jup.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:00 schreef DrNick het volgende:
[..]
Hoe verschillend? Als in maat, vorm etc.
In hoeverre verschilt de bediening van een Class '66 met een Traxx 186 serie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Geen probleem! Zal het volgende stage periode wat vaker proberen
Veel. Bij Traxx rijdt je echt elektrisch, met meer dingen rekening te houden, vooral kijken naar de aandrijvingen, vooral als het wat gladder is.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:06 schreef DrNick het volgende:
[..]
In hoeverre verschilt de bediening van een Class '66 met een Traxx 186 serie?
Heb je ook nog andere knopjes, hendeltjes en schakelaars?quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Veel. Bij Traxx rijdt je echt elektrisch, met meer dingen rekening te houden, vooral kijken naar de aandrijvingen, vooral als het wat gladder is.
Ik vind diesel rijden echt 10 keer fijner dan electrisch! Maar dat is in het goederen wat ik zelf heb ervaren. Ik denk dat een NS passagierstrein met elektra rijdt als een tierelier. Maar passagiers vervoeren is wat anders als 2.7 miljoen kilo aan containers ofzo.
Dat leer ik wel over 3 jaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:19 schreef Monopoly het volgende:
Een hoop jaMaar dit waren wel de belangrijkste
Omdat ik dat eerst af wil maken. Ik zou nu ook al aan de opleiding kunnen beginnen, maar mocht ik nog iets anders willen kan ik dat alsnog doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:21 schreef Monopoly het volgende:
Waarom doe je eigenlijk nog VWO als je al echt zeker weet dat je MCN wilt worden?
Als je de opleiding MCN volledig bevoegd hebt gehaald kan je zo doorstromen in HBO, mocht je nog iets anders willen
Ja dat is ook wel logischquote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef DrNick het volgende:
En ik denk ook dat mijn ouders niet blij gaan zijn als ik nu stop met vwo, naar Rotterdam verhuis en dan aan die opleiding begin
In dat geval zou ik je afraden om nogeens hard om mij te lachen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:33 schreef DrNick het volgende:
En ik denk ook dat mijn ouders niet blij gaan zijn als ik nu stop met vwo, naar Rotterdam verhuis en dan aan die opleiding begin
Het zal aan mij liggen, maar ik snap het niet helemaal.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In dat geval zou ik je afraden om nogeens hard om mij te lachen.
Jij moest hier heel hard om mij lachen.quote:
quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij moest hier heel hard om mij lachen.
En nu ga je gewoon stoppen met VWO. Hmm. Da's lef.
Gast, maak gewoon even je school af okee. In je eigen belang. Niet omdat je daarna om mij kunt lachen, want dat punt ligt nog wel een eindje verderop. Maar gewoon, dat je ZELF eens iets bereikt in plaats van dat je steeds maar tijd verliest met om anderen te lachen.
I see what you did therequote:
Bedoel je ook echt iets? Of zeg je van "laat ook maar"?quote:
Polen, Slowakije ookquote:Op donderdag 21 juni 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
Heel veel oud mat gaat tegenwoordig toch richting Chili enzo ?
quote:Op donderdag 21 juni 2012 03:56 schreef Rafeiro het volgende:
Mono, u spoort niet, desondanks wilt u bij de spoorwegen "iets gaan doen".
Mijn Yankees petje, ik neem hem af.
Leuke post en leuk om wat te zien uit de cabine. Daar kom je immers niet vaak:P
Is er eigenlijk al eens wat gedaan met de VSM?quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:01 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik voel mij vereerd.
Je moet hier wat vaker komen buurten zou ik zeggenKomen soms echt toffe foto's voorbij. Leerzaam en interessant
Ik heb als kleine jongen ooit eens in Duitsland ergens in een stoomtrein gezeten. Nog nooit zoiets gereden.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:07 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al eens wat gedaan met de VSM?
Heb je ooit al zo iets gereden?
Ken een vrijwilliger bij de VSM al weet ik niet of ik het nummer/mail adres nog heb.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb als kleine jongen ooit eens in Duitsland ergens in een stoomtrein gezeten. Nog nooit zoiets gereden.
Een klasgenoot van mij werkt als machinist (beperkt bevoegd) bij de Zuid Limburgse Stoomtrein Maatschappij. Ga deze zomer een dagje mee lopen bij ze. Ben heel benieuwd hoe dat is.
en dan heb je ook nog verschillende kwaliteiten. Uic 54 kent 4 verschillende kwaliteiten. Wel leuk hoor, zo'n railpro catalogus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:06 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jup.
Zie dit documentje: http://www.kranequip.co.nz/Railway%20Profiles.pdf
en
http://nl.wikipedia.org/wiki/Railprofiel
De STAR heeft ook zijn eigen traject. Is daar zelfs eigenaar van.quote:Op donderdag 21 juni 2012 04:15 schreef Rafeiro het volgende:
VSM is de enige die een eigen traject heeft dacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |