Ik kan wel even zoeken naar iets dat ik vorig jaar heb opgeschreven, maar dan moet ik wel al m'n harde schijven gaan checkenquote:
Nee, ik ga wel schrijvenquote:
Al mijn harde schijven? WTF, waarom heb je er veel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel even zoeken naar iets dat ik vorig jaar heb opgeschreven, maar dan moet ik wel al m'n harde schijven gaan checken
Geef me jouw slaapritme!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gewoon altijd uiterlijk rond 8 uur wakker. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen.
Maar ga ik voor 12 uur slapen dan ben ik ook rond 2 uur, 4 uur en 6 uur wakker
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel schrijvendan maakt iemand anders er tekening bij
C_M weet ik niet. former kan idd aardig tekenen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?
Is echt niet aan te raden hoor!!quote:
Ik heb het echt nodig, doe ik het niet dan kan je me in het weekend opvegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me amper herinnen wanneer het voor het laatst is dat ik zoveel uur aan een stuk geslapen heb
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar word jij vervelend als je vervelend wordt, of valt dat wel mee.
Ja. Een ding scheelt: zo vervelend als jij zal ik nooit wordenquote:
Jawel. Eerder gaan slapenquote:
Ziekelijke informatieopslagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn harde schijven? WTF, waarom heb je er veel?
Cutequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo wakker
Neefje is echt een schatje
Kwam voordat ik ging slapen zijn favoriete knuffel brengen en waar ie echt niet zonder kan zodat ik snel beter word haha
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik nou weer heb gehoord
Ik geloof dat ik nog meer mensen van mijn facebook ga afgooien
Wacht even---dit gaat alleen over de situatie dat je te weinig slaap hebt hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders over
[..]
Ik heb wel wat tekeningen gezien van C_M. Ik zeg: Volgende meet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
C_M weet ik niet. former kan idd aardig tekenen ja
Wat voor informatie zoal?quote:
MIJN NIEUWSGIERIGHEID WORDT MET DE SECONDE ERGER!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een vriend van mij, die Huppel ook kent
d'awwwwwwwwww :3quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo wakker
Neefje is echt een schatje
Kwam voordat ik ging slapen zijn favoriete knuffel brengen en waar ie echt niet zonder kan zodat ik snel beter word haha
Oh, in dat geval niet interessant... begrijp ook niet dat je dergelijke persoonlijke info post als je ook niet wil praten over andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een vriend van mij, die Huppel ook kent
Dat komt omdat WT te leuk is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Ik wilde een fokloos avondje
Ik faal
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Ik wilde een fokloos avondje
Ik faal
Wat de neuk is d'awwwwwww :3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |