O MY GOD ALS DAT GEBEURT HEquote:
Gewoon, omdat het een held is!quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Guidetti als laatste uit de helicopter
Maar goed, als je kijkt wat er iedere dag in die gossip column van de BBC staat.. Echt maar 5% daarvan blijkt uiteindelijk waar te zijn.quote:Newcastle join rivals Sunderland in the race for Man City striker Guidetti
By SPORTSMAIL REPORTER
PUBLISHED: 21:45 GMT, 20 June 2012 | UPDATED: 21:45 GMT, 20 June 2012
Comments (14)
Share
Newcastle have entered the race for Manchester City’s John Guidetti.
The 20-year-old striker, who scored 20 goals in 23 games while on loan at Feyenoord last season, was watched extensively by Sunderland last season.
Siena are showing interest in City forward Luca Scapuzzi.
Read more: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2162359/Newcastle-join-Sunderland-race-Man-City-striker-John-Guidetti.html#ixzz1yVfTEJgE
Pak ff je rust man.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zojuist 'een bekende' supporter geSMSt of hij meer weet. Hij gaat o.a. om met Van Geel. Kans is natuurlijk héél klein dat hij iets weet (laat staan dat ALS hi jiets weet, dat hij het los laat) Maar niet geschoten is altijd mis
ik flipperkast hem de pan uit gek
Dat zou wat zijn.quote:
http://www.mirror.co.uk/s(...)t-offer-nigel-904991quote:Going Dutch: Guidetti heading BACK to Feyenoord
Manchester City are ready to send striker John Guidetti back to Feyenoord on loan for another year, writes Alan Nixon.
Guidetti was a big hit in Holland in his first spell and City think the young Swede would benefit from another season there before trying to make an impact in the Premier League.
The 20-year-old, who has been capped once by Sweden already, is thought likely to accept the club's wishes.
Deze postquote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:43 schreef Helpmefok het volgende:
Jezus man ik ga ECHT even een paracetamolletje nemen. Na mijn klotenieuws gisteren spuit het bloed mijn lijf rond gewoon dat ik koppijn hebIs toch verdomme niet normaal man.
Als John terugkomt ga ik echt SERIEUS een poging ondernemen om 'iets' te doen voor die jongen. Een standbeeld of weet ik wat.
Fuck man. Fuck fuck fuck. Die baas piepelt even iedereen in Man. City en neemt gewoon NOG een wereldtalentje meein de vorm van Omar.
Kwartfinale CL en de dubbel, here we come![]()
![]()
![]()
En dan John gewoon met zo'n epic pokerface de helicopter uitstappen, publiek helemaal wild, hij zo chillax rondkijken.
En dan ineens de wave net zoals hij Jantje Verthongen trollde![]()
![]()
Publiek helemaal lijp
Z0MG
Gast, wacht gewoon totdat hij een contract tekent..quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:45 schreef Helpmefok het volgende:
Ik heb zojuist 'een bekende' supporter geSMSt of hij meer weet. Hij gaat o.a. om met Van Geel. Kans is natuurlijk héél klein dat hij iets weet (laat staan dat ALS hi jiets weet, dat hij het los laat) Maar niet geschoten is altijd mis
ik flipperkast hem de pan uit gek
Caland geloofde ook niet in onze titelaspiraties of het halen van CL dit seizoen.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:54 schreef Grifte het volgende:
Haha HMF, ouwe gek.
Ja ik heb weinig zin weer te hoopvol om niets te zijn, al was ik wel meteen wakker toen ik dat las man.
En in het Twente topic stond iets dat Newcastle De Jong zo goed als zeker al binnen hadden dacht ik? Dus dat is dan geen 'concurrent' meer.
Kom er maar in Caland, ons uit de droom helpen
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:56 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Caland geloofde ook niet in onze titelaspiraties of het halen van CL dit seizoen.
FUCK JOU CALANDJE, kwartifnale CL en de dubbelIN YO FACE
Hahaha Caland ouwe pik, gaat helemaal goedkomen cynische geile hoer van me. Vooral PSV'ertjes laten flippen continue.
Verwachte Calandreactie: "We hebben dalijk Bulykin vastgelegd, let maar op"
Als![]()
![]()
GEEL
![]()
![]()
er niet zat zou hij nog gelijk krijgen ook ben ik bang.
GUDIETTI HAWAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:52 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Trouwens, als Guidetti echt terug komt is er maar 1 man die als laatste uit die heli mag komen:
[ afbeelding ]
Erger nog.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 11:00 schreef Grifte het volgende:
Op Twitter zeggen ze juist dat die krant erg onbetrouwbaar is, Engelse Telegraaf
Ja, hopen dat het niet een dooie mus is idd.quote:Op vrijdag 22 juni 2012 10:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Eerst maar weer ff afwachten. Als je de berichten mocht geloven had Castaignos op een gegeven moment ook al zo goed als getekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |