Lekker bankhangen dus, heb je ook wel eens verdiend.quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:35 schreef maffemuts het volgende:
En ik heb nergens zin in en/of puf voordus goeiemorgen!
'K lig zelfs nog op bedquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:38 schreef vannelle het volgende:
[..]
Lekker bankhangen dus, heb je ook wel eens verdiend.
Goeiemorgen!
Goed plan! (de koffie dan, werken kan de hele dag nog)quote:Op woensdag 20 juni 2012 08:13 schreef Rucky het volgende:
* Rucky met een kop koffie aan het werk is.![]()
Wat een luxe!quote:
Gelijk heb je.quote:
Blijf jij dan ook nog maar even liggen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:19 schreef dolfina-chica het volgende:
![]()
![]()
![]()
* dolfina-chica wrijft het slaap uit haar ogen....
![]()
![]()
![]()
Pfff... * dolfina-chica is duf!!
ik hang nog in mijn bedje... peukie erbij...quote:Op woensdag 20 juni 2012 09:28 schreef Rucky het volgende:
[..]
Blijf jij dan ook nog maar even liggen.
Sja 'k wou dat 't anders was egberts, soms heb je geen andere keuzequote:Op woensdag 20 juni 2012 09:03 schreef Egberts het volgende:
[..]
Goed plan! (de koffie dan, werken kan de hele dag nog)
[..]
Wat een luxe!![]()
Oeps!quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond.... de wekker zetten![]()
je werkt toch thuis...quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:11 schreef Merlijn het volgende:
Ik wist dat ik iets vergeten was gisteravond.... de wekker zetten![]()
Is ook het probleem niet, maar ik wist niet of ik afspraken had staanquote:Op woensdag 20 juni 2012 10:18 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
je werkt toch thuis...![]()
werk je wat langer door
en weet je dat nu wel???quote:Op woensdag 20 juni 2012 10:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Is ook het probleem niet, maar ik wist niet of ik afspraken had staan
mijn ochtendkoffiequote:Op woensdag 20 juni 2012 10:21 schreef dolfina-chica het volgende:
[..]
en weet je dat nu wel???
heb je wat gemist???
Zolang ze het geloof maar niet gaat verkondigenquote:Op woensdag 20 juni 2012 08:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Serieus Mo, wat heb jij? It je te wachtn totdat iedereen op je gaat zitten bitchen? Dat hardlopen is jouw droom daar hoef je niet heel fhf steeds in te betrekken door mensen steeds te pushen te gan lopen.
En als ik de boel helemaal verkeerd zie, mijn excuses!
Of ben ik vergeten te zeggen dat je Yolanda moest bellen? Want op het moment dat ik dat wou zeggen begon jij over je 10km
Oh ja.... Koffieding weer aanslingert....quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:27 schreef Inlognaam het volgende:
[..]
Zolang ze het geloof maar niet gaat verkondigen
Net twee bakken koffie op. Begint mij ook een beetje heilig te worden...
Ach, hoewel ik wel eens klaag is het nog niet zo erg om elke dag te gaan werkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 09:55 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Sja 'k wou dat 't anders was egberts, soms heb je geen andere keuze
Ik liep bijna tegen de muur op toen ik geen werk had. Vreselijk vond ik het.quote:Op woensdag 20 juni 2012 11:36 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ach, hoewel ik wel eens klaag is het nog niet zo erg om elke dag te gaan werken
Altijd maar thuis zitten is ook niets
Ik zal zometeen maar eens gaan douchen.... of toch eerst nog koffie.... Hmmmm....quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga maar eens naar mijn werk
nog steeds geen zin
Komt wel goed schatje!quote:Op woensdag 20 juni 2012 12:04 schreef dolfina-chica het volgende:
ik ga maar eens naar mijn werk
nog steeds geen zin
Bij de deur, anders krijg je die nooit open...quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:04 schreef vannelle het volgende:
Pfff......zo maar weer eens de garage induiken. Beetje bij beetje opruimen.
* vannelle weet niet waar hij moet beginnen....
Oh, maar ik kan al 5 stappen naar binnen doen hoor!quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Bij de deur, anders krijg je die nooit open...
Ja, was ik al mee begonnen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:05 schreef Inlognaam het volgende:
Met de vuilniszak in de hand. Hup, wegmieten wat je toch nooit meer gaat gebruiken en weinig waarde heeft.
Die kun je bij mij afleverenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:07 schreef vannelle het volgende:
[..]
Oh, maar ik kan al 5 stappen naar binnen doen hoor!![]()
En als ik de motor buiten zet wel 10!!![]()
Nee, zo erg is het gelukkig ook weer niet. Meer een kwestie van weinig zin maar toch moeten.
Nou, ff zonder gekheid.....quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:14 schreef Inlognaam het volgende:
De ware spirit van FHF.
Iemand toevallig nog een prachtige oldtimer in de garage staan die ie toch niet gebruikt?
Ik moet echt weer heropstappen.... Ik denk dat ik dat aanbod wel aanneem, maar dan moet ik mijn eigen schuur ook even gaan opruimen/herindelen anders staat hij niet veilig....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:13 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, ff zonder gekheid.....
Ik rij voorlopig echt niet. Als jij em wil gebruiken vind ik dat prima!!
Jou vertrouw ik er wel mee.
Het is een oud beestje maar zou toch zonde zijn als ie ineens weg was inderdaad....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet echt weer heropstappen.... Ik denk dat ik dat aanbod wel aanneem, maar dan moet ik mijn eigen schuur ook even gaan opruimen/herindelen anders staat hij niet veilig....
hulp nodig? ik ben heel goed in dingen in de kliko gooienquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:33 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik moet echt weer heropstappen.... Ik denk dat ik dat aanbod wel aanneem, maar dan moet ik mijn eigen schuur ook even gaan opruimen/herindelen anders staat hij niet veilig....
Ik kan ook heel goed archiveren! Gebruik daar altijd die zwarte bakken voorquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
hulp nodig? ik ben heel goed in dingen in de kliko gooien
Kom hier maar helpen, Merlijn moet nog beginnen, ik ben al bezig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef DJMO het volgende:
[..]
hulp nodig? ik ben heel goed in dingen in de kliko gooien
* Merlijn krijgt kriebels....quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:41 schreef vannelle het volgende:
[..]
Het is een oud beestje maar zou toch zonde zijn als ie ineens weg was inderdaad....
Het is trouwens een VFR750F uit 1986, wit. Optisch niet de mooiste maar technisch 100% in orde.
Heerlijk geroffel uit die V4 en vorig jaar op de dyno nog steeds 102 van de 105 fabriekspaardjes over.![]()
Maar hij rijdt echt heel makkelijk, zit geen kwaad in.
naar merlijn kan ik lopenquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kom hier maar helpen, Merlijn moet nog beginnen, ik ben al bezig.
Ga maar weer es verder denk ik.
Ik moet alleen twee kasten verschuiven, da's niet zoveel werkquote:Op woensdag 20 juni 2012 14:44 schreef vannelle het volgende:
[..]
Kom hier maar helpen, Merlijn moet nog beginnen, ik ben al bezig.
Ga maar weer es verder denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |