Wat?!quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:32 schreef Plantagehouder het volgende:
Ik ben zwaar dyslectisch en te lang om gevechtspiloot te worden bij de luchtmacht
Voor het echte werk moet je onder de 194cm zitten, anders mag je gaan taxilijn gaan spelen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat?!
Damn, zo lang kan je toch ook weer niet zijn of wat.
Oei, kijk uit dat je niet verstopt raakt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
Ik schijt maar eens in de 2 weken.
Wat is het minimum dan? 150 cm ofzo?quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef Plantagehouder het volgende:
[..]
Voor het echte werk moet je onder de 194cm zitten, anders mag je gaan taxilijn gaan spelen.
mannen 160, vrouwen 155quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:38 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Wat is het minimum dan? 150 cm ofzo?
Is wel een ziekte. Lichamelijk en in zekere zin ook geestelijk (bijv. door instabiel te zijn).quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:04 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ik heb geen obesitas. Ik ben dik, niet super dik. Overgewicht.
Hmm valt mee. Ik ben verre van instabiel eigenlijk.quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:08 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Is wel een ziekte. Lichamelijk en in zekere zin ook geestelijk (bijv. door instabiel te zijn).
...en jij denkt dat ik zulke dingen niet gebruik?quote:Op donderdag 21 juni 2012 01:58 schreef zhe-devilll het volgende:
Blue mage op internet kun je genoeg vinden inzake een gevoelige huid...vit a enzo tekorten!
damn
quote:
Qua omvang wel ja.quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:57 schreef Charcot het volgende:
[..]
Als je ons allemaal in een lichaam perst krijg je Schenkstroop.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:39 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben autistisch. Maar ja dat zijn we hier allemaal.
Hier hetzelfde, al kreeg ik het eerder te horen en ben ik niet allergisch voor hondenquote:Op donderdag 21 juni 2012 09:41 schreef Scorpie het volgende:
Gisteren te horen gekregen dat ik allergisch ben voor graspollen, huisstofmijt, katten en honden
Daar heb ik ook jarenlang last van gehad, toen laten verwijderen en nooit meer keelontsteking gehadquote:Op zondag 8 juli 2012 18:09 schreef Arcadia het volgende:
Problemen met mijn amandelen, waardoor ik vaak keelontsteking heb.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot een waarschuwing voor de scheepvaart: PAS OP!
sjezusquote:- Longen kaduuk (ik heb 2,7ltr longinhoud, hoort tussen de 5 en 6 te zijn)
interesting, ik kom namelijk ook maar net onder m'n knieënquote:Op maandag 9 juli 2012 14:59 schreef ems. het volgende:
Mijn hamstrings zijn iets te kort, waardoor ik opvallend niet-lenig ben. Waar andere mensen zelfs ongeoefend hun tenen aan kunnen raken terwijl ze de benen recht hebben kom ik met mijn handen net iets onder mijn knieën uit.
Maar dat kan mij gelukkig verder geen reet schelenVoor de rest fysiek sterk en psychologisch, voor zover ik weet, zit het ook allemaal snor.
Same here, kan mijn tenen ook niet aanraken met rechte benen en ik ben niet dikquote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
interesting, ik kom namelijk ook maar net onder m'n knieën
Hooikoorts is een allergie, geen ziekte.quote:Op maandag 9 juli 2012 07:31 schreef damirovic het volgende:
Ik heb een erg ongeneeslijke ziekte genaamd hooikoorts
2,7 liter longinhoud is toch gewoon normaal? ik heb dat toen in de 4e klas laten testen ofzo, ik was de enige die boven de 4 liter uitkwamquote:Op maandag 9 juli 2012 15:04 schreef Bahamut0503 het volgende:
Allergie voor Cafeïne en vis (geen wit vis overigens) en ben astma patiënt
[..]
sjezus
Grote kans dat je het ook hebt. Ik kwam er ook pas achter toen ik een test kreeg voor mijn sportopleiding en de doc verzekerde me dat zoveel mensen het hadden.quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef hugsy33 het volgende:
[..]
interesting, ik kom namelijk ook maar net onder m'n knieën
Dan heb ik dat ook, maar boeit me ook niet zoveel.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Grote kans dat je het ook hebt. Ik kwam er ook pas achter toen ik een test kreeg voor mijn sportopleiding en de doc verzekerde me dat zoveel mensen het hadden.
Het is verder niet echt erg te noemen en als je gemotiveerd bent om lenig te worden is het alsnog prima mogelijk om dat met oefeningen te bereiken. Maar je bent van nature wel iets minder soepel dan anderen
een volwassen iemand zou een inhoud moeten hebben van 4 liter (ongeveer) als daar meer als een kwart van weg snoept ga je dat heel hard merkenquote:Op maandag 9 juli 2012 15:54 schreef Xetran het volgende:
[..]
2,7 liter longinhoud is toch gewoon normaal? ik heb dat toen in de 4e klas laten testen ofzo, ik was de enige die boven de 4 liter uitkwam
Same here. Al mijn oude familieleden zijn veel soepeler dan ik.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:23 schreef Skitzofrenix het volgende:
[..]
Dan heb ik dat ook, maar boeit me ook niet zoveel.
Mijn oma kon nog op de leeftijd van 76 haar benen in de nek leggen, is dus niet genetisch doorgegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |