Al die Japanners die er tijdens trainingen waren, alle wedstrijden live op tv in Japan waar ook nog het halve land naar keek. Wat een baas was Ono sowiesoquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:15 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ja, daar ken ik het nog van inderdaad. Vind er nu weinig meer van terug..
Dat is wat teveel eer, maar hij was goed, geen wereldtopquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:22 schreef Helpmefok het volgende:
Ono had een van de beste voetballers ter wereld kunnen worden als hij niet zo blessuregevoelig was.
Persoonlijk de beste voetballer die ik ooit in de Kuip heb zien voetballen. In Feyenoord shirt danquote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wat teveel eer, maar hij was goed, geen wereldtop
Wel goeie nemen hè, lekker Havana Club!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:01 schreef Muto het volgende:
Ik ga boodschappen doen en even een flesje rum kopen. Als ik weer hier terug ben, heeft hij gewoon al getekend.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:12 schreef SjaakBauer het volgende:
Als Ryo terugkomt dan vreet ik de rest van het seizoen alleen maar bami
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:43 schreef Caland het volgende:
Ik helemaal blij door HMF' zijn flipbui, zie ik dat het bericht uit de daily mirror komt.
Niet waar. Eerst Guidetti en toen Cabral.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:05 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Uh, je vergist je. Die wedstrijd werd opengebroken door Cabral. Guidetti scoorde 3 minuten later de verlossende 1-2.
Lees mijn edit nou piem0l.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet waar. Eerst Guidetti en toen Cabral.
O ja. Me was too triggerhappy.quote:
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:10 schreef Caland het volgende:
Ik neem trouwens aan dat mocht het zover komen hij wel gewoon een goede jas van de club krijgt.
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
Het zijn allemaal wel teveel toevalligheden die elkaar opvolgen, van Kuyt, naar Castaignos, naar Guidetti
Of barça haalt Clasiequote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.
Nee Guidetti - Kuyt - Cataignos - Guidettiquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Tarado het volgende:
Het zijn allemaal wel teveel toevalligheden die elkaar opvolgen, van Kuyt, naar Castaignos, naar Guidetti
Zolang hij Xavi en Iniesta maar niet meeneemt, we zijn geen liefdadigheidsinstelling waar elke putjesschepper maar moet komen voetballen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Het is geen toeval. Van Geel zet de concurrentie zo lang mogelijk op een dwaalspoor. Deal met Guidetti is allang rond. Ryo komt ook, en Messi. Clasie komt er namelijk aan, en daar wil Messi onderdeel van zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |