Doe maar voor zoveel mogelijk geld, dan pakken we nog een opleidingsvergoedingkje.quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 21-06-2012 om 17:31:02#FR12 meldt dat Luc #Castaignos komende woensdag een 4 jarig contract zal tekenen in Londen bij West Ham United. reageer retweet
Het is koffiedik kijken, maar het is aannemelijk dat Ajax ook in zijn sterkste bezetting niet van Feijenoord had gewonnen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:28 schreef satecl het volgende:
[..]![]()
En bij de thuiswedstrijd ontbraken er bij ajax 5/6 basisspelers. Zo'n geweldige prestatie(op sportief gebied) was dat dus ook weer niet.
Uh, je vergist je. Die wedstrijd werd opengebroken door Cabral. Guidetti scoorde 3 minuten later de verlossende 1-2.quote:Op donderdag 21 juni 2012 16:08 schreef Gert het volgende:
[..]
Paniek is overdreven hè. Er wordt alleen geconstateerd dat er nog scoringskracht ontbreekt. Guidetti was wel een spits die moeilijke wedstrijden binnen kon slepen. En dan bedoel ik niet alleen die hattricks, maar bijvoorbeeld ook rkc uit, toen Feyenoord achter stond en rkc een muur optrok. Er leek geen doorkomen aan. Ineens speelde Guidetti zichzelf geweldig vrij en krulde de bal met links in de hoek.
Andersom.quote:Toen kwam er wat meer ruimte en werden er dankzij een zondagschot van Cabral zelfs nog drie punten gehaald.
Klopt.quote:Een spits die zelf kansen creëert, die uit het niets kan scoren, die de wedstrijd doet kantelen, die hebben we nu niet en die hadden we wel. Ik zeg niet dat het volkomen kut is wat er nu rondloopt, maar als je weer om de allerhoogste plekken mee wilt doen dan moet er nog een goede spits komen. Anders red je dat NIET.
Ja ik herinnerde me het ineens weer, zie de ninja-edit.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:07 schreef Caland het volgende:
Nee, Cabral maakte de winnende.
Guidetti maakte na zijn gelijkmaker nog dat bekende 'nog 1 goal' gebaar.
Ze betalen toch rond de 7 miljoen dus zeker op het begin zal hij wel een serieuze kans krijgen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:45 schreef vandermar het volgende:
Castaignos gaat daar ook bijna niet spelen met Vaz Te, Piquionne, Cole voor hem.
Inter Milaan staat op zijn CV, dat maakt hem zo duur. Ik zou niet weten waarom ze anders 7 miljoen voor hem betalen. Hij wordt tegenwoordig niet eens meer opgenomen bij Jong Oranje. Zelfs Zeefuik krijgt daar de voorkeur.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dat betekent dat wij voor Castaignos minimaal 15 miljoen hadden kunnen pakken als hij absolute topscorer in de eredivisie had geworden. Godverdomme, Beenhakker, nagel aan onze doodskist die teringmongool.
Droom verder, 15 miljoen man, straks 30 zeker.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:03 schreef Helpmefok het volgende:
Dat betekent dat wij voor Castaignos minimaal 15 miljoen hadden kunnen pakken als hij absolute topscorer in de eredivisie had geworden. Godverdomme, Beenhakker, nagel aan onze doodskist die teringmongool.
Als hij nog 2/3 seizoenen was gebleven was dat best mogelijk geweest. Zie Luuk de Jong.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:27 schreef macca728 het volgende:
[..]
Droom verder, 15 miljoen man, straks 30 zeker.
Kut voor Koeman. Wie is plan B?quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
twitter:MegaFeyenoord twitterde op donderdag 21-06-2012 om 17:31:02#FR12 meldt dat Luc #Castaignos komende woensdag een 4 jarig contract zal tekenen in Londen bij West Ham United. reageer retweet
Ben ik niet van op de hoogte? Ik wist alleen dat er gepraat werd met Kuyt en dat Koeman Castaignos graag terug wil hebben, dus nu dat niet doorgaat dacht ik dat men over zou schakelen op plan B.quote:Op donderdag 21 juni 2012 22:42 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Plan b zijn we al lang voorbij joh
Ik tel guidetti als plan Aquote:Op donderdag 21 juni 2012 22:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ben ik niet van op de hoogte? Ik wist alleen dat er gepraat werd met Kuyt en dat Koeman Castaignos graag terug wil hebben, dus nu dat niet doorgaat dacht ik dat men over zou schakelen op plan B.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
koeman had zelf vroeger een goede vrije trap (op wembley met barcelona zijn bekenstequote:Op donderdag 21 juni 2012 14:20 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Klopt. Mijn visie erop:
- We hebben VERUIT de beste verdediging van Nederland. Met De Vrij, Vlaar, Janmaat/Leerdam en Nelom/BMI hebben we echt een bizar goede linie. De linksbackpositie is nog steeds een beetje problematisch, maar de linie die ervoor staat biedt soelaas.
- IMMERS, we hebben voor die gasten Clasie staan. De jongen die toch wel verantwoordelijk was voor HEEL ERG VEEL balveroveringen afgelopen seizoen. Tevens is de LCV naast BMI/Nelom natuurlijk een absolute wereldgozer. Als Vrijtje en ocasionally Vlaartje goed rugdekking blijven bieden op de LB positie, zitten we sterk met Clasie voor BMI/Nelom.
Het middenveld is ook absolute Nederlandse top. Clasie en Ahmadi gaan NOG beter renderen dit jaar, o.a. omdat ik heb begrepen dat Makaay aan de slag gaat met ze om ze te leren schieten. Dit moet - naast de kennis die Van Gastel op dit gebied heeft, en ook Koeman trouwens - gaan leiden tot gerichtere schoten op doel. We missen wel iemand die die jongens leert hoe ze vrije trappen nemen of corners. Eigenlijk hebben we daar echt iemand nodig als Pierre van Hooijdonk IMHO. Enige zwaktebod is dat die gasten op dat vlak niet goed gestuurd kunnen worden door de huidige Technische Staff.
- Immers zal de 'fouten' van Bakkal goed opvullen. We misten een soort 'inschuivende functie' vanuit Bakkal. Caland heeft al eens heel goed uitgelegd waarom Immers de 'tekortkomingen' van Bakkal op zal vullen. Hij heeft minder voetbalintelligentie dan Bakkal máár is minder vies van een gore sliding om de bal te veroveren. Ik denk serieus dat we aan IMmers een sterkere gozer hebben dan Bakkal, die bovendien beter een wisselwerking zal hebben met een spits dan Bakkal had met Guidetti.
- De aanvallende linie wordt dit jaar sterker ondanks het verlies van Guidetti. Het is geen top-3 materiaal, dat niet. Links zal Cissé ontketend zijn, die gaat echt bizar goed spelen komend seizoen. Ik hoop PERSOONLIJK (zoals het er nu voor staat) dat dit de keuze wordt:
Cissé - Fernandez - Schaken (of eventueel die CityNoor, al kan ik daar geen mening over vormen)
Drie gasten die technisch best wel bagger maar zó krankzinnig snel, dat elk steekpassje of lobje over het middenveld heen door Clasie of Ahmadi lijdt tot een enorme pressie op de (veel te ver naar voren staande) verdedigende linie van de tegenstander. Het risico is wel dat dit absoluut niet functioneert tegen afbraakteams als De Graafschap; die gaan gewoon met 10 man terughangen en op dat moment breekt niemand in de aanvallende linie door.
Omwille dat probleem heb je wat technisch slimmere en handigere jongens nodig. Ik denk dat Immers (met 'krachtvoetbal') of Ahmadi (MITS hij leert schieten), als ook die CityNoor, op die momenten de verschillen kunnen maken.
Ik weet VRIJ ZEKER dat we de toppers (vrijwel allemaal) weer gaan winnen. Het zal dus echt een kwestie zijn of onze aanvalslinie sterk genoeg blijkt om door kleine teams heen te breken.
Wel een mooie club!quote:Op donderdag 21 juni 2012 17:46 schreef SjaakBauer het volgende:
Het wordt sowieso moeilijk voor hem om zich bij een promovendus te onderscheiden, tenminste ik neem aan dat ze 3/4 van de wedstrijden onder druk zullen staan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 08:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Imo is dat "fysiek niet klaar voor Engeland" ook wel een beetje achterhaald. Is al lang niet meer dat fysieke kick & rush voetbal van vroeger, je ziet dat ook daar steeds jongere spelers doorbreken.
Dat vind ik ook altijd moeilijk in te schatten. Zo op het eerste gezicht ziet het er niet verkeerd uit, dat elftal. Zo'n Swansea had, voor mij dan iig, minder bekende namen en die hebben toch ook heel aardig lopen voetballen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 09:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het wordt sowieso moeilijk voor hem om zich bij een promovendus te onderscheiden, tenminste ik neem aan dat ze 3/4 van de wedstrijden onder druk zullen staan.
Als het hem dan toch lukt is het knap
quote:'Guidetti keert terug naar Rotterdam-Zuid'
Feyenoord heeft komend seizoen mogelijk de beschikking over twee huurlingen van Manchester City. De Engelse topclub heeft al een akkoord bereikt met technisch directeur Martin van Geel over het uitlenen van Omar Elabdellaoui, maar de supporters kunnen wellicht ook oude bekende John Guidetti weer verwelkomen in De Kuip, zo meent de Daily Mirror te weten. City wil de publiekslieveling van vorig jaar opnieuw verhuren aan Feyenoord, omdat zij denkt dat de Zweedse spits kan profiteren van nog één jaartje extra Rotterdam.
Er zijn echter ook diverse Premier League-clubs die loeren op de verdiensten van de aanvaller, die vorig jaar nog drie hattricks maakte bij Feyenoord. Newcastle United en Sunderland voegen Guidetti graag toe aan hun selectie. De speler, die bij Feyenoord in 23 wedstrijden twintig keer wist te scoren, is weer begonnen om voorzichtig te trainen met zijn personal coach.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |