat er ook nootjes e.d. in de fabriek wordt verwerkt. Dat laatste is vooral zodat bedrijven zich kunnen indekken, mocht er nou toevallig een stukje noot in je product terecht komen. Als je een hevige notenallergie hebt, dan kan je dat product ook wel vermijden.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:26 schreef vosss het volgende:
Ow ik weet zo even 123 ook niet wat er vaak achterop staat. Volgens mij pinda's.
Maar als je zo een allergie hebt dan kan je niks eten waar dat op staat of wat?
Pindakaas, mayonaise en satésaus vermijd ik dus als de pestquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:54 schreef Alcatranz. het volgende:
[..]
PreciesPindakaas en satésaus eet ik gewoon wel. Ik heb echter nog nooit een pindanootje op, misschien maar een keer proberen, onder het mom Try Before You Die
.
En allergisch voor noten is best jammer ja. Hoe smaakt amandelspijs? Borrelnootjes? chocoladepasta?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |