5 euro maar?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:12 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
http://www.capitalofdance.nl/index.php/tickets.html
Zijn geen kaarten meer
Jaquote:
Je moet het maar doen met een Charlie!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou ook een mooie aflevering zijn, maar wil dan wel penny er bij hebben
Houd gewoon op te janken, anders ga ik een TR makenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je andere privé informatie wel post dan moet je ook niet moeilijk doen over andere dingen.
Weet je wel hoe het moet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op te janken, anders ga ik een TR maken. En dat heb ik nog nooit eerder gedaan.
Iets met poep en ventilator!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houd gewoon op te janken, anders ga ik een TR maken. En dat heb ik nog nooit eerder gedaan.
Trip zitten? Mij wel en trippen ookquote:
Boh dat stinktquote:
Is nog steeds aan de persoon zelf wat je wel en niet wil delen hequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Als je andere privé informatie wel post dan moet je ook niet moeilijk doen over andere dingen.
Ik heb helemaal niks met drugs. Heb er ook geen interesse in.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Trip zitten? Mij wel en trippen ook
Ik was niet serieusquote:
Like a bad motherfucker!quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Natuurlijk, DG kan het ook, dan ik ook.
Introductie van een belachelijk verhaal, komt uit een mail naar een klasgenoot, de rest kan ik niet vindenquote:
Maar het is te slecht en raarquote:Plotseling die windvlagen. Ik stond daar, midden op die grijze (of groene, ik ben niet zo goed met kleuren) vlakte. Het was leeg, maar toch ook weer niet, in de wijde omtrek waren geen objecten te zien behalve die blauwe bollen, ongeveer dertig centimeter doorsnee. En nu begon het te waaien. Koude luchtstromen tegen mijn huid. De bollen bewogen niet, en dat was wat me zoveel angst aanjoeg. De eerste dag van mijn aanwezigheid hier vond ik het al griezelig, dit kale landschap dat overspoeld werd door onverklaarbare voorwerpen, zoals deze blauwe bollen. Zo groot als een bowlingbal, maar zo licht als een veer, maar in deze wind bewogen ze geen millimeter. Het deed voor de zoveelste keer de rillingen over mijn rug lopen. Er is hier niets, maar ik ben niet alleen.
Vooral omdat je grijs als kleur definieert idd.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Introductie van een belachelijk verhaal, komt uit een mail naar een klasgenoot, de rest kan ik niet vinden
[..]
Maar het is te slecht en raar
Weet je dat ik heel lang heb gedacht dat het "shit hits the van" (als in: busje) was, omdat dat de naam was van een opdracht in Grand Theft Auto (1 dus), niet wetende dat dat een woorspel was.quote:
WTF had je toen gerooktquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Introductie van een belachelijk verhaal, komt uit een mail naar een klasgenoot, de rest kan ik niet vinden
[..]
Held!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je dat ik heel lang heb gedacht dat het "shit hits the van" (als in: busje) was, omdat dat de naam was van een opdracht in Grand Theft Auto (1 dus), niet wetende dat dat een woorspel was.
Ik ben benieuwd naar het vervolgquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Ach, zwart, wit en grijs zijn dan niet officieel kleuren maar wel waarneembare eigenschappen van iets.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vooral omdat je grijs als kleur definieert idd.
Het probleem met deze inleiding is dat je nog geen idee hebt welke kant je op gaat. Het is verder niet slecht, als je jezelf iets herformuleert. Daarnaast is het erg visueel, dus lijkt het grafisch vormgeven ervan me een plus.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
[..]
Hahahaquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weet je dat ik heel lang heb gedacht dat het "shit hits the van" (als in: busje) was, omdat dat de naam was van een opdracht in Grand Theft Auto (1 dus), niet wetende dat dat een woorspel was.
quote:
Waarvan akte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet andere privé zaken hier posten vindt ik, het is simpel als je niet wilt dat er over je privé leven wordt gepraat dan je moet er ook niets over zeggen. Nou de M&M show waren zeker niet terughoudend in wat ze privé deden hier op fok te plaatsen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is nog steeds aan de persoon zelf wat je wel en niet wil delen he
Ik had gewoon mijn persoonlijke inspiratiequote:
Vindt ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Dan moet je ook niet andere privé zaken hier posten vindt ik, het is simpel als je niet wilt dat er over je privé leven wordt gepraat dan je moet er ook niets over zeggen. Nou de M&M show waren zeker niet terughoudend in wat ze privé deden hier op fok te plaatsen.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Dan moet je ook niet andere privé zaken hier posten vindt ik, het is simpel als je niet wilt dat er over je privé leven wordt gepraat dan je moet er ook niets over zeggen. Nou de M&M show waren zeker niet terughoudend in wat ze privé deden hier op fok te plaatsen.
Goed zo, nu nog bezig met grammatica en ophouden met zeuren, dan wordt het echt leuk hierquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Waarvan akte.
[..]
Dat ze zo lekker dik wordenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan het voeren van een troll?
Dat klinkt best als een tof verhaal. Ik wou dat ik dat kon verzinnenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had gewoon mijn persoonlijke inspiratie
De climax van het verhaal was de schilderijen aan de muur van een kluizenaar die de toekomst konden laten zien, en omdat ik aan die verleiding toegaf werd ik voor eeuwig opgesloten in wat eigenlijk een droom had moeten zijn
Ze zitten in het riool en ik moet tóch schijten hč.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Kan iemand mij vertellen wat er zo leuk is aan het voeren van een troll?
Trollen zitten onder bruggen toch?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ze zitten in het riool en ik moet tóch schijten hč.
Je nachtmerries onthouden helpt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een tof verhaal. Ik wou dat ik dat kon verzinnen
2cb of lsd moet wel helpen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt best als een tof verhaal. Ik wou dat ik dat kon verzinnen
Ja en dan gaan ze naaktfoto's in KPD posten!!quote:
Goed plan!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker onder een dekentje zitten
heb het best koud
Je bent koudbloedig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga lekker onder een dekentje zitten
heb het best koud
Even kijken, ik heb wel zin om weer eens goed te lachen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en dan gaan ze naaktfoto's in KPD posten!!
Ik zie het voordeel nog steeds niet dus!
[..]
Goed plan!
Is dat zo? I stand correctedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Trollen zitten onder bruggen toch?
Ik onthoud dromen nooit.quote:
Dat wil ik best doen maar niet alleenquote:
Nogmaals heb niets tegen beiden... maar het is raar dat het eerst niet op kon met de prive info tot details die niemand interesseerde behalve diegene die tot de kliek hoorde en nu zien we opeens dat men nog geen hoi kan zeggen naar elkaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Daarnaast is jouw mening niet van belang.
Als ik A zeg, betekent dat niet dat ik automatisch B-Z moet zeggen.
Kan je sowieso beter doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat zo? I stand corrected
Betekent dit nu dat ik beter onder een brug kan schijten?
Zeur niet!! Je gaat al bijna!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja! Tijd om te emigreren naar Tenerife ofzo
Volgens de oude mythologie zitten ze onder bruggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is dat zo? I stand corrected
Betekent dit nu dat ik beter onder een brug kan schijten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |