Tjuusquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even uurtje pitten, voel me niet zo lekker
Das niet best Stevenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:00 schreef stevenmac26 het volgende:
Ik ga even uurtje pitten, voel me niet zo lekker
Lekker!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb al gegeten, ik zal straks even wat ijzer pompen in de gym en dan mn handen aflikken voor de extra ijzerbehoefte
Moet eerlijk bekennen dat ik een keer ganzenlever heb gegeten en het was best lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Typisch het volgende:
Eend en gans is trouwens wel heel lekker om te eten.Regelmatig eet ik dat op mijn werk.
Bedenk nu dan alvast wat je wilt gaan halenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Naja, misschien dat ik over een half uurtje alsnog richting supermarkt ga om wat te halen
Vegetariër?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik een keer ganzenlever heb gegeten en het was best lekkerMaar wel erg zielig voor die beestjes.
Als het Foie gras was dan ben je gewoon een ontiegelijke dierenbeul.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Moet eerlijk bekennen dat ik een keer ganzenlever heb gegeten en het was best lekkerMaar wel erg zielig voor die beestjes.
Nee, foie gras wordt op een walgelijke manier verkregen.quote:
Nee.quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het Foie gras was dan ben je gewoon een ontiegelijke dierenbeul.
Goeden tip. Nu weet ik het nog niet. Ik ga het mezelf wel makkelijk maken, diepvriesmaaltijd of zo. En anders wordt het een galiameloen of zoietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Bedenk nu dan alvast wat je wilt gaan halen
Eensquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als het Foie gras was dan ben je gewoon een ontiegelijke dierenbeul.
Gaat lekker. Afgelopen periode aangenomen voor een heerlijke baan. Lekker geld verdienen en uitgeven binnenkortquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sinji!! Hoe is 't met jou man??
Heb iets van anderhalve maand niet meer hardgelopen. Vandaag weer voor het eerst en ging prima.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Gaat lekker. Afgelopen periode aangenomen voor een heerlijke baan. Lekker geld verdienen en uitgeven binnenkort
En met jou? Hoe gaat het met het rennen en de dames daar
Hier heb je ook een groep ganzen rondlopen bij het parkje. Op 1 april had een grapjas daar een bord bijgezet: Verse Foie Gras! Bel [telefoonnummer van het asiel]quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Jijquote:
Ik kan er ook wel om lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier heb je ook een groep ganzen rondlopen bij het parkje. Op 1 april had een grapjas daar een bord bijgezet: Verse Foie Gras! Bel [telefoonnummer van het asiel]
Stiekem vond ik dat wel grappig
Goed bezig. En met de dames; zo bijzonder zijn ze meestal nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb iets van anderhalve maand niet meer hardgelopen. Vandaag weer voor het eerst en ging prima.
Dit keer geen blessure opgelopen
Met de dames gaat het wat minder. Misschien ben ik gewoon niet gemotiveerd genoeg
Vanmiddag al. Was de moeite waardquote:
Ojaaaaaa die was ik vergetenquote:
Was t op werk? Of thuis?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vanmiddag al. Was de moeite waard
Waarheid.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
En met de dames; zo bijzonder zijn ze meestal niet
Hoe kan je die nou vergeten!quote:
Ik vond er ook geen bijzonder genoeg. Het was het allemaal net niet. ...of ruimschoots niet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:24 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig. En met de dames; zo bijzonder zijn ze meestal niet
Op het werk, naast de kantine, tijdens de pauze. De heren bedankten mij vriendelijkquote:
Goed busy!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Op het werk, naast de kantine, tijdens de pauze. De heren bedankten mij vriendelijk
Dat potje is thuis, zit er vaker dan op m'n eigen pleequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:27 schreef screwloose het volgende:
[..]
Goed busy!
Maar onthoud; zo als het potje thuis kakt, kakt t nergens.
Ghehe jaquote:
Hee koffiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen bijzonder genoeg. Het was het allemaal net niet. ...of ruimschoots niet!
Mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hey Loka!!
Ja, best wel lekker hoor!
Hoe ist met jou en newb?
Ghehe ik was gewoon heel bewust op zoek naar een overduidelijk dubbelzinnig nummer voor datedingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:34 schreef -Miauw- het volgende:
Oh god Huppel, ik ben nu in een happy hardcore stroom beland op Youtube
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik was gewoon heel bewust op zoek naar een overduidelijk dubbelzinnig nummer voor dateding
Ja dát was duidelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ghehe ik was gewoon heel bewust op zoek naar een overduidelijk dubbelzinnig nummer voor dateding
quote:
quote:
Thnxquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dát was duidelijk![]()
Deze kan ook nog
Dat klopt dat deze dag weer over gaat, maar tot die tijd zit je er mooi mee!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mooi
Ja gaat prima met ons
Jammer genoeg vandaag wel een hele slechte dag voor mij maar die gaan ook altijd wel weer over.
Jouw FOK!loze avondje lukt best goed hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Telkens als Loka er is, dan moet ik denken aan het volgende nummer:
En ga het dan spontaan zingen, zover ik het kan
Ik moet aan andere dingen denken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef charmed_angel het volgende:
Telkens als Loka er is, dan moet ik denken aan het volgende nummer:
En ga het dan spontaan zingen, zover ik het kan
Uhmzquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jouw FOK!loze avondje lukt best goed he
Alles heeft een reden!!quote:
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat klopt dat deze dag weer over gaat, maar tot die tijd zit je er mooi mee!
Wattis gebeurd?
Ja blijkbaarquote:
En je eet wel goed? Vage klachten, heb ik nog nooit gehadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzo
De hele tijd denken dat mensen m'n naam roepen en dan blijkt er niemand thuis te zijn, ineens het gevoel hebben dat je ziek bent terwijl er 5 minuten later niets aan de hand is en het tussen m'n oren zat, dat soort dingen. Dan ben je weer de hele dag gestresst en kom je nergens aan toe.
Ik heb PM, DM, WhatsApp, FB chat!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wat ik nou weer heb gehoord
Ik geloof dat ik nog meer mensen van mijn facebook ga afgooien
Ja even uit bad klimmen, mezelf afdrogen en in mijn Engeland shirt hijsenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb PM, DM, WhatsApp, FB chat!!
Tell me all the juicy details!
Slaap je wel genoeg?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Niets bijzonders, maar ik heb de laatste tijd nogal last van paranoide zijn ofzo
De hele tijd denken dat mensen m'n naam roepen en dan blijkt er niemand thuis te zijn, ineens het gevoel hebben dat je ziek bent terwijl er 5 minuten later niets aan de hand is en het tussen m'n oren zat, dat soort dingen. Dan ben je weer de hele dag gestresst en kom je nergens aan toe.
Can't waitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja even uit bad klimmen, mezelf afdrogen en in mijn Engeland shirt hijsen
En dan vertel ik je alles
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En je eet wel goed? Vage klachten, heb ik nog nooit gehad
Wat heb ik nu weer gedaan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Schrijf alles van je af!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.
Tja, het komt waarschijnlijk gewoon door mijn te rijke en achterdochtige fantasieleven dat blijkbaar niet uit mijn dagelijks leven weg te houden is
Ademhalenquote:
Trust nobodyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jou vertrouw ik wel, wees maar niet bang
Zolang je maar niet psychotisch wordt. Dat zou lastig zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
De afgelopen maanden eigenlijk al vrij goed ja.
Tja, het komt waarschijnlijk gewoon door mijn te rijke en achterdochtige fantasieleven dat blijkbaar niet uit mijn dagelijks leven weg te houden is
Hmmm vervelend Lokaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de laatste tijd wel elke week een paar goede nachten van 7 uur ofzo.
Ze zeggen hetquote:
Nee wat ga je morgen doen dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het![]()
Hoe is het met u meneer Roy? Heb je meegekregen wat ik morgen ga doen?
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!quote:
Zo is mijn slaap ritme ook. Wakker liggen WTFquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar de laatste tijd wel elke week een paar goede nachten van 7 uur ofzo.
Nee ik heb niks mee gekregen, vertel vertelquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze zeggen het![]()
Hoe is het met u meneer Roy? Heb je meegekregen wat ik morgen ga doen?
Maak er tekeningen bij in acid-trip kleuren en verkoop het als strip.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik gedaan maar niemand kon het volgen omdat het nergens op sloeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik heb niks mee gekregen, vertel vertel
Niet te goed doen hoor, anders ben je zo klaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naar Zoetermeer!! Werk!! Even een administratie reorganiseren!
Check!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet te goed doen hoor, anders ben je zo klaar.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maak er tekeningen bij in acid-trip kleuren en verkoop het als strip.Als ik een trip zitter heb wil ik dat best doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Benzodiazepinen is geen optie (ervaring), laatste uren voor het slapen geen pc meer, die doe ik rond 1 uur uit sinds een paar weken, vanaf 8 uur niets meer met cafeine erin, nog even wat eten voor het slapen wat niet gezond is maar wel bevorderlijk voor het in slaap vallen. Ohja, en van die sterkere melatoninetabletten van de apotheek, voor als ik een drukke dag gehad heb.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hmmm vervelend Lokaheb je zelf enig idee wat je er tegen kunt doen?
Kan me amper herinnen wanneer het voor het laatst is dat ik zoveel uur aan een stuk geslapen hebquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb echt wel structureel nachten van 7,5+ uren nodig hoor, anders word ik echt vervelend
Maar word jij vervelend als je vervelend wordt, of valt dat wel mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb echt wel structureel nachten van 7,5+ uren nodig hoor, anders word ik echt vervelend
Nog vervelenderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Je kunt wel tekenen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als ik een trip zitter heb wil ik dat best doen
Ik ook, maar niets aan te doen he.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:56 schreef Bartholomeus het volgende:
Ok, nou goed dat je dat weet en dat je het een beetje in de gaten kunt houdenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Benzodiazepinen is geen optie (ervaring), laatste uren voor het slapen geen pc meer, die doe ik rond 1 uur uit sinds een paar weken, vanaf 8 uur niets meer met cafeine erin, nog even wat eten voor het slapen wat niet gezond is maar wel bevorderlijk voor het in slaap vallen. Ohja, en van die sterkere melatoninetabletten van de apotheek, voor als ik een drukke dag gehad heb.
Ik kan wel even zoeken naar iets dat ik vorig jaar heb opgeschreven, maar dan moet ik wel al m'n harde schijven gaan checkenquote:
Nee, ik ga wel schrijvenquote:
Al mijn harde schijven? WTF, waarom heb je er veel?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan wel even zoeken naar iets dat ik vorig jaar heb opgeschreven, maar dan moet ik wel al m'n harde schijven gaan checken
Geef me jouw slaapritme!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben gewoon altijd uiterlijk rond 8 uur wakker. Maakt niet uit hoe laat ik ga slapen.
Maar ga ik voor 12 uur slapen dan ben ik ook rond 2 uur, 4 uur en 6 uur wakker
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, ik ga wel schrijvendan maakt iemand anders er tekening bij
C_M weet ik niet. former kan idd aardig tekenen jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?
Is echt niet aan te raden hoor!!quote:
Ik heb het echt nodig, doe ik het niet dan kan je me in het weekend opvegenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kan me amper herinnen wanneer het voor het laatst is dat ik zoveel uur aan een stuk geslapen heb
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders overquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar word jij vervelend als je vervelend wordt, of valt dat wel mee.
Ja. Een ding scheelt: zo vervelend als jij zal ik nooit wordenquote:
Jawel. Eerder gaan slapenquote:
Ziekelijke informatieopslagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn harde schijven? WTF, waarom heb je er veel?
Cutequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo wakker
Neefje is echt een schatje
Kwam voordat ik ging slapen zijn favoriete knuffel brengen en waar ie echt niet zonder kan zodat ik snel beter word haha
Waar gaat het over?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja blijkbaar
Wacht even---dit gaat alleen over de situatie dat je te weinig slaap hebt hè?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders over
[..]
Ik heb wel wat tekeningen gezien van C_M. Ik zeg: Volgende meet!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
C_M weet ik niet. former kan idd aardig tekenen ja
Wat voor informatie zoal?quote:
MIJN NIEUWSGIERIGHEID WORDT MET DE SECONDE ERGER!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een vriend van mij, die Huppel ook kent
d'awwwwwwwwww :3quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:58 schreef stevenmac26 het volgende:
Zo wakker
Neefje is echt een schatje
Kwam voordat ik ging slapen zijn favoriete knuffel brengen en waar ie echt niet zonder kan zodat ik snel beter word haha
Oh, in dat geval niet interessant... begrijp ook niet dat je dergelijke persoonlijke info post als je ook niet wil praten over andere onderwerpen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Over een vriend van mij, die Huppel ook kent
Dat komt omdat WT te leuk is.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Ik wilde een fokloos avondje
Ik faal
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WT
Ik wilde een fokloos avondje
Ik faal
Wat de neuk is d'awwwwwww :3quote:
Die is goed jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
TBBT
De aflevering dat Sheldon Penny moet helpen nadat ze is gevallen in de douche
Sheldon die een kroegbaas helpt met het ophangen van een vlagquote:
Die is briljant jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Huppelmuts het volgende:
TBBT
De aflevering dat Sheldon Penny moet helpen nadat ze is gevallen in de douche
Dat is toch gewoon een laptop?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!
[ afbeelding ]
Ik zocht huppel, ze reageerd niet op WA,FB, DM, PMquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:04 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Oh, in dat geval niet interessant... begrijp ook niet dat je dergelijke persoonlijke info post als je ook niet wil praten over andere onderwerpen.
Nu op Veronicaquote:
Willen die trip zitten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Formerjellybean en Captain_Maximum kunnen aardig tekenen toch?
Dat kan ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb het echt nodig, doe ik het niet dan kan je me in het weekend opvegen
[..]
Ikzelf vind het meevallen. De buitenwereld denkt er geloof ik anders over
[..]
Ja. Een ding scheelt: zo vervelend als jij zal ik nooit worden
Mijn WA faalt mateloos somsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik zocht huppel, ze reageerd niet op WA,FB, DM, PM
Dus ik dacht ik zet het hier neer, ik ook verder niet boeiend, maar ik heb nu wel de aandacht van Huppel
Snap je?
Niet willen praten over ANDERE onderwerpen? Waar heb jij het nou weer over
Ik praat over alles hier
Twee met alle informatie die ik ooit opzocht en de moeite waard vond te bewaren op een manier zodat ik het weer zou kunnen terugvinden als ik wilde, samenvattingen van boeken die ik heb gelezen met scans van favoriete passages, pdf's met transscripties van the lord of the rings naar tengwar, database met alle dingen die ik in mijn kamer en verhuisdozen heb zitten, inclusief nietmachines en dergelijke.quote:
Nee, want het toetsenbord dat je ziet is zeg maar de binnenkant van de cover. Het is mijns inziens meer een tablet. Maar je hebt ook de "pro" versie waar een i3 in loopt te stoken.quote:
Wie wie ontvriend heeft op FB? Was het snarf was het CA....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Niet willen praten over ANDERE onderwerpen? Waar heb jij het nou weer over
Ik praat over alles hier
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Heb je die Microsoft tablet gezien? Ik wil hem hebben, gewoon omdat ik zo hipster ben dat ik geen Apple wil!
[ afbeelding ]
Die retro-windows-95-kleur is gran-di-oos!
Dat zou ook een mooie aflevering zijn, maar wil dan wel penny er bij hebbenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sheldon die een kroegbaas helpt met het ophangen van een vlag
Fuck, ik hou van je.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Twee met alle informatie die ik ooit opzocht en de moeite waard vond te bewaren op een manier zodat ik het weer zou kunnen terugvinden als ik wilde, samenvattingen van boeken die ik heb gelezen met scans van favoriete passages, pdf's met transscripties van the lord of the rings naar tengwar, database met alle dingen die ik in mijn kamer en verhuisdozen heb zitten, inclusief nietmachines en dergelijke.
Twee met films, series en wat verdwaalde documenten en wat muziek.
En ook nog een hare schijf met wat porno.
Tsja ik ken niet die wilquote:
Hoe vaak moet ik het nog posten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:10 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wie wie ontvriend heeft op FB? Was het snarf was het CA....
Hou er gewoon over op DG! Je krijg niks te weten, nooit niet! Dat is privequote:Op maandag 18 juni 2012 23:38 schreef charmed_angel het volgende:
Even een kleine reactie/mededeling van mijn kant. Tussen snarf en mij is het 1 en ander gebeurd. Ik vind dat Fok! daar niet de plek voor is om te bespreken. Ten eerste omdat het naar mijn mening jullie niks aan gaat. Het is in prive sfeer gebeurd. Ten tweede weet bijna niemand het complete verhaal. En ik weiger me zo diep te laten afzinken om ruzie te maken op een forum.
Als iemand anders de weg van zielig doen en aandacht wilt trekken op het forum is dat zijn/haar keuze. Maar ik doe daar niet aan mee.
En daar laat ik het bij.
Kusjes c_a
http://www.capitalofdance.nl/index.php/tickets.htmlquote:Bestel nu nog je tickets voor maar ¤5 , voor LEBENSGEFAHR T3CHNO, die zweite auflage. Ga naar:
Schatje, negeer die jongen nou gewoonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog posten?
[..]
Jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Schatje, negeer die jongen nou gewoon.
Als je andere privé informatie wel post dan moet je ook niet moeilijk doen over andere dingen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hoe vaak moet ik het nog posten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |