uiteraard, en kroepoekquote:
En bij nassi een gebakken eitje.quote:
Heb nou eens iets anders. Het is wel ideaal, een chinees restaurant als buren.quote:
quote:
Ik was het nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 17:19 schreef Merlijn het volgende:
[..]Er was iemand van de week heel erg boos omdat ik het vergeten was.
Het viel mij vanmiddag op dat ik voor het eerst sinds hele lange tijd bij thuiskomst geen pm/dm hoef te beantwoorden.quote:
PM stuk ?quote:Op woensdag 20 juni 2012 17:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
Het viel mij vanmiddag op dat ik voor het eerst sinds hele lange tijd bij thuiskomst geen pm/dm hoef te beantwoorden.
Vanmiddag nog kontakt met Cat gehad dus dat zal wel niet.quote:
*duimen draaien* wat voor leuks hebbie gevondenquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:17 schreef DJMO het volgende:
duimen jullie even voor mij dat ik de advertentie waarop ik heb geboden op marktplaats voor mij is?
eerder ... goedkoops .. en nodig. niet leuk, niet lekker, niet fijn .. maar wel nodigquote:Op woensdag 20 juni 2012 18:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
*duimen draaien* wat voor leuks hebbie gevonden
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:24 schreef DJMO het volgende:
[..]
eerder ... goedkoops .. en nodig. niet leuk, niet lekker, niet fijn .. maar wel nodig![]()
champix, voor twee maanden, voor twee tientjes, ipv 200 euro
om te stoppen met rokenquote:
Geen idee.quote:
Ow, vandaar dat ik het niet ken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:30 schreef DJMO het volgende:
[..]
om te stoppen met roken![]()
ik zag trouwens dat je klusmeet 7 juli is .. dan kan ik sowieso nietheb dan een hardloopwedstrijd in rotterdam
benatwoord je DM eensquote:
Moet jij een dreun? Ik ben je slaafje niet.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 18:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet jij een dreun? Ik ben je slaafje niet.
Deze foto is in ieder geval wel gelukt:quote:Op woensdag 20 juni 2012 16:57 schreef _Ingrid_ het volgende:
Tnx! Eens kijken of er een foto gelukt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |