Whehe, gewoon lekker gaan winkelen rond 12uquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Je hebt het nou gehoord" m.a.w ; bek dicht ik ben er om 12u.
Dafuq.
Ja wie niet!quote:
quote:
Langskomen. Want "ze komen HEEEEEEEEELEMAAAAAAAAL" uit drenthe. En van 12:00 tot (god zij met mij) een uur of 19 heeft wel nut, maar een heel uur later absoluut niet.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:50 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Lekker dan
Maar wat zou dan 'geen zin meer hebben'?
Ik ben er ook echt om 12u niet. Deur op de klem want pa heeft een sleutel. De groeten. 13u, niet eerder. Liefst 16uquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, gewoon lekker gaan winkelen rond 12u
Whehe, nou ik snap het wel op zich, ze zal ook wel lang in de auto zitten, maar toch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
[..]
Langskomen. Want "ze komen HEEEEEEEEELEMAAAAAAAAL" uit drenthe. En van 12:00 tot (god zij met mij) een uur of 19 heeft wel nut, maar een heel uur later absoluut niet.
En ik heb er zo geen zin in. Ze ZEIKT echt ALTIJDIk krijg er nu al bier neigingen van als ik er aan denk
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
Ik heb niet eens verteld over het vaderdagfiasco van zondag hier.
Mn broertje en ik zijn na een uur weggegaan, zo erg was het
Dat is niet vervelend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
Ik krijg er nu al bier neigingen van als ik er aan denk
Zijn je oordoppen al binnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:52 schreef Qwea het volgende:
Die TT
[..]
[..]
Langskomen. Want "ze komen HEEEEEEEEELEMAAAAAAAAL" uit drenthe. En van 12:00 tot (god zij met mij) een uur of 19 heeft wel nut, maar een heel uur later absoluut niet.
En ik heb er zo geen zin in. Ze ZEIKT echt ALTIJDIk krijg er nu al bier neigingen van als ik er aan denk
Lang in de auto? 2uquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whehe, nou ik snap het wel op zich, ze zal ook wel lang in de auto zitten, maar toch.
Drinkt ze ook bier op een kratje?
Kan niet wachten!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
nee????quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:53 schreef oh-oh het volgende:
Oh.
Mn moeder sloeg echt he-le-maal door.quote:
Waarom sloeg ze door?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn moeder sloeg echt he-le-maal door.
Echt compleet.
Tegen mn broertje dit keer hoor maar uiteindelijk kregen we ze allemaal om de oren.
Het was zo erg dat ik opstond en zei dat ik ging en dat ze zat te krijsen JIJ GAAT NERGENS HEEN JIJ BLIJFT HIERRRRRRRRRRR.
Toen was ik echt zo weg dus
Wat was er nou weer danquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt compleet.
Tegen mn broertje dit keer hoor maar uiteindelijk kregen we ze allemaal om de oren.
Het was zo erg dat ik opstond en zei dat ik ging en dat ze zat te krijsen JIJ GAAT NERGENS HEEN JIJ BLIJFT HIERRRRRRRRRRR.
Waarom was ze zo aan het bokken dan? Of kreeg ze niet genoeg aandacht?quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Echt compleet.
Ach in godsnaamquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
WAAROM STELT ONS GEZIN NIKS VOOR?????
ER IS GEEN LIEFDE HIERRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef Qwea het volgende:
Jonguh, met haar geschreeuw helpen de zwaarste filters erin niet
Ach familiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:56 schreef oh-oh het volgende:
WAAROM STELT ONS GEZIN NIKS VOOR?????
ER IS GEEN LIEFDE HIERRRRRRRRRRR![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Mn broertje en ik zeggen nu de hele tijd tegen elkaar dat we zoveel van elkaar houdenquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn broertje en ik zeggen nu de hele tijd tegen elkaar dat we zoveel van elkaar houden
We zijn naar zijn appartement gegaan en wel om zes uur nog ff snel chinees gaan eten, en we hebben alle restjes meegenomen en we kregen nog geld van papa ook
NEE NATUURLIJK NIETquote:
Ja, hoe doen die groepen dat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Familie, van de mensen die met 30 man in Landal gaan zitten, respect wel
Als ik bijbetaald krijg wil ik het best proberen, maar anders... neh.quote:
Er zijn vast ook leuke familiesquote:
Volgens mij heb je ze dit jaar al minstens 3 of 4 keer gezien, ik vind het heul watquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:00 schreef oh-oh het volgende:
Dat was natuurlijk ook een mooie, want mn moeder zat te schreeuwen dat we noooooooooit kramen, toen zei ik natuurlijk heel droog dat ze dat mss beter tegen de grote afwezige kon zeggen, nou, toen had ik het helemaal gedaan![]()
![]()
Bij onze familie zou t kunnen, bedenk ik me nu. Al wil ik mijn tante dan in een ander resort.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij heb je ze dit jaar al minstens 3 of 4 keer gezien, ik vind het heul wat
M'n moeders familie is wel leuk, maar dus niet in NL. Die van m'n vader, ik heb m'n tante nooit meer gezien sinds ik uit huis ben, komt wel ooit bij een begrafenis denk ikquote:
Ik heb nog een stiefloeder in de aanbieding, zetten we die er ook bij.quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Waarom sloeg ze door?Mijn god, kunnen we onze moeders niet aan elkaar voorstellen? Misschien kunnen ze elkaar dan gaan bezeiken ipv ons
Doen we een weekendje Unwanted-familyquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:02 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb nog een stiefloeder in de aanbieding, zetten we die er ook bij.
ooh god! Die heb ik ook al gehadquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat zei ik dus ook, echt, toen begon ze over een keer 6 jaar geleden, dat ze in het ziekenhuis had gelegen 3 dagen, en dat ik niet eens was gekomen
![]()
GEMAILD!!!!!!!!!quote:
Ooh god. Zo fakking herkenbaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh en toen begon ze te flippen dat ik wegging zonder mijn boeken op haar e-reader te zetten, want dat was volgens mij de hele clu ook.
Toen zei ik dat ik voor vaderdag kwam en niet voor haar en doei
Zie, ik ben er onderste boven van.quote:
Ja kom op, grenzen stellen. Zodra ze hier is gaat ze toch wel weer zeiken : "ooh plukje haar van Baloe, SMEERKEES!" "Nou, ik wil hier niet dood gevonden worden x300" "Nou, je moetn minder vreten, je bent dik!" (ik ben godverdomme net 5 kilo kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Die mail
Als ik dat mail naar mijn moeder dan heb ik geloof ik 7 jaar ruzie
Ik heb vlak naast Q gezeten en niks gerokenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is idd wel een beetje jammer, zo vies kan het toch niet zijn?
Elke x opnnieuwquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Zegt je moeder echt dat ze daar niet dood wil liggn?
Hey, die van jou geeft het iig toequote:Ze is wel erger dan de mijnes.
Oh ook zo prachtig, ze zat ook jankend te schreeuwen dat we allemaal fouten maken.
Ja want hoe zij mij vrijdag gebeld had op het werk, dat was echt fout, dat had ze noooooooit moeten doen![]()
Ja nee dat komt door die bierluchtquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb vlak naast Q gezeten en niks geroken
Is zij anti-dieren ofzo?Of wacht je had Boeboe al thuis?quote:
je weet hoe moeders zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is idd wel een beetje jammer, zo vies kan het toch niet zijn?
Frisse haringstal FTWquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb vlak naast Q gezeten en niks geroken
Ja, die had ik thuis al. Maar daar liep ze ook te zeiken. En beer mag hier gewoon op de bank. Het zal me jeuken. Gaat ze helemaal flippen. "ZONDE VAN DIE BANK VAN 1700 EURO MAN!"quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is zij anti-dieren ofzo?Of wacht je had Boeboe al thuis?
Joen ben verslaafdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja kom op, grenzen stellen. Zodra ze hier is gaat ze toch wel weer zeiken : "ooh plukje haar van Baloe, SMEERKEES!" "Nou, ik wil hier niet dood gevonden worden x300" "Nou, je moetn minder vreten, je bent dik!" (ik ben godverdomme net 5 kilo kwijt)
Dat soort ongein![]()
En alks ik om 16u een biertje pak "ALCOHOLIST! JOEN BEN VERSLAAFD"
Whut? Jouw huis is altijd schoon en netjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet hoe moeders zijn
Zelfs mijn moeder zit altijd te klagen over hoe mijn huis schoner kan zijn
Terwijl ik toch echt altijd aan het stofzuigen ben elke dag
Dan gaat ze met dat vingertje over de kast en zeggen: dat had je best kunnen afstoffen
Ik
Dit zie ik bij vrienden altijd, die dan een dikke moeke hebben en dan afgeven op het kind, als plaatsvervangende schaamte, en zelf moeten ze ook minstens 20 kg afvallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Qwea het volgende:
"Nou, je moetn minder vreten, je bent dik!"
Moeders.... ze vinden altijd wel ietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Jouw huis is altijd schoon en netjes
Checkquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zie ik bij vrienden altijd, die dan een dikke moeke hebben en dan afgeven op het kind, als plaatsvervangende schaamte, en zelf moeten ze ook minstens 20 kg afvallen
Nou dat zou mijnes niet moeten flikken hoor, dan is de deur dicht, tjuusquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeders.... ze vinden altijd wel iets
ook zegt ze altijd: Kyra stinkt....![]()
Of ze stapt binnen en dan zegt ze: het stinkt naar hond hier in je huis.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en ook standaard : "Die hond stinkt" en als ik dan standaard zeg : "ja jouw kut ook" gaat ze flippenDas wel master trouwens.
Heel apart, want altijd als ik jouw foto's zie bedenk ik me hoe netjes jullie huis is, en je maakt altijd schoon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeders.... ze vinden altijd wel iets
ook zegt ze altijd: Kyra stinkt....![]()
Of ze stapt binnen en dan zegt ze: het stinkt naar hond hier in je huis.
Dus ze is zelf niet de slankste?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
En ik ben nou niet dun, maar dik ook niet. Toch oh-oh, muis?
Afijn, "HEUL WEL"
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en ook standaard : "Die hond stinkt" en als ik dan standaard zeg : "ja jouw kut ook" gaat ze flippenDas wel master trouwens.
Ja maar mijn moeders huis is superschoonquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel apart, want altijd als ik jouw foto's zie bedenk ik me hoe netjes jullie huis is, en je maakt altijd schoon.Heel apart, geen referentiekader zeker
Neequote:
Apart danquote:
Ach je moeder heeft misschien ook geen hond?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeders huis is superschoon![]()
Ja, nou dat!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat nooit zo, mensen die op de koffie komen en dan gratis gaan zeiken, dat doe je andersom toch ook niet?Kan mij het schelen of het ergens een zooi is of niet, who cares. Ik woon er niet
Oh zijn we zussen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn moeder niks van internet weet
ze speelt alleen spelletjes op de pc
nee helemaal geen huisdierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je moeder heeft misschien ook geen hond?
Ja, nou de mijne ook niet, dus ik verwacht dat mijn zussen mij voor haar hebben lopen googlenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn moeder niks van internet weet
ze speelt alleen spelletjes op de pc
Aha!quote:
Zijn jouw zussen allemaal ouder Q of verschillend?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou de mijne ook niet, dus ik verwacht dat mijn zussen mij voor haar hebben lopen googlen
Mijnes is ook wel awesome als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder weet wel dat ik op fok zit maar het zal haar verder worst wezen.
Maar ze is dan ook awesome
Ongelofelijk dat ze zoveel niet stempelen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Juweeltje hier weer van de post trouwens.
Wel scheuren maken, maar niet stempelen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt tegenvallen de laatste tijd hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ze zoveel niet stempelen!
Ouder. Ik ben de jongste. 39 en 37quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn jouw zussen allemaal ouder Q of verschillend?
Alles beter dan post bij Q die gewoon nooit vertrektquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt tegenvallen de laatste tijd hoor
quote:
Mijn moeder weet dat ik op een forum zitquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder weet wel dat ik op fok zit maar het zal haar verder worst wezen.
Maar ze is dan ook awesome
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Juweeltje hier weer van de post trouwens.
Wel scheuren maken, maar niet stempelen![]()
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht al, de jongste. Zeikt ze daar ook of alleen bij jou?quote:
ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, de jongste. Zeikt ze daar ook of alleen bij jou?
De meeste mensen met een irritante moeder, die hebben weer een hele leuke vader, zo zag ik het altijd bij vrienden. Is dat bij jou ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook
Die moeten het ook regelmatig ontgelden. Ik heb meermaals M aan de foon gehad, half overstuur omdat ze weer debiel deed tegen haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef Miniem het volgende:
Ik wil ook een NikonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mooi![]()
mijn vader komt amper een woord uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste mensen met een irritante moeder, die hebben weer een hele leuke vader, zo zag ik het altijd bij vrienden. Is dat bij jou ook?Bij oh-oh wel denk ik?
Ah haaibaaimoeke compenseertquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef Miniem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ik doe er geen fuck meequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een canon 350D alweer bijna 6 jaar
Maar wil eigenlijk overstappen naar een Nikon
Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een canon 350D alweer bijna 6 jaar
Maar wil eigenlijk overstappen naar een Nikon
Omdat een vriend van mij die heeft, en hij ligt lekkerder in de handquote:
quote:
beter is bullshitquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat een vriend van mij die heeft, en hij ligt lekkerder in de hand
En die vriend zei: Een Nikon is beter.
ja ik heb er geen verstand vanIk luister graag naar andere mensen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik doe er geen fuck meemoest perse een spiegelreflex
Als ik een nieuwe zou moeten kopen, zou ik voor een Canon gaan en niet een Nikonquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
beter is bullshit
maar je hebt nu al lenzen van Canon, k snap zo'n overstap dan echt niet.
Ik heb de standaard lens. En een grote lens die ik erbij kreeg, gratisquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
beter is bullshit
maar je hebt nu al lenzen van Canon, k snap zo'n overstap dan echt niet.
quote:
Opzich niks mis met Nikon, maar ik zou persoonlijk voor een Canon gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de standaard lens. En een grote lens die ik erbij kreeg, gratis
Maar het is dus niet beter
ze riep een keer van wel en toen zei ik : tof om te weten, en sindsdien houdt ze loeihard vol van nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent nog jonger dan mijn broertje, echt veel verschil daar zeg, was jij ook een ongelukje?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ze roep een keer van wel en toen zei ik : tof om te weten, en sindsdien houdt ze loeihard vol van niet
mac vs windowsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Pagan het volgende:
Nikonfans vs. Canonfans is een beetje als Ajaxfans vs. Feijenoordfans, alleen slaan ze elkaar niet lens.
nee t is niet beter, maar als ik jou zo hoor, no offence zou ik niet eens aan een andere camera denken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de standaard lens. En een grote lens die ik erbij kreeg, gratis
Maar het is dus niet beter
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Pagan het volgende:
Nikonfans vs. Canonfans is een beetje als Ajaxfans vs. Feijenoordfans, alleen slaan ze elkaar niet lens.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich niks mis met Nikon, maar ik zou persoonlijk voor een Canon gaan
Patat vs. friet.quote:
HEY CANON LOVER, gaan je oordoppen ook mee? Naar welk festival ga je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee t is niet beter, maar als ik jou zo hoor, no offence zou ik niet eens aan een andere camera denken.
Glaswerk is vele malen belangrijker dan body
probeer anders eens een grip eronder, 3 tientjes uit japan
t heeft echt geen zin om eerder je body te vervangen als je nog niet tegen de grenzen ervan oploopt
hier gaat komend weekend zelfs mn 350 mee naar een festival als backup/tweede camera
Niet, dat zijn twee dezelfde dingenquote:
Die Grip heb ik er ook gratis bijgekregen toenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee t is niet beter, maar als ik jou zo hoor, no offence zou ik niet eens aan een andere camera denken.
Glaswerk is vele malen belangrijker dan body
probeer anders eens een grip eronder, 3 tientjes uit japan
t heeft echt geen zin om eerder je body te vervangen als je nog niet tegen de grenzen ervan oploopt
hier gaat komend weekend zelfs mn 350 mee naar een festival als backup/tweede camera
HEEY SEXY LADYquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
HEY CANON LOVER, gaan je oordoppen ook mee? Naar welk festival ga je?
Ja hoor, de Griek heeft een heel arsenaal aan Nikonlenzenquote:
Dan zou ik me ook niet zo druk maken om een andere camera hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Grip heb ik er ook gratis bijgekregen toen
maar geen idee wat ik er mee moest doenIk ben echt een noob hoor
![]()
Ik had allemaal plannen, wilde cursus doen enzo
Maar ik neem hem alleen als ik met de hond ga wandelen, en op vakanties
eronder schroeven, en een accu instekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Grip heb ik er ook gratis bijgekregen toen
maar geen idee wat ik er mee moest doen![]()
quote:Ik ben echt een noob hoor![]()
dan leer echt eerst je camera kennen voor je geld uit gaat gevenquote:Ik had allemaal plannen, wilde cursus doen enzo
Toch niet op de groene stand hequote:Maar ik neem hem alleen als ik met de hond ga wandelen, en op vakanties
Godverdomme wat duurt dat lang met die doppen. Welke filter had je nou?! Hier zijn ze op zaterdag dicht, mag lijen dat ze vrijdag binnenkomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
HEEY SEXY LADY
als ze binnen zijn gaan ze mee
hoop op zaterdagochtend
Park City Live
hihiquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zou ik me ook niet zo druk maken om een andere camera hoor
Ja? En heeft de groek ook een goeie lans?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, de Griek heeft een heel arsenaal aan Nikonlenzen
Ja dat had ik wel door dat hij eronder moestquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
eronder schroeven, en een accu insteken
[..]![]()
[..]
dan leer echt eerst je camera kennen voor je geld uit gaat geven
[..]
Toch niet op de groene stand he
Hendigquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En heeft de groek ook een goeie lans?
quote:
Ach in de godsnaam, welneequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aan je smiley te zien, was het niks?
volgens mij de paarsequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme wat duurt dat lang met die doppen. Welke filter had je nou?! Hier zijn ze op zaterdag dicht, mag lijen dat ze vrijdag binnenkomen
Heb er zin in :Uquote:Park city live![]()
Ik wilde heen, mo vond het te ver
NEEEEEquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel door dat hij eronder moestMaar dan wordt hij nog zwaarder
![]()
Groene stand is automatisch toch?
Dan ja![]()
Ik moet me er echt in gaan verdiepen geloof ik
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel door dat hij eronder moestMaar dan wordt hij nog zwaarder
![]()
Groene stand is automatisch toch?
Dan ja![]()
Ik moet me er echt in gaan verdiepen geloof ik
Paarsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij de paarse
[..]
Heb er zin in :U
Hier staat ie op handmatig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m altijd op sportstand, of portret, of landschap.
Ik vergeet altijd mijn lens te locken als ik m in mn tas slinger en dan pak ik hem eruit en dan schuift dat hele ding uit en dan laat ik m bijna vallen
je hebt er meer aan om met iemand die kan fotograferen lekker een dag de dierentuin in te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Miniem het volgende:
Ik kan ook zon Nikon quickstart workshop doen in de dierentuin voor 15 euro.
Lijkt me wel tof
Met jou een keertje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt er meer aan om met iemand die kan fotograferen lekker een dag de dierentuin in te gaan
kom maar naar Gaia
quote:
Sportstand als ie rentquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok....
wat dan als ik mijn doggy ga uitlaten?
Handmatig. Zelf je sluitertijd e.d instellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok....
wat dan als ik mijn doggy ga uitlaten?
Nee, ze gaat niet dr tieten laten zien (toch, Ynskquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En heeft de groek ook een goeie lans?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
dan pak ik hem eruit en dan schuift dat hele ding uit en dan laat ik m bijna vallen
DAT WEET JE HEUL NIET!1quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet dr tieten laten zien (toch, Ynsk)
Dat is dat figuurtje die rent tochquote:
Ja nu moet je niet moeilijk gaan praten hequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handmatig. Zelf je sluitertijd e.d instellen
Zal zo die dikke es meenemen naar het gras en eens kijken of hij zin heeft in foto 30.000
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet dr tieten laten zien (toch, Ynsk)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belichtingstijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is dat figuurtje die rent toch
[..]
Ja nu moet je niet moeilijk gaan praten he
Ik heb geen cursus gehad
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belichtingstijd
OOH GOD ZE BELT WEER
Ik ga mij er vanmiddag in verdiepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belichtingstijd
OOH GOD ZE BELT WEER
"Ja ik neem mijn andere computer mee want...."quote:
spammerquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Godver, mijn fijne Bol.com brievenbusdoosjes zijn op
Het is wel joen ipv joemquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Housekeeper het volgende:
Hello there: ff mekkeren weer hoor![]()
Die TT heb ik zonder CAPS gedaan. Dat doen we ook met de reguliere topics![]()
Game on
het was verdikkeme een quotequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Housekeeper het volgende:
Hello there: ff mekkeren weer hoor![]()
Die TT heb ik zonder CAPS gedaan. Dat doen we ook met de reguliere topics![]()
Game on
Ja de quote is nu toch vernaggeld, boeie wat er staat nogquote:
Iets fout gegaan in het procesquote:
Aahhw ain't that just your luck.. hopelijk gaat het deze keer wel goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets fout gegaan in het procesNu moeten ze helemaal opnieuw beginnen
Beetje kut dat ze er dus niet de 22ste zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aahhw ain't that just your luck.. hopelijk gaat het deze keer wel goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien, frambozen en bosbessen
Bier sinds zondag, gebak eet ik NOOIT. En ik weet ook weer waarom nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Bier en gebakdieet?
![]()
Kiek Pisje, kooikertje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Eigenlijk alleen aardbeien en bosbessenmix, want ik moest wachten tot de keuken vrij was en toen heb ik het halve bakje frambozen maar vast leeggevroten
Zeg ja en dat t heel besmettelijk is en dat ze weg moet blijvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Qwea het volgende:
Ik heb reactie van mijn moeder terug op mijn mail![]()
"Ik ook niet of ben je ook ziek"
Wtf?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg ja en dat t heel besmettelijk is en dat ze weg moet blijven
Dibs op je ezelsoren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bier sinds zondag, gebak eet ik NOOIT. En ik weet ook weer waarom nietveelste zoet
nu heb ik voor 3 jaar genoeg gebak gehad
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef Qwea het volgende:
hey oh-oh? jij doet altied boodschappen bij de aldi toch?
Ken jij voor mij eens ff kieken of ze bij jou bij de aldi die 32gb usbsticks voor 13 euri nog hebben? hier uitverkocht gvdquote:
Ik kan pas morgen gaan, want dan issie na zessen nog open.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ken jij voor mij eens ff kieken of ze bij jou bij de aldi die 32gb usbsticks voor 13 euri nog hebben? hier uitverkocht gvd
Als ze hebben, 2 aubquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan pas morgen gaan, want dan issie na zessen nog open.
Hoeveel moejje hebbn?
Okido!quote:
De ex van een vriend van me werkt daar, als ze ze nog hebben neemt ze ze vandaag wel ff voor me mee hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
Denk uitverkocht hoor. Zou me niet verbazen
http://www.aldi.nl/aldi_v(...)2_48_233_3181_5.htmlquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar zijn die er wel nu al? Niet vanaf zaterdag pas? Ik zag ze gisteren in de folder staan.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De ex van een vriend van me werkt daar, als ze ze nog hebben neemt ze ze vandaag wel ff voor me mee hoor
Joh, ik zie het welquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Kweet alleen niet of ze ze nog hebben en of ze werkt vandaag, ik heb gesmst
Ja als ik iets hoor hoor je het wel hoorquote:
geilquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ik iets hoor hoor je het wel hoor
Stickjequote:
Groot genoeg voor op je clitjequote:
Anaal plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik liep vandaag langs de Christine le Duc, ze hadden de etalage vernieuwd, het thema was geloof ik anaal plezier
![]()
Tis zo leuk om al die ouwe chique mensjes langs die etalage te zien lopen.
Ja, doe jij ook es wat voor die arme jongen ja!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:59 schreef Qwea het volgende:
"Het si maar voor een keertje en dan moet je ook maar geen kaartjes regelen. Jij gaat met mij mee te bios. Punt. Klaar."
Mo dwingt me
Gok ik zo.quote:
Ik heb hem gisteren nog geneukt. Was weer meer dan zatquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja, doe jij ook es wat voor die arme jongen ja!
Oh hallo, dat doe je toch niemand aan zegquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:00 schreef Qwea het volgende:
"Ooh wacht, zo ken ik er nog 1 :
"JIj gaat met mij te Guus Meeuwis. Punt. Klaar.""
NEEquote:
Ywquote:
Gisteren haakte die weer afquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef Muis006 het volgende:
Hij had toch al gezegd dattie mee ging naar GM?
Welnee. Hij kan niet zonder mijn kut.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:01 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh hallo, dat doe je toch niemand aan zeg![]()
Wil je nu echt dat ie je op straat schopt?
Denk es ff na, wie wil jou nou nog verders???????
DALIJK MOET JE WEER BIJ JE MOEDER GAAN WONEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pfieuw, I am with the Mo on this onequote:
quote:
Ik moest zo hard lachenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:21 schreef oh-oh het volgende:
[..]Ben je verlegen bel 199!
Kun je niks zien? Bel 110!
Wil je niet meer leven? Bel 117!quote:
Is dat Mooiboy Billy die daar zo opgerold bijligt?quote:
Huh, ik zie alleen Chico hoor, en Muisquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Is dat Mooiboy Billy die daar zo opgerold bijligt?![]()
![]()
![]()
of ook nog een stukje Sjon?
Ohquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Huh, ik zie alleen Chico hoor, en Muis
Wil je lang in de keuken staan?quote:
Neequote:Op woensdag 20 juni 2012 15:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OhHet leek net of het twee honden of meer zijn..
[..]
Wil je lang in de keuken staan?
Zijn er dingen die je niet lust?
Heb je de mogelijkheid om naar de winkel te gaan?
Anders kun je het beste de thuisbezorgd.nl e.d. sites bezoeken en iets bestellen of desnoods rechtstreeks naar het afhaal restaurant bellen..
Kokosgehaktballetjes met rijst en wat willekeurige groentequote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee
Ja
Ja.
En ik wil geen afhaal. Ik wil iets fakking simpelsEn dan geen pizza /zeikwijf
Ik alles bijna welquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:03 schreef Muis006 het volgende:
Vertel vooral niet effe wat je dan niet lust
Ja weet ik t. Is je google stuk?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
ik heb al jaaaaaren geen macaroni meer gemaakt
Nodig :
Groentepakket (toch?)
Hamblokkies of gehakt of beide
Ellebogen
2x geraspe kaas
EN VOOR DE SAUS DAN?????
Hebbie pakkies voor. Honig mix voor macaronisaus.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:06 schreef Qwea het volgende:
ik heb al jaaaaaren geen macaroni meer gemaakt
Nodig :
Groentepakket (toch?)
Hamblokkies of gehakt of beide
Ellebogen
2x geraspe kaas
EN VOOR DE SAUS DAN?????
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |