Lekker bankhangen dus, heb je ook wel eens verdiend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:35 schreef maffemuts het volgende:
En ik heb nergens zin in en/of puf voordus goeiemorgen!
'K lig zelfs nog op bedquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker bankhangen dus, heb je ook wel eens verdiend.
Goeiemorgen!
Goed plan! (de koffie dan, werken kan de hele dag nog)quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef Rucky het volgende:
* Rucky met een kop koffie aan het werk is.![]()
Wat een luxe!quote:
Gelijk heb je.quote:
Blijf jij dan ook nog maar even liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
* dolfina-chica wrijft het slaap uit haar ogen....
![]()
![]()
![]()
Pfff... * dolfina-chica is duf!!
ik hang nog in mijn bedje... peukie erbij...quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook nog maar even liggen.
Sja 'k wou dat 't anders was egberts, soms heb je geen andere keuzequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Goed plan! (de koffie dan, werken kan de hele dag nog)
[..]
Wat een luxe!![]()
Oeps!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond.... de wekker zetten![]()
je werkt toch thuis...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond.... de wekker zetten![]()
Is ook het probleem niet, maar ik wist niet of ik afspraken had staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je werkt toch thuis...![]()
werk je wat langer door
en weet je dat nu wel???quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is ook het probleem niet, maar ik wist niet of ik afspraken had staan
mijn ochtendkoffiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en weet je dat nu wel???
heb je wat gemist???
Zolang ze het geloof maar niet gaat verkondigenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Serieus Mo, wat heb jij? It je te wachtn totdat iedereen op je gaat zitten bitchen? Dat hardlopen is jouw droom daar hoef je niet heel fhf steeds in te betrekken door mensen steeds te pushen te gan lopen.
En als ik de boel helemaal verkeerd zie, mijn excuses!
Of ben ik vergeten te zeggen dat je Yolanda moest bellen? Want op het moment dat ik dat wou zeggen begon jij over je 10km
Oh ja.... Koffieding weer aanslingert....quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zolang ze het geloof maar niet gaat verkondigen
Net twee bakken koffie op. Begint mij ook een beetje heilig te worden...
Ach, hoewel ik wel eens klaag is het nog niet zo erg om elke dag te gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja 'k wou dat 't anders was egberts, soms heb je geen andere keuze
Ik liep bijna tegen de muur op toen ik geen werk had. Vreselijk vond ik het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ach, hoewel ik wel eens klaag is het nog niet zo erg om elke dag te gaan werken
Altijd maar thuis zitten is ook niets
Ik zal zometeen maar eens gaan douchen.... of toch eerst nog koffie.... Hmmmm....quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga maar eens naar mijn werk
nog steeds geen zin
Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga maar eens naar mijn werk
nog steeds geen zin
Bij de deur, anders krijg je die nooit open...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef vannelle het volgende:
Pfff......zo maar weer eens de garage induiken. Beetje bij beetje opruimen.
* vannelle weet niet waar hij moet beginnen....
Oh, maar ik kan al 5 stappen naar binnen doen hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bij de deur, anders krijg je die nooit open...
Ja, was ik al mee begonnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef Inlognaam het volgende:
Met de vuilniszak in de hand. Hup, wegmieten wat je toch nooit meer gaat gebruiken en weinig waarde heeft.
Die kun je bij mij afleverenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan al 5 stappen naar binnen doen hoor!![]()
En als ik de motor buiten zet wel 10!!![]()
Nee, zo erg is het gelukkig ook weer niet. Meer een kwestie van weinig zin maar toch moeten.
Nou, ff zonder gekheid.....quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:
De ware spirit van FHF.
Iemand toevallig nog een prachtige oldtimer in de garage staan die ie toch niet gebruikt?
Ik moet echt weer heropstappen.... Ik denk dat ik dat aanbod wel aanneem, maar dan moet ik mijn eigen schuur ook even gaan opruimen/herindelen anders staat hij niet veilig....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, ff zonder gekheid.....
Ik rij voorlopig echt niet. Als jij em wil gebruiken vind ik dat prima!!
Jou vertrouw ik er wel mee.
Het is een oud beestje maar zou toch zonde zijn als ie ineens weg was inderdaad....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet echt weer heropstappen.... Ik denk dat ik dat aanbod wel aanneem, maar dan moet ik mijn eigen schuur ook even gaan opruimen/herindelen anders staat hij niet veilig....
hulp nodig? ik ben heel goed in dingen in de kliko gooienquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet echt weer heropstappen.... Ik denk dat ik dat aanbod wel aanneem, maar dan moet ik mijn eigen schuur ook even gaan opruimen/herindelen anders staat hij niet veilig....
Ik kan ook heel goed archiveren! Gebruik daar altijd die zwarte bakken voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
hulp nodig? ik ben heel goed in dingen in de kliko gooien
Kom hier maar helpen, Merlijn moet nog beginnen, ik ben al bezig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
hulp nodig? ik ben heel goed in dingen in de kliko gooien
* Merlijn krijgt kriebels....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is een oud beestje maar zou toch zonde zijn als ie ineens weg was inderdaad....
Het is trouwens een VFR750F uit 1986, wit. Optisch niet de mooiste maar technisch 100% in orde.
Heerlijk geroffel uit die V4 en vorig jaar op de dyno nog steeds 102 van de 105 fabriekspaardjes over.![]()
Maar hij rijdt echt heel makkelijk, zit geen kwaad in.
naar merlijn kan ik lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kom hier maar helpen, Merlijn moet nog beginnen, ik ben al bezig.
Ga maar weer es verder denk ik.
Ik moet alleen twee kasten verschuiven, da's niet zoveel werkquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kom hier maar helpen, Merlijn moet nog beginnen, ik ben al bezig.
Ga maar weer es verder denk ik.
Ik wil je wel een treinkaartje geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
naar merlijn kan ik lopendat gaat me naar jou niet lukken
zou wel willen, daar niet van ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Fotoquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
Haha, nee, dat kan ik je niet aandoen.
Haha, heb ik bij mij in de klas gedaan, kwam werkbladen tegen die ik 8 jaar geleden als spw 3 stagiaire (16-jarige) gemaakt hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef Inlognaam het volgende:
Uh, nee. Laten we dat maar niet doen. Laten we het maar houden dat ik echt eens goed op moet ruimen.
Anders staat die van m'n broertje te koopquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet dan maar eens gaan kijken of ik nog in mijn motorpak pas
Van mij mag dat ook nog wel heel lang durenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
Wat duurt het nog lang tot het 16 november is!!!!!![]()
was dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Van mij mag dat ook nog wel heel lang duren
Ren voor je leven!quote:
Nieuwe film ofzo van Twilight?quote:
Ja ik vind de multicolour ook mooierquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee .....
Merlijn is wel erg grijs vandaag
Ik heb een grijze bui vandaag.... Solly.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee .....
Merlijn is wel erg grijs vandaag
Trek je'm achterstevoren aan, hoeft de rits niet dicht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet dan maar eens gaan kijken of ik nog in mijn motorpak pas
Haal die helm maar onder je shirt vandaan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trek je'm achterstevoren aan, hoeft de rits niet dicht.
Ik heb überhaupt daar nog nooit iets van gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef vannelle het volgende:
[..]
Jij hebt em niet helemaal afgekeken.
*duwt* *duwt*quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:36 schreef Egberts het volgende:
phhh,
wie duwt die klok eens een half uur vooruit!
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*duwt* *duwt*
*Merlijn!! Kom eens met je spuitbus die je voor het hek gebruikt hebt?!*
Het stond er aan't eind van't filmpje.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:38 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb überhaupt daar nog nooit iets van gezien
Of gewoon zo:quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trek je'm achterstevoren aan, hoeft de rits niet dicht.
Heb zelfs dat filmpje niet bekekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het stond er aan't eind van't filmpje.
Ah, dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:42 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Heb zelfs dat filmpje niet bekeken
* zucht *quote:
Dus nog eventjes wachten en dan een nieuw speledingetje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Papabear het volgende:
Nou, Vodafone heeft zich aan zijn woord gehouden. Ze zouden vanaf 20 juni de blauwe Galaxy S3 gaan leveren (vandaag dus) en prompt krijg ik zojuist de bevestiging dat hij verzonden is
Mijne is al in de buurt, maar ik was niet thuis!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Papabear het volgende:
Nou, Vodafone heeft zich aan zijn woord gehouden. Ze zouden vanaf 20 juni de blauwe Galaxy S3 gaan leveren (vandaag dus) en prompt krijg ik zojuist de bevestiging dat hij verzonden is
quote:
Tyfus Vodafone.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:44 schreef Papabear het volgende:
Mooi. Heb je ook tijd?quote:
ik ben morgen ook niet thuisquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:46 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Mijne is al in de buurt, maar ik was niet thuis!
Maak ik wel.quote:
mijne wordt morgen bij postkantoor afgegooid, maar ik ga ff pakketdienst bellen kijken of ze nog in de buurt zijnquote:
Cool. Uurtje of 7?quote:
Zoveel tijd maak ik nou ook weer niet voor je vrij.quote:
Slim. Ik hoop het voor je!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:49 schreef belle1608 het volgende:
[..]
mijne wordt morgen bij postkantoor afgegooid, maar ik ga ff pakketdienst bellen kijken of ze nog in de buurt zijn
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zoveel tijd maak ik nou ook weer niet voor je vrij.![]()
Maar dat is goed.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
Zoveel tijd maak ik nou ook weer niet voor je vrij.![]()
Ik hoop dat ik vanavond ook mijn nieuwe mobiel krijg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:55 schreef belle1608 het volgende:
Telefoon komt gewoon morgen, pakketdienst was al klaar
Welke krijg jij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond ook mijn nieuwe mobiel krijg.
quote:
Episch toestel...quote:
Ze verkochten hem nog.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nostalgie!! = 3310? heb k ook gehad
En 2 weken op 1 accu doen. Ik ga naar huis tot zo.quote:
hahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
En 2 weken op 1 accu doen. Ik ga naar huis tot zo.
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ kijkt voorzichtig om het hoekje of ze hier nog mag mee kletsen.
Tuurlijk! Waarom niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zag een aantal niet al te vriendelijke reacties voorbij komen in mijn topic, dacht dat ik misschien niet meer welkom zou zijn.quote:
Onzin. Stelletje azijnpissers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zag een aantal niet al te vriendelijke reacties voorbij komen in mijn topic, dacht dat ik misschien niet meer welkom zou zijn.
Kom er maar bij dan. Heb je Cat al gesproken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
per pm idd. Zit nu nog even bij mijn ouders, vandaar ff snel op inet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kom er maar bij dan. Heb je Cat al gesproken?
Dan gaat dat ook wel weer goed komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
per pm idd. Zit nu nog even bij mijn ouders, vandaar ff snel op inet!
Daar hebben ook veel mensen aan mee geholpen.quote:
Sambal bij? Lekkah Lekkah!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef cvboer het volgende:
Cvboer ook weer thuis. Net weer chinees gehaald, omdat het kan en omdat ik weer eens geen zin in koken heb.
uiteraard, en kroepoekquote:
En bij nassi een gebakken eitje.quote:
Heb nou eens iets anders. Het is wel ideaal, een chinees restaurant als buren.quote:
quote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]Er was iemand van de week heel erg boos omdat ik het vergeten was.
Het viel mij vanmiddag op dat ik voor het eerst sinds hele lange tijd bij thuiskomst geen pm/dm hoef te beantwoorden.quote:
PM stuk ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het viel mij vanmiddag op dat ik voor het eerst sinds hele lange tijd bij thuiskomst geen pm/dm hoef te beantwoorden.
Vanmiddag nog kontakt met Cat gehad dus dat zal wel niet.quote:
*duimen draaien* wat voor leuks hebbie gevondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie even voor mij dat ik de advertentie waarop ik heb geboden op marktplaats voor mij is?
eerder ... goedkoops .. en nodig. niet leuk, niet lekker, niet fijn .. maar wel nodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*duimen draaien* wat voor leuks hebbie gevonden
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerder ... goedkoops .. en nodig. niet leuk, niet lekker, niet fijn .. maar wel nodig![]()
champix, voor twee maanden, voor twee tientjes, ipv 200 euro
om te stoppen met rokenquote:
Geen idee.quote:
Ow, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
om te stoppen met roken![]()
ik zag trouwens dat je klusmeet 7 juli is .. dan kan ik sowieso nietheb dan een hardloopwedstrijd in rotterdam
benatwoord je DM eensquote:
Moet jij een dreun? Ik ben je slaafje niet.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet jij een dreun? Ik ben je slaafje niet.
Deze foto is in ieder geval wel gelukt:quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Eens kijken of er een foto gelukt is!
Als het die in Apeldoorn is... dan is die advertentie nu weg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie even voor mij dat ik de advertentie waarop ik heb geboden op marktplaats voor mij is?
Weet ik wel hoor.quote:Op woensdag 20 juni 2012 19:54 schreef Ehhe het volgende:
Het was niet lullig bedoeld. Maar mooi weer mag ook wel aanhouden ja!
Had ik moeten weten... ik was zondag/maandag en woensdag in steenwijk....quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:00 schreef Inlognaam het volgende:
* Inlognaam benieuwd naar de foto's
[GEZ] Laminaat
Bovenstaand topic gezien?
Nieuw laminaat is mooi natuurlijk, maar klein financieel buffertje voor andere spulletjes is ook wel welkom en wenselijk. Verder welcome back!
luiwammes!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef cvboer het volgende:
Cvboer ook weer thuis. Net weer chinees gehaald, omdat het kan en omdat ik weer eens geen zin in koken heb.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
luiwammes!!!
Je groeit nog dicht!!!![]()
hoef je sommige gaten ook niet meer te dichten
quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef vannelle het volgende:
Bijna 3 centimeter langer geworden tijdens die operatie, wervels zaten stijf op elkaar.
Hi chickquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:22 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
Had ik moeten weten... ik was zondag/maandag en woensdag in steenwijk....
Naast Meppel dus
Nou, vlak daarna niet! Alles was opgerekt, spieren, pezen, zenuwen. Zo voelt het denk ik om door een bus overreden te worden.quote:
quote:
ik heb lekker dropijs!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef cvboer het volgende:
Net gehad, ze verkopen ook softijs. maar bedankt voor je aanbod.
Hou is't?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica troost CV...
ijsje dan maar?
[..]heeej tof wijf
goud joh mien wichiequote:
naaaaiisss,quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
Avond!
*Koffie, thee, melk, suiker, mokken, lepeltjes, koekjes op tafel zet*
* belle1608 heeft net 16 km gefietst
Op je gemakje gefietst?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef belle1608 het volgende:
Lekker Egberts! Ik omdat ik aan het geocachen was, 9 gevonden
Geocachen = schatzoeken met je gps, half 7 vertrokken, half 9 thuisquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Op je gemakje gefietst?
Ik wil trouwens ook in Holland fietsen! stel je voor de weg is 10 km aan een stuk vlak, dat is hier nooit
Dat wist ik wel, mijn nichtjes doen dat ook vaker :-)quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geocachen = schatzoeken met je gps, half 7 vertrokken, half 9 thuis
* Ireth gooit bretels naar Dolf!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is even een feedback topic aan het lezen....
mijn broek zakt even af... sorry... ik zal hem weer ophijsen
Ja dat is dan ook wel weer zo natuurlijk, vlak erna doet het nog meer zeerquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, vlak daarna niet! Alles was opgerekt, spieren, pezen, zenuwen. Zo voelt het denk ik om door een bus overreden te worden.
Joehoe!! namens mijn DNA thanks voor de stickers!!! Helaas allemaal dubbelen, want ze heeft net sinds 2 dagen haar boek vol!quote:
Dolfina moet er nog een heleboel hebben! En ik krijg er nog een hele boel met de postquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joehoe!! namens mijn DNA thanks voor de stickers!!! Helaas allemaal dubbelen, want ze heeft net sinds 2 dagen haar boek vol!Maar vriendinnetje is nog driftig aan het sparen en er zaten er 2 tussen die zij nog moest hebben
Is er een lijstje van Dolfina???quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:01 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dolfina moet er nog een heleboel hebben! En ik krijg er nog een hele boel met de post
Ik weet dat Rucky & Merlijn koffie aan het drinken zijn, maar verder geen idee!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef Egberts het volgende:
* Egberts om zich heen kijkt en afvraagt waar de andere mannen zijn
* Papabear kijkt film op RTL8: A Time to Killquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:03 schreef Egberts het volgende:
* Egberts om zich heen kijkt en afvraagt waar de andere mannen zijn
nou is mijn klomp ook nog gebroken... grumble....quote:
ja, dusquote:
Graag gedaan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou is mijn klomp ook nog gebroken... grumble....
[..]
ja, duslol... dank je belle!!!
Gelukkig, ik werd al helemaal verlegen tussen allemaal die vrouwenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:08 schreef Papabear het volgende:
[..]
* Papabear kijkt film op RTL8: A Time to Kill
Whihi, boer harms op d'n klompen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:10 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
nou is mijn klomp ook nog gebroken... grumble....
Hij heeft morgen zijn laatste (vroege) werkdag. Vanaf dan zal 'ie vast weer later in en uit bed gaanquote:
Als ik bij jullie ben is het een milkshake geworden denk ik.quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef Ehhe het volgende:
Haha van alle gemakken voorzien dus. Breng je ff een ijsje hierheen?![]()
Ik heb er heeeeeeeeel veel voor haar! Zal ff typen welke allemaal... moet alleen dan wel even een adres hebbenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:07 schreef belle1608 het volgende:
Voor petekindje Dolfina:
2–4–8–10
12 -13-14-15-18-19
21-22-28-29
34-35-36-37-38-39
41-42-47
50-55-56-58
62-65-66-67
70-71-73-76-77-78
85-86
92-93-96-97-98
101-102-103-105-106-107-108
110-113-114-116-117-118-119
121-122-123-125-128-129
130-131-133-134-135-136-138-139
143-144-146-148-
153-156-158-159
160-162-165-166-168
170-172-173-174-175-176-177
183-184-185-186-188
192-193-196-197-198-199
205-206-207-209
210-211-217-218-219-
220-225-228
230-231-232-233-234-236-237
A-B-F
Ssstt... NOOIT laten merkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:12 schreef Egberts het volgende:
[..]
Gelukkig, ik werd al helemaal verlegen tussen allemaal die vrouwen
Super!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb er heeeeeeeeel veel voor haar! Zal ff typen welke allemaal... moet alleen dan wel even een adres hebben
Nee joh! Is toch maar 'n minuut of 10 rijden?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als ik bij jullie ben is het een milkshake geworden denk ik.
Vroeg is relatief, ik vind om half 8 beginnen al zo ellendig vroeg.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:14 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hij heeft morgen zijn laatste (vroege) werkdag. Vanaf dan zal 'ie vast weer later in en uit bed gaan
Hij moet soms 4 uur 's ochtends beginnenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:16 schreef Egberts het volgende:
[..]
Vroeg is relatief, ik vind om half 8 beginnen al zo ellendig vroeg.
Maar ik slaap nog niet. Toffe uitvinding die tab :-)
Ahhhh ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt en het zijn echt rot tijden. Het enige voordeel is dat je op tijd klaar bent :-)quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:17 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Hij moet soms 4 uur 's ochtends beginnen. Morgen ook voor zessen
Toe mij maar een sapje! Ik ben wel bobquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:18 schreef Papabear het volgende:
[..]
Ja, of je nog een lekker koud biertje lust
Hij maakt soms dagen van 15 uur, dus ook die vlieger gaat niet op xDquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:18 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ahhhh ik heb een tijdje in een bakkerij gewerkt en het zijn echt rot tijden. Het enige voordeel is dat je op tijd klaar bent :-)
Hoppaaaquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:22 schreef Ireth het volgende:
Ik heb voor Dolfie:
004
010
012
028
029
035
036
038
047
050
055
056
058
062
067
070
073
077
078
096
098
128
131
136
138
143
144
159
165
166
170
174
185
186
188
192
196
197
206
211
218
219
225
228
230
232
237
Adres via pm please
Hebbie te lang in de zon gezeten vandaag?? Je bent een beetje rozig???quote:
omg....quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:23 schreef belle1608 het volgende:
Goed bezig Ireth!!
@Dolfie, maak maar een nieuwe lijst
Roze is het nieuwe zwart.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:26 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hebbie te lang in de zon gezeten vandaag?? Je bent een beetje rozig???
*knuf geeft*quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zit trouwens vreselijk te balen van die wasdrogerGa weer ff op mp neuzen of er iets in de buurt op staat....
Kan ik me voorstellen! Diegene wil niet echt ff een paar daagjes voor je wachten?quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:29 schreef Ireth het volgende:
* Ireth zit trouwens vreselijk te balen van die wasdrogerGa weer ff op mp neuzen of er iets in de buurt op staat....
Ik kom qua planning echt niet in de buurt Ireth, anders was ik hem gaan halen voor je.quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Diegene wil niet echt ff een paar daagjes voor je wachten?
Zelfs dan heb ik nog geen vervoerquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:36 schreef Ehhe het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen! Diegene wil niet echt ff een paar daagjes voor je wachten?
I know.. was ook niet de bedoeling dat iemand hem speciaal ging halen. Heb in mijn omgeving ook rondgevraagd of iemand toevallig die kant op moest en hem kon oppikken. Vind de afstand an sich gewoon te ver om even speciaal daarvoor op en neer te rijdenquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik kom qua planning echt niet in de buurt Ireth, anders was ik hem gaan halen voor je.
Ohh, dat dacht ik joh!quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:39 schreef Ireth het volgende:
[..]
Zelfs dan heb ik nog geen vervoerZit er gewoon niet in, hij past niet echt achterop mijn tomos
Kan best hoor!quote:
Nee, heb gewoon geen vervoer op korte termijn.. en ik denk niet dat Delano nog weken met 2 wasdrogers in huis zou willen zittenquote:
Snap ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee, heb gewoon geen vervoer op korte termijn.. en ik denk niet dat Delano nog weken met 2 wasdrogers in huis zou willen zitten
Is erfelijk.... komt nooit meer goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Deed het zeer? Die molenwiek tegen je voorhoofd??
Zoalng t maar niet besmettelijk isquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:47 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is erfelijk.... komt nooit meer goed
euh....quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:48 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zoalng t maar niet besmettelijk is
erfelijk is niet besmettelijk per definitie, en besmettelijk is niet erfelijkquote:
Maar een molenwiek komt bij iedereen hard aan....quote:Op woensdag 20 juni 2012 21:53 schreef maffemuts het volgende:
[..]
erfelijk is niet besmettelijk per definitie, en besmettelijk is niet erfelijk
Sorry, Fb is even spannendquote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Sorry, Fb is even spannend
* Ireth is lichtelijk ramptoerist
Ik heb hem gelezen!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:23 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]zal ik voor een ramp zorgen
jammer dat mijn reactie is verwijderd.....
ik heb hem geschrevenquote:
iemand hem toevallig ook opgeslagen... ik wilde hem inlijsten... als nieuwe decoratie voor zijn huisquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:25 schreef vannelle het volgende:
[..]
Me too.
Vond em wel goed. Djeez met z'n empathie....Djezus!!
Dat van die tandarts?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
iemand hem toevallig ook opgeslagen... ik wilde hem inlijsten... als nieuwe decoratie voor zijn huis
Ik ben afgehaakt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
feedbacktopic in fhf, nav de klusmeet bij Ingrid..
* uitkijkt *quote:
maakt niet uit... die hoek snapte hem wel...quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:32 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Dat van die tandarts?
Mja, ik snapte het niet :/
Geveldecoratie?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:31 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
iemand hem toevallig ook opgeslagen... ik wilde hem inlijsten... als nieuwe decoratie voor zijn huis
voor aan de muur....quote:
buiten mag ook, ziet de hele buurt het én z'n bezoek dat aan komt lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:41 schreef dolfina-chica het volgende:
binnen natuurlijk... kan al het bezoek zien hoe leuk hij is
Ik ook, heb ik vanavond wel gemerkt.quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:42 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn wordt heel erg moe van discussies die nergens op slaan.
Before & After pics?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica wil weer rood.. .maar dan moet dolfie eerst sparen
Thuiskapster gezocht door heel NLquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
topic openen???
wie heeft er nog rode haar verf liggen
dat kan ook nogquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:52 schreef belle1608 het volgende:
*haar haar nooit kan verven i.v.m. allergie*
grijze uitgroei.... roze/paarse punten... en dan de onderlaag lijkt op donkerbruin met een rode gloed...quote:
Rood van l'oreal oid of rood uit de pakjes verf van de london? Anders kiekt je maat ff op dr werk :pquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:51 schreef dolfina-chica het volgende:
topic openen???
wie heeft er nog rode haar verf liggen
WAT??? Je ziet er veel ouder uit dan 9!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan ook nog
ik verf al uhhhh vanaf mijn 18de... dus 11 jaar
Ziekte van Hedel?quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef vannelle het volgende:
*zijn haar nooit kan verven i.v.m. geen haar*
dat ben ik zelf...quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef vannelle het volgende:
*zijn haar nooit kan verven i.v.m. geen haar*
geboortedatum: 28-02-1979quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan ook nog
Oeh ik vanaf mn 12e dus dat is 12 jaarquote:Op woensdag 20 juni 2012 22:53 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
dat kan ook nog
Verven jonguh, niet alleen je avatar!quote:Op woensdag 20 juni 2012 22:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]ik krijg inmiddels grijze haren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |