SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren. Zit je mobiel? Klik dan hier.
Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Ishimaru, ACT-F, Melting, charmed_angel en Jofunu-kun. Voor al je vragen, opmerkingen en verzoekjes voor Guppie kun je mailen naar postvoorgup@gmail.com
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM te sturen naar Charmed_Angel. Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!SPOILER: Het huishoudelijke hoekjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte!SPOILER: de Gupdate van JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is La Roux![]()
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_![]()
Dan zit ik goed.quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
als je veel schaars geklede vrouwen ziet, dan volg je mij ja
Verliefdheid is voor de dommen![]()
Jij bent lerayen?quote:Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 00:55 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wie zoet is krijgt lekkers wie stout is La Roux![]()
![]()
![]()
Ik ken La Roux stiekem niet goed, alleen Boelletproef, en dat terwijl ik wel van de electropopvrouwen ben![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:00 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil hierna nog wel even, als er behoefte aan is![]()
![]()
Ik erger me zo aan dat Studio Sportzomer, dat gejank over of kleur meespeelt in functies.Verliefdheid is voor de dommen![]()
Ik verwachtte wie stout ik krijg lekkers, wie zoet is Dutroux.You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Cool, zalk doenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:01 schreef Maisnon het volgende:
AllrightVH kan je een go geven?
Dan draai ik wel wat nieuwe nummersook Hot Sjip enzo
![]()
Triggerfinger
Hmm hmm. Wat mij betreft het laatste.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Moet het een 'we gaan nog niet naar huis!' of een 'voor het slapen gaan' songlist zijn![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:01 schreef Rafeiro het volgende:
Ik verwachtte wie stout ik krijg lekkers, wie zoet is Dutroux.![]()
![]()
Dat eerstequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:02 schreef Maisnon het volgende:
Moet het een 'we gaan nog niet naar huis!' of een 'voor het slapen gaan' songlist zijn
Onmeunige vracht kipsaté voorradig, want er was veel en dan ook echt veel te veel
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
Triggerfinger live was fantastisch om meerdere redenen.
-Goede muziek
-Dansende Naat
-Alles hosselaarVerliefdheid is voor de dommen![]()
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
Onmeunige vracht kipsaté voorradig, want er was veel en dan ook echt veel te veel![]()
Die jongen die mij zat te knuffelen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef QuintonFortune het volgende:
-Goede muziek
-Dansende Naat
-Alles hosselaar
#TeamMiley![]()
Het sneue is wel Triggerfinger heeft een hit met een plaat die totaal in hun straatje past.
Nu komen mensen naar Triggerfinger vanwege die cover, de teleurstelling.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef Rafeiro het volgende:
Onmeunige vracht kipsaté voorradig, want er was veel en dan ook echt veel te veel![]()
Blaas of Glory vergetenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef QuintonFortune het volgende:
-Goede muziek
-Dansende Naat
-Alles hosselaar![]()
![]()
Die ja, en vervolgens door naar de vrouw naast jou.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:04 schreef arachide. het volgende:
[..]
Die jongen die mij zat te knuffelen.
Ongelooflijk drukt je zo snel in het geloof hoekjequote:
You sound reasonable...Time to up my medication.![]()
quote:Avond
Zo eens wegen, maar ik denk echt dat ik ruim een kilo kipsaté mee heb_O_You sound reasonable...Time to up my medication.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |