Tjuusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even uurtje pitten, voel me niet zo lekker
Das niet best Stevenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even uurtje pitten, voel me niet zo lekker
Lekker!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al gegeten, ik zal straks even wat ijzer pompen in de gym en dan mn handen aflikken voor de extra ijzerbehoefte
Moet eerlijk bekennen dat ik een keer ganzenlever heb gegeten en het was best lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Eend en gans is trouwens wel heel lekker om te eten.Regelmatig eet ik dat op mijn werk.
Bedenk nu dan alvast wat je wilt gaan halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Naja, misschien dat ik over een half uurtje alsnog richting supermarkt ga om wat te halen
Vegetariër?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik een keer ganzenlever heb gegeten en het was best lekkerMaar wel erg zielig voor die beestjes.
Als het Foie gras was dan ben je gewoon een ontiegelijke dierenbeul.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik een keer ganzenlever heb gegeten en het was best lekkerMaar wel erg zielig voor die beestjes.
Nee, foie gras wordt op een walgelijke manier verkregen.quote:
Nee.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het Foie gras was dan ben je gewoon een ontiegelijke dierenbeul.
Goeden tip. Nu weet ik het nog niet. Ik ga het mezelf wel makkelijk maken, diepvriesmaaltijd of zo. En anders wordt het een galiameloen of zoietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedenk nu dan alvast wat je wilt gaan halen
Eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het Foie gras was dan ben je gewoon een ontiegelijke dierenbeul.
Gaat lekker. Afgelopen periode aangenomen voor een heerlijke baan. Lekker geld verdienen en uitgeven binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinji!! Hoe is 't met jou man??
Heb iets van anderhalve maand niet meer hardgelopen. Vandaag weer voor het eerst en ging prima.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat lekker. Afgelopen periode aangenomen voor een heerlijke baan. Lekker geld verdienen en uitgeven binnenkort
En met jou? Hoe gaat het met het rennen en de dames daar
Hier heb je ook een groep ganzen rondlopen bij het parkje. Op 1 april had een grapjas daar een bord bijgezet: Verse Foie Gras! Bel [telefoonnummer van het asiel]quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jijquote:
Ik kan er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier heb je ook een groep ganzen rondlopen bij het parkje. Op 1 april had een grapjas daar een bord bijgezet: Verse Foie Gras! Bel [telefoonnummer van het asiel]
Stiekem vond ik dat wel grappig
Goed bezig. En met de dames; zo bijzonder zijn ze meestal nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb iets van anderhalve maand niet meer hardgelopen. Vandaag weer voor het eerst en ging prima.
Dit keer geen blessure opgelopen
Met de dames gaat het wat minder. Misschien ben ik gewoon niet gemotiveerd genoeg
Vanmiddag al. Was de moeite waardquote:
Ojaaaaaa die was ik vergetenquote:
Was t op werk? Of thuis?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanmiddag al. Was de moeite waard
Waarheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
En met de dames; zo bijzonder zijn ze meestal niet
Hoe kan je die nou vergeten!quote:
Ik vond er ook geen bijzonder genoeg. Het was het allemaal net niet. ...of ruimschoots niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig. En met de dames; zo bijzonder zijn ze meestal niet
Op het werk, naast de kantine, tijdens de pauze. De heren bedankten mij vriendelijkquote:
Goed busy!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op het werk, naast de kantine, tijdens de pauze. De heren bedankten mij vriendelijk
Dat potje is thuis, zit er vaker dan op m'n eigen pleequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Goed busy!
Maar onthoud; zo als het potje thuis kakt, kakt t nergens.
Ghehe jaquote:
Hee koffiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen bijzonder genoeg. Het was het allemaal net niet. ...of ruimschoots niet!
Mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Loka!!
Ja, best wel lekker hoor!
Hoe ist met jou en newb?
Ghehe ik was gewoon heel bewust op zoek naar een overduidelijk dubbelzinnig nummer voor datedingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god Huppel, ik ben nu in een happy hardcore stroom beland op Youtube
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik was gewoon heel bewust op zoek naar een overduidelijk dubbelzinnig nummer voor dateding
Ja dát was duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik was gewoon heel bewust op zoek naar een overduidelijk dubbelzinnig nummer voor dateding
quote:
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dát was duidelijk![]()
Deze kan ook nog
Dat klopt dat deze dag weer over gaat, maar tot die tijd zit je er mooi mee!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi
Ja gaat prima met ons
Jammer genoeg vandaag wel een hele slechte dag voor mij maar die gaan ook altijd wel weer over.
Jouw FOK!loze avondje lukt best goed hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Telkens als Loka er is, dan moet ik denken aan het volgende nummer:
En ga het dan spontaan zingen, zover ik het kan
Ik moet aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Telkens als Loka er is, dan moet ik denken aan het volgende nummer:
En ga het dan spontaan zingen, zover ik het kan
Uhmzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw FOK!loze avondje lukt best goed he
Alles heeft een reden!!quote:
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt dat deze dag weer over gaat, maar tot die tijd zit je er mooi mee!
Wattis gebeurd?
Ja blijkbaarquote:
En je eet wel goed? Vage klachten, heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzo
De hele tijd denken dat mensen m'n naam roepen en dan blijkt er niemand thuis te zijn, ineens het gevoel hebben dat je ziek bent terwijl er 5 minuten later niets aan de hand is en het tussen m'n oren zat, dat soort dingen. Dan ben je weer de hele dag gestresst en kom je nergens aan toe.
Ik heb PM, DM, WhatsApp, FB chat!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik nou weer heb gehoord
Ik geloof dat ik nog meer mensen van mijn facebook ga afgooien
Ja even uit bad klimmen, mezelf afdrogen en in mijn Engeland shirt hijsenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb PM, DM, WhatsApp, FB chat!!
Tell me all the juicy details!
Slaap je wel genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzo
De hele tijd denken dat mensen m'n naam roepen en dan blijkt er niemand thuis te zijn, ineens het gevoel hebben dat je ziek bent terwijl er 5 minuten later niets aan de hand is en het tussen m'n oren zat, dat soort dingen. Dan ben je weer de hele dag gestresst en kom je nergens aan toe.
Can't waitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even uit bad klimmen, mezelf afdrogen en in mijn Engeland shirt hijsen
En dan vertel ik je alles
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je eet wel goed? Vage klachten, heb ik nog nooit gehad
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Schrijf alles van je af!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.
Tja, het komt waarschijnlijk gewoon door mijn te rijke en achterdochtige fantasieleven dat blijkbaar niet uit mijn dagelijks leven weg te houden is
Ademhalenquote:
Trust nobodyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik wel, wees maar niet bang
Zolang je maar niet psychotisch wordt. Dat zou lastig zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.
Tja, het komt waarschijnlijk gewoon door mijn te rijke en achterdochtige fantasieleven dat blijkbaar niet uit mijn dagelijks leven weg te houden is
Hmmm vervelend Lokaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de laatste tijd wel elke week een paar goede nachten van 7 uur ofzo.
Ze zeggen hetquote:
Nee wat ga je morgen doen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het![]()
Hoe is het met u meneer Roy? Heb je meegekregen wat ik morgen ga doen?
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!quote:
Zo is mijn slaap ritme ook. Wakker liggen WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de laatste tijd wel elke week een paar goede nachten van 7 uur ofzo.
Nee ik heb niks mee gekregen, vertel vertelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het![]()
Hoe is het met u meneer Roy? Heb je meegekregen wat ik morgen ga doen?
Maak er tekeningen bij in acid-trip kleuren en verkoop het als strip.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niemand kon het volgen omdat het nergens op sloeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb niks mee gekregen, vertel vertel
Niet te goed doen hoor, anders ben je zo klaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!
Check!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet te goed doen hoor, anders ben je zo klaar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak er tekeningen bij in acid-trip kleuren en verkoop het als strip.Als ik een trip zitter heb wil ik dat best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Benzodiazepinen is geen optie (ervaring), laatste uren voor het slapen geen pc meer, die doe ik rond 1 uur uit sinds een paar weken, vanaf 8 uur niets meer met cafeine erin, nog even wat eten voor het slapen wat niet gezond is maar wel bevorderlijk voor het in slaap vallen. Ohja, en van die sterkere melatoninetabletten van de apotheek, voor als ik een drukke dag gehad heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm vervelend Lokaheb je zelf enig idee wat je er tegen kunt doen?
Kan me amper herinnen wanneer het voor het laatst is dat ik zoveel uur aan een stuk geslapen hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb echt wel structureel nachten van 7,5+ uren nodig hoor, anders word ik echt vervelend
Maar word jij vervelend als je vervelend wordt, of valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb echt wel structureel nachten van 7,5+ uren nodig hoor, anders word ik echt vervelend
Nog vervelenderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Je kunt wel tekenen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een trip zitter heb wil ik dat best doen
Ik ook, maar niets aan te doen he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, nou goed dat je dat weet en dat je het een beetje in de gaten kunt houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzodiazepinen is geen optie (ervaring), laatste uren voor het slapen geen pc meer, die doe ik rond 1 uur uit sinds een paar weken, vanaf 8 uur niets meer met cafeine erin, nog even wat eten voor het slapen wat niet gezond is maar wel bevorderlijk voor het in slaap vallen. Ohja, en van die sterkere melatoninetabletten van de apotheek, voor als ik een drukke dag gehad heb.
Ik kan wel even zoeken naar iets dat ik vorig jaar heb opgeschreven, maar dan moet ik wel al m'n harde schijven gaan checkenquote:
Nee, ik ga wel schrijvenquote:
Al mijn harde schijven? WTF, waarom heb je er veel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel even zoeken naar iets dat ik vorig jaar heb opgeschreven, maar dan moet ik wel al m'n harde schijven gaan checken
Geef me jouw slaapritme!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gewoon altijd uiterlijk rond 8 uur wakker. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen.
Maar ga ik voor 12 uur slapen dan ben ik ook rond 2 uur, 4 uur en 6 uur wakker
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel schrijvendan maakt iemand anders er tekening bij
C_M weet ik niet. former kan idd aardig tekenen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?
Is echt niet aan te raden hoor!!quote:
Ik heb het echt nodig, doe ik het niet dan kan je me in het weekend opvegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me amper herinnen wanneer het voor het laatst is dat ik zoveel uur aan een stuk geslapen heb
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar word jij vervelend als je vervelend wordt, of valt dat wel mee.
Ja. Een ding scheelt: zo vervelend als jij zal ik nooit wordenquote:
Jawel. Eerder gaan slapenquote:
Ziekelijke informatieopslagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn harde schijven? WTF, waarom heb je er veel?
Cutequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo wakker
Neefje is echt een schatje
Kwam voordat ik ging slapen zijn favoriete knuffel brengen en waar ie echt niet zonder kan zodat ik snel beter word haha
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wacht even---dit gaat alleen over de situatie dat je te weinig slaap hebt hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders over
[..]
Ik heb wel wat tekeningen gezien van C_M. Ik zeg: Volgende meet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
C_M weet ik niet. former kan idd aardig tekenen ja
Wat voor informatie zoal?quote:
MIJN NIEUWSGIERIGHEID WORDT MET DE SECONDE ERGER!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een vriend van mij, die Huppel ook kent
d'awwwwwwwwww :3quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo wakker
Neefje is echt een schatje
Kwam voordat ik ging slapen zijn favoriete knuffel brengen en waar ie echt niet zonder kan zodat ik snel beter word haha
Oh, in dat geval niet interessant... begrijp ook niet dat je dergelijke persoonlijke info post als je ook niet wil praten over andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een vriend van mij, die Huppel ook kent
Dat komt omdat WT te leuk is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Ik wilde een fokloos avondje
Ik faal
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Ik wilde een fokloos avondje
Ik faal
Wat de neuk is d'awwwwwww :3quote:
Die is goed jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
TBBT
De aflevering dat Sheldon Penny moet helpen nadat ze is gevallen in de douche
Sheldon die een kroegbaas helpt met het ophangen van een vlagquote:
Die is briljant jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
TBBT
De aflevering dat Sheldon Penny moet helpen nadat ze is gevallen in de douche
Dat is toch gewoon een laptop?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!
[ afbeelding ]
Ik zocht huppel, ze reageerd niet op WA,FB, DM, PMquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, in dat geval niet interessant... begrijp ook niet dat je dergelijke persoonlijke info post als je ook niet wil praten over andere onderwerpen.
Nu op Veronicaquote:
Willen die trip zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?
Dat kan ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het echt nodig, doe ik het niet dan kan je me in het weekend opvegen
[..]
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders over
[..]
Ja. Een ding scheelt: zo vervelend als jij zal ik nooit worden
Mijn WA faalt mateloos somsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zocht huppel, ze reageerd niet op WA,FB, DM, PM
Dus ik dacht ik zet het hier neer, ik ook verder niet boeiend, maar ik heb nu wel de aandacht van Huppel
Snap je?
Niet willen praten over ANDERE onderwerpen? Waar heb jij het nou weer over
Ik praat over alles hier
Twee met alle informatie die ik ooit opzocht en de moeite waard vond te bewaren op een manier zodat ik het weer zou kunnen terugvinden als ik wilde, samenvattingen van boeken die ik heb gelezen met scans van favoriete passages, pdf's met transscripties van the lord of the rings naar tengwar, database met alle dingen die ik in mijn kamer en verhuisdozen heb zitten, inclusief nietmachines en dergelijke.quote:
Nee, want het toetsenbord dat je ziet is zeg maar de binnenkant van de cover. Het is mijns inziens meer een tablet. Maar je hebt ook de "pro" versie waar een i3 in loopt te stoken.quote:
Wie wie ontvriend heeft op FB? Was het snarf was het CA....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet willen praten over ANDERE onderwerpen? Waar heb jij het nou weer over
Ik praat over alles hier
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!
[ afbeelding ]
Die retro-windows-95-kleur is gran-di-oos!
Dat zou ook een mooie aflevering zijn, maar wil dan wel penny er bij hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sheldon die een kroegbaas helpt met het ophangen van een vlag
Fuck, ik hou van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee met alle informatie die ik ooit opzocht en de moeite waard vond te bewaren op een manier zodat ik het weer zou kunnen terugvinden als ik wilde, samenvattingen van boeken die ik heb gelezen met scans van favoriete passages, pdf's met transscripties van the lord of the rings naar tengwar, database met alle dingen die ik in mijn kamer en verhuisdozen heb zitten, inclusief nietmachines en dergelijke.
Twee met films, series en wat verdwaalde documenten en wat muziek.
En ook nog een hare schijf met wat porno.
Tsja ik ken niet die wilquote:
Hoe vaak moet ik het nog posten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie wie ontvriend heeft op FB? Was het snarf was het CA....
Hou er gewoon over op DG! Je krijg niks te weten, nooit niet! Dat is privequote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Even een kleine reactie/mededeling van mijn kant. Tussen snarf en mij is het 1 en ander gebeurd. Ik vind dat Fok! daar niet de plek voor is om te bespreken. Ten eerste omdat het naar mijn mening jullie niks aan gaat. Het is in prive sfeer gebeurd. Ten tweede weet bijna niemand het complete verhaal. En ik weiger me zo diep te laten afzinken om ruzie te maken op een forum.
Als iemand anders de weg van zielig doen en aandacht wilt trekken op het forum is dat zijn/haar keuze. Maar ik doe daar niet aan mee.
En daar laat ik het bij.
Kusjes c_a
http://www.capitalofdance.nl/index.php/tickets.htmlquote:Bestel nu nog je tickets voor maar ¤5 , voor LEBENSGEFAHR T3CHNO, die zweite auflage. Ga naar:
Schatje, negeer die jongen nou gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog posten?
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schatje, negeer die jongen nou gewoon.
Als je andere privé informatie wel post dan moet je ook niet moeilijk doen over andere dingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog posten?
5 euro maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://www.capitalofdance.nl/index.php/tickets.html
Zijn geen kaarten meer
Jaquote:
Je moet het maar doen met een Charlie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooie aflevering zijn, maar wil dan wel penny er bij hebben
Houd gewoon op te janken, anders ga ik een TR makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je andere privé informatie wel post dan moet je ook niet moeilijk doen over andere dingen.
Weet je wel hoe het moet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op te janken, anders ga ik een TR maken. En dat heb ik nog nooit eerder gedaan.
Iets met poep en ventilator!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op te janken, anders ga ik een TR maken. En dat heb ik nog nooit eerder gedaan.
Trip zitten? Mij wel en trippen ookquote:
Boh dat stinktquote:
Is nog steeds aan de persoon zelf wat je wel en niet wil delen hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je andere privé informatie wel post dan moet je ook niet moeilijk doen over andere dingen.
Ik heb helemaal niks met drugs. Heb er ook geen interesse in.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trip zitten? Mij wel en trippen ook
Ik was niet serieusquote:
Like a bad motherfucker!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, DG kan het ook, dan ik ook.
Introductie van een belachelijk verhaal, komt uit een mail naar een klasgenoot, de rest kan ik niet vindenquote:
Maar het is te slecht en raarquote:Plotseling die windvlagen. Ik stond daar, midden op die grijze (of groene, ik ben niet zo goed met kleuren) vlakte. Het was leeg, maar toch ook weer niet, in de wijde omtrek waren geen objecten te zien behalve die blauwe bollen, ongeveer dertig centimeter doorsnee. En nu begon het te waaien. Koude luchtstromen tegen mijn huid. De bollen bewogen niet, en dat was wat me zoveel angst aanjoeg. De eerste dag van mijn aanwezigheid hier vond ik het al griezelig, dit kale landschap dat overspoeld werd door onverklaarbare voorwerpen, zoals deze blauwe bollen. Zo groot als een bowlingbal, maar zo licht als een veer, maar in deze wind bewogen ze geen millimeter. Het deed voor de zoveelste keer de rillingen over mijn rug lopen. Er is hier niets, maar ik ben niet alleen.
Vooral omdat je grijs als kleur definieert idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Introductie van een belachelijk verhaal, komt uit een mail naar een klasgenoot, de rest kan ik niet vinden
[..]
Maar het is te slecht en raar
Weet je dat ik heel lang heb gedacht dat het "shit hits the van" (als in: busje) was, omdat dat de naam was van een opdracht in Grand Theft Auto (1 dus), niet wetende dat dat een woorspel was.quote:
WTF had je toen gerooktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Introductie van een belachelijk verhaal, komt uit een mail naar een klasgenoot, de rest kan ik niet vinden
[..]
Held!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je dat ik heel lang heb gedacht dat het "shit hits the van" (als in: busje) was, omdat dat de naam was van een opdracht in Grand Theft Auto (1 dus), niet wetende dat dat een woorspel was.
Ik ben benieuwd naar het vervolgquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ach, zwart, wit en grijs zijn dan niet officieel kleuren maar wel waarneembare eigenschappen van iets.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral omdat je grijs als kleur definieert idd.
Het probleem met deze inleiding is dat je nog geen idee hebt welke kant je op gaat. Het is verder niet slecht, als je jezelf iets herformuleert. Daarnaast is het erg visueel, dus lijkt het grafisch vormgeven ervan me een plus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je dat ik heel lang heb gedacht dat het "shit hits the van" (als in: busje) was, omdat dat de naam was van een opdracht in Grand Theft Auto (1 dus), niet wetende dat dat een woorspel was.
quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet andere privé zaken hier posten vindt ik, het is simpel als je niet wilt dat er over je privé leven wordt gepraat dan je moet er ook niets over zeggen. Nou de M&M show waren zeker niet terughoudend in wat ze privé deden hier op fok te plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is nog steeds aan de persoon zelf wat je wel en niet wil delen he
Ik had gewoon mijn persoonlijke inspiratiequote:
Vindt ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Dan moet je ook niet andere privé zaken hier posten vindt ik, het is simpel als je niet wilt dat er over je privé leven wordt gepraat dan je moet er ook niets over zeggen. Nou de M&M show waren zeker niet terughoudend in wat ze privé deden hier op fok te plaatsen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Dan moet je ook niet andere privé zaken hier posten vindt ik, het is simpel als je niet wilt dat er over je privé leven wordt gepraat dan je moet er ook niets over zeggen. Nou de M&M show waren zeker niet terughoudend in wat ze privé deden hier op fok te plaatsen.
Goed zo, nu nog bezig met grammatica en ophouden met zeuren, dan wordt het echt leuk hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Dat ze zo lekker dik wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan het voeren van een troll?
Dat klinkt best als een tof verhaal. Ik wou dat ik dat kon verzinnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn persoonlijke inspiratie
De climax van het verhaal was de schilderijen aan de muur van een kluizenaar die de toekomst konden laten zien, en omdat ik aan die verleiding toegaf werd ik voor eeuwig opgesloten in wat eigenlijk een droom had moeten zijn
Ze zitten in het riool en ik moet tóch schijten hè.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan het voeren van een troll?
Trollen zitten onder bruggen toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zitten in het riool en ik moet tóch schijten hè.
Je nachtmerries onthouden helpt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een tof verhaal. Ik wou dat ik dat kon verzinnen
2cb of lsd moet wel helpen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een tof verhaal. Ik wou dat ik dat kon verzinnen
Ja en dan gaan ze naaktfoto's in KPD posten!!quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker onder een dekentje zitten
heb het best koud
Je bent koudbloedig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker onder een dekentje zitten
heb het best koud
Even kijken, ik heb wel zin om weer eens goed te lachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze naaktfoto's in KPD posten!!
Ik zie het voordeel nog steeds niet dus!
[..]
Goed plan!
Is dat zo? I stand correctedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trollen zitten onder bruggen toch?
Ik onthoud dromen nooit.quote:
Dat wil ik best doen maar niet alleenquote:
Nogmaals heb niets tegen beiden... maar het is raar dat het eerst niet op kon met de prive info tot details die niemand interesseerde behalve diegene die tot de kliek hoorde en nu zien we opeens dat men nog geen hoi kan zeggen naar elkaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Daarnaast is jouw mening niet van belang.
Als ik A zeg, betekent dat niet dat ik automatisch B-Z moet zeggen.
Kan je sowieso beter doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat zo? I stand corrected
Betekent dit nu dat ik beter onder een brug kan schijten?
Zeur niet!! Je gaat al bijna!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja! Tijd om te emigreren naar Tenerife ofzo
Volgens de oude mythologie zitten ze onder bruggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat zo? I stand corrected
Betekent dit nu dat ik beter onder een brug kan schijten?
Wanneer je 2cb of lsd neemt dan ben je echt niet alleen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik onthoud dromen nooit.
[..]
Dat wil ik best doen maar niet alleen
Mja, ik heb echt evenwichtsproblemen mang.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je sowieso beter doen
Open veld is niet goed omdat je dan iets wat gestressed poept, onder een brug heb je toch dekking, ook van regen en wind
Je kan ook naar Malta (Barbus) of Colombia (El mata) toequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja! Tijd om te emigreren naar Tenerife ofzo
Dat is bijna!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna
Nog 61 dagen, 10 uur en 29 minuten
tja dan is onder een brug zeker aan te radenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, ik heb echt evenwichtsproblemen mang.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer je 2cb of lsd neemt dan ben je echt niet alleen hoor
Is dat gewoonte, in Ierland?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je sowieso beter doen
Open veld is niet goed omdat je dan iets wat gestressed poept, onder een brug heb je toch dekking, ook van regen en wind
Gelukkig gaat ons dat niks aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nogmaals heb niets tegen beiden... maar het is raar dat het eerst niet op kon met de prive info tot details die niemand interesseerde behalve diegene die tot de kliek hoorde en nu zien we opeens dat men nog geen hoi kan zeggen naar elkaar.
Ik las: erectieproblemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, ik heb echt evenwichtsproblemen mang.
Bah, het idee alleen al!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wanneer gaan we deze roosteren dan?
In Ierland wel ja, geen wc maar gewoon gat in de grondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat gewoonte, in Ierland?
[..]
Gelukkig gaat ons dat niks aan.
[..]
Ik las: erectieproblemen.
Hmm en dan ga ik gewoon voor 2 weken, dat is lulligquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Sheldon die Soft Kitty voor Penny moet zingen
Ga je me een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm en dan ga ik gewoon voor 2 weken, dat is lullig
Als ik het niet vergeet misschien wel jaquote:
Ja ik dus ookquote:
I'll take that as a noquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet misschien wel ja
Raar dat men dan wel lange posts schrijft over hoe het ons niet aangaat, denk je dat je mijn wel eens zo'n dergelijke post zal zien schrijven. Nee. Sommige dingen zijn privé, en her rare is ook nog men neemt hun persoonlijke privé problemen mee in dit topic. Zie snarf/ca, stevenmac26/samzz, enz.quote:
Was wel even wennen in Indonesië, die gare wc's.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Ierland wel ja, geen wc maar gewoon gat in de grond
s'winters kan het best koud zijn en onder een brug zit je toch een beetje tegen de kou en de wind te kakken
Ik weet niet eens wat ik vorige week gegeten hebquote:
Ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar dat men dan wel lange posts schrijft over hoe het ons niet aangaat, denk je dat je mijn wel eens zo'n dergelijke post zal zien schrijven. Nee. Sommige dingen zijn privé, en her rare is ook nog men neemt hun persoonlijke privé problemen mee in dit topic. Zie snarf/ca, stevenmac26/samzz, enz.
Ja kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar Malta (Barbus) of Colombia (El mata) toe
Overigens was ik niet serieus hoor over die gaten in de grondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel even wennen in Indonesië, die gare wc's.
Ook gewoon gaten in de grond.Gelukkig was het wel warm daar.
DEAL!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik vorige week gegeten heb
Dus zeg het rond 10augustus nog een keer tegen mij en dan stuur ik er 1
relaxed, waar ga je heen?quote:
Het gaat al mis bij de iPhonequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een kutje.... ik heb zo timer op mijn iPhone
Fok!hotel openen daarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan
Maar wat moet ik daar zoeken
Ik snap niet dat je hier nog komt als je het toch allemaal niks vindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar dat men dan wel lange posts schrijft over hoe het ons niet aangaat, denk je dat je mijn wel eens zo'n dergelijke post zal zien schrijven. Nee. Sommige dingen zijn privé, en her rare is ook nog men neemt hun persoonlijke privé problemen mee in dit topic. Zie snarf/ca, stevenmac26/samzz, enz.
Verstandig. Volgende zeurpost van hem ga ik maar tr'ren denk ik.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens was ik niet serieus hoor over die gaten in de grond
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je hier nog komt als je het toch allemaal niks vind
Een weekje onbestemd, een weekje surfen (wel, een poging tot) en een weekje naar Lissabonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
relaxed, waar ga je heen?
heb ook een weekje in sep en vast nog meer rest van het jaar. maar ben er nu wel aan toe...
Spanje?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok!hotel openen daarzodat Fok!kers een leuk vakantie adresje hebben
Lisboa is een supertoffe stad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een weekje onbestemd, een weekje surfen (wel, een poging tot) en een weekje naar Lissabon
Mooie tijd toen zeurende kinderen gewoon een pak slaag kregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Hij is gewoon aan het drammen.... klein kind
So I heardquote:
Dat hoort erbij Royco wil vast Barman worden daarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
iPhone
[..]
Ik wil een lunchroom/cocktailbar
Ja nou dat gebeurd nu ook gewoon nog hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:36 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mooie tijd toen zeurende kinderen gewoon een pak slaag kregen
Ja hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoort erbij Royco wil vast Barman worden daar
Vet.quote:
Jofu als chauffeur, wat hebben we nog meer nodig?quote:
frisjes lijkt me, maar goed.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
So I heardben heel benieuwd. Hopelijk is het nog een beetej te doen in november
Tieten!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jofu als chauffeur, wat hebben we nog meer nodig?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Ik zoek een bartender/Flairtender....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat hoort erbij Royco wil vast Barman worden daar
Als jij een harde krijgt als het gaat over mijn erectieproblemen, dan lijkt me dat het probleem toch wel opgelost is.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:37 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik stel mij DG zo voor dus he
[ afbeelding ]
Ik zorg voor de feestjes, drugs en de vrouwen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ja die gaan we ook weer bezoekenquote:
Topless serveerstersquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan zijn we er nog nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zoek een bartender/Flairtender....
Gezelligquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zorg voor de feestjes, drugs en de vrouwen.
geen drugsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik zorg voor de feestjes, drugs en de vrouwen.
quote:
Slotje!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:39 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als jij een harde krijgt als het gaat over mijn erectieproblemen, dan lijkt me dat het probleem toch wel opgelost is.
Achja ik kan jou het niet eens meer kwalijk nemen dat je met al die dwaze clubs en landen komt, je weet gewoon niet beterquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Achja ik kan jou het niet eens meer kwalijk nemen dat je met al die dwaze clubs en landen komt, je weet gewoon niet beter
Je bent zo druk...hoe houd je dat vol???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
honger...!! nog half uur en dan is mn eten klaar... auto staat al bij garage voor apk morgen (dus kan uitslapen) en mn huis is gedweilt en heb heeeeerlijk nieuwe thee gekregen van mn dinnie!
smiddags een energiedrankjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent zo druk...hoe houd je dat vol???
mijn god... en ze voelt niet dat t een beetje teveel zeer doetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA! Op het andere forum vroeg een meisje zich af waarom haar piercing ging bloeden na het stretchen. Heeft ze gestretched van 0.8 mm naar 2,5 mm, maf wijf
.
Waar wordt ik nu weer in gesleept?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hmm. Hmmkay. En dan dauw je er gewoon iets groters in ofzo?quote:
En waarom zou je dat willenquote:
ja... vuisten, pannen, dartbord... wat je maar wilt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Hmmkay. En dan dauw je er gewoon iets groters in ofzo?
Ja, ik weet verder niet. Ze vroeg alleen of het erg was dat haar piercing bloedde. En toen vroeg men hoeveel ze gestretcht had, zoveel dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn god... en ze voelt niet dat t een beetje teveel zeer doet
Getaway driver.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar wordt ik nu weer in gesleept?
meestal van die uitgelubberde "oorbellen" met zon ring ofzo, of een dichte cirkel... (de overdreven vorm hebben die papoea's)quote:
Nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar wordt ik nu weer in gesleept?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... vuisten, pannen, dartbord... wat je maar wilt!
En dan serieus verbaasd zijn ook hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA! Op het andere forum vroeg een meisje zich af waarom haar piercing ging bloeden na het stretchen. Heeft ze gestretched van 0.8 mm naar 2,5 mm, maf wijf
.
Heb je een voorbeeld? Heb even geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.quote:
Weet je zeker dat het een meisje was? Mijn zwager heeft precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
.
Echt, sommige mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was? Mijn zwager heeft precies hetzelfde gedaan
(ok iets minder dan 2,5, maar toch)
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was? Mijn zwager heeft precies hetzelfde gedaan
(ok iets minder dan 2,5, maar toch)
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Heb even geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.
Of is het een kleinrondje dat je bij een aantal stammen ziet?
Als jij voor de juiste auto zorgt en een redelijk deel van de buit ben ik je man!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |