Goeie dealquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Schijnt dat ze Xavi en Iniesta mee willen nemen in hun bod.
Denk ik ook, Newcastle niet zo snel daar hebben ze nog die Cisse en Demba Ba en nog een aantal.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:19 schreef Caland het volgende:
Guidetti gaat gewoon naar een Swansea ofzo.
Welke winkel was dat?quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef happynjitram het volgende:
Feyenoordstore in Japan is er niet meer. Afgelopen jaar was ik daar wel in een voetbalwinkel met veel Feyenoordstuff terwijl ze niets van andere nederlandse clubs hadden.
Heb daar ook eens een oud Japans-Engels leerboekje gevonden waar de Kuip in stond getekend
Met allemaal vertaalde vragen over Feyenoord en Ono
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 13:08:21Martin van Geel: "Terugkeer John #Guidetti bij #Feyenoord is onzin." reageer retweet
Dacht ik al.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
twitter:FR1908Nieuws twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 13:08:21Martin van Geel: "Terugkeer John #Guidetti bij #Feyenoord is onzin." reageer retweet
Zelf gemaakt! Impressie van een cultuurvakantie.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jouw UI maakt me altijd vrolijk weet je dat?
Taffes.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:08 schreef Paul-89 het volgende:
Vvv heeft daar ook een hele fanclub puur marktechnisch moet je gewoon altijd een Japanner in je selectie hebben die 400k salariskosten haal je er wel uitquote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:27 schreef happynjitram het volgende:
Feyenoordstore in Japan is er niet meer. Afgelopen jaar was ik daar wel in een voetbalwinkel met veel Feyenoordstuff terwijl ze niets van andere nederlandse clubs hadden.
Heb daar ook eens een oud Japans-Engels leerboekje gevonden waar de Kuip in stond getekend
Met allemaal vertaalde vragen over Feyenoord en Ono
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vvv heeft daar ook een hele fanclub puur marktechnisch moet je gewoon altijd een Japanner in je selectie hebben die 400k salariskosten haal je er wel uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 13:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Feyenoord Rotterdam
twitter:RubenSchaken twitterde op vrijdag 22-06-2012 om 14:28:33Hey Peeps! Laatste dag vandaag! Gonna miss the Range Rover! Clasie naar vliegveld brengen zo en daarna sportschool! Bless... reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zit bij het station van harajuku in mijn herinnering. Ligt in de straat aan de voorkant van het station. Dicht bij Harajuku street. Kan niet missen eigenlijk.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 12:51 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Welke winkel was dat?
ff kijken of ze het nieuwe uitshirt al hebben. Dan laat ik er ryo opzetten
Dank! Ga wel even kijkenquote:Op vrijdag 22 juni 2012 14:42 schreef happynjitram het volgende:
[..]
Zit bij het station van harajuku in mijn herinnering. Ligt in de straat aan de voorkant van het station. Dicht bij Harajuku street. Kan niet missen eigenlijk.
Ben benieuwd of ze nog iets hebben.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |