ashley nog wat toch?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:32 schreef QuintonFortune het volgende:
Deze is ook wel leuk.
[ afbeelding ]
En in de verbeterde uitgave.
[ afbeelding ]
quote:
ik ook, voorkeur gaat uit naar tori, ariana en dan jadequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou al die dames wel willen plezieren
Ik zou Jade, Ariana en dan Tori doen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
ik ook, voorkeur gaat uit naar tori, ariana en dan jade
Glee, wat een pure aids.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
Victorious is de enige goede versie van een op Glee lijkende serie.
Victorious is in tegenstelling tot Glee WEL leuk.
Al heb ik het al een hele tijd niet meer gezien.
Glee heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
Gewoon standaard stemmetjes die oude liedjes opnieuw inzingen, maar vooral de serie eromheen.quote:
Jailbaitextraordinair die serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik zou al die dames wel willen plezieren
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:36 schreef Rafeiro het volgende:
quote:
3x QFTWquote:
Dat moet ik maar eens opzoekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die aflevering met de Gay musicalnog nooit zo hard gelachen
Oh, ja maar ik vind m niet zo bijzonderquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5vz3lDF4Y1qf04e0o1_500.jpg
Klopt, maar bij Victorious zit er wel humor inquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon standaard stemmetjes die oude liedjes opnieuw inzingen, maar vooral de serie eromheen.Een zo'n aflevering ooit gezien, niet voor mijn plezier maar was met een leuke meid verder, wát een onzin en clichés.
Awww yeaahhhquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jailbaitextraordinair die serie.
[ afbeelding ]
Die serie ken ik niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Victorious zit er wel humor in
Ik schaam me er bijna voor dat ik het gekeken heb maar het is echt zo veel beter dan Glee.
Ik gaat binnenkort eens kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef QuintonFortune het volgende:
De beste musical ooit was:
Minstens 100x gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |