Dat klopt dat deze dag weer over gaat, maar tot die tijd zit je er mooi mee!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi
Ja gaat prima met ons
Jammer genoeg vandaag wel een hele slechte dag voor mij maar die gaan ook altijd wel weer over.
Jouw FOK!loze avondje lukt best goed hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Telkens als Loka er is, dan moet ik denken aan het volgende nummer:
En ga het dan spontaan zingen, zover ik het kan
Ik moet aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Telkens als Loka er is, dan moet ik denken aan het volgende nummer:
En ga het dan spontaan zingen, zover ik het kan
Uhmzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw FOK!loze avondje lukt best goed he
Alles heeft een reden!!quote:
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt dat deze dag weer over gaat, maar tot die tijd zit je er mooi mee!
Wattis gebeurd?
Ja blijkbaarquote:
En je eet wel goed? Vage klachten, heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzo
De hele tijd denken dat mensen m'n naam roepen en dan blijkt er niemand thuis te zijn, ineens het gevoel hebben dat je ziek bent terwijl er 5 minuten later niets aan de hand is en het tussen m'n oren zat, dat soort dingen. Dan ben je weer de hele dag gestresst en kom je nergens aan toe.
Ik heb PM, DM, WhatsApp, FB chat!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik nou weer heb gehoord
Ik geloof dat ik nog meer mensen van mijn facebook ga afgooien
Ja even uit bad klimmen, mezelf afdrogen en in mijn Engeland shirt hijsenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb PM, DM, WhatsApp, FB chat!!
Tell me all the juicy details!
Slaap je wel genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzo
De hele tijd denken dat mensen m'n naam roepen en dan blijkt er niemand thuis te zijn, ineens het gevoel hebben dat je ziek bent terwijl er 5 minuten later niets aan de hand is en het tussen m'n oren zat, dat soort dingen. Dan ben je weer de hele dag gestresst en kom je nergens aan toe.
Can't waitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even uit bad klimmen, mezelf afdrogen en in mijn Engeland shirt hijsen
En dan vertel ik je alles
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je eet wel goed? Vage klachten, heb ik nog nooit gehad
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik nou weer heb gehoord
Ik geloof dat ik nog meer mensen van mijn facebook ga afgooien
Schrijf alles van je af!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.
Tja, het komt waarschijnlijk gewoon door mijn te rijke en achterdochtige fantasieleven dat blijkbaar niet uit mijn dagelijks leven weg te houden is
Ademhalenquote:
Trust nobodyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik wel, wees maar niet bang
Zolang je maar niet psychotisch wordt. Dat zou lastig zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.
Tja, het komt waarschijnlijk gewoon door mijn te rijke en achterdochtige fantasieleven dat blijkbaar niet uit mijn dagelijks leven weg te houden is
Hmmm vervelend Lokaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de laatste tijd wel elke week een paar goede nachten van 7 uur ofzo.
Ze zeggen hetquote:
Nee wat ga je morgen doen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het![]()
Hoe is het met u meneer Roy? Heb je meegekregen wat ik morgen ga doen?
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!quote:
Zo is mijn slaap ritme ook. Wakker liggen WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de laatste tijd wel elke week een paar goede nachten van 7 uur ofzo.
Nee ik heb niks mee gekregen, vertel vertelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het![]()
Hoe is het met u meneer Roy? Heb je meegekregen wat ik morgen ga doen?
Maak er tekeningen bij in acid-trip kleuren en verkoop het als strip.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niemand kon het volgen omdat het nergens op sloeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb niks mee gekregen, vertel vertel
Niet te goed doen hoor, anders ben je zo klaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!
Check!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet te goed doen hoor, anders ben je zo klaar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak er tekeningen bij in acid-trip kleuren en verkoop het als strip.Als ik een trip zitter heb wil ik dat best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Benzodiazepinen is geen optie (ervaring), laatste uren voor het slapen geen pc meer, die doe ik rond 1 uur uit sinds een paar weken, vanaf 8 uur niets meer met cafeine erin, nog even wat eten voor het slapen wat niet gezond is maar wel bevorderlijk voor het in slaap vallen. Ohja, en van die sterkere melatoninetabletten van de apotheek, voor als ik een drukke dag gehad heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm vervelend Lokaheb je zelf enig idee wat je er tegen kunt doen?
Kan me amper herinnen wanneer het voor het laatst is dat ik zoveel uur aan een stuk geslapen hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb echt wel structureel nachten van 7,5+ uren nodig hoor, anders word ik echt vervelend
Maar word jij vervelend als je vervelend wordt, of valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb echt wel structureel nachten van 7,5+ uren nodig hoor, anders word ik echt vervelend
Nog vervelenderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Je kunt wel tekenen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een trip zitter heb wil ik dat best doen
Ik ook, maar niets aan te doen he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, nou goed dat je dat weet en dat je het een beetje in de gaten kunt houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzodiazepinen is geen optie (ervaring), laatste uren voor het slapen geen pc meer, die doe ik rond 1 uur uit sinds een paar weken, vanaf 8 uur niets meer met cafeine erin, nog even wat eten voor het slapen wat niet gezond is maar wel bevorderlijk voor het in slaap vallen. Ohja, en van die sterkere melatoninetabletten van de apotheek, voor als ik een drukke dag gehad heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |