SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is La Roux![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Dan zit ik goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je veel schaars geklede vrouwen ziet, dan volg je mij ja
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Jij bent lerayen?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is La Roux![]()
![]()
![]()
Ik ken La Roux stiekem niet goed, alleen Boelletproef, en dat terwijl ik wel van de electropopvrouwen ben![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil hierna nog wel even, als er behoefte aan is![]()
![]()
Ik erger me zo aan dat Studio Sportzomer, dat gejank over of kleur meespeelt in functies.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik verwachtte wie stout ik krijg lekkers, wie zoet is Dutroux.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Cool, zalk doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:01 schreef Maisnon het volgende:
AllrightVH kan je een go geven?
Dan draai ik wel wat nieuwe nummersook Hot Sjip enzo
![]()
Triggerfinger
Hmm hmm. Wat mij betreft het laatste.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Moet het een 'we gaan nog niet naar huis!' of een 'voor het slapen gaan' songlist zijn![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik verwachtte wie stout ik krijg lekkers, wie zoet is Dutroux.![]()
![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Moet het een 'we gaan nog niet naar huis!' of een 'voor het slapen gaan' songlist zijn
Onmeunige vracht kipsaté voorradig, want er was veel en dan ook echt veel te veel
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Triggerfinger live was fantastisch om meerdere redenen.
-Goede muziek
-Dansende Naat
-Alles hosselaarVerliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
Onmeunige vracht kipsaté voorradig, want er was veel en dan ook echt veel te veel![]()
Die jongen die mij zat te knuffelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef QuintonFortune het volgende:
-Goede muziek
-Dansende Naat
-Alles hosselaar
#TeamMiley![]()
Het sneue is wel Triggerfinger heeft een hit met een plaat die totaal in hun straatje past.
Nu komen mensen naar Triggerfinger vanwege die cover, de teleurstelling.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
Onmeunige vracht kipsaté voorradig, want er was veel en dan ook echt veel te veel![]()
Blaas of Glory vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef QuintonFortune het volgende:
-Goede muziek
-Dansende Naat
-Alles hosselaar![]()
![]()
Die ja, en vervolgens door naar de vrouw naast jou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die jongen die mij zat te knuffelen.
Ongelooflijk drukt je zo snel in het geloof hoekjequote:
quote:Avond
Zo eens wegen, maar ik denk echt dat ik ruim een kilo kipsaté mee heb_O_You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Arme student.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat klopt, wel een dure hoer, ik moet ergens mijn geld mee verdienen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef Ishimaru het volgende:
[..], doe wel rustig aan ben nog rauw van vorig keer
Dit klinkt best lekker, zeker aangezien het origineel volkomen ruk was.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Slaap lekkerquote:![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef QuintonFortune het volgende:
Dit klinkt best lekker, zeker aangezien het origineel volkomen ruk was.
?![]()
Wat zeg je nou? Iedereen wil keiharde seks met Monopoly!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou wel een mooi meisje zijn geweest.
Zou je dan wel sex met me willen ?
Kan echt niet geloven dat er mensen zijn die dat niet willen![]()
![]()
quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef Maisnon het volgende:
Slaapze
Ik moet morgen naar de tandarts dus ik ben nu aan het tijdrekkenGoed bezig.
Inderdaad. Maar Arachide doet al een tijd lang moeilijk,quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:09 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wat zeg je nou? Iedereen wil keiharde seks met Monopoly!
Kan echt niet geloven dat er mensen zijn die dat niet willen
Misschien kan ze mijn negerswans niet aan.![]()
True that.quote:
Is ook lastig als je helemaal rauw gedrild bent.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Geweldig.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar dansende Naat werd pas episch bij DeWolff.
Alleen als ik je hard aan zou mogen pakken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:08 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zou wel een mooi meisje zijn geweest.
Zou je dan wel sex met me willen ?#TeamMiley![]()
Ah zusje is bang dat dr blonde vikingengod achter je aan komt. Ze wil geen seks met jou, ze beschermt je eigenlijkquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar Arachide doet al een tijd lang moeilijk,
Misschien kan ze mijn negerswans niet aan.![]()
![]()
Het is gewoon ruim 2 kilo, lmao.
Ik wil niet weten hoeveel er in totaal is meegenomen dan
Nagels in de rug, krabben bijten alles mag bij mij. Ik ben je bitch.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:12 schreef arachide. het volgende:
[..]
Alleen als ik je hard aan zou mogen pakken.![]()
Primaquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:12 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Uhuhwel van de vorige want die nieuwe vond ik so-so
![]()
Wat moet je met zoveel sate'tjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:12 schreef Rafeiro het volgende:
Het is gewoon ruim 2 kilo, lmao.
Ik wil niet weten hoeveel er in totaal is meegenomen dan![]()
quote:![]()
![]()
![]()
Maar blue eyes kunnen echt mooi zijn, verdrinken in zulke ogen als in een Caribische zee.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Over Carib- gesproken, Caribou komt ook nog langsquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
Maar blue eyes kunnen echt mooi zijn, verdrinken in zulke ogen als in een Caribische zee.![]()
![]()
Goed liefjes ik ga nog ff lekker gamen. Ik groet u allen en wens u één prettiige fijne nacht toe,
Kusjes!![]()
Die ga ik live zienquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Over Carib- gesproken, Caribou komt ook nog langs![]()
![]()
Maisnon wanneer ga jij weer eens draaien?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze basslijn is bijna iets van de Pixies
Je had goede muziek altijd![]()
quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Punt 1, porties maken en invriezen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:14 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Wat moet je met zoveel sate'tjes?![]()
![]()
[..]![]()
![]()
Punt 2, serie gek
Ik vind Santogold zo gaaf he. Heb een zwak voor zulke electropophiphopmeisjes.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:14 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Deze basslijn is bijna iets van de Pixies![]()
Welterusten! Ga niet langs start!quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Goed liefjes ik ga nog ff lekker gamen. Ik groet u allen en wens u één prettiige fijne nacht toe,
Kusjes!![]()
Lekker.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Nagels in de rug, krabben bijten alles mag bij mij. Ik ben je bitch.#TeamMiley![]()
Veel plezierquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Kusjes!![]()
Echtquote:Nuquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Karzai het volgende:
[..]
Maisnon wanneer ga jij weer eens draaien?
Je had goede muziek altijd![]()
![]()
Heb je bepaalde voorkeuren?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dankje, als er nog requests zijn dan hoor ik het![]()
Even kijken of ik nog een moeilijk verzoekje kan doen.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Tschussquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Monopoly het volgende:
Kusjes!Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik ben zelf een oud ding, dus dat komt wel goedquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar veel echt oude dingen heb ik nietWelk genre?
![]()
Punt 1, ah ok heb je mooi gedaan danquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:15 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Punt 1, porties maken en invriezen.
Punt 2, serie gek
Punt 2, I know, but 3 beautifull witches fighting the dark is so freaking hot![]()
![]()
Ik heb vanallesquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik ben zelf een oud ding, dus dat komt wel goedWelk genre?
behalve metal schijnbaar (of zelfs al harde rock want ik werd telkens uitgelachen met de nummers in die richting die ik draaide
)
![]()
Zo schattig! Vragen we hardrock en dan van die lieve alternatieve popmuziek gaan draaienquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:18 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik heb vanallesbehalve metal schijnbaar (of zelfs al harde rock want ik werd telkens uitgelachen met de nummers in die richting die ik draaide
)
![]()
![]()
Heb je Miike Snow-Animal? Het liefst in de Punks Jump remix maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:16 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nee maar veel echt oude dingen heb ik niet
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zo schattig! Vragen we hardrock en dan van die lieve alternatieve popmuziek gaan draaienDat heb ik dan weer gemist.
Awwquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef Nozem. het volgende:
Er zijn bij ons vanmiddag kalfjes geboren.
[ afbeelding ]
Ik heb alleen het vorige albumquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Heb je Miike Snow-Animal? Het liefst in de Punks Jump remix maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn.ofja. de nieuwste zeg maar
![]()
![]()
Buffy en nikita zijn ook wel hot.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Punt 1, ah ok heb je mooi gedaan dan
Punt 2, I know, but 3 beautifull witches fighting the dark is so freaking hot
Bones iets minder, die chick uit Revenge mag er ook wel wezen, ncis(la) begin ik maar niet over, teen wolf, omnomnom, damn:')You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Miike Snowquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Heb je Miike Snow-Animal? Het liefst in de Punks Jump remix maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn.![]()
![]()
Temprance oid, is wel lekker, maar niet super hot imho.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die actrice die Bones speelt uit de gelijknamige serie wel leuk
En d'r zusje (zie UI)
Zooey, wat zou ik die hard raken. Op een lieve manier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Maisnon het volgende:
En d'r zusje (zie UI)
Op een geknutselde allemaal op de fiets eenhoorns en cupcakes manierquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zooey, wat zou ik die hard raken. Op een lieve manier.![]()
Op een ik wil ik wil je liefkozend uit elkaar trekken manier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Op een geknutselde allemaal op de fiets eenhoorns en cupcakes manierVerliefdheid is voor de dommen![]()
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Only in Indonesia (especially Toraja), a corpse is usually being carried up to the grave, but in Toraja, the corpse is woken up letting it to walk to its grave (it is rarely performed anymore).
The corpse is woken up using black magic. This is done because in Toraja the graves/cemetries are placed above limestones mountains.
The corpse walks by itself, and it’s guided by an expert in black magic behind it. The corpse then falls down and isn’t able to walk again.![]()
Heeft zooey een zus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Maisnon het volgende:
En d'r zusje (zie UI)
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.Leuke hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dat plaatje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 01:26:35 ]![]()
Nope, sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:24 schreef ValHallen het volgende:
Heb je misschien Tegan and Sara - Walking with a ghost?
De muziekbibliotheek op deze laptop is ontstaan uit allemaal albums van 2011, en ik mis dus een beetje een basiscollectie...
maar daartegenover staat wel veel nieuwe dingen
(Komt dit vast ineens van een nieuw Tegan and Sara album)
![]()
Ja die kwam al voorbijquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
Hab je iets van Ladyhawke?
Is wel lief voor webhawk![]()
![]()
Al is the walking dead redelijk vermakelijk, niet helemaal mijn smaak though.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Neuh, uit 2004quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nope, sorry
De muziekbibliotheek op deze laptop is ontstaan uit allemaal albums van 2011, en ik mis dus een beetje een basiscollectie...
maar daartegenover staat wel veel nieuwe dingen
(Komt dit vast ineens van een nieuw Tegan and Sara album)
![]()
![]()
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend..... Not sure if ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ohquote:Natives believe in Puya - or the afterlife - and believe it’s a long journey/process until the dead are truly deceased. It is extremely common for these natives to put a loved one in a temporary casket until they’ve saved enough for the whole ceremony, then switch the deceased from said crude casket to a nicer one. Traditional stories will say pretty much what the above says, but these people are merely keeping a tradition and sacred ceremony alive. This picture is deceiving. The body is partially decayed/mummified, the hands are in the position they were left in the casket, and the head is nudged slightly downward from resting on the pillow it was buried on. Sorry to ruin everyones fun.![]()
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.Dat is wel freakySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vroeger was het populair om dode mensen op een soort standaard te zetten en dan een mooie foto ter herinnering te maken
Een beetje te laat![]()
Maar half luisterenquote:
En moet zo nog ff met de was bezig
Fap zequote:
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.Briljant, helaas is het een hoax waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]![]()
Oh ja! Daar heb ik ook nog wel foto's van gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is wel freaky
Vroeger was het populair om dode mensen op een soort standaard te zetten en dan een mooie foto ter herinnering te maken
Een beetje te laat![]()
![]()
quote:
Dat is Bones.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Das t zusje van zooeykon zo snel misschien niet de beste foto vinden maarja
Victorious is voor mij een feestje, een bitchy emo, een lieve roodharige en een redelijk raakbare die ik plaats onder overig.Verliefdheid is voor de dommen![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zooey_Deschanelquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:29 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Das t zusje van zooeykon zo snel misschien niet de beste foto vinden maarja
ze heb maar 1 zus![]()
Jep en dat is diequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:29 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zooey_Deschanel
ze heb maar 1 zus![]()
![]()
Waarheidquote:
Hebben jullie dit gezien?
'Ik spoelde de pil door het toilet' 2
Meisje die zichzelf zwanger liet worden door de 'pil te vergeten' .
En dan gewoon tegen haar vent zeggen dat ze hem nog slikte![]()
![]()
Balbeheersing zit er wel in zo te zien [/slechte humor]quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Balbeheersing zit er wel in zo te zien [/slechte humor]![]()
![]()
Pennyquote:, zij was in 8 simple rules al freaking hot
quote:Ik vind tori het lekkerstquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:29 schreef QuintonFortune het volgende:
Victorious is voor mij een feestje, een bitchy emo, een lieve roodharige en een redelijk raakbare die ik plaats onder overig.![]()
![]()
Had t nog niet gezien, maar ze zal wel niet de eerste zijnquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:31 schreef Nozem. het volgende:
Hebben jullie dit gezien?
'Ik spoelde de pil door het toilet' 2
Meisje die zichzelf zwanger liet worden door de 'pil te vergeten' .
En dan gewoon tegen haar vent zeggen dat ze hem nog slikte
Daar is Cariboude 'beat' van deze vind ik zo vet, vooral als de ... kerst jingle bells geluidjes erbij komen
![]()
![]()
Hell yeahquote:
En waar zijn wij bekend van ?quote:Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Ik zou al die dames wel willen plezierenquote:
ashley nog wat toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Deze is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
En in de verbeterde uitgave.
[ afbeelding ]![]()
quote:
Maar je hebt een punt
ik ook, voorkeur gaat uit naar tori, ariana en dan jadequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou al die dames wel willen plezieren![]()
![]()
Victorious is de enige goede versie van een op Glee lijkende serie.
Victorious is in tegenstelling tot Glee WEL leuk.
Al heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik zou Jade, Ariana en dan Tori doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ook, voorkeur gaat uit naar tori, ariana en dan jade
Maar dat is mijn voorkeur
Glee, wat een pure aids.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
Al heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.![]()
![]()
Glee heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
Al heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
Al heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.![]()
![]()
Gewoon standaard stemmetjes die oude liedjes opnieuw inzingen, maar vooral de serie eromheen.quote:Een zo'n aflevering ooit gezien, niet voor mijn plezier maar was met een leuke meid verder, wát een onzin en clichés.
![]()
![]()
Jailbaitextraordinair die serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou al die dames wel willen plezieren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
Al heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.quote:3x QFTWquote:![]()
![]()
Dat moet ik maar eens opzoekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die aflevering met de Gay musicalnog nooit zo hard gelachen
![]()
![]()
Oh, ja maar ik vind m niet zo bijzonderquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5vz3lDF4Y1qf04e0o1_500.jpg![]()
![]()
Klopt, maar bij Victorious zit er wel humor inquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon standaard stemmetjes die oude liedjes opnieuw inzingen, maar vooral de serie eromheen.Een zo'n aflevering ooit gezien, niet voor mijn plezier maar was met een leuke meid verder, wát een onzin en clichés.
Ik schaam me er bijna voor dat ik het gekeken heb maar het is echt zo veel beter dan Glee.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Awww yeaahhhquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jailbaitextraordinair die serie.
[ afbeelding ]
Die serie ken ik niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Victorious zit er wel humor in
Ik schaam me er bijna voor dat ik het gekeken heb maar het is echt zo veel beter dan Glee.![]()
Ik gaat binnenkort eens kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef QuintonFortune het volgende:
De beste musical ooit was:
Minstens 100x gezien.
Zo depressief altijd daarbinnen vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, doe mij maar zo'n zachte harde schijf.![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, doe mij maar zo'n zachte harde schijf.![]()
![]()
Met en zonder spatiequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, doe mij maar zo'n zachte harde schijf.
Ik moet nog beginnen aan GOT, Dexter, Breaking Bad, Lost, Prison Break en zo kan ik nog wel even door gaan. Die moet ik allemaal nog eens gaan kijken.quote:![]()
![]()
Ik moet The Hard Times of RJ Berger eens gaan kijken, hopelijk net zo herkenbaar als The Inbetweeners.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Buiten breaking bad allemaal gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan GOT, Dexter, Breaking Bad, Lost, Prison Break en zo kan ik nog wel even door gaan. Die moet ik allemaal nog eens gaan kijken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Trustenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was![]()
Al was het wel een geweldige race, voor wat ik zo gezien heb
Je weet dat die gast een enorme lul heeft rightquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik moet The Hard Times of RJ Berger eens gaan kijken, hopelijk net zo herkenbaar als The Inbetweeners.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was![]()
![]()
Geen reet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik moet The Hard Times of RJ Berger eens gaan kijken, hopelijk net zo herkenbaar als The Inbetweeners.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Fringe en Black Books.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan GOT, Dexter, Breaking Bad, Lost, Prison Break en zo kan ik nog wel even door gaan. Die moet ik allemaal nog eens gaan kijken.
Daarna zie ik wel weer wat ik ga volgen
Ik heb alleen TBBT, House, HIMYM en 2 and a half men gezien qua series.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buiten breaking bad allemaal gezien.Beetje simpele series dus. Nu nog de zin en tijd vinden voor de rest.
![]()
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat die gast een enorme lul heeft right
Fringe was leuk, nadruk op was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Fringe en Black Books.
Daarna zie ik wel weer wat ik ga volgen
Die 2e ken ik niet
Bazige serie, net als die ander BBC serie waarvan ik niet op de naam kan kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet nog steeds Sherlock verder kijken, alleen het eerste seizoen gezien
Even zoeken.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Dat is ongeveer de spil van die hele serie. RJ Berger is een enorme nerd en iedereen pest hem en hij vind een meisje heel leuk en dan ontdekt de hele school per ongeluk dat hij een werkelijk gigantische fallus bezit.quote:![]()
Oh, klinkt nu al als een goede serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de spil van die hele serie. RJ Berger is een enorme nerd en iedereen pest hem en hij vind een meisje heel leuk en dan ontdekt de hele school per ongeluk dat hij een werkelijk gigantische fallus bezit.
Valt heel erg tegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh, klinkt nu al als een goede serie.![]()
![]()
Kutseriequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh, klinkt nu al als een goede serie.![]()
2e is volgens mij ook vrij onbekend. Is een Engelse serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fringe was leuk, nadruk op was.
Die 2e ken ik nietAnnihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
Op de vorige laptop welquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Heb je iets van Pantha du Prince, Maisnon?maar hier niet
kan ik niet een lijstje uitdraaien van wat ik wel heb![]()
![]()
KAK, hoe heette die serie nou, niet sherlock, maar.....You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Die met die sprookjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
KAK, hoe heette die serie nou, niet sherlock, maar.....![]()
Doctor Who?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
Sjakie de schildpad was de shit
Chillend met de zon op zn gezicht. Maar
kreupele haas was daar in een flits
en hij zei wedstrijdje bitch?![]()
Wat nou?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Excuusblanke in de band [b]typisch[/b] weer![]()
Dexter?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
Der Alte.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
Geen grimm, geen merlin, geen doctor who.
Ook 2 seizoenen van een paar afleveringen.
OOOOOOOOOOOHHHHH IK WEET HET!!
Luther!You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:
Oh, geen Derrickquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Rafeiro het volgende:
Luther!![]()
![]()
zoals gewoonlijk, mijn linker bal hangt echter wat laag, dus dat klotst nogalquote:
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Ken ik nietquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Rafeiro het volgende:
Luther!
Je moest toch stoppenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef gogosweden het volgende:
[..]
zoals gewoonlijk, mijn linker bal hangt echter wat laag, dus dat klotst nogalNee, zet 'm nu net uit.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Maisnon het volgende:
Ja nu moet Tchock uittunen (was ie al denk ik)
![]()
Gyon is vast weer de helft van het seizoen geschorstquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet nodig.
Rimboe sprinters in de voorhoede
Cissé-Fernandez-Schaken
Kampioenen.![]()
![]()
GEEN NICKI MINAJ PL0Xquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:55 schreef Maisnon het volgende:
waarschuwing in het volgende nummer wordt gerapt... door een vrouw.. hou je vast![]()
1 week vol gehoudenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moest toch stoppen
[..]
Nee, zet 'm nu net uit.
Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Dit is een van de meest gewaardeerde vrouwelijke rappers van dit moment
Het nummer vind ik vooral buiten het rappen om lekkerhet einde vooral
![]()
Groetjes aan je broertjequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:58 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m weer me dunkt
niet echt veel aan hier![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:58 schreef gogosweden het volgende:
ik peer m weer me dunkt
niet echt veel aan hierLaters
Dan duik ik daarna mn bed in
Ik ken jouw posthistorie vriend, daar kon ik een puntje aan zuigen.quote:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:02 schreef Maisnon het volgende:
Ik heb maar even een klassieker erin gegooid om die rap van ervoor uit te balanceren![]()
das van vroegah toen ik nog in een depressie zat.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:02 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Ik ken jouw posthistorie vriend, daar kon ik een puntje aan zuigen.Winnaar KLB verkiezingen 2012.![]()
Dat ligt er aan wat voor rap je luistert.quote:Op woensdag 20 juni 2012 02:03 schreef Maisnon het volgende:
Het is met rap echt altijd zwart witof mensen hebben er een hekel aan of mensen vinden het tof
![]()
![]()
Als jij me die plaatje stuurt jaquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:04 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ga fappen, je ligt te maffen voordat je je cum kan oprapen![]()
Nee hoor. Kanye west vind ik afschuwelijk, Nicky Menaj (?) is gewoon poep. Eminem is met vlagen best aardig, Cunninlynguists is heel vetquote:Op woensdag 20 juni 2012 02:03 schreef Maisnon het volgende:
Het is met rap echt altijd zwart witof mensen hebben er een hekel aan of mensen vinden het tof
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: