Dat wel natuurlijkquote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het Kuijt wel gegund. Niet meedoen aan de CL.
Jammer ja. Wat zou dat een bak geweest zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 16:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Had het Kuijt wel gegund. Niet meedoen aan de CL.
Ik meen dat het dan weer om vier ploegen ging, ja. Een ploeg uit Engeland, Duitsland, Frankrijk of Spanje.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 18:54 schreef Muto het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met een eventuele volgende ronde? Zijn er dan weer 4 mogelijke tegenstanders? Of is de lijst dan langer?
Volgens mij nog niet eens iets veel sterkers als nu, Braga en Spartak Moskou erbij. Voor die toplanden heb je BMG, Malaga, Udinese, allemaal geen coëfficient, dus zelfde pot als wij dan.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik meen dat het dan weer om vier ploegen ging, ja. Een ploeg uit Engeland, Duitsland, Frankrijk of Spanje.
Nummers 4 uit die landen toch? Dan graag Mönchengladbach.. Niet heel bijzonder en beste spelers ook nog verkocht.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:09 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik meen dat het dan weer om vier ploegen ging, ja. Een ploeg uit Engeland, Duitsland, Frankrijk of Spanje.
Die hebben echt geweldig voetbal laten zien het afgelopen seizoen, sterke ploeg. Maar de belangrijkste (Reus en Dante) zijn idd verkocht. Blijft wel een degelijke goed voetballende ploeg over.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 19:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nummers 4 uit die landen toch? Dan graag Mönchengladbach.. Niet heel bijzonder en beste spelers ook nog verkocht.
quote:Koeman: 'Achahbar eerste spits'
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar.
Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.
De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.
Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahįe.
Geloof er niks van. Ik denk dat Fernandez eerder eerste spits zal worden.quote:
quote:Op zaterdag 23 juni 2012 01:15 schreef Muto het volgende:
[..]
Geloof er niks van. Ik denk dat Fernandez eerder eerste spits zal worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |