5 ton voor city en 3 voor Feyenoord dacht ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef Fuszy het volgende:
Iemand een idee wat we aan salariskosten kwijt zijn voor die Omar? Guidetti was toch 7 8 ton?
Was dat voor Guidetti of die Omar?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:45 schreef Typisch het volgende:
[..]
5 ton voor city en 3 voor Feyenoord dacht ik.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie vraagt wordt overgeslagen. Geen spits voor jullie. Misschien is Sinterklaas nog gul
Eindelijk een opmerking die past bij je leeftijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie vraagt wordt overgeslagen. Geen spits voor jullie. Misschien is Sinterklaas nog gul
quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:09 schreef PizzaGeit het volgende:
Eehm, we kunnen ook Van Beukering terughalen
Dat kan Goossens ook, h. En geloof dat Vormer ook redelijk skilled is als het aankomt op vrije trappen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:57 schreef SjaakBauer het volgende:
Eerste vrije trap is van Omar. Zouden we dan eindelijk iemand hebben die gewoon die vrije trapjes in de kruising tikt?
Ik verwacht niet dat Goossens veel in de basis gaat spelen. Klopt, ik blijf het nog steeds lachwekkend vinden dat we dit jaar zo weinig hebben gescoord uit corners met goede koppers als Vlaar, De Vrij, BMI en Leerdam.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:37 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat kan Goossens ook, h. En geloof dat Vormer ook redelijk skilled is als het aankomt op vrije trappen.
Belangrijker is dat we iemand hebben die fatsoenlijke corners neemt, zodat Vlaar er een dozijn in kan koppen komend seizoen.
Kan je hier niet beter een apart topic voor doen, die je dan rond die tijd een kickje geeft?quote:
Zal ik binnenkort doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:46 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Kan je hier niet beter een apart topic voor doen, die je dan rond die tijd een kickje geeft?
Scherp.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:48 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Muto, wedstrijd 11 ontbreekt in je schema
quote:Guidetti: 'Elabdellaoui past perfect bij Feyenoord'
Feyenoord staat op het punt Omar Elabdellaoui op huurbasis over te nemen van Manchester City. John Guidetti heeft de Noorse aanvaller aanbevolen in Rotterdam. Guidetti kent Elabdellaoui van hun tijd samen bij Manchester City. De Zweedse spits, die afgelopen seizoen als huurling in De Kuip uitgroeide tot publiekslieveling, adviseerde Feyenoord de twintigjarige Noor te halen.
'Ik heb tegen de club gezegd dat Omar een speler is die perfect bij Feyenoord past', aldus Guidetti. 'Hij is fysiek sterk, snel en technisch goed. Hij kan spelen als links- of rechtsbuiten, maar ook als aanvallende middenvelder. Ik weet nu al dat hij een speler is van wie de mensen gaan houden.'
Guidetti gaf Elabdellaoui ook een positief advies over de Rotterdamse club. 'Toen Omar mij naar Feyenoord vroeg, heb ik tegen hem gezegd dat het een club is waar spelers zich kunnen ontwikkelen. Kijk naar mij. Ik heb er een jaar gehad om nooit meer te vergeten', zegt Guidetti.
Elabdellaoui tekende op zijn vijftiende een contract met Manchester City. De aanvaller van Marokkaanse afkomst speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor het Noorse Strmgdset waar hij ooit zijn carrire begon.
Teringjongquote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Muto het volgende:
• Maar ehh... Ik heb niet zoals Helpmefok 4 studies gedaan. Heb jij niet een voorbeeldje?
Gaaf idee, goed verzonnen! Geniaal ook die bonuspunten tegen de joden!quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Muto het volgende:
Voorspelcompetitie Feijenoorders Fok
Wie is de beste voorspeller van de wedstrijden van Feijenoord in dit topic? Deze vraag gaan we beantwoorden in het komend seizoen met de voorspelcompetitie (leg de klemtoon niet verkeerd) in het Grote Feijenoordtopic! De voorspellingen gaan alleen over wedstrijden in de Eredivisie.
• Wat is de bedoeling?
De bedoeling van het spel is simpel. De competitie is in 6 periodes verdeeld. Aan het begin van de periode sturen jullie per PM de voorspellingen naar Muto. De periodes zijn er als volgt uit:
Periode 1: Wedstrijd 1 t/m 4
Periode 2: Wedstrijd 5 t/m 11
Periode 3: Wedstrijd 12 t/m 17
Periode 4: Wedstrijd 18 t/m 23
Periode 5: Wedstrijd 24 t/m 29
Periode 6: Wedstrijd 30 t/m 34
• Hoe zit het dan met de puntentelling?
Er zijn op twee manieren punten binnen te halen:
- Voor een juiste uitslag, krijg je 3 punten
- Voor een juiste toto, ontvang je 1 punt.
• Maar ehh... Ik heb niet zoals Helpmefok 4 studies gedaan. Heb jij niet een voorbeeldje?
Stel je voorspelt Utrecht - Feijenoord 0-2. Als de uitslag dan:
0-2 is --> 3 punten
0-3 is --> 1 punt
0-0 is --> 0 punten
• Zijn er uitzonderingswedstrijden?
Ja, voor de thuis(!)wedstrijd tegen de Joden maken we gebruik van een alternatieve telling. Een juiste uitslag levert 5 punten op, een juiste voorspelling levert 3 punten op.
• En wat zijn de deadlines?
De deadline is vastgesteld op de vrijdagavond 20:00 uur voor het weekend dat de eerste wedstrijd van de periode begint.
• Leuk! Ik wil meedoen!1!!
Stuur dan voor 10 augustus 20:00 uur via een PM naar Muto de voorspellingen van de volgende wedstrijden plus het antwoord op de vraag.
zo 12-08-2012 Fc Utrecht – Feyenoord
za 18-08-2012 Feyenoord – sc Heerenveen
za 25-08-2012 Heracles Almelo – Feyenoord
zo 02-09-2012 Vitesse – Feyenoord
Vraag: hoeveel doelpunten scoort Feijenoord aankomend seizoen? (Alleen in de Eredivisie)
quote:Dani Fernndez op proef bij Mario Been
Mario Been werkte bij NEC en Feyenoord al samen met Daniel Fernndez en de coach en rechtsback komen elkaar nu wederom tegen. Racing Genk is nog op zoek naar versterkingen voor op de flanken en volgens diverse Belgische media is Fernndez op proef bij de ploeg van Been. De Spanjaard zal gaan proberen om een contract bij de Belgische club binnen te slepen.
De 29-jarige Fernndez is over anderhalve week transfervrij, omdat zijn aflopende contract bij Feyenoord niet wordt verlengd. De vleugelverdediger heeft een ongelukkige periode achter de rug in Rotterdam, waar hij twee keer een zware knieblessure opliep. Daardoor kwam Fernndez niet verder dan tien competitiewedstrijden voor Feyenoord in drie seizoenen tijd.
Bij NEC maakte de Spanjaard een stuk meer speelminuten. De verdediger kwam in Nijmegen tot 34 competitiewedstrijden en deed het daar zo goed, dat Been besloot om hem mee te nemen naar Feyenoord. Mogelijk gaan de coach en Fernndez nu weer met elkaar samenwerken, want de verdediger is op proef bij Genk.
Zegt me verder geen reet. Laten we niet vergeten dat Guidetti geen gearriveerde, gelouterde speler is en nog heel veel kan en moet leren. Wat hij van een speler vindt, vind ik niet zo heel interessant. Cabral zou volgens hem in potentie een wereldspeler zijn.quote:
Stond al tijden voor Guidetti hier kwam op het lijstje van Feyenoord en Van Geel heeft hem recent nog bekeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:55 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Zegt me verder geen reet. Laten we niet vergeten dat Guidetti geen gearriveerde, gelouterde speler is en nog heel veel kan en moet leren. Wat hij van een speler vindt, vind ik niet zo heel interessant. Cabral zou volgens hem in potentie een wereldspeler zijn.Leuk dat hij F'noord heeft aanbevolen, maar of F'noord er ook echt wat aan heeft zal de komende maanden moeten blijken.
Ik heb dus meer vertrouwen in de visie van Van Geel dan de mening van Guidetti. Overigens vind ik het lastig om enthousiast te worden van een speler die in de Noorse competitie slechts 12 wedstrijden heeft gespeeld. Ik hoop dan maar dat hij hier beter op z'n plek zal zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Stond al tijden voor Guidetti hier kwam op het lijstje van Feyenoord en Van Geel heeft hem recent nog bekeken.
Leuk! Kun je nog wat winnen? Als iedereen 5 lapt kun je bv het nieuwe shirt of zo kopen (met als tekst achterop Van Beukering).quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:41 schreef Muto het volgende:
Voorspelcompetitie Feijenoorders Fok
Wie is de beste voorspeller van de wedstrijden van Feijenoord in dit topic? Deze vraag gaan we beantwoorden in het komend seizoen met de voorspelcompetitie (leg de klemtoon niet verkeerd) in het Grote Feijenoordtopic! De voorspellingen gaan alleen over wedstrijden in de Eredivisie.
• Wat is de bedoeling?
De bedoeling van het spel is simpel. De competitie is in 6 periodes verdeeld. Aan het begin van de periode sturen jullie per PM de voorspellingen naar Muto. De periodes zijn er als volgt uit:
Periode 1: Wedstrijd 1 t/m 4
Periode 2: Wedstrijd 5 t/m 11
Periode 3: Wedstrijd 12 t/m 17
Periode 4: Wedstrijd 18 t/m 23
Periode 5: Wedstrijd 24 t/m 29
Periode 6: Wedstrijd 30 t/m 34
• Hoe zit het dan met de puntentelling?
Er zijn op twee manieren punten binnen te halen:
- Voor een juiste uitslag, krijg je 3 punten
- Voor een juiste toto, ontvang je 1 punt.
Stel je voorspelt Utrecht - Feijenoord 0-2. Als de uitslag dan:
0-2 is --> 3 punten
0-3 is --> 1 punt
0-0 is --> 0 punten
• Zijn er uitzonderingswedstrijden?
Ja, voor de thuis(!)wedstrijd tegen de Joden maken we gebruik van een alternatieve telling. Een juiste uitslag levert 5 punten op, een juiste voorspelling levert 3 punten op.
• En wat zijn de deadlines?
De deadline is vastgesteld op de vrijdagavond 20:00 uur voor het weekend dat de eerste wedstrijd van de periode begint.
• Leuk! Ik wil meedoen!1!!
Stuur dan voor 10 augustus 20:00 uur via een PM naar Muto de voorspellingen van de volgende wedstrijden plus het antwoord op de vraag.
zo 12-08-2012 Fc Utrecht – Feyenoord
za 18-08-2012 Feyenoord – sc Heerenveen
za 25-08-2012 Heracles Almelo – Feyenoord
zo 02-09-2012 Vitesse – Feyenoord
Vraag: hoeveel doelpunten scoort Feijenoord aankomend seizoen? (Alleen in de Eredivisie)
ja in VI namen ze het nog op ook, wat een fantastische club Fenerbache toch was.quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:42 schreef jakees het volgende:
http://www.nusport.nl/ora(...)vol-kunnen-zijn.html
Voor Feyenoord ja! Wat een cliche's ook weer van die demagoog. Ik kom ook uit Katwijk maar ik kots op die gozer.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:11 schreef vandermar het volgende:
Schaken, Clasie en van la Parra op stap
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:KNVB geeft geen gehoor aan protest Feyenoord
De KNVB heeft het geen gehoor gegeven aan het protest van Feyenoord over het competitieprogramma. De Rotterdammers klaagden over het schema, omdat er in de eerste elf wedstrijden zeven buitenshuis zijn en omdat dat vaak volgt op een Europese wedstrijd.
Afhankelijk van het succes in de voorrondes van de Champions League speelt de Stadionclub op 7, 8 of 9 augustus in Europees verband. Op 12 augustus opent de formatie van trainer Ronald Koeman het Eredivisieseizoen met een wedstrijd op bezoek bij FC Utrecht. Na de daaropvolgende Europese play-off-ronde staat een uitwedstrijd tegen Vitesse op het programma.
Ook bij het eventuele bereiken van het hoofdtoernooi van de Champions League dan wel de Europa League, volgen vooral in het begin van de groepsfase uitwedstrijden na het groepsduel. Het protest volgde op het conceptprogramma, maar er zijn geen ingrijpende wijzigingen doorgevoerd in het definitieve schema. Slechts de onderlinge confrontaties tussen FC Groningen en NAC Breda zijn verplaatst van 14.30 naar 12.30. (soccernews.nl)
Ook een stukje over op AD met Van Geel zie ik. http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)erste-11-duels.dhtmlquote:
Dit jaar zou andersom wel beter uitkomen, dan zijn we waarschijnlijk al uitgeschakeld voor de EL enzo. Je ziet dat de Nederlandse ploegen het vaak wel moeilijk hebben na een Europees duel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:42 schreef Caland het volgende:
Tsja, het betekent toch ook dat je later in de competitie opeens wat meer thuiswedstrijden hebt. Ik vind het altijd maar kansloos gezeik. Al snap ik de verhoudingen uit en thuis in het begin ook totaal niet, dat is toch wel het minste wat goed in te plannen valt lijkt me
Is er natuurlijk ook niet, je hebt genoeg jong talent wat zomaar zou kunnen opstaan dit seizoen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:02 schreef CasselerRIP het volgende:
In het AD zegt Van Geel trouwens ook dat hij niet vindt dat er sprake is van een spitsenprobleem.
Vorig jaar zei hij eigenlijk precies hetzelfde over de spitspositie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:12 schreef Sejt het volgende:
Ik verwacht wel dat vGeel nog z'n best doet om een spits met toegevoegde waarde ergens vandaan te halen, huur of transfervrij. Maar hij dekt zichzelf in door te zeggen dat hij niet zomaar een spits koopt, omdat men verwacht dat we een nieuwe spits krijgen. Als hij geen financile haalbare kan vinden die van toegevoegde waarde is, gaat hij er geen halen en doet Feyenoord het met de middelen die het heeft.
Maar reken maar dat hij al wat lijntjes heeft lopen.
Wat heeft die Mario toch een groot netwerk.quote:Dani Fernndez op proef bij Mario Been
Mario Been werkte bij NEC en Feyenoord al samen met Daniel Fernndez en de coach en rechtsback komen elkaar nu wederom tegen. Racing Genk is nog op zoek naar versterkingen voor op de flanken en volgens diverse Belgische media is Fernndez op proef bij de ploeg van Been. De Spanjaard zal gaan proberen om een contract bij de Belgische club binnen te slepen.
De 29-jarige Fernndez is over anderhalve week transfervrij, omdat zijn aflopende contract bij Feyenoord niet wordt verlengd. De vleugelverdediger heeft een ongelukkige periode achter de rug in Rotterdam, waar hij twee keer een zware knieblessure opliep. Daardoor kwam Fernndez niet verder dan tien competitiewedstrijden voor Feyenoord in drie seizoenen tijd.
Bij NEC maakte de Spanjaard een stuk meer speelminuten. De verdediger kwam in Nijmegen tot 34 competitiewedstrijden en deed het daar zo goed, dat Been besloot om hem mee te nemen naar Feyenoord. Mogelijk gaan de coach en Fernndez nu weer met elkaar samenwerken, want de verdediger is op proef bij Genk.
Bovendien is het voor je onderhandelingspositie niet gunstig als je de indruk wekt dat je erg verlegen zit om een nieuwe spits.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:12 schreef Sejt het volgende:
Ik verwacht wel dat vGeel nog z'n best doet om een spits met toegevoegde waarde ergens vandaan te halen, huur of transfervrij. Maar hij dekt zichzelf in door te zeggen dat hij niet zomaar een spits koopt, omdat men verwacht dat we een nieuwe spits krijgen. Als hij geen financile haalbare kan vinden die van toegevoegde waarde is, gaat hij er geen halen en doet Feyenoord het met de middelen die het heeft.
Maar reken maar dat hij al wat lijntjes heeft lopen.
Wat is die Martin toch slim, man, man, man wat een onzin, de hele markt weet dat Feyenoord om een spits verlegen zit, dit is alleen maar om zich in te dekken naar de fans toe als het niet lukt (wat hem overigens niet te verwijten valt zonder geld).quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Bovendien is het voor je onderhandelingspositie niet gunstig als je de indruk wekt dat je erg verlegen zit om een nieuwe spits.
Wil je echter komend seizoen meedoen om de prijzen en het een tijdje volhouden in Europa, dan moeten er nog 20 goals binnen de selectie gebracht worden. Dat weet Martin ook wel.
Dat verlegen zitten om een spits valt reuze mee. Te Vrede was de beste spits in de 'jong-elftallen' van Nederland. Achahbar telde lang als groot talent van Nederland op die positie. Anders kan Immers nog doorschuiven. Ook krijgen we een gozer van Man. City die, als het moet, in de spits kan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat is die Martin toch slim, man, man, man wat een onzin, de hele markt weet dat Feyenoord om een spits verlegen zit, dit is alleen maar om zich in te dekken naar de fans toe als het niet lukt (wat hem overigens niet te verwijten valt zonder geld).
Spitspositie is niveau middenmoot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat verlegen zitten om een spits valt reuze mee. Te Vrede was de beste spits in de 'jong-elftallen' van Nederland. Achahbar telde lang als groot talent van Nederland op die positie. Anders kan Immers nog doorschuiven. Ook krijgen we een gozer van Man. City die, als het moet, in de spits kan.
En Fernandez legde er ook gewoon 1 in per 2 wedstrijden, dat lijkt iedereen ook te vergeten.
True, maar niet zo zorgwekkend als veel willen doen voorkomen. Ik zou echt niet verrast zijn als Te Vrede er komend jaar 20 inlegt, net zoveel als Guidetti dus ongeveer (wel in meer wedstrijden dus).quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Spitspositie is niveau middenmoot.
Gaat hij spelen dan? Tot nu toe is er vooral benadrukt dat hij voor de breedte gekomen is, dus dat types als Fernandez nog boven hem in de pikorde staan.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:44 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
True, maar niet zo zorgwekkend als veel willen doen voorkomen. Ik zou echt niet verrast zijn als Te Vrede er komend jaar 20 inlegt, net zoveel als Guidetti dus ongeveer (wel in meer wedstrijden dus).
Dat slaat nergens op, dat is enkel wat supporters zeggen. Als die jongen zich gewoon bewijst op trainingen e.d. kan hij echt wel de voorkeur krijgen. Van Geel zij echter dat hij nog jong is en verweacht wordt dta zijn talent 'de komende jaren' eruit kan komen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gaat hij spelen dan? Tot nu toe is er vooral benadrukt dat hij voor de breedte gekomen is, dus dat types als Fernandez nog boven hem in de pikorde staan.
Nou, dan is het treurig gesteld met je selectie.
Ja, misschien misschien.. Maar dat is wel heel erg hopen. Voorlopig wijst alles erop dat hij nog een lange weg te gaan heeft voordat het een Feyenoord-waardige spits is. Maar hopelijk verrast hij me, dat zeker.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op, dat is enkel wat supporters zeggen. Als die jongen zich gewoon bewijst op trainingen e.d. kan hij echt wel de voorkeur krijgen. Van Geel zij echter dat hij nog jong is en verweacht wordt dta zijn talent 'de komende jaren' eruit kan komen.
Wie weet is dit jaar al z'n jaar.
De kans dat Fernandez er 15 maakt acht ik kleiner dan de kans dat hij weer 17 wedstrijden geschorst is.quote:Maar zelfs met Fernandez hebben we gewoon een spits die er 15 maakt komend seizoen. Ik snap de paniek dus niet zo. Tuurlijk, tegen topclubs krijg je het dan moeilijker als met onzeGuidetti
, maar daar kan de rest van de selectie misschien wel verschil maken.
Daar zet ik ook een beetje m'n geld op in. Overigens teken ik voor een kampioenschap waar we elke wedstrijd met n doelpunt verschil winnenquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Maar zelfs met Fernandez hebben we gewoon een spits die er 15 maakt komend seizoen. Ik snap de paniek dus niet zo. Tuurlijk, tegen topclubs krijg je het dan moeilijker als met onzeGuidetti
, maar daar kan de rest van de selectie misschien wel verschil maken.
Is er een club/supporter ter wereld die dat niet zou doen dan ?quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:50 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Daar zet ik ook een beetje m'n geld op in. Overigens teken ik voor een kampioenschap waar we elke wedstrijd met n doelpunt verschil winnen
Ajaxquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Is er een club/supporter ter wereld die dat niet zou doen dan ?
ALS hij eerste spits wordt (wat twijfelachtig is wantquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De kans dat Fernandez er 15 maakt acht ik kleiner dan de kans dat hij weer 17 wedstrijden geschorst is.
Ik ga natuurlijk niet onder zulke vage omstandigheden een weddenschap afsluiten. Dan heeft van Geel er genoeg van na de volgende schorsing van 11 wedstrijden en is ie volgens jou geen 1e spits meerquote:Op donderdag 21 juni 2012 13:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
ALS hij eerste spits wordt (wat twijfelachtig is wantGEEL
tovert echt nog wel iets naar voren) maakt hij er op 100% zeker 15. 3 kratten bier erop?
Vind je het goed als ik daar uitspraak over doe als de trainingen begonnen zijn? Dan kan ik de club veel beter beoordelen.quote:
Ja dat is natuurlijk geen weddenschap. De kans dat hij een poot breekt / een andere spits aangetrokken wordt die kwalitatief beter is, is levensgroot.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet onder zulke vage omstandigheden een weddenschap afsluiten. Dan heeft van Geel er genoeg van na de volgende schorsing van 11 wedstrijden en is ie volgens jou geen 1e spits meerHij maakt er volgend seizoen 15 in de eredivisie, ja of nee.
Zoek jij maar eens een bookie die onder jouw voorwaarden die weddenschap aanbied, denk dat het voor mij makkelijker isquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat is natuurlijk geen weddenschap. De kans dat hij een poot breekt / een andere spits aangetrokken wordt die kwalitatief beter is, is levensgroot.
Ja maar een bookie geeft ook meer een odd a la:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:07 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zoek jij maar eens een bookie die onder jouw voorwaarden die weddenschap aanbied, denk dat het voor mij makkelijker is
Is goed, ben eigenlijk wel benieuwd waar we nu staan. Qua team/spelersmateriaal vind ik ons niet/weinig onder doen voor andere teams.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vind je het goed als ik daar uitspraak over doe als de trainingen begonnen zijn? Dan kan ik de club veel beter beoordelen.
Op dit moment ben ik geneigd 'nee' te zeggen als we Europees pakken.
quote:Overdracht Check: Wat maakt jouw Superliga club?
11:19 door Torsten KJEMS 19 juni 2012
Neem de temperatuur van alle 12 Premier League clubs en een overzicht krijgen van wat er kan en moet gebeuren in de zomer transferperiode.
AaB
Wie is verdwenen?
Pl Johannus Justinussen
Wie kan worden verkocht?
In AaB is zijn enige uitdrukking conservatief begroot door het berekenen van de overdracht inkomen van vijf miljoen dollar in 2012 in de jaarrekening. AaB niet eens Super League in brand in het voorjaar, maar het zou zeker niet de meer belangrijke speler vertrekken verwachten dat in de afgelopen 12 maanden. Toch is er nog iets er voor AaB op de transfermarkt, en het is dankzij Nicklas Helenius, Lasse Nielsen en last but not least, Lucas Andersen.
Juventus lijkt erg dicht bij grabbing 17-jarige Jacob Barrett Laursen, die rug-of linkerkant te spelen, en de Italianen al lang verkondigd collega Lucas Andersen, zal AaB hebben tientallen miljoenen voor. Ook Dortmund en Ajax wordt genoemd, maar de zeer getalenteerde middenvelder is opgenomen in het veel, veel meer clubs. Roda heeft interesse getoond in de topscorer Nicklas Helenius, maar ook aanzienlijk grotere clubs als Twente, Club Brugge en Feyenoord op het spel staan na Helenius "14 competitiedoelpunten. Tot slot, Lasse Nielsen in het voorjaar spel op zijn favoriete positie in het midden van de verdediging en wekt net als afgelopen najaar, interesse in een aantal grote competities dan de Deense.
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/transfertjek-hvad-goer-din-superligaklub?page=0%2C1
Is toch niet zo moeilijk? Als van Geel geen spits meer aantrekt voor 1 september, dan is hij eerste spits. Ongeacht wat verder in het seizoen of in de winterstop gebeurt.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:05 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ik ga natuurlijk niet onder zulke vage omstandigheden een weddenschap afsluiten. Dan heeft van Geel er genoeg van na de volgende schorsing van 11 wedstrijden en is ie volgens jou geen 1e spits meerHij maakt er volgend seizoen 15 in de eredivisie, ja of nee.
Hiermee geef je dus aan dat je de kans groter acht dat hij er minder dan 15 maaktquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:08 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja maar een bookie geeft ook meer een odd a la:
Als jij gelijk hebt, geef ik jou n krat bier, als ik gelijk heb, geeft de bookie mij 18 kratten bier..
Verdediging gelijkwaardig tot beter, middenveld beter, voorhoede stuk minder dan andere topclubs, imo.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is goed, ben eigenlijk wel benieuwd waar we nu staan. Qua team/spelersmateriaal vind ik ons niet/weinig onder doen voor andere teams.
middenveld beter? Ook wel gelijkwaardig, verdedigend wel beter, voorhoede een vraagtekenquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:11 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Verdediging gelijkwaardig tot beter, middenveld beter, voorhoede stuk minder dan andere topclubs, imo.
Google translate op z'n bestquote:
Klopt. Gaat in ieder geval over Nicklas Helenius. Zelf nooit hele wedstrijden zien voetballen, staat volgens die bron in de interesse van Feyenoord dus. Ben benieuwd wat eruit komt; als het al klopt.quote:
Ik vind ons middenveld beter ja, maar daar neem ik wel in mee dat ik verwacht dat Anita weg gaat. Middenveld van PSV heb ik geen hoge pet van op.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
middenveld beter? Ook wel gelijkwaardig, verdedigend wel beter, voorhoede een vraagteken
Clasie - El Ahmadi - Immers met Vormer-Vilhena-Goossens-Leerdam achter de hand, sterker en breder dan bij welke club imoquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
middenveld beter? Ook wel gelijkwaardig, verdedigend wel beter, voorhoede een vraagteken
Ja, in grote lijnen klopt het wel. (ik spreek/schrijf bijna alleen nog Deens dagelijks)quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:15 schreef TheWhitePrinceOfBel-Air het volgende:
[..]
Klopt. Gaat in ieder geval over Nicklas Helenius. Zelf nooit hele wedstrijden zien voetballen, staat volgens die bron in de interesse van Feyenoord dus. Ben benieuwd wat eruit komt; als het al klopt.
Is zonder meer goed maar om nu te zeggen dat het echt beter is, weet ik niet,(te weinig goals) daarom gelijkwaardig maar wel met KnutdeIJsbeer eens dat het zonder Anita bij Ajax het er toch heel anders uit kan zienquote:Op donderdag 21 juni 2012 14:15 schreef Grifte het volgende:
[..]
Clasie - El Ahmadi - Immers met Vormer-Vilhena-Goossens-Leerdam achter de hand, sterker en breder dan bij welke club imo
Klopt. Mijn visie erop:quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:09 schreef Grifte het volgende:
[..]
Is goed, ben eigenlijk wel benieuwd waar we nu staan. Qua team/spelersmateriaal vind ik ons niet/weinig onder doen voor andere teams.
Nee, het is heel duidelijk. ALS Fernandez rste spits wordt, maakt hij er 15. Zo simpel is het. Maar ik acht de kans groter dat hij vervangen wordt door een aantrekking van een speler door Van Geel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:10 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hiermee geef je dus aan dat je de kans groter acht dat hij er minder dan 15 maakt
Het is wel rg duidelijk dat Feijenoord het beste middenveld van Nederland heeft. Als je dat niet ziet mankeert er toch iets.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is zonder meer goed maar om nu te zeggen dat het echt beter is, weet ik niet,(te weinig goals) daarom gelijkwaardig maar wel met KnutdeIJsbeer eens dat het zonder Anita bij Ajax het er toch heel anders uit kan zien
Los van je stuk over de aanval ben ik het ermee eens.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn visie erop:
- We hebben VERUIT de beste verdediging van Nederland. Met De Vrij, Vlaar, Janmaat/Leerdam en Nelom/BMI hebben we echt een bizar goede linie. De linksbackpositie is nog steeds een beetje problematisch, maar de linie die ervoor staat biedt soelaas.
- IMMERS, we hebben voor die gasten Clasie staan. De jongen die toch wel verantwoordelijk was voor HEEL ERG VEEL balveroveringen afgelopen seizoen. Tevens is de LCV naast BMI/Nelom natuurlijk een absolute wereldgozer. Als Vrijtje en ocasionally Vlaartje goed rugdekking blijven bieden op de LB positie, zitten we sterk met Clasie voor BMI/Nelom.
Het middenveld is ook absolute Nederlandse top. Clasie en Ahmadi gaan NOG beter renderen dit jaar, o.a. omdat ik heb begrepen dat Makaay aan de slag gaat met ze om ze te leren schieten. Dit moet - naast de kennis die Van Gastel op dit gebied heeft, en ook Koeman trouwens - gaan leiden tot gerichtere schoten op doel. We missen wel iemand die die jongens leert hoe ze vrije trappen nemen of corners. Eigenlijk hebben we daar echt iemand nodig als Pierre van Hooijdonk IMHO. Enige zwaktebod is dat die gasten op dat vlak niet goed gestuurd kunnen worden door de huidige Technische Staff.
- Immers zal de 'fouten' van Bakkal goed opvullen. We misten een soort 'inschuivende functie' vanuit Bakkal. Caland heeft al eens heel goed uitgelegd waarom Immers de 'tekortkomingen' van Bakkal op zal vullen. Hij heeft minder voetbalintelligentie dan Bakkal mr is minder vies van een gore sliding om de bal te veroveren. Ik denk serieus dat we aan IMmers een sterkere gozer hebben dan Bakkal, die bovendien beter een wisselwerking zal hebben met een spits dan Bakkal had met Guidetti.
- De aanvallende linie wordt dit jaar sterker ondanks het verlies van Guidetti. Het is geen top-3 materiaal, dat niet. Links zal Ciss ontketend zijn, die gaat echt bizar goed spelen komend seizoen. Ik hoop PERSOONLIJK (zoals het er nu voor staat) dat dit de keuze wordt:
Ciss - Fernandez - Schaken (of eventueel die CityNoor, al kan ik daar geen mening over vormen)
Drie gasten die technisch best wel bagger maar z krankzinnig snel, dat elk steekpassje of lobje over het middenveld heen door Clasie of Ahmadi lijdt tot een enorme pressie op de (veel te ver naar voren staande) verdedigende linie van de tegenstander. Het risico is wel dat dit absoluut niet functioneert tegen afbraakteams als De Graafschap; die gaan gewoon met 10 man terughangen en op dat moment breekt niemand in de aanvallende linie door.
Omwille dat probleem heb je wat technisch slimmere en handigere jongens nodig. Ik denk dat Immers (met 'krachtvoetbal') of Ahmadi (MITS hij leert schieten), als ook die CityNoor, op die momenten de verschillen kunnen maken.
Ik weet VRIJ ZEKER dat we de toppers (vrijwel allemaal) weer gaan winnen. Het zal dus echt een kwestie zijn of onze aanvalslinie sterk genoeg blijkt om door kleine teams heen te breken.
Jij denkt dat we wl tegen kleine teams kunnen winnen, of je denkt juist dat we van toppers verliezen? Specificeer dan eventjes lummel.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Los van je stuk over de aanval ben ik het ermee eens.
Onze Karim is genomineerd voor Most Fashionable Footballer door Esquire.quote:Karim El Ahmadi (26) is middenvelder bij Feyenoord en is, gek genoeg, het stijlvolst in Dubai.
Hoe kleed je je tijdens het uitgaan?
'Vooral in het buitenland kleed ik mij erg netjes. Wat ik op de foto draag, zou ik zo aantrekken naar een club. Toen ik in Dubai woonde, droeg ik dit soort kleding vaak. Een gedurfd jasje afgemaakt met een pochet, een giletje en een shirt met een stropdas. Als ik in Ibiza uitga, kleed ik mij iets minder netjes: een spijkerbroek met een overhemd.'
Hoeveel paar schoenen heb je?
'Ik heb heel veel schoenen. Van Lanvin heb ik alleen al vijftien paar. Ik draag ook graag schoenen van Louboutin. Ik heb een paar witte leren met spikes die ik graag draag. Ook heb ik een aantal schoenen van Louis Vuitton. Daarnaast draag ik vaak nettere schoenen van Tod’s, de lage variant voor in de zomer en de hogere voor in de winter. Als je mijn collectie Nikes daarbij optelt kom je voorbij de honderd.'
Heb je een inloopkast?
'Ik heb twee ruimtes die helemaal zijn ingericht voor mijn kleding. Het zijn twee kamers die ik gebruik als inloopkast. In de ene kamer hangt vooral sportieve kleding en in de andere wat nettere kleding. Mijn broeken hangen links en mijn overhemden en jasjes rechts. Daartussen hangen planken waarop mijn accessoires staan uitgestald.'
Denk dat volgend seizoen sowieso wat meer ploegen naar Feyenoord zullen komen met een Graafschap achtige speelwijze. Jaren hiervoor viel er toch wat te halen. Nu zullen ze tevreden zijn met een gelijkspelletje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jij denkt dat we wl tegen kleine teams kunnen winnen, of je denkt juist dat we van toppers verliezen? Specificeer dan eventjes lummel.
Als je denkt dat 'de groten' dit gaan doen (alles tot pakweg FC Groningen, "Het linkerrijtje" dus) dan vergis je je.quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:50 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denk dat volgend seizoen sowieso wat meer ploegen naar Feyenoord zullen komen met een Graafschap achtige speelwijze. Jaren hiervoor viel er toch wat te halen. Nu zullen ze tevreden zijn met een gelijkspelletje.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is wel rg duidelijk dat Feijenoord het beste middenveld van Nederland heeft. Als je dat niet ziet mankeert er toch iets.
Eriksen (jullie voormalig 'wereldtalentje') is 2x90 minuten niet te zien geweest, verder zijn de middenvelden van PSV, Heerenveen, Vitesse, Twente al-le-maal kapot gespeeld. Het argument dat Ajax 'niet op zijn sterkst was' is onzin; in de uitwedstrijd was Feijenoord namelijk ook alles behalve op zijn sterkst (Guidetti ontbrak, Ahmadi ontbrak) en in de thuiswedstrijd ook niet (Ahmadi ontbrak, Guidetti liep met de diarree in zijn onderbroek in het veld en scoorde wel een hattrick).
Zelfs als Anita NIET vertrekt is Feijenoords' middenveld nog steeds superieur.
De verdedigende linie is helemaal duidelijk; komend jaar verbaast het me als we meer dan 28 (!)tegendoelpunten krijgen.
Paniek is overdreven h. Er wordt alleen geconstateerd dat er nog scoringskracht ontbreekt. Guidetti was wel een spits die moeilijke wedstrijden binnen kon slepen. En dan bedoel ik niet alleen die hattricks, maar bijvoorbeeld ook rkc uit, toen Feyenoord achter stond en rkc een muur optrok. Er leek geen doorkomen aan. Ineens speelde Guidetti zichzelf geweldig vrij en krulde de bal met links in de hoek.quote:Op donderdag 21 juni 2012 13:47 schreef Helpmefok het volgende:
Maar zelfs met Fernandez hebben we gewoon een spits die er 15 maakt komend seizoen. Ik snap de paniek dus niet zo.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 14:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is wel rg duidelijk dat Feijenoord het beste middenveld van Nederland heeft. Als je dat niet ziet mankeert er toch iets.
Eriksen (jullie voormalig 'wereldtalentje') is 2x90 minuten niet te zien geweest, verder zijn de middenvelden van PSV, Heerenveen, Vitesse, Twente al-le-maal kapot gespeeld. Het argument dat Ajax 'niet op zijn sterkst was' is onzin; in de uitwedstrijd was Feijenoord namelijk ook alles behalve op zijn sterkst (Guidetti ontbrak, Ahmadi ontbrak) en in de thuiswedstrijd ook niet (Ahmadi ontbrak, Guidetti liep met de diarree in zijn onderbroek in het veld en scoorde wel een hattrick).
Zelfs als Anita NIET vertrekt is Feijenoords' middenveld nog steeds superieur.
De verdedigende linie is helemaal duidelijk; komend jaar verbaast het me als we meer dan 28 (!)tegendoelpunten krijgen.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 21-06-2012 om 17:31:02#FR12 meldt dat Luc #Castaignos komende woensdag een 4 jarig contract zal tekenen in Londen bij West Ham United. reageer retweet
Doe maar voor zoveel mogelijk geld, dan pakken we nog een opleidingsvergoedingkje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 21-06-2012 om 17:31:02#FR12 meldt dat Luc #Castaignos komende woensdag een 4 jarig contract zal tekenen in Londen bij West Ham United. reageer retweet
Het is koffiedik kijken, maar het is aannemelijk dat Ajax ook in zijn sterkste bezetting niet van Feijenoord had gewonnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef satecl het volgende:
[..]![]()
En bij de thuiswedstrijd ontbraken er bij ajax 5/6 basisspelers. Zo'n geweldige prestatie(op sportief gebied) was dat dus ook weer niet.
Uh, je vergist je. Die wedstrijd werd opengebroken door Cabral. Guidetti scoorde 3 minuten later de verlossende 1-2.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Paniek is overdreven h. Er wordt alleen geconstateerd dat er nog scoringskracht ontbreekt. Guidetti was wel een spits die moeilijke wedstrijden binnen kon slepen. En dan bedoel ik niet alleen die hattricks, maar bijvoorbeeld ook rkc uit, toen Feyenoord achter stond en rkc een muur optrok. Er leek geen doorkomen aan. Ineens speelde Guidetti zichzelf geweldig vrij en krulde de bal met links in de hoek.
Andersom.quote:Toen kwam er wat meer ruimte en werden er dankzij een zondagschot van Cabral zelfs nog drie punten gehaald.
Klopt.quote:Een spits die zelf kansen creert, die uit het niets kan scoren, die de wedstrijd doet kantelen, die hebben we nu niet en die hadden we wel. Ik zeg niet dat het volkomen kut is wat er nu rondloopt, maar als je weer om de allerhoogste plekken mee wilt doen dan moet er nog een goede spits komen. Anders red je dat NIET.
Ja ik herinnerde me het ineens weer, zie de ninja-edit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Nee, Cabral maakte de winnende.
Guidetti maakte na zijn gelijkmaker nog dat bekende 'nog 1 goal' gebaar.
Ze betalen toch rond de 7 miljoen dus zeker op het begin zal hij wel een serieuze kans krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Castaignos gaat daar ook bijna niet spelen met Vaz Te, Piquionne, Cole voor hem.
Inter Milaan staat op zijn CV, dat maakt hem zo duur. Ik zou niet weten waarom ze anders 7 miljoen voor hem betalen. Hij wordt tegenwoordig niet eens meer opgenomen bij Jong Oranje. Zelfs Zeefuik krijgt daar de voorkeur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dat betekent dat wij voor Castaignos minimaal 15 miljoen hadden kunnen pakken als hij absolute topscorer in de eredivisie had geworden. Godverdomme, Beenhakker, nagel aan onze doodskist die teringmongool.
Droom verder, 15 miljoen man, straks 30 zeker.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dat betekent dat wij voor Castaignos minimaal 15 miljoen hadden kunnen pakken als hij absolute topscorer in de eredivisie had geworden. Godverdomme, Beenhakker, nagel aan onze doodskist die teringmongool.
Als hij nog 2/3 seizoenen was gebleven was dat best mogelijk geweest. Zie Luuk de Jong.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Droom verder, 15 miljoen man, straks 30 zeker.
Kut voor Koeman. Wie is plan B?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Ben ik niet van op de hoogte? Ik wist alleen dat er gepraat werd met Kuyt en dat Koeman Castaignos graag terug wil hebben, dus nu dat niet doorgaat dacht ik dat men over zou schakelen op plan B.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plan b zijn we al lang voorbij joh
Ik tel guidetti als plan Aquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik niet van op de hoogte? Ik wist alleen dat er gepraat werd met Kuyt en dat Koeman Castaignos graag terug wil hebben, dus nu dat niet doorgaat dacht ik dat men over zou schakelen op plan B.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
koeman had zelf vroeger een goede vrije trap (op wembley met barcelona zijn bekenstequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn visie erop:
- We hebben VERUIT de beste verdediging van Nederland. Met De Vrij, Vlaar, Janmaat/Leerdam en Nelom/BMI hebben we echt een bizar goede linie. De linksbackpositie is nog steeds een beetje problematisch, maar de linie die ervoor staat biedt soelaas.
- IMMERS, we hebben voor die gasten Clasie staan. De jongen die toch wel verantwoordelijk was voor HEEL ERG VEEL balveroveringen afgelopen seizoen. Tevens is de LCV naast BMI/Nelom natuurlijk een absolute wereldgozer. Als Vrijtje en ocasionally Vlaartje goed rugdekking blijven bieden op de LB positie, zitten we sterk met Clasie voor BMI/Nelom.
Het middenveld is ook absolute Nederlandse top. Clasie en Ahmadi gaan NOG beter renderen dit jaar, o.a. omdat ik heb begrepen dat Makaay aan de slag gaat met ze om ze te leren schieten. Dit moet - naast de kennis die Van Gastel op dit gebied heeft, en ook Koeman trouwens - gaan leiden tot gerichtere schoten op doel. We missen wel iemand die die jongens leert hoe ze vrije trappen nemen of corners. Eigenlijk hebben we daar echt iemand nodig als Pierre van Hooijdonk IMHO. Enige zwaktebod is dat die gasten op dat vlak niet goed gestuurd kunnen worden door de huidige Technische Staff.
- Immers zal de 'fouten' van Bakkal goed opvullen. We misten een soort 'inschuivende functie' vanuit Bakkal. Caland heeft al eens heel goed uitgelegd waarom Immers de 'tekortkomingen' van Bakkal op zal vullen. Hij heeft minder voetbalintelligentie dan Bakkal mr is minder vies van een gore sliding om de bal te veroveren. Ik denk serieus dat we aan IMmers een sterkere gozer hebben dan Bakkal, die bovendien beter een wisselwerking zal hebben met een spits dan Bakkal had met Guidetti.
- De aanvallende linie wordt dit jaar sterker ondanks het verlies van Guidetti. Het is geen top-3 materiaal, dat niet. Links zal Ciss ontketend zijn, die gaat echt bizar goed spelen komend seizoen. Ik hoop PERSOONLIJK (zoals het er nu voor staat) dat dit de keuze wordt:
Ciss - Fernandez - Schaken (of eventueel die CityNoor, al kan ik daar geen mening over vormen)
Drie gasten die technisch best wel bagger maar z krankzinnig snel, dat elk steekpassje of lobje over het middenveld heen door Clasie of Ahmadi lijdt tot een enorme pressie op de (veel te ver naar voren staande) verdedigende linie van de tegenstander. Het risico is wel dat dit absoluut niet functioneert tegen afbraakteams als De Graafschap; die gaan gewoon met 10 man terughangen en op dat moment breekt niemand in de aanvallende linie door.
Omwille dat probleem heb je wat technisch slimmere en handigere jongens nodig. Ik denk dat Immers (met 'krachtvoetbal') of Ahmadi (MITS hij leert schieten), als ook die CityNoor, op die momenten de verschillen kunnen maken.
Ik weet VRIJ ZEKER dat we de toppers (vrijwel allemaal) weer gaan winnen. Het zal dus echt een kwestie zijn of onze aanvalslinie sterk genoeg blijkt om door kleine teams heen te breken.
Wel een mooie club!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het wordt sowieso moeilijk voor hem om zich bij een promovendus te onderscheiden, tenminste ik neem aan dat ze 3/4 van de wedstrijden onder druk zullen staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Imo is dat "fysiek niet klaar voor Engeland" ook wel een beetje achterhaald. Is al lang niet meer dat fysieke kick & rush voetbal van vroeger, je ziet dat ook daar steeds jongere spelers doorbreken.
Dat vind ik ook altijd moeilijk in te schatten. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit, dat elftal. Zo'n Swansea had, voor mij dan iig, minder bekende namen en die hebben toch ook heel aardig lopen voetballen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt sowieso moeilijk voor hem om zich bij een promovendus te onderscheiden, tenminste ik neem aan dat ze 3/4 van de wedstrijden onder druk zullen staan.
Als het hem dan toch lukt is het knap
quote:'Guidetti keert terug naar Rotterdam-Zuid'
Feyenoord heeft komend seizoen mogelijk de beschikking over twee huurlingen van Manchester City. De Engelse topclub heeft al een akkoord bereikt met technisch directeur Martin van Geel over het uitlenen van Omar Elabdellaoui, maar de supporters kunnen wellicht ook oude bekende John Guidetti weer verwelkomen in De Kuip, zo meent de Daily Mirror te weten. City wil de publiekslieveling van vorig jaar opnieuw verhuren aan Feyenoord, omdat zij denkt dat de Zweedse spits kan profiteren van nog n jaartje extra Rotterdam.
Er zijn echter ook diverse Premier League-clubs die loeren op de verdiensten van de aanvaller, die vorig jaar nog drie hattricks maakte bij Feyenoord. Newcastle United en Sunderland voegen Guidetti graag toe aan hun selectie. De speler, die bij Feyenoord in 23 wedstrijden twintig keer wist te scoren, is weer begonnen om voorzichtig te trainen met zijn personal coach.
O MY GOD ALS DAT GEBEURT HEquote:
Gewoon, omdat het een held is!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti als laatste uit de helicopter
Maar goed, als je kijkt wat er iedere dag in die gossip column van de BBC staat.. Echt maar 5% daarvan blijkt uiteindelijk waar te zijn.quote:Newcastle join rivals Sunderland in the race for Man City striker Guidetti
By SPORTSMAIL REPORTER
PUBLISHED: 21:45 GMT, 20 June 2012 | UPDATED: 21:45 GMT, 20 June 2012
Comments (14)
Share
Newcastle have entered the race for Manchester City’s John Guidetti.
The 20-year-old striker, who scored 20 goals in 23 games while on loan at Feyenoord last season, was watched extensively by Sunderland last season.
Siena are showing interest in City forward Luca Scapuzzi.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2162359/Newcastle-join-Sunderland-race-Man-City-striker-John-Guidetti.html#ixzz1yVfTEJgE
Pak ff je rust man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zojuist 'een bekende' supporter geSMSt of hij meer weet. Hij gaat o.a. om met Van Geel. Kans is natuurlijk hl klein dat hij iets weet (laat staan dat ALS hi jiets weet, dat hij het los laat) Maar niet geschoten is altijd mis
ik flipperkast hem de pan uit gek
Dat zou wat zijn.quote:
http://www.mirror.co.uk/s(...)t-offer-nigel-904991quote:Going Dutch: Guidetti heading BACK to Feyenoord
Manchester City are ready to send striker John Guidetti back to Feyenoord on loan for another year, writes Alan Nixon.
Guidetti was a big hit in Holland in his first spell and City think the young Swede would benefit from another season there before trying to make an impact in the Premier League.
The 20-year-old, who has been capped once by Sweden already, is thought likely to accept the club's wishes.
Deze postquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus man ik ga ECHT even een paracetamolletje nemen. Na mijn klotenieuws gisteren spuit het bloed mijn lijf rond gewoon dat ik koppijn hebIs toch verdomme niet normaal man.
Als John terugkomt ga ik echt SERIEUS een poging ondernemen om 'iets' te doen voor die jongen. Een standbeeld of weet ik wat.
Fuck man. Fuck fuck fuck. Die baas piepelt even iedereen in Man. City en neemt gewoon NOG een wereldtalentje meein de vorm van Omar.
Kwartfinale CL en de dubbel, here we come![]()
![]()
![]()
En dan John gewoon met zo'n epic pokerface de helicopter uitstappen, publiek helemaal wild, hij zo chillax rondkijken.
En dan ineens de wave net zoals hij Jantje Verthongen trollde![]()
![]()
Publiek helemaal lijp
Z0MG
Gast, wacht gewoon totdat hij een contract tekent..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zojuist 'een bekende' supporter geSMSt of hij meer weet. Hij gaat o.a. om met Van Geel. Kans is natuurlijk hl klein dat hij iets weet (laat staan dat ALS hi jiets weet, dat hij het los laat) Maar niet geschoten is altijd mis
ik flipperkast hem de pan uit gek
Caland geloofde ook niet in onze titelaspiraties of het halen van CL dit seizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Grifte het volgende:
Haha HMF, ouwe gek.
Ja ik heb weinig zin weer te hoopvol om niets te zijn, al was ik wel meteen wakker toen ik dat las man.
En in het Twente topic stond iets dat Newcastle De Jong zo goed als zeker al binnen hadden dacht ik? Dus dat is dan geen 'concurrent' meer.
Kom er maar in Caland, ons uit de droom helpen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland geloofde ook niet in onze titelaspiraties of het halen van CL dit seizoen.
FUCK JOU CALANDJE, kwartifnale CL en de dubbelIN YO FACE
Hahaha Caland ouwe pik, gaat helemaal goedkomen cynische geile hoer van me. Vooral PSV'ertjes laten flippen continue.
Verwachte Calandreactie: "We hebben dalijk Bulykin vastgelegd, let maar op"
Als![]()
![]()
GEEL
![]()
![]()
er niet zat zou hij nog gelijk krijgen ook ben ik bang.
GUDIETTI HAWAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trouwens, als Guidetti echt terug komt is er maar 1 man die als laatste uit die heli mag komen:
[ afbeelding ]
Erger nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Grifte het volgende:
Op Twitter zeggen ze juist dat die krant erg onbetrouwbaar is, Engelse Telegraaf
Ja, hopen dat het niet een dooie mus is idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eerst maar weer ff afwachten. Als je de berichten mocht geloven had Castaignos op een gegeven moment ook al zo goed als getekend.
Neem dan ook gelijk een staatslot mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga boodschappen doen en even een flesje rum kopen. Als ik weer hier terug ben, heeft hij gewoon al getekend.
En El Ahmadi? Heeft die eigenlijk plannen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef satecl het volgende:
Onze selectie is aankomend seizoen wel HEERLIJK breed zeg: Schenkeveld, Immers, Janmaat, Vormer, Goossens, Omar erbij en Vilhena, Kongolo en Achahbar die waardige selectiespelers worden. Even 9 spelers erbij, terwijl alleen Bakkal weg is(enige basisspeler). Alleen Vlaar zie ik misschien nog vertrekken.
Caland is mijn pikkenbaas man. Altijd lekker PSV'ertjes trollen. Calandje is precies wie ik 4 jaar geleden was. Cynisch, durfde niet te juichen want Feijenoord verneukte het toch wel weer.quote:
Vagner Love komt ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga boodschappen doen en even een flesje rum kopen. Als ik weer hier terug ben, heeft hij gewoon al getekend.
Ik heb van ZEER betrouwbare bron begrepen dat hij bijtekent als de vCL3 doorkomen of als de aanbieding "gelijkwaardig" wordt aan wat hij nu pakt (Geel heeft het salaris namelijk ongeveer 15% verlaagd in de aanbieding, MAAR wel meer bonusmogelijkheden opgenomen in het contract).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En El Ahmadi? Heeft die eigenlijk plannen?
En gelijk heeft hij.quote:Reactie geplaatst door Frw3 op 22-06-2012 om 10:45
Eerst zien, dan geloven
Pfffff stel dat dat gebeurt:quote:
Hattrick van Cabral in de Arenaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, Calandje is zo murw geslagen dat hij meer zo beredeneert:
[..]
En gelijk heeft hij.
MAAR FUCK DAT, we worden kampioen bitchesOnze cock diep in de keel van PSVsupporters rammen, Ajax 5-1 anaal vernederen in De Kuip
w00h00
Zelfs met een ontketende Ciss redden we dat kampioenschap man, als Guidetti en Omar komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfffff stel dat dat gebeurt:
-----------------------------Mulder---------------------------
Janmaat-----------De Vrij----Vaar-----------------Indi
---------------El Ahmadi---------Clasie------------------
Omar-----------------------Immers-------------------Ryo
------------------------------Guidetti------------------------
Dan ga ik pas geloven in het kampioenschap. Nu nog niet.![]()
![]()
RYO
![]()
![]()
4-3-3. Lekker met buitenspelers. Enne, Cisse mag nog niet eens de veters strikken van Ryo gek!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs met een ontketende Ciss redden we dat kampioenschap man, als Guidetti en Omar komen.
Overigens:
Spelen jullie liever 4-4-2 (met op het middenveld Vormer en Immers naast de twee helden) met Omar en Guidetti in de spits, of 4-3-3 met Ciss en Omar op de flanken en een soortgelijke opstelling als dit jaar, waar Immers de nieuwe Bakkal is?
Klopt, maar zoals Ciss de laatste 5 wedstijden speelde... Als hij dat het hele seizoen doet komend jaar hebben we een van de betere linksbuitens van de eredivisie rondlopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef satecl het volgende:
[..]
4-3-3. Lekker met buitenspelers. Enne, Cisse mag nog niet eens de veters strikken van Ryo gek!
Ten tijde van Ono was die er toch serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende week eens kijken of ik nog Ryo Feyenoord shirtjes tegen kom in Japan. Weet iemand trouwens of die Feyenoord shop in Tokyo nog bestaat (of uberhaupt ooit bestaan heeft?). Kan niks vinden verder..
Los van alle gekte hier, is nog nergens ook maar een gerucht geweest toch dat Feyenoord hem weer wilde huren toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Ryo terugkomt dan vreet ik de rest van het seizoen alleen maar bami
Ja, daar ken ik het nog van inderdaad. Vind er nu weinig meer van terug..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ten tijde van Ono was die er toch serieus?
Nee, fantasie'tjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Los van alle gekte hier, is nog nergens ook maar een gerucht geweest toch dat Feyenoord hem weer wilde huren toch?
Al die Japanners die er tijdens trainingen waren, alle wedstrijden live op tv in Japan waar ook nog het halve land naar keek. Wat een baas was Ono sowiesoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik het nog van inderdaad. Vind er nu weinig meer van terug..
Dat is wat teveel eer, maar hij was goed, geen wereldtopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ono had een van de beste voetballers ter wereld kunnen worden als hij niet zo blessuregevoelig was.
Persoonlijk de beste voetballer die ik ooit in de Kuip heb zien voetballen. In Feyenoord shirt danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat teveel eer, maar hij was goed, geen wereldtop
Wel goeie nemen h, lekker Havana Club!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Ryo terugkomt dan vreet ik de rest van het seizoen alleen maar bami
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
Ik helemaal blij door HMF' zijn flipbui, zie ik dat het bericht uit de daily mirror komt.
Niet waar. Eerst Guidetti en toen Cabral.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, je vergist je. Die wedstrijd werd opengebroken door Cabral. Guidetti scoorde 3 minuten later de verlossende 1-2.
Lees mijn edit nou piem0l.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar. Eerst Guidetti en toen Cabral.
O ja. Me was too triggerhappy.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik neem trouwens aan dat mocht het zover komen hij wel gewoon een goede jas van de club krijgt.
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
Het zijn allemaal wel teveel toevalligheden die elkaar opvolgen, van Kuyt, naar Castaignos, naar Guidetti
Of bara haalt Clasiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.
Nee Guidetti - Kuyt - Cataignos - Guidettiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
Het zijn allemaal wel teveel toevalligheden die elkaar opvolgen, van Kuyt, naar Castaignos, naar Guidetti
Zolang hij Xavi en Iniesta maar niet meeneemt, we zijn geen liefdadigheidsinstelling waar elke putjesschepper maar moet komen voetballen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.
Goeie dealquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt dat ze Xavi en Iniesta mee willen nemen in hun bod.
Denk ik ook, Newcastle niet zo snel daar hebben ze nog die Cisse en Demba Ba en nog een aantal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
Guidetti gaat gewoon naar een Swansea ofzo.
Welke winkel was dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef happynjitram het volgende:
Feyenoordstore in Japan is er niet meer. Afgelopen jaar was ik daar wel in een voetbalwinkel met veel Feyenoordstuff terwijl ze niets van andere nederlandse clubs hadden.
Heb daar ook eens een oud Japans-Engels leerboekje gevonden waar de Kuip in stond getekend
Met allemaal vertaalde vragen over Feyenoord en Ono
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 13:08:21Martin van Geel: "Terugkeer John #Guidetti bij #Feyenoord is onzin." reageer retweet
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 13:08:21Martin van Geel: "Terugkeer John #Guidetti bij #Feyenoord is onzin." reageer retweet
Zelf gemaakt! Impressie van een cultuurvakantie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jouw UI maakt me altijd vrolijk weet je dat?
Taffes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
Vvv heeft daar ook een hele fanclub puur marktechnisch moet je gewoon altijd een Japanner in je selectie hebben die 400k salariskosten haal je er wel uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef happynjitram het volgende:
Feyenoordstore in Japan is er niet meer. Afgelopen jaar was ik daar wel in een voetbalwinkel met veel Feyenoordstuff terwijl ze niets van andere nederlandse clubs hadden.
Heb daar ook eens een oud Japans-Engels leerboekje gevonden waar de Kuip in stond getekend
Met allemaal vertaalde vragen over Feyenoord en Ono
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vvv heeft daar ook een hele fanclub puur marktechnisch moet je gewoon altijd een Japanner in je selectie hebben die 400k salariskosten haal je er wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
twitter:RubenSchaken twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 14:28:33Hey Peeps! Laatste dag vandaag! Gonna miss the Range Rover! Clasie naar vliegveld brengen zo en daarna sportschool! Bless... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit bij het station van harajuku in mijn herinnering. Ligt in de straat aan de voorkant van het station. Dicht bij Harajuku street. Kan niet missen eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke winkel was dat?
ff kijken of ze het nieuwe uitshirt al hebben. Dan laat ik er ryo opzetten
Dank! Ga wel even kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Zit bij het station van harajuku in mijn herinnering. Ligt in de straat aan de voorkant van het station. Dicht bij Harajuku street. Kan niet missen eigenlijk.
Ben benieuwd of ze nog iets hebben.quote:
Balen ja, dan ben ik al weer een weekje terug. Het is die grote straat die van het yoyogi park weg loopt of niet? Als het er nog is zet ik de feyenoord store wel ff op de fotoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:49 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Ben benieuwd of ze nog iets hebben.
Jammer dat ik pas 3 augustus in Japan aankom, anders hadden we wel wat biertjes kunnen doen
Toffe kerel ondanks zijn geringe kwaliteitenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef Scrummie het volgende:
Lachen man, met die Ruben. Word nog wel een cult held, die Schaken!
Rubinho is een baasquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:53 schreef Scrummie het volgende:
Lachen man, met die Ruben. Word nog wel een cult held, die Schaken!
HMF wil hem uit de basis voor 1 of ander Man City talentje wat nog nooit wat heeft laten zienquote:
Terecht, kan er niks van.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF wil hem uit de basis voor 1 of ander Man City talentje wat nog nooit wat heeft laten zienIk zeg niet dat het perse niks wordt maar om Schaken nu al uit de virtuele basisopstelling te gooien vind ik wel heel respectloos.
Gewoon rustig afwachten met die Omar, we zien t wel. Rubinho standaard basis natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF wil hem uit de basis voor 1 of ander Man City talentje wat nog nooit wat heeft laten zienIk zeg niet dat het perse niks wordt maar om Schaken nu al uit de virtuele basisopstelling te gooien vind ik wel heel respectloos.
Zonder Schaken geen tweede plek hoor al is het maar zijn strijdlust waarmee hij zijn medespelers motiveert.quote:
Zonder Schaken/Cabral maar met 2 eredivisie-top waardige vleugelspelers idd niet 2e. Dan waren we 1e.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zonder Schaken geen tweede plek hoor al is het maar zijn strijdlust waarmee hij zijn medespelers motiveert.
Tja de Ebecilio's zijn schaars in de Eredivisie maar dat maakt Schaken nog niet direct een nutteloze inwisselbare speler.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder Schaken/Cabral maar met 2 eredivisie-top waardige vleugelspelers idd niet 2e. Dan waren we 1e.
Als die Omar niet beter is dan Schaken dan beter nog voor het begin van het seizoen weer terug sturen. Zo moelijk moet het niet zijn om een speler te vinden die een voorzet kan geven, al zou je daar na het EK debacle anders over kunnen denken.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja de Ebecilio's zijn schaars in de Eredivisie maar dat maakt Schaken nog niet direct een nutteloze inwisselbare speler.
Zo fucking veel waarheid.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Zonder Schaken/Cabral maar met 2 eredivisie-top waardige vleugelspelers idd niet 2e. Dan waren we 1e.
Ebecilioquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja de Ebecilio's zijn schaars in de Eredivisie maar dat maakt Schaken nog niet direct een nutteloze inwisselbare speler.
Want hij is goed in de kleedkamer? Daarvoor kun je ook op de bank zitten, zie bv Ooijer.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:22 schreef Steven184 het volgende:
Schaken zijn rol in het team wordt weer eens onderschat.
quote:
Sowieso best wel kansloos als je als niet Rotterdam-Feijenoord woonachtige over Feijenoord rapt. Laat dat maar over aan Xaline, sluipschutters et cetera.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:30 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]![]()
Ik voorspel een ongelofelijk slecht nummer
Ooh het is een rapquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso best wel kansloos als je als niet Rotterdam-Feijenoord woonachtige over Feijenoord rapt. Laat dat maar over aan Xaline, sluipschutters et cetera.
Ook Winne had daar gewoon vanaf moeten blijven, als Rotterdam-West representative.
Dat niet eens, MC F rapte vroeger wel eens. Die is alleen zo kankerhard bealchelijk gemaakt dat hij maar stoptequote:
En de enige van die gasten op die track die echt kan rappen is Winnequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:35 schreef Helpmefok het volgende:
De Rotterniggers komen je halen bitches
Man heeft wel dikke flow ja man. Al kan die Drenthe er ook wat vanquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:38 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
En de enige van die gasten op die track die echt kan rappen is Winne
Zag hem week of 6 geleden nog in Zwolle lopen met zijn homie Sticks
Hij heeft niet alleen een flow die dik isquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Man heeft wel dikke flow ja man. Al kan die Drenthe er ook wat van
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:39 schreef Helpmefok het volgende:
Maar wij hebben een motherfucking bom in het elftal lopen mattie
Mwah, hij heeft wel de hardste 101 barz ooit gedropt in een Feyenoord shirt.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sowieso best wel kansloos als je als niet Rotterdam-Feijenoord woonachtige over Feijenoord rapt. Laat dat maar over aan Xaline, sluipschutters et cetera.
Ook Winne had daar gewoon vanaf moeten blijven, als Rotterdam-West representative.
Shirt is zo mooi hequote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft wel de hardste 101 barz ooit gedropt in een Feyenoord shirt.
http://101barz.bnn.nl/page/video/d456bd65d8a4ab290f6b0504c03cf68a
Ja man kijk Winne is wel de shit, hij is die-hard fan, alleen moet je beetje respect hebben naar je mederappers weet je. Gaat om locatie en shit. Hij represent de Kruis en shit, Xaline en Sluipschutters wijkie Feijenoord. Capice?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft wel de hardste 101 barz ooit gedropt in een Feyenoord shirt.
http://101barz.bnn.nl/page/video/d456bd65d8a4ab290f6b0504c03cf68a
Die goal tegen de boertjes in het beginquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:40 schreef Helpmefok het volgende:
Die actie is wel hardin die clip. Op Douglas. Schopt gewoon zijn enkel in tween
Jeweetzelf, Rubinho schopt komend jaar in de CL het hele middenveld van Real kapotquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:42 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Die goal tegen de boertjes in het begin
Het zou zo kankerhard als die gast gewoon uit tegen Chelsea ofzo de winnende maaktquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jeweetzelf, Rubinho schopt komend jaar in de CL het hele middenveld van Real kapotEn dan is hij zelfs aaanvaller, kan je nagaan.
Ja snap je wel, maar ik vind dat Winne het mag.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man kijk Winne is wel de shit, hij is die-hard fan, alleen moet je beetje respect hebben naar je mederappers weet je. Gaat om locatie en shit. Hij represent de Kruis en shit, Xaline en Sluipschutters wijkie Feijenoord. Capice?
Geloof me man die gozer is een ekte. Liep lang, lang geleden met hem beetje te ouwekutten in de stad, komt ineens een gast voorbij gelopen in een Ajaxshirt. Dat shirt was binnen 3 sec. uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja snap je wel, maar ik vind dat Winne het mag.Volgens mij is hij trowuens helemaal geen diehard fan, want tijdje terug tweette hij nog iets in de trant van ''het is maar voetbal'' oid. Maar kan het ook verkeerd hebben.
Serious?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:45 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geloof me man die gozer is een ekte. Liep lang, lang geleden met hem beetje te ouwekutten in de stad, komt ineens een gast voorbij gelopen in een Ajaxshirt. Dat shirt was binnen 3 sec. uit
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef ellevehC86 het volgende:
http://www.mirror.co.uk/s(...)t-offer-nigel-904991
Going Dutch: Guidetti heading BACK to Feyenoord
John Guidetti of Feyenoord Rotterdam No clogger: Guidetti is full of potential but isn't ready for the Premier League
Getty
Manchester City are ready to send striker John Guidetti back to Feyenoord on loan for another year, writes Alan Nixon.
Guidetti was a big hit in Holland in his first spell and City think the young Swede would benefit from another season there before trying to make an impact in the Premier League.
The 20-year-old, who has been capped once by Sweden already, is thought likely to accept the club's wishes.
Wajoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef ellevehC86 het volgende:
John Guidetti of Feyenoord Rotterdam No clogger: Guidetti is full of potential but isn't ready for the Premier League
Getty
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:49 schreef ellevehC86 het volgende:
Getty
quote:Nederlander tekent voor drie jaar bij Turkse topclub
KUYT NAAR FENERBAHE
door Valentijn Driessen & Mike Verweij
Tussen alle beslommeringen bij Oranje door heeft Dirk Kuyt (31) tijd gevonden om een opmerkelijke carriremove te maken. De aanvaller van Liverpool zet vandaag in Amsterdam zijn handtekening onder een contract bij het Turkse Fenerbahe. De Katwijker tekent voor drie jaar en wacht daarmee een samenwerking met de nieuwe trainer van de Reds, Brendan Rodgers, niet af.
"Ik heb me goed laten informeren over Fenerbahe. Het is een prachtige club om mijn carrire voort te zetten”, zegt Kuyt over zijn nieuwe avontuur.
Kuyt beleefde onder Kenny Dalglish een teleurstellend seizoen bij Liverpool en besloot ondanks zijn tot medio 2013 lopende verbintenis te vertrekken. Hoeveel de Turken voor de 88-voudig international betalen is (nog) niet bekend. Met zijn miljoenentransfer treedt de oud-Feyenoorder in de voetsporen van een ander boegbeeld van de Rotterdammers. In 2003 verruilde Pierre van Hooijdonk Feyenoord voor de topclub uit Istanbul.
Geen Feyenoord
Kuyt werd de afgelopen maanden ten onrechte weer aan de Rotterdamse club gelinkt. De aanvaller voerde een gesprek met Martin van Geel, maar besefte direct dat Feyenoord nooit aan zijn salariseisen kon voldoen. Bij ‘Fener’ verdient hij een veelvoud van het bedrag dat hij in Nederland kon opstrijken. Morgen stapt Kuyt dus als speler van Fenerbahe en niet meer van Liverpool in het vliegtuig dat Oranje naar Krakow brengt.
Jammer.quote:UEFA: Fenerbahe mag meedoen aan de Champions League
De UEFA heeft zojuist na de vergadering in Varsova officieel bekend gemaakt dat Fenerbahe aan de Champions League (2012-2013) mag deelnemen. het bericht is aan de Turkse voetbalbond and Fenerbahe gestuurd. Meer info volgt...
Uni-q is ook die-hard Feyenoorder hoor! Of had je het daar niet overquote:Op vrijdag 22 juni 2012 15:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja man kijk Winne is wel de shit, hij is die-hard fan, alleen moet je beetje respect hebben naar je mederappers weet je. Gaat om locatie en shit. Hij represent de Kruis en shit, Xaline en Sluipschutters wijkie Feijenoord. Capice?
Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het Kuijt wel gegund. Niet meedoen aan de CL.
Jammer ja. Wat zou dat een bak geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het Kuijt wel gegund. Niet meedoen aan de CL.
Ik meen dat het dan weer om vier ploegen ging, ja. Een ploeg uit Engeland, Duitsland, Frankrijk of Spanje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Muto het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een eventuele volgende ronde? Zijn er dan weer 4 mogelijke tegenstanders? Of is de lijst dan langer?
Volgens mij nog niet eens iets veel sterkers als nu, Braga en Spartak Moskou erbij. Voor die toplanden heb je BMG, Malaga, Udinese, allemaal geen cofficient, dus zelfde pot als wij dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik meen dat het dan weer om vier ploegen ging, ja. Een ploeg uit Engeland, Duitsland, Frankrijk of Spanje.
Nummers 4 uit die landen toch? Dan graag Mnchengladbach.. Niet heel bijzonder en beste spelers ook nog verkocht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik meen dat het dan weer om vier ploegen ging, ja. Een ploeg uit Engeland, Duitsland, Frankrijk of Spanje.
Die hebben echt geweldig voetbal laten zien het afgelopen seizoen, sterke ploeg. Maar de belangrijkste (Reus en Dante) zijn idd verkocht. Blijft wel een degelijke goed voetballende ploeg over.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nummers 4 uit die landen toch? Dan graag Mnchengladbach.. Niet heel bijzonder en beste spelers ook nog verkocht.
quote:Koeman: 'Achahbar eerste spits'
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar.
Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.
De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Itali en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.
Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahe.
Geloof er niks van. Ik denk dat Fernandez eerder eerste spits zal worden.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Ik denk dat Fernandez eerder eerste spits zal worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |