spammerquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Godver, mijn fijne Bol.com brievenbusdoosjes zijn op
Het is wel joen ipv joemquote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Housekeeper het volgende:
Hello there: ff mekkeren weer hoor![]()
Die TT heb ik zonder CAPS gedaan. Dat doen we ook met de reguliere topics![]()
Game on
het was verdikkeme een quotequote:Op woensdag 20 juni 2012 12:05 schreef Housekeeper het volgende:
Hello there: ff mekkeren weer hoor![]()
Die TT heb ik zonder CAPS gedaan. Dat doen we ook met de reguliere topics![]()
Game on
Ja de quote is nu toch vernaggeld, boeie wat er staat nogquote:
Iets fout gegaan in het procesquote:
Aahhw ain't that just your luck.. hopelijk gaat het deze keer wel goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:25 schreef Qwea het volgende:
[..]
Iets fout gegaan in het procesNu moeten ze helemaal opnieuw beginnen
Beetje kut dat ze er dus niet de 22ste zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 13:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Aahhw ain't that just your luck.. hopelijk gaat het deze keer wel goed
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:24 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb aardbeien, frambozen en bosbessen
Bier sinds zondag, gebak eet ik NOOIT. En ik weet ook weer waarom nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:23 schreef oh-oh het volgende:
Bier en gebakdieet?
![]()
Kiek Pisje, kooikertje![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef Muis006 het volgende:
Eigenlijk alleen aardbeien en bosbessenmix, want ik moest wachten tot de keuken vrij was en toen heb ik het halve bakje frambozen maar vast leeggevroten
Zeg ja en dat t heel besmettelijk is en dat ze weg moet blijvenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:28 schreef Qwea het volgende:
Ik heb reactie van mijn moeder terug op mijn mail![]()
"Ik ook niet of ben je ook ziek"
Wtf?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:29 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zeg ja en dat t heel besmettelijk is en dat ze weg moet blijven
Dibs op je ezelsoren!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
Bier sinds zondag, gebak eet ik NOOIT. En ik weet ook weer waarom nietveelste zoet
nu heb ik voor 3 jaar genoeg gebak gehad
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:30 schreef Qwea het volgende:
hey oh-oh? jij doet altied boodschappen bij de aldi toch?
Ken jij voor mij eens ff kieken of ze bij jou bij de aldi die 32gb usbsticks voor 13 euri nog hebben? hier uitverkocht gvdquote:
Ik kan pas morgen gaan, want dan issie na zessen nog open.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ken jij voor mij eens ff kieken of ze bij jou bij de aldi die 32gb usbsticks voor 13 euri nog hebben? hier uitverkocht gvd
Als ze hebben, 2 aubquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik kan pas morgen gaan, want dan issie na zessen nog open.
Hoeveel moejje hebbn?
Okido!quote:
De ex van een vriend van me werkt daar, als ze ze nog hebben neemt ze ze vandaag wel ff voor me mee hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef Qwea het volgende:
Denk uitverkocht hoor. Zou me niet verbazen
http://www.aldi.nl/aldi_v(...)2_48_233_3181_5.htmlquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef oh-oh het volgende:
Maar zijn die er wel nu al? Niet vanaf zaterdag pas? Ik zag ze gisteren in de folder staan.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
De ex van een vriend van me werkt daar, als ze ze nog hebben neemt ze ze vandaag wel ff voor me mee hoor
Joh, ik zie het welquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:52 schreef oh-oh het volgende:
Kweet alleen niet of ze ze nog hebben en of ze werkt vandaag, ik heb gesmst
Ja als ik iets hoor hoor je het wel hoorquote:
geilquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:53 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja als ik iets hoor hoor je het wel hoor
Stickjequote:
Groot genoeg voor op je clitjequote:
Anaal plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:58 schreef oh-oh het volgende:
Ik liep vandaag langs de Christine le Duc, ze hadden de etalage vernieuwd, het thema was geloof ik anaal plezier
![]()
Tis zo leuk om al die ouwe chique mensjes langs die etalage te zien lopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |