Nou, vlak daarna niet! Alles was opgerekt, spieren, pezen, zenuwen. Zo voelt het denk ik om door een bus overreden te worden.quote:
quote:
ik heb lekker dropijs!!!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:37 schreef cvboer het volgende:
Net gehad, ze verkopen ook softijs. maar bedankt voor je aanbod.
Hou is't?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:30 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica troost CV...
ijsje dan maar?
[..]heeej tof wijf
goud joh mien wichiequote:
naaaaiisss,quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:44 schreef belle1608 het volgende:
Avond!
*Koffie, thee, melk, suiker, mokken, lepeltjes, koekjes op tafel zet*
* belle1608 heeft net 16 km gefietst
Op je gemakje gefietst?quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:46 schreef belle1608 het volgende:
Lekker Egberts! Ik omdat ik aan het geocachen was, 9 gevonden
Geocachen = schatzoeken met je gps, half 7 vertrokken, half 9 thuisquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:47 schreef Egberts het volgende:
[..]
Op je gemakje gefietst?
Ik wil trouwens ook in Holland fietsen! stel je voor de weg is 10 km aan een stuk vlak, dat is hier nooit
Dat wist ik wel, mijn nichtjes doen dat ook vaker :-)quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:48 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Geocachen = schatzoeken met je gps, half 7 vertrokken, half 9 thuis
* Ireth gooit bretels naar Dolf!quote:Op woensdag 20 juni 2012 20:54 schreef dolfina-chica het volgende:
* dolfina-chica is even een feedback topic aan het lezen....
mijn broek zakt even af... sorry... ik zal hem weer ophijsen
Ja dat is dan ook wel weer zo natuurlijk, vlak erna doet het nog meer zeerquote:Op woensdag 20 juni 2012 20:27 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nou, vlak daarna niet! Alles was opgerekt, spieren, pezen, zenuwen. Zo voelt het denk ik om door een bus overreden te worden.
Joehoe!! namens mijn DNA thanks voor de stickers!!! Helaas allemaal dubbelen, want ze heeft net sinds 2 dagen haar boek vol!quote:
Dolfina moet er nog een heleboel hebben! En ik krijg er nog een hele boel met de postquote:Op woensdag 20 juni 2012 21:00 schreef Ireth het volgende:
[..]
Joehoe!! namens mijn DNA thanks voor de stickers!!! Helaas allemaal dubbelen, want ze heeft net sinds 2 dagen haar boek vol!Maar vriendinnetje is nog driftig aan het sparen en er zaten er 2 tussen die zij nog moest hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |