Onzin inderdaad. Stomme postquote:Op dinsdag 10 juli 2012 21:24 schreef BlueMage het volgende:
[..]
...en sinds wanneer is dat 'n ziekte?
Ha, dat had ik ook tot mijn 19e. Constant overal tegenop lopen/fietsen/vallen maar nooit iets gebroken. De laatste 6 jaar al 3x wat gebrokenquote:Op dinsdag 10 juli 2012 17:04 schreef Fredo55 het volgende:
Trouwens, ik heb nog nooit wat gebroken.
Best knap, aangezien ik hartstikke onhandig ben.
Dan zal ik maar uitkijken, ik ben nu 19 xDquote:Op dinsdag 10 juli 2012 22:00 schreef BRooster het volgende:
[..]
Ha, dat had ik ook tot mijn 19e. Constant overal tegenop lopen/fietsen/vallen maar nooit iets gebroken. De laatste 6 jaar al 3x wat gebroken
En toch een kind uit poepen? Hulde!!quote:Op woensdag 11 juli 2012 00:40 schreef RiesAmaris het volgende:
Milde psoriasis, fibromyalgie, hypermobiele onderrug en bekken, scoliose, linkervoet en linkerknie beschadigd door 2 auto ongelukken (klinkt erger dan het is), endometriose, een uterus bicornis, rechter eierstok is deels ontstokt na een operatie (cyste weggesneden), discalculie, hoogsensitief, pds, momenteel nog onbekende klachten aan m'n maag, obesitas, allergisch voor een en ander, ben zowat mijn hele leven flink depressief geweest (maar t gaat goed nu!), last van nachtblindheid, brildragend en soms last van hypoglycemie.
Zolang er geen nootjes (zoals pinda enzo) bij de ingrediënten staan, kan ik het gewoon opeten. Ik merk het meestal toch wel meteen of ik het kan eten of niet. Maar nu is mijn notenallergie niet zo heel heftig als bijv. mijn eigeel-allergie. Ik denk dat het voor mensen met een zware notenallergie wel kut is, maar meestal weet men wel wat men kan kopen en niet.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:06 schreef vosss het volgende:
Allegrie voor nootjes is kut toch? Dat staat zo een beetje overal wat je koopt op dat het ergens gemaakt is waar ook nootjes verwerkt worden.
Kan je al die dingen niet eten?
Ter info: Een pinda is geen noot maar een peulvrucht.quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:15 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Zolang er geen nootjes (zoals pinda enzo) bij de ingrediënten staan, kan ik het gewoon opeten. Ik merk het meestal toch wel meteen of ik het kan eten of niet. Maar nu is mijn notenallergie niet zo heel heftig als bijv. mijn eigeel-allergie. Ik denk dat het voor mensen met een zware notenallergie wel kut is, maar meestal weet men wel wat men kan kopen en niet.
Oeps foutje. Ik gooi ze wel vaker op een hoop omdat ik beide niet kan eten, maar je hebt helemaal gelijkquote:Op woensdag 11 juli 2012 01:16 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Ter info: Een pinda is geen noot maar een peulvrucht.
Laat je wel regelmatig die hoop ruimen? Of klagen je buren niet zo snel?quote:Op woensdag 11 juli 2012 01:19 schreef Ikwilookeenfokkerzijn het volgende:
[..]
Oeps foutje. Ik gooi ze wel vaker op een hoop omdat ik beide niet kan eten, maar je hebt helemaal gelijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |