Neem dan ook gelijk een staatslot mee.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga boodschappen doen en even een flesje rum kopen. Als ik weer hier terug ben, heeft hij gewoon al getekend.
En El Ahmadi? Heeft die eigenlijk plannen?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef satecl het volgende:
Onze selectie is aankomend seizoen wel HEERLIJK breed zeg: Schenkeveld, Immers, Janmaat, Vormer, Goossens, Omar erbij en Vilhena, Kongolo en Achahbar die waardige selectiespelers worden. Even 9 spelers erbij, terwijl alleen Bakkal weg is(enige basisspeler). Alleen Vlaar zie ik misschien nog vertrekken.
Caland is mijn pikkenbaas man. Altijd lekker PSV'ertjes trollen. Calandje is precies wie ik 4 jaar geleden was. Cynisch, durfde niet te juichen want Feijenoord verneukte het toch wel weer.quote:
Vagner Love komt ookquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga boodschappen doen en even een flesje rum kopen. Als ik weer hier terug ben, heeft hij gewoon al getekend.
Ik heb van ZEER betrouwbare bron begrepen dat hij bijtekent als de vCL3 doorkomen of als de aanbieding "gelijkwaardig" wordt aan wat hij nu pakt (Geel heeft het salaris namelijk ongeveer 15% verlaagd in de aanbieding, MAAR wel meer bonusmogelijkheden opgenomen in het contract).quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:03 schreef Piles het volgende:
[..]
En El Ahmadi? Heeft die eigenlijk plannen?
En gelijk heeft hij.quote:Reactie geplaatst door Frw3 op 22-06-2012 om 10:45
Eerst zien, dan geloven
Pfffff stel dat dat gebeurt:quote:
Hattrick van Cabral in de Arenaquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:07 schreef Helpmefok het volgende:
Kijk, Calandje is zo murw geslagen dat hij meer zo beredeneert:
[..]
En gelijk heeft hij.
MAAR FUCK DAT, we worden kampioen bitchesOnze cock diep in de keel van PSVsupporters rammen, Ajax 5-1 anaal vernederen in De Kuip
w00h00
Zelfs met een ontketende Cissé redden we dat kampioenschap man, als Guidetti en Omar komen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:08 schreef satecl het volgende:
[..]
Pfffff stel dat dat gebeurt:
-----------------------------Mulder---------------------------
Janmaat-----------De Vrij----Vaar-----------------Indi
---------------El Ahmadi---------Clasie------------------
Omar-----------------------Immers-------------------Ryo
------------------------------Guidetti------------------------
Dan ga ik pas geloven in het kampioenschap. Nu nog niet.![]()
![]()
RYO
![]()
![]()
4-3-3. Lekker met buitenspelers. Enne, Cisse mag nog niet eens de veters strikken van Ryo gek!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zelfs met een ontketende Cissé redden we dat kampioenschap man, als Guidetti en Omar komen.
Overigens:
Spelen jullie liever 4-4-2 (met op het middenveld Vormer en Immers naast de twee helden) met Omar en Guidetti in de spits, of 4-3-3 met Cissé en Omar op de flanken en een soortgelijke opstelling als dit jaar, waar Immers de nieuwe Bakkal is?
Klopt, maar zoals Cissé de laatste 5 wedstijden speelde... Als hij dat het hele seizoen doet komend jaar hebben we een van de betere linksbuitens van de eredivisie rondlopen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef satecl het volgende:
[..]
4-3-3. Lekker met buitenspelers. Enne, Cisse mag nog niet eens de veters strikken van Ryo gek!
Ten tijde van Ono was die er toch serieus?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Volgende week eens kijken of ik nog Ryo Feyenoord shirtjes tegen kom in Japan. Weet iemand trouwens of die Feyenoord shop in Tokyo nog bestaat (of uberhaupt ooit bestaan heeft?). Kan niks vinden verder..
Los van alle gekte hier, is nog nergens ook maar een gerucht geweest toch dat Feyenoord hem weer wilde huren toch?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Ryo terugkomt dan vreet ik de rest van het seizoen alleen maar bami
Ja, daar ken ik het nog van inderdaad. Vind er nu weinig meer van terug..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Ten tijde van Ono was die er toch serieus?
Nee, fantasie'tjequote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:14 schreef Grifte het volgende:
[..]
Los van alle gekte hier, is nog nergens ook maar een gerucht geweest toch dat Feyenoord hem weer wilde huren toch?
Al die Japanners die er tijdens trainingen waren, alle wedstrijden live op tv in Japan waar ook nog het halve land naar keek. Wat een baas was Ono sowiesoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik het nog van inderdaad. Vind er nu weinig meer van terug..
Dat is wat teveel eer, maar hij was goed, geen wereldtopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ono had een van de beste voetballers ter wereld kunnen worden als hij niet zo blessuregevoelig was.
Persoonlijk de beste voetballer die ik ooit in de Kuip heb zien voetballen. In Feyenoord shirt danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat teveel eer, maar hij was goed, geen wereldtop
Wel goeie nemen hè, lekker Havana Club!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Ryo terugkomt dan vreet ik de rest van het seizoen alleen maar bami
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
Ik helemaal blij door HMF' zijn flipbui, zie ik dat het bericht uit de daily mirror komt.
Niet waar. Eerst Guidetti en toen Cabral.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, je vergist je. Die wedstrijd werd opengebroken door Cabral. Guidetti scoorde 3 minuten later de verlossende 1-2.
Lees mijn edit nou piem0l.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar. Eerst Guidetti en toen Cabral.
O ja. Me was too triggerhappy.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik neem trouwens aan dat mocht het zover komen hij wel gewoon een goede jas van de club krijgt.
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
Het zijn allemaal wel teveel toevalligheden die elkaar opvolgen, van Kuyt, naar Castaignos, naar Guidetti
Of barça haalt Clasiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.
Nee Guidetti - Kuyt - Cataignos - Guidettiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
Het zijn allemaal wel teveel toevalligheden die elkaar opvolgen, van Kuyt, naar Castaignos, naar Guidetti
Zolang hij Xavi en Iniesta maar niet meeneemt, we zijn geen liefdadigheidsinstelling waar elke putjesschepper maar moet komen voetballen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |