Dat moet ik maar eens opzoekenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die aflevering met de Gay musicalnog nooit zo hard gelachen
Oh, ja maar ik vind m niet zo bijzonderquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:38 schreef arachide. het volgende:
[..]
http://25.media.tumblr.com/tumblr_m5vz3lDF4Y1qf04e0o1_500.jpg
Klopt, maar bij Victorious zit er wel humor inquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gewoon standaard stemmetjes die oude liedjes opnieuw inzingen, maar vooral de serie eromheen.Een zo'n aflevering ooit gezien, niet voor mijn plezier maar was met een leuke meid verder, wát een onzin en clichés.
Awww yeaahhhquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:40 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Jailbaitextraordinair die serie.
[ afbeelding ]
Die serie ken ik niet eens.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Klopt, maar bij Victorious zit er wel humor in
Ik schaam me er bijna voor dat ik het gekeken heb maar het is echt zo veel beter dan Glee.
Ik gaat binnenkort eens kijkenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:42 schreef QuintonFortune het volgende:
De beste musical ooit was:
Minstens 100x gezien.
Zo depressief altijd daarbinnen vind ikquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, doe mij maar zo'n zachte harde schijf.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Met en zonder spatiequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:43 schreef Tchock het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet nog beginnen aan GOT, Dexter, Breaking Bad, Lost, Prison Break en zo kan ik nog wel even door gaan. Die moet ik allemaal nog eens gaan kijken.quote:
Buiten breaking bad allemaal gezien.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan GOT, Dexter, Breaking Bad, Lost, Prison Break en zo kan ik nog wel even door gaan. Die moet ik allemaal nog eens gaan kijken.
Trustenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was
Je weet dat die gast een enorme lul heeft rightquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik moet The Hard Times of RJ Berger eens gaan kijken, hopelijk net zo herkenbaar als The Inbetweeners.
quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Ishimaru het volgende:
ik duik mijn nest in, heb slecht geslapen sinds Le Mans afgelopen zaterdag live op TV was
Geen reet aan.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef QuintonFortune het volgende:
Ik moet The Hard Times of RJ Berger eens gaan kijken, hopelijk net zo herkenbaar als The Inbetweeners.
Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Fringe en Black Books.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen aan GOT, Dexter, Breaking Bad, Lost, Prison Break en zo kan ik nog wel even door gaan. Die moet ik allemaal nog eens gaan kijken.
Ik heb alleen TBBT, House, HIMYM en 2 and a half men gezien qua series.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:45 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buiten breaking bad allemaal gezien.
Wat?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je weet dat die gast een enorme lul heeft right
Fringe was leuk, nadruk op was.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort maar eens beginnen aan Fringe en Black Books.
Daarna zie ik wel weer wat ik ga volgen
Bazige serie, net als die ander BBC serie waarvan ik niet op de naam kan kopen.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:47 schreef Maisnon het volgende:
Ik moet nog steeds Sherlock verder kijken, alleen het eerste seizoen gezien
Dat is ongeveer de spil van die hele serie. RJ Berger is een enorme nerd en iedereen pest hem en hij vind een meisje heel leuk en dan ontdekt de hele school per ongeluk dat hij een werkelijk gigantische fallus bezit.quote:
Oh, klinkt nu al als een goede serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat is ongeveer de spil van die hele serie. RJ Berger is een enorme nerd en iedereen pest hem en hij vind een meisje heel leuk en dan ontdekt de hele school per ongeluk dat hij een werkelijk gigantische fallus bezit.
Valt heel erg tegenquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh, klinkt nu al als een goede serie.
Kutseriequote:Op woensdag 20 juni 2012 01:49 schreef QuintonFortune het volgende:
[..]
Oh, klinkt nu al als een goede serie.
2e is volgens mij ook vrij onbekend. Is een Engelse serie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:47 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Fringe was leuk, nadruk op was.
Die 2e ken ik niet
Op de vorige laptop welquote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef ValHallen het volgende:
Heb je iets van Pantha du Prince, Maisnon?
Die met die sprookjes?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
KAK, hoe heette die serie nou, niet sherlock, maar.....
Doctor Who?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
Wat nou?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:50 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Excuusblanke in de band [b]typisch[/b] weer
Dexter?quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
Der Alte.quote:Op woensdag 20 juni 2012 01:52 schreef Rafeiro het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |