Ik heb alleen het vorige albumquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Heb je Miike Snow-Animal? Het liefst in de Punks Jump remix maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn.
Buffy en nikita zijn ook wel hot.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:17 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Punt 1, ah ok heb je mooi gedaan dan
Punt 2, I know, but 3 beautifull witches fighting the dark is so freaking hot
Miike Snowquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:19 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Heb je Miike Snow-Animal? Het liefst in de Punks Jump remix maar dat zal wel iets teveel gevraagd zijn.
Temprance oid, is wel lekker, maar niet super hot imho.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Maisnon het volgende:
Ik vind die actrice die Bones speelt uit de gelijknamige serie wel leuk
En d'r zusje (zie UI)
Zooey, wat zou ik die hard raken. Op een lieve manier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Maisnon het volgende:
En d'r zusje (zie UI)
Op een geknutselde allemaal op de fiets eenhoorns en cupcakes manierquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Zooey, wat zou ik die hard raken. Op een lieve manier.
Op een ik wil ik wil je liefkozend uit elkaar trekken manier.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Op een geknutselde allemaal op de fiets eenhoorns en cupcakes manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Only in Indonesia (especially Toraja), a corpse is usually being carried up to the grave, but in Toraja, the corpse is woken up letting it to walk to its grave (it is rarely performed anymore).
The corpse is woken up using black magic. This is done because in Toraja the graves/cemetries are placed above limestones mountains.
The corpse walks by itself, and it’s guided by an expert in black magic behind it. The corpse then falls down and isn’t able to walk again.
Heeft zooey een zus?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:21 schreef Maisnon het volgende:
En d'r zusje (zie UI)
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:25 schreef Dromenvangertje het volgende:
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.Leuke hoax.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]You sound reasonable...Time to up my medication.
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.wtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]dat plaatje
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2012 01:26:35 ]
Nope, sorryquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:24 schreef ValHallen het volgende:
Heb je misschien Tegan and Sara - Walking with a ghost?
Ja die kwam al voorbijquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:25 schreef Rafeiro het volgende:
Hab je iets van Ladyhawke?
Is wel lief voor webhawk
Neuh, uit 2004quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nope, sorry
De muziekbibliotheek op deze laptop is ontstaan uit allemaal albums van 2011, en ik mis dus een beetje een basiscollectie...
maar daartegenover staat wel veel nieuwe dingen
(Komt dit vast ineens van een nieuw Tegan and Sara album)
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend..... Not sure if ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Natives believe in Puya - or the afterlife - and believe it’s a long journey/process until the dead are truly deceased. It is extremely common for these natives to put a loved one in a temporary casket until they’ve saved enough for the whole ceremony, then switch the deceased from said crude casket to a nicer one. Traditional stories will say pretty much what the above says, but these people are merely keeping a tradition and sacred ceremony alive. This picture is deceiving. The body is partially decayed/mummified, the hands are in the position they were left in the casket, and the head is nudged slightly downward from resting on the pillow it was buried on. Sorry to ruin everyones fun.
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.Dat is wel freakySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Vroeger was het populair om dode mensen op een soort standaard te zetten en dan een mooie foto ter herinnering te maken
Een beetje te laat
Maar half luisterenquote:
Fap zequote:
WHAT THE FUUCKKKK
Je ziet niks ergs, wel een beetje schokkend.Briljant, helaas is het een hoax waarschijnlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh ja! Daar heb ik ook nog wel foto's van gezienquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Dat is wel freaky
Vroeger was het populair om dode mensen op een soort standaard te zetten en dan een mooie foto ter herinnering te maken
Een beetje te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |