Ik wil je wel een treinkaartje geven.quote:Op woensdag 20 juni 2012 14:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
naar merlijn kan ik lopendat gaat me naar jou niet lukken
zou wel willen, daar niet van ..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook hoi !
Fotoquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:04 schreef Inlognaam het volgende:
Haha, nee, dat kan ik je niet aandoen.
Haha, heb ik bij mij in de klas gedaan, kwam werkbladen tegen die ik 8 jaar geleden als spw 3 stagiaire (16-jarige) gemaakt hadquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:08 schreef Inlognaam het volgende:
Uh, nee. Laten we dat maar niet doen. Laten we het maar houden dat ik echt eens goed op moet ruimen.
Anders staat die van m'n broertje te koopquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet dan maar eens gaan kijken of ik nog in mijn motorpak pas
Van mij mag dat ook nog wel heel lang durenquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:12 schreef Ireth het volgende:
Wat duurt het nog lang tot het 16 november is!!!!!![]()
was dat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:22 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Van mij mag dat ook nog wel heel lang duren
Ren voor je leven!quote:
Nieuwe film ofzo van Twilight?quote:
Ja ik vind de multicolour ook mooierquote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee .....
Merlijn is wel erg grijs vandaag
Ik heb een grijze bui vandaag.... Solly.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:28 schreef Egberts het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee .....
Merlijn is wel erg grijs vandaag
Trek je'm achterstevoren aan, hoeft de rits niet dicht.quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:09 schreef Merlijn het volgende:
Ik moet dan maar eens gaan kijken of ik nog in mijn motorpak pas
Haal die helm maar onder je shirt vandaan!quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:34 schreef vannelle het volgende:
[..]
Trek je'm achterstevoren aan, hoeft de rits niet dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |