In dat geval zou ik je afraden om nogeens hard om mij te lachen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef DrNick het volgende:
En ik denk ook dat mijn ouders niet blij gaan zijn als ik nu stop met vwo, naar Rotterdam verhuis en dan aan die opleiding begin
Het zal aan mij liggen, maar ik snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval zou ik je afraden om nogeens hard om mij te lachen.
Jij moest hier heel hard om mij lachen.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moest hier heel hard om mij lachen.
En nu ga je gewoon stoppen met VWO. Hmm. Da's lef.
Gast, maak gewoon even je school af okee. In je eigen belang. Niet omdat je daarna om mij kunt lachen, want dat punt ligt nog wel een eindje verderop. Maar gewoon, dat je ZELF eens iets bereikt in plaats van dat je steeds maar tijd verliest met om anderen te lachen.
I see what you did therequote:
Bedoel je ook echt iets? Of zeg je van "laat ook maar"?quote:
Polen, Slowakije ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Heel veel oud mat gaat tegenwoordig toch richting Chili enzo ?
Ik voel mij vereerd.quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:56 schreef Rafeiro het volgende:
Mono, u spoort niet, desondanks wilt u bij de spoorwegen "iets gaan doen".
Mijn Yankees petje, ik neem hem af .
Leuke post en leuk om wat te zien uit de cabine. Daar kom je immers niet vaak:P
Is er eigenlijk al eens wat gedaan met de VSM?quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik voel mij vereerd.
Je moet hier wat vaker komen buurten zou ik zeggen Komen soms echt toffe foto's voorbij. Leerzaam en interessant
Ik heb als kleine jongen ooit eens in Duitsland ergens in een stoomtrein gezeten. Nog nooit zoiets gereden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al eens wat gedaan met de VSM?
Heb je ooit al zo iets gereden?
Ken een vrijwilliger bij de VSM al weet ik niet of ik het nummer/mail adres nog heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb als kleine jongen ooit eens in Duitsland ergens in een stoomtrein gezeten. Nog nooit zoiets gereden.
Een klasgenoot van mij werkt als machinist (beperkt bevoegd) bij de Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij. Ga deze zomer een dagje mee lopen bij ze. Ben heel benieuwd hoe dat is.
en dan heb je ook nog verschillende kwaliteiten. Uic 54 kent 4 verschillende kwaliteiten. Wel leuk hoor, zo'n railpro catalogus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup.
Zie dit documentje: http://www.kranequip.co.nz/Railway%20Profiles.pdf
en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Railprofiel
De STAR heeft ook zijn eigen traject. Is daar zelfs eigenaar van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:15 schreef Rafeiro het volgende:
VSM is de enige die een eigen traject heeft dacht ik.
Ik heb nooit gezegd dat ik dat ga doen, natuurlijk maak ik eerst school af.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moest hier heel hard om mij lachen.
En nu ga je gewoon stoppen met VWO. Hmm. Da's lef.
Gast, maak gewoon even je school af okee. In je eigen belang. Niet omdat je daarna om mij kunt lachen, want dat punt ligt nog wel een eindje verderop. Maar gewoon, dat je ZELF eens iets bereikt in plaats van dat je steeds maar tijd verliest met om anderen te lachen.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:32 schreef DrNick het volgende:
[..]
Omdat ik dat eerst af wil maken. Ik zou nu ook al aan de opleiding kunnen beginnen, maar mocht ik nog iets anders willen kan ik dat alsnog doen.
quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:44 schreef Monopoly het volgende:
Vroeger gebruikten ze de middelste rail voor de koets. De paarden konden er dan mooi naast lopen
Twee om op te rijden en twee voor de stroomvoorziening.quote:Op donderdag 21 juni 2012 08:43 schreef DrNick het volgende:
[ afbeelding ]
Speaking of de metro, waarom liggen er in Londen eigenlijk 4 spoorstaven?
Dat moet al wel een vrij oude foto zijn, is nog materieel van de NCS (dat staat er tenminste op): http://nl.wikipedia.org/w(...)poorweg-Maatschappijquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:04 schreef Oom_Agent het volgende:
Ach, als er morgen door het onweer ergens een seinstoring is kom je toch nog thuis door de nieuwe vervoersmethode van NS.
[ afbeelding ]
Klopt, de spoorstaven worden daar niet gebruikt als retour.quote:Op donderdag 21 juni 2012 09:12 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Twee om op te rijden en twee voor de stroomvoorziening.
Trammetjes zijn helemaal ok (en vaak ook nog lief en schattig)quote:
Waarom eigenlijk niet, vraag ik me dan af?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Klopt, de spoorstaven worden daar niet gebruikt als retour.
Vanwege elektromagnetische beïnvloeding van Greenwich Observatory, en het voorkomen van zwerfstromen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:40 schreef ReisT het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk niet, vraag ik me dan af?
Klinkt goed. Maar hoe wordt dat in deze opstelling wel bereikt en met de rijrail als retourrail niet, eigenlijk?quote:Op donderdag 21 juni 2012 11:55 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vanwege elektromagnetische beïnvloeding van Greenwich Observatory, en het voorkomen van zwerfstromen.
Wij krijgen helaas geen Russisch op school, noch kan ik cyrillisch lezen.quote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef V2 het volgende:
Als je wat Cyrillisch kunt lezen is 't nogal simpel. "Metro. Tizer k filmij '2012'"
Filmuquote:Op donderdag 21 juni 2012 12:53 schreef V2 het volgende:
Als je wat Cyrillisch kunt lezen is 't nogal simpel. "Metro. Tizer k filmij '2012'"
Een beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |