Ongelofelijk dat ze zoveel niet stempelen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Juweeltje hier weer van de post trouwens.
Wel scheuren maken, maar niet stempelen![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het echt tegenvallen de laatste tijd hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ongelofelijk dat ze zoveel niet stempelen!
Ouder. Ik ben de jongste. 39 en 37quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zijn jouw zussen allemaal ouder Q of verschillend?
Alles beter dan post bij Q die gewoon nooit vertrektquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt tegenvallen de laatste tijd hoor
quote:
Mijn moeder weet dat ik op een forum zitquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:19 schreef Muis006 het volgende:
Mijn moeder weet wel dat ik op fok zit maar het zal haar verder worst wezen.
Maar ze is dan ook awesome
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:20 schreef oh-oh het volgende:
Juweeltje hier weer van de post trouwens.
Wel scheuren maken, maar niet stempelen![]()
[ afbeelding ]
Ah, ik dacht al, de jongste. Zeikt ze daar ook of alleen bij jou?quote:
ookquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, de jongste. Zeikt ze daar ook of alleen bij jou?
De meeste mensen met een irritante moeder, die hebben weer een hele leuke vader, zo zag ik het altijd bij vrienden. Is dat bij jou ook?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook
Die moeten het ook regelmatig ontgelden. Ik heb meermaals M aan de foon gehad, half overstuur omdat ze weer debiel deed tegen haar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef Miniem het volgende:
Ik wil ook een NikonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar mooi![]()
mijn vader komt amper een woord uitquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De meeste mensen met een irritante moeder, die hebben weer een hele leuke vader, zo zag ik het altijd bij vrienden. Is dat bij jou ook?Bij oh-oh wel denk ik?
Ah haaibaaimoeke compenseertquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:29 schreef Miniem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
ik doe er geen fuck meequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een canon 350D alweer bijna 6 jaar
Maar wil eigenlijk overstappen naar een Nikon
Waarom in godsnaam?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb een canon 350D alweer bijna 6 jaar
Maar wil eigenlijk overstappen naar een Nikon
Omdat een vriend van mij die heeft, en hij ligt lekkerder in de handquote:
quote:
beter is bullshitquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Omdat een vriend van mij die heeft, en hij ligt lekkerder in de hand
En die vriend zei: Een Nikon is beter.
ja ik heb er geen verstand vanIk luister graag naar andere mensen
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:34 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik doe er geen fuck meemoest perse een spiegelreflex
Als ik een nieuwe zou moeten kopen, zou ik voor een Canon gaan en niet een Nikonquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
beter is bullshit
maar je hebt nu al lenzen van Canon, k snap zo'n overstap dan echt niet.
Ik heb de standaard lens. En een grote lens die ik erbij kreeg, gratisquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
beter is bullshit
maar je hebt nu al lenzen van Canon, k snap zo'n overstap dan echt niet.
quote:
Opzich niks mis met Nikon, maar ik zou persoonlijk voor een Canon gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de standaard lens. En een grote lens die ik erbij kreeg, gratis
Maar het is dus niet beter
ze riep een keer van wel en toen zei ik : tof om te weten, en sindsdien houdt ze loeihard vol van nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]![]()
![]()
Jij bent nog jonger dan mijn broertje, echt veel verschil daar zeg, was jij ook een ongelukje?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Qwea het volgende:
[..]
ze roep een keer van wel en toen zei ik : tof om te weten, en sindsdien houdt ze loeihard vol van niet
mac vs windowsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Pagan het volgende:
Nikonfans vs. Canonfans is een beetje als Ajaxfans vs. Feijenoordfans, alleen slaan ze elkaar niet lens.
nee t is niet beter, maar als ik jou zo hoor, no offence zou ik niet eens aan een andere camera denken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb de standaard lens. En een grote lens die ik erbij kreeg, gratis
Maar het is dus niet beter
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:41 schreef Pagan het volgende:
Nikonfans vs. Canonfans is een beetje als Ajaxfans vs. Feijenoordfans, alleen slaan ze elkaar niet lens.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Opzich niks mis met Nikon, maar ik zou persoonlijk voor een Canon gaan
Patat vs. friet.quote:
HEY CANON LOVER, gaan je oordoppen ook mee? Naar welk festival ga je?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee t is niet beter, maar als ik jou zo hoor, no offence zou ik niet eens aan een andere camera denken.
Glaswerk is vele malen belangrijker dan body
probeer anders eens een grip eronder, 3 tientjes uit japan
t heeft echt geen zin om eerder je body te vervangen als je nog niet tegen de grenzen ervan oploopt
hier gaat komend weekend zelfs mn 350 mee naar een festival als backup/tweede camera
Niet, dat zijn twee dezelfde dingenquote:
Die Grip heb ik er ook gratis bijgekregen toenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee t is niet beter, maar als ik jou zo hoor, no offence zou ik niet eens aan een andere camera denken.
Glaswerk is vele malen belangrijker dan body
probeer anders eens een grip eronder, 3 tientjes uit japan
t heeft echt geen zin om eerder je body te vervangen als je nog niet tegen de grenzen ervan oploopt
hier gaat komend weekend zelfs mn 350 mee naar een festival als backup/tweede camera
HEEY SEXY LADYquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
HEY CANON LOVER, gaan je oordoppen ook mee? Naar welk festival ga je?
Ja hoor, de Griek heeft een heel arsenaal aan Nikonlenzenquote:
Dan zou ik me ook niet zo druk maken om een andere camera hoorquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Grip heb ik er ook gratis bijgekregen toen
maar geen idee wat ik er mee moest doenIk ben echt een noob hoor
![]()
Ik had allemaal plannen, wilde cursus doen enzo
Maar ik neem hem alleen als ik met de hond ga wandelen, en op vakanties
eronder schroeven, en een accu instekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Die Grip heb ik er ook gratis bijgekregen toen
maar geen idee wat ik er mee moest doen![]()
quote:Ik ben echt een noob hoor![]()
dan leer echt eerst je camera kennen voor je geld uit gaat gevenquote:Ik had allemaal plannen, wilde cursus doen enzo
Toch niet op de groene stand hequote:Maar ik neem hem alleen als ik met de hond ga wandelen, en op vakanties
Godverdomme wat duurt dat lang met die doppen. Welke filter had je nou?! Hier zijn ze op zaterdag dicht, mag lijen dat ze vrijdag binnenkomenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]
HEEY SEXY LADY
als ze binnen zijn gaan ze mee
hoop op zaterdagochtend
Park City Live
hihiquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dan zou ik me ook niet zo druk maken om een andere camera hoor
Ja? En heeft de groek ook een goeie lans?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hoor, de Griek heeft een heel arsenaal aan Nikonlenzen
Ja dat had ik wel door dat hij eronder moestquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
eronder schroeven, en een accu insteken
[..]![]()
[..]
dan leer echt eerst je camera kennen voor je geld uit gaat geven
[..]
Toch niet op de groene stand he
Hendigquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En heeft de groek ook een goeie lans?
quote:
Ach in de godsnaam, welneequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
aan je smiley te zien, was het niks?
volgens mij de paarsequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
Godverdomme wat duurt dat lang met die doppen. Welke filter had je nou?! Hier zijn ze op zaterdag dicht, mag lijen dat ze vrijdag binnenkomen
Heb er zin in :Uquote:Park city live![]()
Ik wilde heen, mo vond het te ver
NEEEEEquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel door dat hij eronder moestMaar dan wordt hij nog zwaarder
![]()
Groene stand is automatisch toch?
Dan ja![]()
Ik moet me er echt in gaan verdiepen geloof ik
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat had ik wel door dat hij eronder moestMaar dan wordt hij nog zwaarder
![]()
Groene stand is automatisch toch?
Dan ja![]()
Ik moet me er echt in gaan verdiepen geloof ik
Paarsquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens mij de paarse
[..]
Heb er zin in :U
Hier staat ie op handmatig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m altijd op sportstand, of portret, of landschap.
Ik vergeet altijd mijn lens te locken als ik m in mn tas slinger en dan pak ik hem eruit en dan schuift dat hele ding uit en dan laat ik m bijna vallen
je hebt er meer aan om met iemand die kan fotograferen lekker een dag de dierentuin in te gaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef Miniem het volgende:
Ik kan ook zon Nikon quickstart workshop doen in de dierentuin voor 15 euro.
Lijkt me wel tof
Met jou een keertje?quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
je hebt er meer aan om met iemand die kan fotograferen lekker een dag de dierentuin in te gaan
kom maar naar Gaia
quote:
Sportstand als ie rentquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok....
wat dan als ik mijn doggy ga uitlaten?
Handmatig. Zelf je sluitertijd e.d instellenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ok....
wat dan als ik mijn doggy ga uitlaten?
Nee, ze gaat niet dr tieten laten zien (toch, Ynskquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:47 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja? En heeft de groek ook een goeie lans?
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:49 schreef oh-oh het volgende:
dan pak ik hem eruit en dan schuift dat hele ding uit en dan laat ik m bijna vallen
DAT WEET JE HEUL NIET!1quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet dr tieten laten zien (toch, Ynsk)
Dat is dat figuurtje die rent tochquote:
Ja nu moet je niet moeilijk gaan praten hequote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Handmatig. Zelf je sluitertijd e.d instellen
Zal zo die dikke es meenemen naar het gras en eens kijken of hij zin heeft in foto 30.000
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee, ze gaat niet dr tieten laten zien (toch, Ynsk)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belichtingstijdquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dat is dat figuurtje die rent toch
[..]
Ja nu moet je niet moeilijk gaan praten he
Ik heb geen cursus gehad
quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belichtingstijd
OOH GOD ZE BELT WEER
Ik ga mij er vanmiddag in verdiepenquote:Op woensdag 20 juni 2012 11:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Belichtingstijd
OOH GOD ZE BELT WEER
"Ja ik neem mijn andere computer mee want...."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |