SPOILER: Motivatie van FOK!kersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DOE MEE MET EEN FOK!TEAMOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je interesse, stuur MaleDuck dan een pm met daarin je voorkeur qua afstand en of je daarna zou willen eten. Dan zal ik ergens eind juni een inventarisatie maken of we als Fok! een team (of meerdere teams) kunnen afvaardigen.Niet meer actief op Fok!![]()
![]()
run!
![]()
ik wil eigenlijk weer maar ben gister ook al geweest en moet eigenlijk rustdagen
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!![]()
Dat denken we er wel achteraan hoor.
Hier in elk geval geen katoenen slip, want daar krijg je een onwijze zweetreet van.![]()
Dát was pas een TT geweest.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Shravani het volgende:
Hier in elk geval geen katoenen slip, want dan krijg je een onwijze zweetreet van.Ja doei.![]()
Lopen ging goed. Alleen kreeg weer last van spierpijn tijdens lopen. Wandelen voelde ik ook, van de vorige keer. Is dat per definitie wel ok dat ik daar doorheen gelopen heb?
Alleen morgen zal ik wel meer spierpijn hebben.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
Sorry ik moest heel erg hard lachenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Shravani het volgende:
Hier in elk geval geen katoenen slip, want daar krijg je een onwijze zweetreet van.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
oh rust en koelen dan. Daar wil je echt niet te lang mee rond lopen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:13 schreef Tourniquet het volgende:
@Viking84
Nee geen spierpijn, meer een lichte pijn in m'n schenen/onderbeen.Niet meer actief op Fok!![]()
Ik niet toen ik een keer een katoenen boxer aan hadquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Sorry ik moest heel erg hard lachen![]()
![]()
Swampassquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:10 schreef Shravani het volgende:
Hier in elk geval geen katoenen slip, want daar krijg je een onwijze zweetreet van.![]()
![]()
![]()
![]()
Dat inderdaad. Even rust houden is beterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
oh rust en koelen dan. Daar wil je echt niet te lang mee rond lopen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
not to run, still working
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Je druk maken over een zweetreet, drijfnat kom je terug van 14 km en dan *ochjee, m'n reet zweet*
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nee, je gaat ons niet verlatenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hier ook... Moet FOK! weer even afsluiten anders krijg ik het niet af.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
Je druk maken over een zweetreet, drijfnat kom je terug van 14 km en dan *ochjee, m'n reet zweet* [ afbeelding ].
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:24 schreef slacker_nl het volgende:
Je druk maken over een zweetreet, drijfnat kom je terug van 14 km en dan *ochjee, m'n reet zweet* [ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Ik ga NU naar huis. Garmin gaat weer aanquote:Weer een fietstochtje van 1.5km loggen (want dat is kcal verbranden!!).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daarom ren ik 's morgensquote:Nu even snel een kant en klaar maaltijd eten en dan weer richting kantoor.
![]()
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Trouwens MD.. heb je je al ingeschreven voor de Drechtstedenloop?Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Ik ga ook op huis aan, mag ook wel na 11 uur werkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:27 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ga NU naar huis. Garmin gaat weer aanWeer een fietstochtje van 1.5km loggen (want dat is kcal verbranden!!).
Nog niet, ga nog even aanvoelen hoe de eventuele blessure aan mn hiel zich ontwikkelt...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:38 schreef Maraca het volgende:
Trouwens MD.. heb je je al ingeschreven voor de Drechtstedenloop?<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Zweetreet. Ja, ik merk altijd wel dat het ondergoed nat wordt. Ik heb er last van dus, van een zweetreet.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Als ik de trap afloop dan voel ik 'm toch in mijn bovenbenen. Even trappen zoeken in de omgeving en daar gaan traplopen
.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik wil wel, maar dan wil ik ook de 10EM lopen. En dat is nog een brug te ver, denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:37 schreef YUR het volgende:
Voor mensen die nog DtD willen lopen:
http://www.viva.nl/aanmeldendamtotdam/Had ik ook, toen ik net begon met Evyquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
Als ik de trap afloop dan voel ik 'm toch in mijn bovenbenen. Even trappen zoeken in de omgeving en daar gaan traplopen
.
[ Bericht 20% gewijzigd door Guppy op 19-06-2012 19:17:05 ][b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Heb geen zin...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Zo, ben weer thuis. Zometeen maar eens les 13 lopen.![]()
![]()
Worden mensen in Arnhem getraind om die zin te gebruiken?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan wil ik ook de 10EM lopen. En dat is nog een brug te ver, denk ikF means you're fucked![]()
Dan maak je maar zinquote:denk aan het lekkere gevoel als je terugkomt!!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo, eten is gezakt en ben omgekleed, nog even wachten tot ik weg kan en dan tijd om te lopen!So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Zeker welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef YUR het volgende:
[..]
Worden mensen in Arnhem getraind om die zin te gebruiken?Historische waarde en zulks
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik las hele andere dingenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Dan maak je maar zindenk aan het lekkere gevoel als je terugkomt!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zeker welHistorische waarde en zulks
F means you're fucked![]()
Pittelo in de buurt? Pak je dat mee met je rondjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:52 schreef CantFazeMe het volgende:
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Pittelo in de buurt? Pak je dat mee met je rondjewtf is dat dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoei! Ik heb een ingetapede knie en scheen en moet die tape vijf dagen laten zitten. Knie zat muurvast en scheen was nog wat geirriteerd. Mag gewoon lopen op zachte ondergrond en het zou meteen beter moeten gaan. Toffe fysio en ik ben superopgelucht nu
Niet meer actief op Fok!![]()
5 dagen? Wauw, ik zou er na een half uur al aan zitten plukkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik heb een ingetapede knie en scheen en moet die tape vijf dagen laten zitten. Mag gewoon lopen op zachte ondergrond en het zou meteen beter moeten gaan. Toffe fysio en ik ben superopgelucht nu
Zweetreet!![]()
Net 10 km gelopen. Ging wel goed. Heb weer andere lopers gestalkt om niet in het bos te verdwalenOp het einde (bekend terrein) wel wat harder gelopen en blijkbaar m'n cooper verbeterd!
Het was eigenlijk wel nodig, moest frustratie eruit lopen. Wel ergens aangenomen, maar het appartement dat we op het oog hadden net verhuurd, dus moet weer iets anders zoeken![]()
![]()
5 dagen, damn. Wel lekker dat je mag lopen, maar vind maar eens genoeg zachte ondergrond in het betonnen Den Haagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik heb een ingetapede knie en scheen en moet die tape vijf dagen laten zitten. Knie zat muurvast en scheen was nog wat geirriteerd. Mag gewoon lopen op zachte ondergrond en het zou meteen beter moeten gaan. Toffe fysio en ik ben superopgelucht nu
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Strand zat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
5 dagen, damn. Wel lekker dat je mag lopen, maar vind maar eens genoeg zachte ondergrond in het betonnen Den HaagJa doei.![]()
ik ga in het bos lopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
5 dagen, damn. Wel lekker dat je mag lopen, maar vind maar eens genoeg zachte ondergrond in het betonnen Den HaagNet als zondag. Zijn de duinen ook oke yur of is dat niet alleen maar zachte ondergrond?
merk er niks van met lange broekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:02 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
5 dagen? Wauw, ik zou er na een half uur al aan zitten plukken. Mocht zelf kleurtje kiezen dus blauw want past bij schoenen
.
Jamaar als ik weet dat er iets zitquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
merk er niks van met lange broek. Mocht zelf kleurtje kiezen dus blauw want past bij schoenen
.
Strand, bos, park, duinenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
5 dagen, damn. Wel lekker dat je mag lopen, maar vind maar eens genoeg zachte ondergrond in het betonnen Den Haag
Mag van haar 10 doen op t strand maar dat doe ik mooi niet. Eerst maar evem een weekje paar keer 5 en dan weer rustig opbouwen met 1 km per week idd
. En thx! Ben blij. Ga er nu wel sneller naartoe met een aanhoudend pijntje
.
Wat is er eigenlijk met je knie en scheen dat er tape om moest??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:01 schreef Viking84 het volgende:
Hoei! Ik heb een ingetapede knie en scheen en moet die tape vijf dagen laten zitten. Knie zat muurvast en scheen was nog wat geirriteerd. Mag gewoon lopen op zachte ondergrond en het zou meteen beter moeten gaan. Toffe fysio en ik ben superopgelucht nu![]()
staat in de post die je quotequote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:13 schreef Shravani het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met je knie en scheen dat er tape om moest??. Doordat de boel vast zit doet het pijn
*kuch* Je kind overhoren en Fok!ken gaat niet goed samenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
staat in de post die je quote. Doordat de boel vast zit doet het pijn
*edit* en super natuurlijk dat je gewoon weer lekker kunt gaan opbouwen nu.![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:55 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar dan wil ik ook de 10EM lopen. En dat is nog een brug te ver, denk ik
[..]
Had ik ook, toen ik net begon met Evt.
Door rekken is wel minder nu.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:58 schreef Wiehoe het volgende:
[..]
Pittelo in de buurt? Pak je dat mee met je rondjeHaha. Geen idee waar dat is. Zal eens proberen. Weet ook nog een andere trap is een stenen trap best hoog, te vinden aan de rand van de snelweg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
In de duinen is heel veel asfalt wel VikDat je op het strand mag!
Is meestal best wel heel erg zwaar!
Tering wat een dag![]()
![]()
![]()
De wandelpaden naast het asfalt kunnen prima. Met schelpjes enzo...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:18 schreef GotC het volgende:
In de duinen is heel veel asfalt wel VikDat je op het strand mag!
Is meestal best wel heel erg zwaar!
Tering wat een dag
http://goo.gl/maps/QkyFquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:17 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Haha. Geen idee waar dat is. Zal eens proberen. Weet ook nog een andere trap is een stenen trap best hoog, te vinden aan de rand van de snelweg.![]()
En dat vind ik nog steeds hardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:19 schreef YUR het volgende:
[..]
De wandelpaden naast het asfalt kunnen prima. Met schelpjes enzo...Zou lekker het bos in gaan!
![]()
doe ik ook denk ik. Straks even kijken wat mn opties zijnquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:19 schreef GotC het volgende:
[..]
En dat vind ik nog steeds hardZou lekker het bos in gaan!
Op de fiets naar het Haagse Bosquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
doe ik ook denk ik. Straks even kijken wat mn opties zijn
Dan ist helemaal makkelijkquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:29 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lopend wel denk ik. Woon in Haagse Hout
welke oefeningen kan ik doen om mijn sprintkracht te verbeteren?
en welke supplementen zijn aan te raden voor herstel na het trainen en wat extra explosiviteit?
thx![]()
Ben je gestopt met BB? Ik al iets van een jaar (moest wel helaas).quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef 16meter het volgende:
en welke supplementen zijn aan te raden voor herstel na het trainen en wat extra explosiviteit?
thx█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Nog geen 100 meter onderweg of ik voel m'n onderrug op een wel heel vervelende manierquote:![]()
terug dus weer. Dan maar morgen en donderdag spinnen en dan vrijdag/zaterdag weer zien hoe 't gaat.
Ja doei.![]()
aaawwhhhh, klote...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog geen 100 meter onderweg of ik voel m'n onderrug op een wel heel vervelende manier![]()
terug dus weer. Dan maar morgen en donderdag spinnen en dan vrijdag/zaterdag weer zien hoe 't gaat.
![]()
??quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nog geen 100 meter onderweg of ik voel m'n onderrug op een wel heel vervelende manier![]()
Doet het zoveel pijn dan dan?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Bah, zuigt. Hopelijk gaat het binnenkort beter.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
trouwens, hoe zat dat met dat loopgroepje? Nog gejoined?![]()
Bij echte pijn, veel of niet, stop ik sowieso, geen zin in blessures.quote:
Geen idee waar het vandaan komt/kwam overigens: heb altijd wel een beetje een zeurende onderrug, maar dat is standaard. Dit was gewoon pijnscheutjes van m'n rug naar m'n linkerbil.Ja doei.![]()
Nog niet, heb nu eerst daarnet de zwemclub een mail gestuurd en wellicht na de vakantie de loopclubquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:46 schreef Niara het volgende:
[..]
Bah, zuigt. Hopelijk gaat het binnenkort beter.
trouwens, hoe zat dat met dat loopgroepje? Nog gejoined?
Ja doei.![]()
Klote Mo...
Vik, je knie? Goed dat je een fijn gevoel bij je fysio hebt.
Succes alle lopers die zo nog gaanNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Nee man, ik doe hardlopen erbij als cardio. En sprintjes trekken.deadlifts werken heel goed tegen een zwakke onderrugquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:44 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
weet nog goed hoe ik na het werk vaak last had van m'n rug, sinds ik KT doe niet meer
probeer ze eens in de sportschool!![]()
supps, dezelfde die je nu al neemt brah.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:38 schreef 16meter het volgende:
thxIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jammerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Bij echte pijn, veel of niet, stop ik sowieso, geen zin in blessures.
Geen idee waar het vandaan komt/kwam overigens: heb altijd wel een beetje een zeurende onderrug, maar dat is standaard. Dit was gewoon pijnscheutjes van m'n rug naar m'n linkerbil.. Zit je veel achter computer? Let er wel op he!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Kijk eens naar mijn postcountquote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:53 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Jammer. Zit je veel achter computer? Let er wel op he!
Ja doei.![]()
Toch maar gelopen... De eerste minuten waren best zwaar, maar daarna ging het goed.quote:
Ben trouwens m'n hartslagsensor bij m'n ouders vergeten.
Zonder de reacties in dit topic was ik niet gaan lopen, dus thanks!![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:57 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Toch maar gelopen... De eerste minuten waren best zwaar, maar daarna ging het goed.
Ben trouwens m'n hartslagsensor bij m'n ouders vergeten.
Zonder de reacties in dit topic was ik niet gaan lopen, dus thanks!![]()
![]()
Mijn checklist:
# Meenemen Check
1 Shoenen
2 Sporthorloge
3 Hartslagmeter
4 Hardloop shirt
5 Hardloop sokken
6 Hardloop broekje
7 MP3 speler
8 Water in flesjes met wat zoetigheid erin
9 Schone sokken
10 Schone t-shirt
11 Handoek
12 Inschrijfbewijs
Ben ik nog wat vergeten?![]()
Geld, koffer om al die meuk in te proppen?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef xzaz het volgende:
Mijn checklist:
# Meenemen Check
1 Shoenen
2 Sporthorloge
3 Hartslagmeter
4 Hardloop shirt
5 Hardloop sokken
6 Hardloop broekje
7 MP3 speler
9 Schone sokken
10 Schone t-shirt
11 Handoek
12 Inschrijfbewijs
Ben ik nog wat vergeten?![]()
ch bij schoenen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef xzaz het volgende:
Mijn checklist:
# Meenemen Check
1 Shoenen
2 Sporthorloge
3 Hartslagmeter
4 Hardloop shirt
5 Hardloop sokken
6 Hardloop broekje
7 MP3 speler
9 Schone sokken
10 Schone t-shirt
11 Handoek
12 Inschrijfbewijs
Ben ik nog wat vergeten?
Voor wat is deze checklist?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Muesli reepquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geld, koffer om al die meuk in te proppen?![]()
![]()
September: Bridge to Bridge Arnhem 10 Mijl
Oktober: Halve Marathon Amsterdam
Dat is voor nu het programma voor mij en m'n broer
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Nee gebruik ik nog niet,quote:Thanks,quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ch bij schoenen.
Voor wat is deze checklist?
Dingen die ik mee moet nemen naar een wedstrijd..Geld is inderdaad nog wel handig.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Geld, koffer om al die meuk in te proppen?![]()
Nah, ik moet veel schrijven voor m'n studie, dus zat ook veel achter de laptop. En nu thuis nog even relaxen en wat series kijken/FOK!ken, maar verder doe ik ook wel veel niet op de computer hoor! En onze vakanties zijn altijd actief en zulks! Maar weer even rustig aandoen.quote:
@16Meter: binnenkort de enge mannen in de sportschool maar 's aanspreken. Het is hier in het VK wat minder toegankelijk, lijkt het, die freeweight area, al zag ik een van die enge mannen laatst ook wat sprietjes helpen met wat semi-free-weight-shit (je weet wel, zo'n touw met gewichten op allerlei manieren naar beneden trekken enzo) dus wellicht dat ze mij ook wel willen helpen
Ja doei.![]()
Ow, kleed je thuis aan, en neem vervolgens schone kleding mee. Verder wat drinken, wat te eten, je startshizzle en GO.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef xzaz het volgende:
[..]
Nee gebruik ik nog niet,
[..]
Thanks,
Dingen die ik mee moet nemen naar een wedstrijd..
[..]
Geld is inderdaad nog wel handig.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Doen meer mensen het op deze manier? Ik moet altijd wel een eindje fietsen voordat ik bij de wedstrijdlocatie ben ik kleed me dan liever daar rustig om.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:09 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ow, kleed je thuis aan, en neem vervolgens schone kleding mee. Verder wat drinken, wat te eten, je startshizzle en GO.![]()
Ik ging zondag met mijn kleren aan naar de wedstrijd. Alle spullen in de auto gelaten en daar nog een rondje ingelopen, rekwerk en vervolgens gas erop!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doen meer mensen het op deze manier? Ik moet altijd wel een eindje fietsen voordat ik bij de wedstrijdlocatie ben ik kleed me dan liever daar rustig om.
Ik liep wel met mijn autosleutel in mijn handen, omdat hij in mijn broekzak aan het rinkelen was![]()
![]()
Ik moet vaak nog een aantal km'ers naar huis fietsenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:14 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik ging zondag met mijn kleren aan naar de wedstrijd. Alle spullen in de auto gelaten en daar nog een rondje ingelopen, rekwerk en vervolgens gas erop!
Ik liep wel met mijn autosleutel in mijn handen, omdat hij in mijn broekzak aan het rinkelen was![]()
![]()
Ideaal is dat. Voor mij was dat te ver anders was ik ook zeker op de fiets teruggegaan. Heerlijk je spieren los trappenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:15 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ik moet vaak nog een aantal km'ers naar huis fietsen![]()
![]()
Wat is nou de 'ideale' vet, eiwit, kh verhouding met hardlopen?Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Verstandigquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:20 schreef kwiwi het volgende:
Ik doe toch maar even een extra rustdag vandaag. Komt ook eigenlijk beter uit zo.Lekker bakkie thee dr bij ennnnnn ontspan
![]()
Straks pasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:20 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
VerstandigLekker bakkie thee dr bij ennnnnn ontspan
Moet eerst nog vanalles in huis doen - moet ook af en toe nog gebeuren
![]()
![]()
Leuk leuk!! Weer eentje erbij in Arnhemquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:06 schreef Jor_Dii het volgende:
September: Bridge to Bridge Arnhem 10 Mijl
Oktober: Halve Marathon Amsterdam
Dat is voor nu het programma voor mij en m'n broerJe startnummertquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:01 schreef xzaz het volgende:
Mijn checklist:
# Meenemen Check
1 Shoenen
2 Sporthorloge
3 Hartslagmeter
4 Hardloop shirt
5 Hardloop sokken
6 Hardloop broekje
7 MP3 speler
9 Schone sokken
10 Schone t-shirt
11 Handoek
12 Inschrijfbewijs
Ben ik nog wat vergeten?
Bij echte duursporten ga je naar 20 20 60, maar normaal zit je op 30 30 40.Ligt er allemaal een beetje aan hoe intensief je bezig bentquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat is nou de 'ideale' vet, eiwit, kh verhouding met hardlopen?![]()
![]()
wakker, bijgelezen en nu maar even een rondje zweetreten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Bizar hoeveel energie je hebt als je een paar keer per week sportBen sinds 5 uur op. Sinds 8 uur 's morgens aan het werk en nog steeds aan het werk en barst nog van de energie
![]()
* Maraca rent rondjes in het verlaten kantoorpandVerily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:43 schreef rechtsedirecte het volgende:
wakker, bijgelezen en nu maar even een rondje zweetreten
Zet m op Kiwi!Ook al zo'n hardcore werker! Ik moet ook wel eens zo lang doorgaan, ik kan dan ook altijd erg veel plezier maken in zo'n verlaten kantoorpand. Het heeft iets geks, helemaal alleen daar zijn. Of met twee andere collega's, nog meer lolquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
Bizar hoeveel energie je hebt als je een paar keer per week sportBen sinds 5 uur op. Sinds 8 uur 's morgens aan het werk en nog steeds aan het werk en barst nog van de energie
![]()
* Maraca rent rondjes in het verlaten kantoorpand
Respectquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Maraca het volgende:
![]()
* Maraca rent rondjes in het verlaten kantoorpand
5:20 gaat hier de wekker als ik ga hardlopen. Ben dan toch vrij sloom. Komt vooral omdat ik het lastiger vind om optijd naar bed te gaan.![]()
Misschien blarenpleisters? Just in case?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:03 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
ch bij schoenen.
Voor wat is deze checklist?![]()
Slaapvoet? Heb je je schoenen niet gewoon te strak geveterd?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
binnenkort ga ik waarschijnlijk naar een specialist om naar mijn 'slaapvoet' te kijken.
Slaapt je voet zo vaak dan? In dat geval kan het geen kwaad om er even naar te laten kijken danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
binnenkort ga ik waarschijnlijk naar een specialist om naar mijn 'slaapvoet' te kijken
heb al van alles geprobeerdquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Slaapvoet? Heb je je schoenen niet gewoon te strak geveterd?.
![]()
![]()
na 25-30min heb ik last van een gevoelloze voet. kan dus niet meer dan 5 -6 km per keer lopenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Slaapt je voet zo vaak dan? In dat geval kan het geen kwaad om er even naar te laten kijken dan![]()
![]()
Het heeft inderdaad zijn charmequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:44 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zet m op Kiwi!
[..]
Ook al zo'n hardcore werker! Ik moet ook wel eens zo lang doorgaan, ik kan dan ook altijd erg veel plezier maken in zo'n verlaten kantoorpand. Het heeft iets geks, helemaal alleen daar zijn. Of met twee andere collega's, nog meer lol
http://www.hetpreventiece(...)lisaties/cure-taping
Deze tape heb ik nu om, schijnt nogal een wondermiddeltje te zijn als je googelt. Had er nog nooit van gehoord iig.
En je schoenen zijn (nog) goed? Ws roep ik nu van alles wat je zelf al hebt geprobeerd, maar goedquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
na 25-30min heb ik last van een gevoelloze voet. kan dus niet meer dan 5 -6 km per keer lopen.
Ahhh nu weet ik wat ik zaterdag bij een hardloper op zijn benen zagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:53 schreef Viking84 het volgende:
http://www.hetpreventiece(...)lisaties/cure-taping
Deze tape heb ik nu om, schijnt nogal een wondermiddeltje te zijn als je googelt. Had er nog nooit van gehoord iig.
. Curetape. Erg scherp weer van mijzelf
![]()
![]()
Het zou kunnen zijn dat er een zenuw bekneld raakt, of in de verdrukking komt. Toch eens naar laten kijken hoor. Je moet nog langer door met je benenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
na 25-30min heb ik last van een gevoelloze voet. kan dus niet meer dan 5 -6 km per keer lopen
@ Gup: ik zat er vanavond tot 18.15, terwijl de laatste om 18.00 uur weggingen. Was idd bizar, maar leuk bizar. Had ik in het begin ook toen ik om 8.00 ging beginnen ipv 8.30, maar daar is het nieuwe nu van af.
Wat een heerlijk rondje in een schijttempo. Het lukt me eindelijk eens om echt rustig te lopen. 6KM in 35 minuten.
En daarmee passeren we de 500KM grens dit jaar![]()
![]()
Boh, ze heeft wel flink lopen wrikken, dat voel ik wel. Zou vandaag niet meer een stukje gaan lopen
.
Fuck Fuck Fuck. weer een dag niet kunnen lopen. Nog steeds ernstig last van mn lies. M'n collegas vonden mij zelfs een ghetto loopje hebben
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Haha, dat noem je echt rustig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat een heerlijk rondje in een schijttempo. Het lukt me eindelijk eens om echt rustig te lopen. 6KM in 35 minuten.
En daarmee passeren we de 500KM grens dit jaar. Is nog steeds ruim 10 km/u
.
Gefeli met je mijlpaal.
Wat ik alleen wel eens heb gehad, is dat ik uit volle borst mee zat te zingen met een liedje en toen bleek dat de schoonmaker er nog wasquote:awkward!
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarmee passeren we de 500KM grens dit jaar
Whehequote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel eens heb gehad, is dat ik uit volle borst mee zat te zingen met een liedje en toen bleek dat de schoonmaker er nog wasawkward!
Bij mij op het werk loop je altijd wel het risico dat er iemand is, dus ook geen neiging om mee te zingen
Ik ben een keer betrapt terwijl ik moonwalkend naar de printer gingquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:59 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wat ik alleen wel eens heb gehad, is dat ik uit volle borst mee zat te zingen met een liedje en toen bleek dat de schoonmaker er nog wasawkward!
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben een keer betrapt terwijl ik moonwalkend naar de printer ging![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben een keer betrapt terwijl ik moonwalkend naar de printer ging.
En toen draaide je een rondje, greep je in een kruis, riep je "aww!!" en keek je in het verbaasde gezicht van de schoonmaker?
M'n collega en ik toen we in polonaise door de gang gingen. Bleek dat de directeur er ook nog wasquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben een keer betrapt terwijl ik moonwalkend naar de printer ging
Gefeli!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
Sja, voor de een is dat hard, voor de ander rustig he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat noem je echt rustig?. Is nog steeds ruim 10 km/u
.
Gefeli met je mijlpaal.
Lekker Swets!Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Nee. Dat gelukkig nog net niet. Maar ben er nog lange tijd aan herinnerd door die ene collega. De dagen erna elke keer een MJ "Hiiii Hiiii" als ik langsliepquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:01 schreef Viking84 het volgende:
En toen draaide je een rondje, greep je in een kruis, riep je "aww!!" en keek je in het verbaasde gezicht van de schoonmaker?
Jij begrijpt _O_![]()
Een jaar geleden ging ik trouwens voor het eerst hardlopen: http://www.endomondo.com/workouts/65028999![]()
Weer een lesje gelopen vanavond.... maar na een lange autorit is het toch niet echt lekker hard lopen![]()
![]()
Ja oké, in mijn hoofd is het verschil 11 km/u vs. 10 km/u maar klein, maar ik noem 8,5 km/u rustig en 9,5 een redelijk tempo, dus dat is hetzelfde ideequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:04 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Sja, voor de een is dat hard, voor de ander rustig he?
Lekker Swets!.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
![]()
Ja moest me behoorlijk inhouden. Eerste KM ging in 5:45. Ik denk "Mooi, kan nog wel iets rustiger" en KM 2 ging in 5:30quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Haha, dat noem je echt rustig?. Is nog steeds ruim 10 km/u
.
Daarna voor m'n gevoel echt gaan slenterrennen
![]()
![]()
Best lastig iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:07 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja moest me behoorlijk inhouden. Eerste KM ging in 5:45. Ik denk "Mooi, kan nog wel iets rustiger" en KM 2 ging in 5:30Daarna voor m'n gevoel echt gaan slenterrennen
. Ik denk tijdens de eerste km vaak: mooi, gaat goed, maar dan loop ik vanaf km 2 toch steeds weer iets harder
.
Maar ben blij dat ik het gedaan heb, want nauwelijks last van mijn knieen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Best lastig idd. Ik denk tijdens de eerste km vaak: mooi, gaat goed, maar dan loop ik vanaf km 2 toch steeds weer iets harder
.
Dnderdag 8 of 10 lopen en zondag 12 tot 15.![]()
Ik kijk niet, ik loop
Goed Swets!
Thanks Drass
Energie (kcal) Eiwitten (g) Koolhydraten (g) Vet (g) Verzadigd vet (g) Vezel (g
2188 125 256 60 15 52
Vandaag.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Ik had het een keer andersom. Liep de kamer van een collega binnen die dacht dat hij alleen was. Liet hij net een keiharde scheet van zo'n 15 seconden.....quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:00 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben een keer betrapt terwijl ik moonwalkend naar de printer ging![]()
Ik ken bijna alleen maar mensen die het op deze manier doen. Het omkleden doe je erna welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:13 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doen meer mensen het op deze manier? Ik moet altijd wel een eindje fietsen voordat ik bij de wedstrijdlocatie ben ik kleed me dan liever daar rustig om.. Voor mij zorgt het voor minder spullen vergeten (muv startbewijzen).
Oh boy, hahaha!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ik had het een keer andersom. Liep de kamer van een collega binnen die dacht dat hij alleen was. Liet hij net een keiharde scheet van zo'n 15 seconden.....
Mooiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ben blij dat ik het gedaan heb, want nauwelijks last van mijn knieen.
Dnderdag 8 of 10 lopen en zondag 12 tot 15.. Wel even op blijven letten, though. Ik had tijdens en na het lopen ook geen last, maar gisteren en vandaag dus wel.
Ik doe dat ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:11 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ken bijna alleen maar mensen die het op deze manier doen. Het omkleden doe je erna wel. Voor mij zorgt het voor minder spullen vergeten (muv startbewijzen).
op de heenweg al loopkleren aan, schone kleren in m'n tas
Wat bedoel je? Dat je onderweg niet op je Garmin kijkt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik kijk niet, ik loop
Goed Swets!
Thanks Drass
Energie (kcal) Eiwitten (g) Koolhydraten (g) Vet (g) Verzadigd vet (g) Vezel (g
2188 125 256 60 15 52
Vandaag.En toch elke keer met idiote tijden thuiskomen hè? Tsk!
![]()
.
Slaapbeen duidt toch wel op een beknelde zenuw.
Zelf ook gehad, kreeg er een klapvoet van.
Tijd en fysio...
Tijd vooral, zoals alles met spieren en zenuwen duurt het echt eeuwen voor het over is
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Naar Delft had ik m'n loopkleren ook aan. Wel een trainingsbroek eroverheen die ik heb uitgetrokken voor ik ging lopen, maar ben toen ook gewoon in m'n hardloopkloffie weer naar huis getreind en heb daar gedoucht.
Kijk inderdaad niet, heb ik wel gedan maar dan ga je 'tegen' jezelf lopen en dat is helemaal niet bevorderendquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:12 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Dat je onderweg niet op je Garmin kijkt?En toch elke keer met idiote tijden thuiskomen hè? Tsk!
![]()
.
Hoe eerder je erbij bent, hoe beterquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Tijd en fysio...
Tijd vooral, zoals alles met spieren en zenuwen duurt het echt eeuwen voor het over is. Mijn fysio zei ook dat je echt niet wilt dat scheenbeenklachten chronisch worden. Ik ben er op tijd bij, gelukkig. Ga volgende keer veel eerder naar de fysio ipv er zo lang mee rond te lopen. Hoef ik hier ook niet steeds te zeuren
.
Slaapbeenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Tijd en fysio...
Tijd vooral, zoals alles met spieren en zenuwen duurt het echt eeuwen voor het over is
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Niet te hoge stellen aan je tijden/loopsnelheden. Je doet je best en meer kan je niet doen principequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Kijk inderdaad niet, heb ik wel gedan maar dan ga je 'tegen' jezelf lopen en dat is helemaal niet bevorderendZo zeg ik het altijd tegen mezelf na afloop.
![]()
Ik heb wel vaak last van nog tintelende benen, armen en handen, maar dat past ook in mijn ziektebeeld. Neuroloog moet nog bekijken.quote:█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Sowieso is niet elke training een wedstrijd he. Je kunt jezelf niet elke keer verbeterenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet te hoge stellen aan je tijden/loopsnelheden. Je doet je best en meer kan je niet doen principeZo zeg ik het altijd tegen mezelf na afloop.
Zo, even rustig gelopen. Eén rustdag is toch net iets te ambitieus, m'n spieren zaten op een gegeven moment helemaal vast.
Kwam er ook pas na de eerste kilometer achter dat ik m'n iPod niet had meegenomen
Maar naar de park- en vogelgeluiden luisteren was ook geen ramp for a change![]()
![]()
ja van Blöf ga ik ook harder lopen. zo snel mogelijk weer thuis om de doppen uit te doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:14 schreef CantFazeMe het volgende:
Mijn motiverende muziek tijdens lopen.Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Ik heb mezelf vaak over de kop gelopen op de 5 km en was dan heel kwaad dat ik een bepaald niveau niet elke keer haalde. Ben nu gewoon lekker rustig aan het trainen, veel fijner, en ik heb ook al gemerkt dat m'n snelheid daarmee niet verloren gaatquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:17 schreef Drassss het volgende:
[..]
Niet te hoge stellen aan je tijden/loopsnelheden. Je doet je best en meer kan je niet doen principeZo zeg ik het altijd tegen mezelf na afloop.
. Daar was ik wel bang voor namelijk.
Precies. Eigenlijk is bijna geen 1 training een wedstrijd. Hooguit dat je er wat wedstrijd elementen in gaat bouwen zoals 2 minuten wedstrijdtempo etc.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sowieso is niet elke training een wedstrijd he. Je kunt jezelf niet elke keer verbeteren![]()
Als je naar je werk gaat dan maak je je werk af en doet je ding.
Als je gaat lopen dan doe je je ding, alles wat extra is is meegenomen
Hoe moet ik dit intepreren? Zo slecht is het toch niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
ja van Blöf ga ik ook harder lopen. zo snel mogelijk weer thuis om de doppen uit te doen
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Begrijp het wel daar niet vanquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb mezelf vaak over de kop gelopen op de 5 km en was dan heel kwaad dat ik een bepaald niveau niet elke keer haalde. Ben nu gewoon lekker rustig aan het trainen, veel fijner, en ik heb ook al gemerkt dat m'n snelheid daarmee niet verloren gaat. Daar was ik wel bang voor namelijk.
Tja als je een soort kalender kan maken waarbij je training in gaat plannen en tussendoor een aantal 5/10 etc kilometer wedstrijden loop je naar mijn mening ontzettend lekker heel het jaar door
Af en toe wat trainingselementen erin 1x per maand waar je meet hoeveel meter je kan lopen in 12 minuten etc...
Dit doe ik nu een maand of 5/6 en het gaat echt heerlijk![]()
![]()
Laten we hetaar op houden dat ik het niet zo trekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit intepreren? Zo slecht is het toch niet?
Jij begrijpt _O_![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:27 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Laten we hetaar op houden dat ik het niet zo trek
Ieder zijn eigen smaak.
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yep, met een schema lopen, dat ga ik straks ook weer doenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:22 schreef Drassss het volgende:
[..]
Begrijp het wel daar niet vanTja als je een soort kalender kan maken waarbij je training in gaat plannen en tussendoor een aantal 5/10 etc kilometer wedstrijden loop je naar mijn mening ontzettend lekker heel het jaar door
Af en toe wat trainingselementen erin 1x per maand waar je meet hoeveel meter je kan lopen in 12 minuten etc...
Dit doe ik nu een maand of 5/6 en het gaat echt heerlijk.
Alhoewel ik gewoon mijn schema bepaal wanneer ik mijn hardloopschoenen aan doequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Yep, met een schema lopen, dat ga ik straks ook weer doen.
Dus of op snelheid/duurloop/uitlopen/interval of 1 tempo... Gewoon waar ik zin in heb, maar wel dat alles een paar keer per maand voorbij komt
![]()
![]()
Ik doe toch maar een schema, denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alhoewel ik gewoon mijn schema bepaal wanneer ik mijn hardloopschoenen aan doeDus of op snelheid/duurloop/uitlopen/interval of 1 tempo... Gewoon waar ik zin in heb, maar wel dat alles een paar keer per maand voorbij komt
. Ben nogal van de routine
/autist.
tss weer aan de verkeerde kant van de wegquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:19 schreef STING het volgende:
Zo, even rustig gelopen. Eén rustdag is toch net iets te ambitieus, m'n spieren zaten op een gegeven moment helemaal vast.
Kwam er ook pas na de eerste kilometer achter dat ik m'n iPod niet had meegenomen
Maar naar de park- en vogelgeluiden luisteren was ook geen ramp for a change![]()
![]()
![]()
Het gras is daar groenerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:33 schreef Shravani het volgende:
[..]
tss weer aan de verkeerde kant van de weg![]()
Zo, de Franse kwark met een scheutje roosvicee naar binnen gewerkt, het was nog best oke![]()
![]()
Terwijl het stiekem gewoon zoete yoghurt isquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Het gras is daar groener
Zo, de Franse kwark met een scheutje roosvicee naar binnen gewerkt, het was nog best oke![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:43 schreef STING het volgende:
[..]
Het gras is daar groener
Ik pleur ook altijd limonade door de kwark anders krijg ik het niet weg.![]()
Het was anders nog goed zoeken in de supermarkt, naar kwark met geen magere yoghurt erinquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:44 schreef Dr.Sexy het volgende:
[..]
Terwijl het stiekem gewoon zoete yoghurt is![]()
![]()
Idd, aan die smaak wennen gaat me gewoon net iets te verquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:46 schreef Shravani het volgende:
[..]![]()
Ik pleur ook altijd limonade door de kwark anders krijg ik het niet weg.![]()
![]()
Ik pleur altijd suiker door de kwark![]()
![]()
.
@ Ranja_Ranja: nee, maar bij een professionele zaak (Run2Day, Runners World, Starshoe e.d.) doen ze niet moeilijk over terugbrengen als ze toch niet bevallen. Dan kijken ze verder. Ben zelf ook teruggeweest en toen hebben ze er zooltjes in gedaan en Shravani heeft nieuwe schoenen gekregen, terwijl ze al een paar keer op de andere gelopen had.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:47 schreef STING het volgende:
[..]
Het was anders nog goed zoeken in de supermarkt, naar kwark met geen magere yoghurt erin![]()
![]()
![]()
Vermoeidheid begint (gelukkig) nu toch een beetje te komen.
Mijn plan voor morgen, mijn derde evy les: dochter lopend naar school brengen (warming up) en daarna mijn Evy programma doen. Ik heb zo godsgruwelijk veel op de planning staan voor morgen, mijn enige vrije dag; als ik niet meteen ga lopen komt het er gewoon niet van
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Gelukkig?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef Maraca het volgende:
Vermoeidheid begint (gelukkig) nu toch een beetje te komen.
Dat is hopelijk iets wat ik kan gaan zeggen op een gegeven moment![]()
![]()
Oh ja, kwark. Ik hou alleen van vruchtenkwark, die gewone krijg ik niet weg. Krijg er een droge plakbek van, ook met roosvicee erdoor
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Dat hoefde niet vandaag. We hadden Visie & Strategie avond. Hartstikke leuk, maar ik werd er onwijs druk van (te veel prikkelsquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:56 schreef STING het volgende:
[..]
En, is het weer gelukt, met het toezicht houden op fysiek aanwezige mensen?) en nu ben ik echt kapot.
Wil eigenlijk naar bed, maar daar ben ik nog te actief voor
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Nou.. zou niet goed zijn als ik de hele nacht wakker zou liggen omdat ik barst van de energiequote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef STING het volgende:
[..]
Gelukkig?
Dat is hopelijk iets wat ik kan gaan zeggen op een gegeven moment
's Avonds moe zijn vind ik heerlijk
Van het sporten of..?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nou.. zou niet goed zijn als ik de hele nacht wakker zou liggen omdat ik barst van de energie
Maar, ik ken het probleem, is ook sterk afhankelijk wat en hoeveel ik gegeten heb.
Terwijl ik voorheen eigenlijk erg makkelijk in slaap kon vallen.![]()
Wat lekker rustige muziek opzetten, laptop contrast op minimaal of een boek lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat hoefde niet vandaag. We hadden Visie & Strategie avond. Hartstikke leuk, maar ik werd er onwijs druk van (te veel prikkels) en nu ben ik echt kapot.
Wil eigenlijk naar bed, maar daar ben ik nog te actief voor![]()
![]()
thanks, ik zal binnenkort eens naar run2day gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:48 schreef Viking84 het volgende:
Ik pleur altijd suiker door de kwark![]()
![]()
.
@ Ranja_Ranja: nee, maar bij een professionele zaak (Run2Day, Runners World, Starshoe e.d.) doen ze niet moeilijk over terugbrengen als ze toch niet bevallen. Dan kijken ze verder. Ben zelf ook teruggeweest en toen hebben ze er zooltjes in gedaan en Shravani heeft nieuwe schoenen gekregen, terwijl ze al een paar keer op de andere gelopen had.
![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:57 schreef Swetsenegger het volgende:
En daarmee passeren we de 500 800KM grens dit jaar'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Zou je niet eerst even naar een huisarts en specialist gaan voor die slaapvoet?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:01 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
thanks, ik zal binnenkort eens naar run2day gaan.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Ik merk dat ik nu echt een beetje instort. Van STUITER STUITER STUITERquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:00 schreef STING het volgende:
[..]
Wat lekker rustige muziek opzetten, laptop contrast op minimaal of een boek lezennaar
![]()
![]()
Blegh.
Gelukkig morgen weer lopen, misschien helpt t weer, net als zondag.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ookquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:06 schreef Shravani het volgende:
[..]
Ik ben alleen 's morgens moe, als ik eruit moetals m'n bed nog zo lekker ligt en goed warm is!
Vast wel.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu echt een beetje instort. Van STUITER STUITER STUITERnaar
![]()
![]()
Blegh.
Gelukkig morgen weer lopen, misschien helpt t weer, net als zondag.
Beetje voor een routine gaan zorgen, zal vast goed zijn.![]()
Lekker gaan relaxen, slapen en morgen genieten van je loopjequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik merk dat ik nu echt een beetje instort. Van STUITER STUITER STUITERnaar
![]()
![]()
Blegh.
Gelukkig morgen weer lopen, misschien helpt t weer, net als zondag.![]()
![]()
Routine heb ik wel hoor. Structuur en alles zit er best wel in. Ik ben alleen intern gezien nog niet stabiel genoeg om met certain things om te kunnen gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:11 schreef STING het volgende:
[..]
Vast wel.
Beetje voor een routine gaan zorgen, zal vast goed zijn.
Maar goed, dat strekt te ver voor hier. Ik voel me gewoon niet top nu
Een gat in mijn favoriete aldi no brand hardloopsokken. Nu op zoek naar nieuwe sokken.
Ik heb een paar Nike dryfit, maar die vind ik te dik. Ik heb een paar falkes, die zijn prima, maar dat zijn kniekousen en ik ben tenslotte Pipi Langkous niet.
Ik zoek dunne hardloop enkel sokken.
Tips?![]()
Decathlon! Maar die heb je niet in de buurt he..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Een gat in mijn favoriete aldi no brand hardloopsokken. Nu op zoek naar nieuwe sokken.
Ik heb een paar Nike dryfit, maar die vind ik te dik. Ik heb een paar falkes, die zijn prima, maar dat zijn kniekousen en ik ben tenslotte Pipi Langkous niet.
Tips?![]()
Handig he, een paar van die megastores in de buurtquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:16 schreef Shravani het volgende:
[..]
Decathlon! Maar die heb je niet in de buurt he..![]()
![]()
Falke heeft ook kortere sokken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tips?
Of X-socks.♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Vergeet X-socks. Zijn ook best dik. Vind ik fijn, maar niks voor jou danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tips?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo dik vind ik ze niet... Maar ieder z'n meug iddquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Vergeet X-socks. Zijn ook best dik. Vind ik fijn, maar niks voor jou dan
Alleen wel een ramp voor je budget soms..quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Handig he, een paar van die megastores in de buurt![]()
Tenzij andere nog dikker zijn...? Maar misschien moet ie even gaan voelen in de winkel danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zo dik vind ik ze niet... Maar ieder z'n meug idd[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik probeerde een core plank te doenik kwam niet van de grond
wat is dat?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah, de google plaatjes hebben het iets duidelijker gemaakt![]()
![]()
Het barst hier van de megastores, maar geen decathlon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:17 schreef STING het volgende:
[..]
Handig he, een paar van die megastores in de buurt![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
![]()
Ik ben serieus Decathlon fan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Het barst hier van de megastores, maar geen decathlon.![]()
en dan met zon youtube filmpje erbij van zon eng afgetrainde instructrice die zegt dat ze zo leuk zijnquote:
Haha blijven oefenen , kun jij over een tijdje ook je eigen instructie filmpje op youtube zettenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan met zon youtube filmpje erbij van zon eng afgetrainde instructrice die zegt dat ze zo leuk zijn![]()
![]()
Ik ga het morgen ook maar eens proberen. Moet er toch een keer aan geloven...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
ik plank elke dag, 24/7quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de xenos heeft ook fijne sokkenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tips?maar je moet zelf uitmaken of je die te dik vind of niet
Morgen op FOK! mislukte core planking userpics.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik wacht nog steeds op m'n yoga pics van de personeelsdagquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Morgen op FOK! mislukte core planking userpics.
haha nahquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:32 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
Morgen op FOK! mislukte core planking userpics.
de asics die ik heb zijn vrij dun. Ik heb ze op zich liever wat dikker, dus ik loop tegenwoordig vaak met puma die ik bij de scapino weg heb voor 5,95 per 2 paar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Tips?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
Dood gaan.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:19 schreef kwiwi het volgende:
[..]
wat is dat?
Ah, de google plaatjes hebben het iets duidelijker gemaaktJa doei.![]()
over planken gesproken...beter haast maken.... douchen, overhemd strijken en dan naar een familiebijkomst met zes planken'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over planken gesproken...beter haast maken.... douchen, overhemd strijken en dan naar een familiebijkomst met zes planken![]()
![]()
![]()
sterkte RDIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
Sterktequote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over planken gesproken...beter haast maken.... douchen, overhemd strijken en dan naar een familiebijkomst met zes planken
Ik ga nijn in d'r hok stoppen en slapen. Sweet dreams liefjes
het duurde even voordat ik de verwijzing snaptesterkte hardloopbaas
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over planken gesproken...beter haast maken.... douchen, overhemd strijken en dan naar een familiebijkomst met zes plankensterkte
ik ga over anderhalve week een tweede paar schoenen halen, en even voor de zekerheid een niewe loop analyse laten doen. Bij de aanschaf van m'n vorige paar was ik geblesseerd toen ik op de band stond, dus het kan geen kwaad om even een analyse te laten doen nu ik nergens last van heb verder.Ik heb er één en ik ben er trots op
Sterkte!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over planken gesproken...beter haast maken.... douchen, overhemd strijken en dan naar een familiebijkomst met zes planken
---
Wie gaat trouwens voor de 2000ste workout voor FOK! op Endomondo?quote:- Has 1998 workouts and 0 related routes.![]()
![]()
dank jullie wel allemaal
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik track m'n fietsritje naar m'n werk morgen welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sterkte!
---
Wie gaat trouwens voor de 2000ste workout voor FOK! op Endomondo?
[..]
Oh nee, wacht, ik werk morgen thuis![]()
![]()
Ik ben morgenmiddag pas aan de beurt, helaas!!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Sterkte!
---
Wie gaat trouwens voor de 2000ste workout voor FOK! op Endomondo?
[..]♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Ik ben echt kapot, en achter de laptop word ik niet vrolijker merk ik.
Tijd voor m'n bed, kijken of ik een fijn muziekje kan vinden om mee in slaap te vallen.
Welterusten leute, tot morgen!!![]()
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Yuki het volgende:
Tijd voor m'n bed, kijken of ik een fijn muziekje kan vinden om mee in slaap te vallen.
![]()
![]()
OK, aflevering 1 van Zombies Run! achter de rug. Heerlijk cliché verhaaltje om er in te komen. Je kunt met of zonder je eigen muziek lopen (maak van te voren wel een playlist in je muziekspeler) en als je met GPS aan loopt kun je random zombie achtervolgingen (lees: interval sprints) aanzetten. Dat laatste heb ik dus gedaan. En tering, wat heb ik gesprint!
Je bent op je normale tempo aan het lopen, en plots in je koptelefoon: "Warning, zombies 100 meters!". Oh shit, even de vaart er in. Na 10 seconden: "Warning! zombies 57 meters!" Aargh, die krengen zijn snel! Gas! Weer 10 seconden later "Warning: zombies 28 meters!" MOEDER! Echt even alle remmen los. Nnnnngggghhh... 10 seconden later "Zombies evaded." Nog nooit zo opgelucht weer mijn normale tempo aangenomenDit gebeurde drie keer in mijn eerste run. Aan de hand van de GPS berekent de app jouw snelheid en vergelijkt dat met de snelheid van de zombies (circa 125% van je normale tempo). Het hangt dus ECHT van je snelheid af of je gegrepen wordt of niet.
Door aflevering 1 te 'halen' heb ik aflevering 2 en 3 vrijgespeeld (van de 30). Dit door zombies omsingelde dorpje gaat mijn hulp heel hard nodig hebben.....Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Klinkt leukquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef robdriessen het volgende:
OK, aflevering 1 van Zombies Run! achter de rug. Heerlijk cliché verhaaltje om er in te komen. Je kunt met of zonder je eigen muziek lopen (maak van te voren wel een playlist in je muziekspeler) en als je met GPS aan loopt kun je random zombie achtervolgingen (lees: interval sprints) aanzetten. Dat laatste heb ik dus gedaan. En tering, wat heb ik gesprint!
Je bent op je normale tempo aan het lopen, en plots in je koptelefoon: "Warning, zombies 100 meters!". Oh shit, even de vaart er in. Na 10 seconden: "Warning! zombies 57 meters!" Aargh, die krengen zijn snel! Gas! Weer 10 seconden later "Warning: zombies 28 meters!" MOEDER! Echt even alle remmen los. Nnnnngggghhh... 10 seconden later "Zombies evaded." Nog nooit zo opgelucht weer mijn normale tempo aangenomenDit gebeurde drie keer in mijn eerste run. Aan de hand van de GPS berekent de app jouw snelheid en vergelijkt dat met de snelheid van de zombies (circa 125% van je normale tempo). Het hangt dus ECHT van je snelheid af of je gegrepen wordt of niet.
Door aflevering 1 te 'halen' heb ik aflevering 2 en 3 vrijgespeeld (van de 30). Dit door zombies omsingelde dorpje gaat mijn hulp heel hard nodig hebben.....Een tijd terug keek ik ook The Walking Dead.
![]()
Sterkte!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:39 schreef rechtsedirecte het volgende:
over planken gesproken...beter haast maken.... douchen, overhemd strijken en dan naar een familiebijkomst met zes planken█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Yukiquote:Op dinsdag 19 juni 2012 22:50 schreef Yuki het volgende:
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Ik zou eigenlijk eens een playlist moeten maken met toepasselijke muziek. Nine Inch Nails, Korn, van die oh-shit-ze-zitten-vlak-achter-me-achtervolgings-metalquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:05 schreef SunTzu het volgende:
[..]
Klinkt leukEen tijd terug keek ik ook The Walking Dead.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017![]()
Sterkte RD
En tsja VikingWaren bij mn ouders. En waar gaat het dan over? Precies..hardlopen
. Ze waren nog helemaal trots van de Ladiesrun en vielen stijl achterover van mn 13 km
![]()
![]()
![]()
Uiteraardquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:20 schreef motorbloempje het volgende:
Wel een kussentje achter ze neergelegd?.
![]()
Doe mn bestquote:
Verder lekker Runnersworld gelezen, mn vader had alle oude edities uit 2011 bewaardIdeaal tijdens voetbal.
![]()
moet morgen eigenlijk intervallen... dus misschien toch maar doen danquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Door aflevering 1 te 'halen' heb ik aflevering 2 en 3 vrijgespeeld (van de 30). Dit door zombies omsingelde dorpje gaat mijn hulp heel hard nodig hebben.....
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy![]()
dat .. zie er eigenlijk nogal tegenop op dit moment, maar dat komt morgen wel goed ...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:29 schreef Jumparound het volgende:
[..]
moet morgen eigenlijk intervallen... dus misschien toch maar doen dan
klinkt wel ontzettend leuk @Rob
Ik heb er één en ik ben er trots op
Hahaha omg, dit klinkt echt tof.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Door aflevering 1 te 'halen' heb ik aflevering 2 en 3 vrijgespeeld (van de 30). Dit door zombies omsingelde dorpje gaat mijn hulp heel hard nodig hebben.....
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_![]()
Ik zie het al gebeuren dat ik er zo in op ga dat ik een willekeurige bejaarde neerhoekquote:Op dinsdag 19 juni 2012 23:02 schreef robdriessen het volgende:
Jij begrijpt _O_![]()
Programma van zombies? Download?
[ Bericht 95% gewijzigd door CantFazeMe op 20-06-2012 00:31:40 ]█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
Goedemorgen! Vanavond weer een stukje lopen![]()
Ik las trouwens dat er morgenmiddag weer "noodweer" wordt verwacht, en dat het hefitger kan zijn dan maandag morgen. Dus als je wilt lopen morgen, dan weet je het vastJepquote:You Know You Are A Runner When...
you know exactly how many miles are on your shoes, but have no clue how many miles before your car needs an oil change.Het is dat ik geen auto meer heb, maar ik moest dat echt op de kalender schrijven
Oh ik was op zoek naar het nieuwe topic.
Swets, ik loop op Asics van Perry, lekker dun! Kreeg de laatste keer blaren van die van Falke.
Vanavond mag ik weer jeuh. Ben benieuwd!Niet meer actief op Fok!![]()
6 euro, maar wat mij betreft elke cent waard. Www.zombiesrungame.com voor iPhone, iPod touch en Androidquote:Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
Lol @ zombieverhaal, maar ik sta natuurlijk bij een kruispunt als ik moet gaan sprinten.
Dan ben je deaudquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:15 schreef Viking84 het volgende:
Lol @ zombieverhaal, maar ik sta natuurlijk bij een kruispunt als ik moet gaan sprinten.
Damn, dat vind ik best veel geld...quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
6 euro, maar wat mij betreft elke cent waard. Www.zombiesrungame.com voor iPhone, iPod touch en Android♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Mogge....vandaag spannende dag! Een sollicitatiegesprek waar ik al sinds augustus vorig jaar op zit te wachten...F means you're fucked![]()
FINALLYquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:20 schreef YUR het volgende:
Mogge....vandaag spannende dag! Een sollicitatiegesprek waar ik al sinds augustus vorig jaar op zit te wachten...![]()
![]()
![]()
Succes!!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:20 schreef YUR het volgende:
Mogge....vandaag spannende dag! Een sollicitatiegesprek waar ik al sinds augustus vorig jaar op zit te wachten...[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
En Swets? Ik loop ook het lekkerste op de Lidl sokken. Heb nog geen ander soort gevonden dat even lekker loopt!![]()
Spannend!! Succesquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:20 schreef YUR het volgende:
Mogge....vandaag spannende dag! Een sollicitatiegesprek waar ik al sinds augustus vorig jaar op zit te wachten...
Als ze er weer zijn moeten jullie maar groot inslaanquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:22 schreef GotC het volgende:
En Swets? Ik loop ook het lekkerste op de Lidl sokken. Heb nog geen ander soort gevonden dat even lekker loopt!
Ik heb 6 paar volgens mijquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als ze er weer zijn moeten jullie maar groot inslaan. Maar als ze er weer zijn..
![]()
![]()
succes! Joe ken doe it!quote:Op woensdag 20 juni 2012 07:20 schreef YUR het volgende:
Mogge....vandaag spannende dag! Een sollicitatiegesprek waar ik al sinds augustus vorig jaar op zit te wachten...
succesquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:20 schreef YUR het volgende:
Ik heb er één en ik ben er trots op
Oooh sexyquote:Op woensdag 20 juni 2012 07:29 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb een witte broek aan en mn blauwe tape schijnt door.
Ik mag vanmiddag weerquote:
Hoop dat t een beetje gaat, op dit moment heb ik niet zo heel veel energie
♥ || Baby catcher in training || ♥
Forum Opties Forumhop: Hop naar: