Welke krijg jij?quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik vanavond ook mijn nieuwe mobiel krijg.
quote:
Episch toestel...quote:
Ze verkochten hem nog.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 15:59 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Nostalgie!! = 3310? heb k ook gehad
En 2 weken op 1 accu doen. Ik ga naar huis tot zo.quote:
hahaquote:Op woensdag 20 juni 2012 16:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
En 2 weken op 1 accu doen. Ik ga naar huis tot zo.
Gezellig!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
* _Ingrid_ kijkt voorzichtig om het hoekje of ze hier nog mag mee kletsen.
Tuurlijk! Waarom niet?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
Zag een aantal niet al te vriendelijke reacties voorbij komen in mijn topic, dacht dat ik misschien niet meer welkom zou zijn.quote:
Onzin. Stelletje azijnpissers.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
Zag een aantal niet al te vriendelijke reacties voorbij komen in mijn topic, dacht dat ik misschien niet meer welkom zou zijn.
Kom er maar bij dan. Heb je Cat al gesproken?quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:16 schreef _Ingrid_ het volgende:
per pm idd. Zit nu nog even bij mijn ouders, vandaar ff snel op inet!quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:27 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kom er maar bij dan. Heb je Cat al gesproken?
Dan gaat dat ook wel weer goed komen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:28 schreef _Ingrid_ het volgende:
[..]
per pm idd. Zit nu nog even bij mijn ouders, vandaar ff snel op inet!
Daar hebben ook veel mensen aan mee geholpen.quote:
Sambal bij? Lekkah Lekkah!quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:13 schreef cvboer het volgende:
Cvboer ook weer thuis. Net weer chinees gehaald, omdat het kan en omdat ik weer eens geen zin in koken heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |