Wanneer je 2cb of lsd neemt dan ben je echt niet alleen hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik onthoud dromen nooit.
[..]
Dat wil ik best doen maar niet alleen
Mja, ik heb echt evenwichtsproblemen mang.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je sowieso beter doen
Open veld is niet goed omdat je dan iets wat gestressed poept, onder een brug heb je toch dekking, ook van regen en wind
Je kan ook naar Malta (Barbus) of Colombia (El mata) toequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja! Tijd om te emigreren naar Tenerife ofzo
Dat is bijna!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Bijna
Nog 61 dagen, 10 uur en 29 minuten
tja dan is onder een brug zeker aan te radenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, ik heb echt evenwichtsproblemen mang.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Wanneer je 2cb of lsd neemt dan ben je echt niet alleen hoor
Is dat gewoonte, in Ierland?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Kan je sowieso beter doen
Open veld is niet goed omdat je dan iets wat gestressed poept, onder een brug heb je toch dekking, ook van regen en wind
Gelukkig gaat ons dat niks aan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:27 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nogmaals heb niets tegen beiden... maar het is raar dat het eerst niet op kon met de prive info tot details die niemand interesseerde behalve diegene die tot de kliek hoorde en nu zien we opeens dat men nog geen hoi kan zeggen naar elkaar.
Ik las: erectieproblemen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mja, ik heb echt evenwichtsproblemen mang.
Bah, het idee alleen al!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En wanneer gaan we deze roosteren dan?
In Ierland wel ja, geen wc maar gewoon gat in de grondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is dat gewoonte, in Ierland?
[..]
Gelukkig gaat ons dat niks aan.
[..]
Ik las: erectieproblemen.
Hmm en dan ga ik gewoon voor 2 weken, dat is lulligquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Sheldon die Soft Kitty voor Penny moet zingen
Ga je me een kaartje sturen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm en dan ga ik gewoon voor 2 weken, dat is lullig
Als ik het niet vergeet misschien wel jaquote:
Ja ik dus ookquote:
I'll take that as a noquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:31 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet misschien wel ja
Raar dat men dan wel lange posts schrijft over hoe het ons niet aangaat, denk je dat je mijn wel eens zo'n dergelijke post zal zien schrijven. Nee. Sommige dingen zijn privé, en her rare is ook nog men neemt hun persoonlijke privé problemen mee in dit topic. Zie snarf/ca, stevenmac26/samzz, enz.quote:
Was wel even wennen in Indonesië, die gare wc's.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
In Ierland wel ja, geen wc maar gewoon gat in de grond
s'winters kan het best koud zijn en onder een brug zit je toch een beetje tegen de kou en de wind te kakken
Ik weet niet eens wat ik vorige week gegeten hebquote:
Ik ga hier niet eens op inquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar dat men dan wel lange posts schrijft over hoe het ons niet aangaat, denk je dat je mijn wel eens zo'n dergelijke post zal zien schrijven. Nee. Sommige dingen zijn privé, en her rare is ook nog men neemt hun persoonlijke privé problemen mee in dit topic. Zie snarf/ca, stevenmac26/samzz, enz.
Ja kanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan ook naar Malta (Barbus) of Colombia (El mata) toe
Overigens was ik niet serieus hoor over die gaten in de grondquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was wel even wennen in Indonesië, die gare wc's.
Ook gewoon gaten in de grond.Gelukkig was het wel warm daar.
DEAL!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat ik vorige week gegeten heb
Dus zeg het rond 10augustus nog een keer tegen mij en dan stuur ik er 1
relaxed, waar ga je heen?quote:
Het gaat al mis bij de iPhonequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een kutje.... ik heb zo timer op mijn iPhone
Fok!hotel openen daarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja kan
Maar wat moet ik daar zoeken
Ik snap niet dat je hier nog komt als je het toch allemaal niks vindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Raar dat men dan wel lange posts schrijft over hoe het ons niet aangaat, denk je dat je mijn wel eens zo'n dergelijke post zal zien schrijven. Nee. Sommige dingen zijn privé, en her rare is ook nog men neemt hun persoonlijke privé problemen mee in dit topic. Zie snarf/ca, stevenmac26/samzz, enz.
Verstandig. Volgende zeurpost van hem ga ik maar tr'ren denk ik.quote:
Weet ik.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:33 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Overigens was ik niet serieus hoor over die gaten in de grond
My thoughts exactly.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je hier nog komt als je het toch allemaal niks vind
Een weekje onbestemd, een weekje surfen (wel, een poging tot) en een weekje naar Lissabonquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
relaxed, waar ga je heen?
heb ook een weekje in sep en vast nog meer rest van het jaar. maar ben er nu wel aan toe...
Spanje?quote:
quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok!hotel openen daarzodat Fok!kers een leuk vakantie adresje hebben
Lisboa is een supertoffe stad.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een weekje onbestemd, een weekje surfen (wel, een poging tot) en een weekje naar Lissabon
Mooie tijd toen zeurende kinderen gewoon een pak slaag kregenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
Hij is gewoon aan het drammen.... klein kind
So I heardquote:
Dat hoort erbij Royco wil vast Barman worden daarquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
iPhone
[..]
Ik wil een lunchroom/cocktailbar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |