kunnen heel veel mensen niet hoor, maar je kan het wel trainen...quote:Op maandag 9 juli 2012 15:32 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Same here, kan mijn tenen ook niet aanraken met rechte benen en ik ben niet dik
En dan doet ze ook nog aan boksen. Best gevaarlijk lijkt me.quote:Op maandag 9 juli 2012 16:24 schreef Bahamut0503 het volgende:
[..]
een volwassen iemand zou een inhoud moeten hebben van 4 liter (ongeveer) als daar meer als een kwart van weg snoept ga je dat heel hard merken
mwah dat weet ik niet.. Ik ben geen arts maar het lijkt me geen pretje.. Als ik een astma aanval krijg ben ik ook niets meer waardquote:Op maandag 9 juli 2012 17:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En dan doet ze ook nog aan boksen. Best gevaarlijk lijkt me.
Bij een bepaalde lengte is dat gewicht prima, ik ben zwaarder dan jij.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:22 schreef kanovinnie het volgende:
Laatst wat last van mijn achillespees, maar das weer voorbij. Daarnaast heb ik last van een chronische te grote eetlust waardoor ik, ondank dat ik zo'n 5 tot 15 uur sport, toch op de 85-86kg blijf hangen.
En ik ben alles behalve soepel.
1.85 ofzo, maar er zit wat te veel op mijn buik zegmaar, ondanks dat ik toch gemiddeld gespierd ben.quote:Op maandag 9 juli 2012 22:25 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Bij een bepaalde lengte is dat gewicht prima, ik ben zwaarder dan jij.
Onvolledige info dus
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik heb nog nooit wat gebroken.
Best knap, aangezien ik hartstikke onhandig ben.
Ik ben ook heel erg onhandig en heb ook nog nooit iets gebroken. *afkloppen*quote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik heb nog nooit wat gebroken.
Best knap, aangezien ik hartstikke onhandig ben.
Ik draag een bril, ik zie van veraf slecht en dat begint al dichtbij.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |