Ooh god. Zo fakking herkenbaar.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:06 schreef oh-oh het volgende:
Oh en toen begon ze te flippen dat ik wegging zonder mijn boeken op haar e-reader te zetten, want dat was volgens mij de hele clu ook.
Toen zei ik dat ik voor vaderdag kwam en niet voor haar en doei
Zie, ik ben er onderste boven van.quote:
Ja kom op, grenzen stellen. Zodra ze hier is gaat ze toch wel weer zeiken : "ooh plukje haar van Baloe, SMEERKEES!" "Nou, ik wil hier niet dood gevonden worden x300" "Nou, je moetn minder vreten, je bent dik!" (ik ben godverdomme net 5 kilo kwijtquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:09 schreef charmed_angel het volgende:
Die mail
Als ik dat mail naar mijn moeder dan heb ik geloof ik 7 jaar ruzie
Ik heb vlak naast Q gezeten en niks gerokenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is idd wel een beetje jammer, zo vies kan het toch niet zijn?
Elke x opnnieuwquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef oh-oh het volgende:
Zegt je moeder echt dat ze daar niet dood wil liggn?
Hey, die van jou geeft het iig toequote:Ze is wel erger dan de mijnes.
Oh ook zo prachtig, ze zat ook jankend te schreeuwen dat we allemaal fouten maken.
Ja want hoe zij mij vrijdag gebeld had op het werk, dat was echt fout, dat had ze noooooooit moeten doen![]()
Ja nee dat komt door die bierluchtquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb vlak naast Q gezeten en niks geroken
Is zij anti-dieren ofzo?Of wacht je had Boeboe al thuis?quote:
je weet hoe moeders zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:10 schreef Pisces29 het volgende:
Dat is idd wel een beetje jammer, zo vies kan het toch niet zijn?
Frisse haringstal FTWquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb vlak naast Q gezeten en niks geroken
Ja, die had ik thuis al. Maar daar liep ze ook te zeiken. En beer mag hier gewoon op de bank. Het zal me jeuken. Gaat ze helemaal flippen. "ZONDE VAN DIE BANK VAN 1700 EURO MAN!"quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is zij anti-dieren ofzo?Of wacht je had Boeboe al thuis?
Joen ben verslaafdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja kom op, grenzen stellen. Zodra ze hier is gaat ze toch wel weer zeiken : "ooh plukje haar van Baloe, SMEERKEES!" "Nou, ik wil hier niet dood gevonden worden x300" "Nou, je moetn minder vreten, je bent dik!" (ik ben godverdomme net 5 kilo kwijt)
Dat soort ongein![]()
En alks ik om 16u een biertje pak "ALCOHOLIST! JOEN BEN VERSLAAFD"
Whut? Jouw huis is altijd schoon en netjesquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet hoe moeders zijn
Zelfs mijn moeder zit altijd te klagen over hoe mijn huis schoner kan zijn
Terwijl ik toch echt altijd aan het stofzuigen ben elke dag
Dan gaat ze met dat vingertje over de kast en zeggen: dat had je best kunnen afstoffen
Ik
Dit zie ik bij vrienden altijd, die dan een dikke moeke hebben en dan afgeven op het kind, als plaatsvervangende schaamte, en zelf moeten ze ook minstens 20 kg afvallenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:11 schreef Qwea het volgende:
"Nou, je moetn minder vreten, je bent dik!"
Moeders.... ze vinden altijd wel ietsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Whut? Jouw huis is altijd schoon en netjes
Checkquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit zie ik bij vrienden altijd, die dan een dikke moeke hebben en dan afgeven op het kind, als plaatsvervangende schaamte, en zelf moeten ze ook minstens 20 kg afvallen
Nou dat zou mijnes niet moeten flikken hoor, dan is de deur dicht, tjuusquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeders.... ze vinden altijd wel iets
ook zegt ze altijd: Kyra stinkt....![]()
Of ze stapt binnen en dan zegt ze: het stinkt naar hond hier in je huis.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en ook standaard : "Die hond stinkt" en als ik dan standaard zeg : "ja jouw kut ook" gaat ze flippenDas wel master trouwens.
Heel apart, want altijd als ik jouw foto's zie bedenk ik me hoe netjes jullie huis is, en je maakt altijd schoon.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Moeders.... ze vinden altijd wel iets
ook zegt ze altijd: Kyra stinkt....![]()
Of ze stapt binnen en dan zegt ze: het stinkt naar hond hier in je huis.
Dus ze is zelf niet de slankste?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
En ik ben nou niet dun, maar dik ook niet. Toch oh-oh, muis?
Afijn, "HEUL WEL"
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:14 schreef Qwea het volgende:
ooh en ook standaard : "Die hond stinkt" en als ik dan standaard zeg : "ja jouw kut ook" gaat ze flippenDas wel master trouwens.
Ja maar mijn moeders huis is superschoonquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heel apart, want altijd als ik jouw foto's zie bedenk ik me hoe netjes jullie huis is, en je maakt altijd schoon.Heel apart, geen referentiekader zeker
Neequote:
Apart danquote:
Ach je moeder heeft misschien ook geen hond?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja maar mijn moeders huis is superschoon![]()
Ja, nou dat!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap dat nooit zo, mensen die op de koffie komen en dan gratis gaan zeiken, dat doe je andersom toch ook niet?Kan mij het schelen of het ergens een zooi is of niet, who cares. Ik woon er niet
Oh zijn we zussen?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn moeder niks van internet weet
ze speelt alleen spelletjes op de pc
nee helemaal geen huisdierenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ach je moeder heeft misschien ook geen hond?
Ja, nou de mijne ook niet, dus ik verwacht dat mijn zussen mij voor haar hebben lopen googlenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wat ben ik blij dat mijn moeder niks van internet weet
ze speelt alleen spelletjes op de pc
Aha!quote:
Zijn jouw zussen allemaal ouder Q of verschillend?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, nou de mijne ook niet, dus ik verwacht dat mijn zussen mij voor haar hebben lopen googlen
Mijnes is ook wel awesome als ik dit zo lees.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder weet wel dat ik op fok zit maar het zal haar verder worst wezen.
Maar ze is dan ook awesome
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |