Have funquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee bedankt, ik heb toch geen foto's van Samzz.
*Hell's Kitchen kijken gaat als troost*
Hahaha, mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kledders zijn kinderen, die benaming heb ik van iemand die ik ken en die vind ik geniaal!
En ik zei gadver omdat ze herrie maken en ongemanierd hier rondlopen!
De rest van de tijd was ik mijn mening aan het verdedigen, vooral het stukje hoe kan een moeder in hemelsnaam zo over kinderen praten snapten ze niet.
Ik moest er wel om lachen op zichquote:
En de ganzen en zwanen ook? Meerkoeten?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:50 schreef stevenmac26 het volgende:
Denk dat alle eendjes in Wormer nu wel gevoed zijn
Zonderquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:
Is dit topic zonder TT gemaakt of is die weggehaald door een mod?
Liep een familie zwaan langs met baby zwaantjes, maar moeder zwaan werd een beetje giftig toen we langs liepenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen op zich
[..]
En de ganzen en zwanen ook? Meerkoeten?
Oe die kunnen best gevaarlijk zijn jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zonder
[..]
Liep een familie zwaan langs met baby zwaantjes, maar moeder zwaan werd een beetje giftig toen we langs liepen
Ganzen en zwanen kun je deze tijd van het jaar beter met rust latenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest er wel om lachen op zich
[..]
En de ganzen en zwanen ook? Meerkoeten?
Waren echt serieus 6 van die mini zwaantjes bij, neefje liep er gewoon op af en moeder zwaan werd echt giftig, maar snel die kleine weggetrokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ganzen en zwanen kun je deze tijd van het jaar beter met rust laten.
Ik laat ze gewoon altijd met rustquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Slim ja. Zwanen zijn enorm defensief.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Waren echt serieus 6 van die mini zwaantjes bij, neefje liep er gewoon op af en moeder zwaan werd echt giftig, maar snel die kleine weggetrokken
Ja, ik ook. Maar goed, je moet natuurlijk wel veilig ergens langs kunnen lopenquote:
Ik vind ganzen sowieso creepyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sjah, ik reed zaterdag door het dorp, komt er zunne troep ganzen oversteken. Die beesten stoppen nergens voor, en er was daar niet eens een zebrapad!quote:
Belachelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef screwloose het volgende:
[..]
Sjah, ik reed zaterdag door het dorp, komt er zunne troep ganzen oversteken. Die beesten stoppen nergens voor, en er was daar niet eens een zebrapad!
Geen respect!
Eenden gaan ook voor de duivel nog niet opzijquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ganzen zijn echt kutbeesten. 1 keer reed ik op het voe...fietspad en was er een hele wolfpack ganzen op. Mooi niet dat ze opzij gingen, ik moest door het gras
Brood? Bestellen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb echt -zo- totaal geen zin om te koken
Hahaha agressief zijn ze wel jaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Typisch het volgende:
Zwanen en ganzen.Ben een keer door ganzen achterna gezeten toen ik ze gevoerd had en ik geen boord meer had maar er wel naar rook. En door een zwaan omver gemept.
Die beesten mogen van mij allemaal dood. Doe mij maar eenden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |