Je bent zo druk...hoe houd je dat vol???quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef marbasnarf het volgende:
honger...!! nog half uur en dan is mn eten klaar... auto staat al bij garage voor apk morgen (dus kan uitslapen) en mn huis is gedweilt en heb heeeeerlijk nieuwe thee gekregen van mn dinnie!
smiddags een energiedrankjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent zo druk...hoe houd je dat vol???
mijn god... en ze voelt niet dat t een beetje teveel zeer doetquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA! Op het andere forum vroeg een meisje zich af waarom haar piercing ging bloeden na het stretchen. Heeft ze gestretched van 0.8 mm naar 2,5 mm, maf wijf
.
Waar wordt ik nu weer in gesleept?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jofu als chauffeur, wat hebben we nog meer nodig?
Hmm. Hmmkay. En dan dauw je er gewoon iets groters in ofzo?quote:
En waarom zou je dat willenquote:
ja... vuisten, pannen, dartbord... wat je maar wilt!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm. Hmmkay. En dan dauw je er gewoon iets groters in ofzo?
Ja, ik weet verder niet. Ze vroeg alleen of het erg was dat haar piercing bloedde. En toen vroeg men hoeveel ze gestretcht had, zoveel dus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mijn god... en ze voelt niet dat t een beetje teveel zeer doet
Getaway driver.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar wordt ik nu weer in gesleept?
meestal van die uitgelubberde "oorbellen" met zon ring ofzo, of een dichte cirkel... (de overdreven vorm hebben die papoea's)quote:
Nietsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waar wordt ik nu weer in gesleept?
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja... vuisten, pannen, dartbord... wat je maar wilt!
En dan serieus verbaasd zijn ook hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
HAHAHA! Op het andere forum vroeg een meisje zich af waarom haar piercing ging bloeden na het stretchen. Heeft ze gestretched van 0.8 mm naar 2,5 mm, maf wijf
.
Heb je een voorbeeld? Heb even geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.quote:
Weet je zeker dat het een meisje was? Mijn zwager heeft precies hetzelfde gedaanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:54 schreef Samzz het volgende:
.
Echt, sommige mensenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was? Mijn zwager heeft precies hetzelfde gedaan
(ok iets minder dan 2,5, maar toch)
Ik wil het niet wetenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het een meisje was? Mijn zwager heeft precies hetzelfde gedaan
(ok iets minder dan 2,5, maar toch)
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld? Heb even geen idee wat ik me er bij moet voorstellen.
Of is het een kleinrondje dat je bij een aantal stammen ziet?
Als jij voor de juiste auto zorgt en een redelijk deel van de buit ben ik je man!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |