abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:05:15 #201
5428 crew  miss_sly
pi_113101686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?

En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.
Als haar relatie niet prioriteit nummer 1 is, wat ik me best kan voorstellen in geval van een kinderwens op die leeftijd, moet ze de relatie beeindigen. Ze kan dan een andere partner zoeken die wel kinderen wil of via een spermabank alleenstaande moeder worden, maar ze hoort er niet iemand op deze manier bij te naaien.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:05:57 #202
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113101721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?

En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat je elkaar zoiets vertelt, als je niet meer de prioriteit hebt in een relatie. Dan kan hij er voor kiezen om weg te gaan zodat zij ergens anders het zaad dat ze nodig heeft kan gaan zoeken.

Nogmaals, als een vrouw geen kind wil en een man wel is dat gewoon dikke vette pech en zou het belachelijk zijn als hij haar zou kunnen dwingen, waarom is het andersom dan wel acceptabel?
Al erken je het kind niet, je bent toch de vader.
an urge to help mankind overcomes me
pi_113101872
Je zal maar met zo'n leugen de rest van je relatie moeten leven,..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:11:46 #204
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113101966
Wat een verschrikkelijke egoïstische kuthoer! :r Niet te geloven dat ze het ook nog goed praat. :r Wat ik zou doen? Abortus of scheiden.

Bah, daarom vertrouw ik voortaan op vrouwen met een spiraaltje, anders gewoon altijd een condoom, die dan in een kluis ofzo liggen, want je weet maar nooit of ze gaatjes erin gaan prikken.

Ik ben heel paranoïde geworden van dit topic, wil nooit meer seks. :')
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:12:46 #205
5428 crew  miss_sly
pi_113102010
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat een verschrikkelijke egoïstische kuthoer! :r Niet te geloven dat ze het ook nog goed praat. :r Wat ik zou doen? Abortus of scheiden.

Bah, daarom vertrouw ik voortaan op vrouwen met een spiraaltje, anders gewoon altijd een condoom, die dan in een kluis ofzo liggen, want je weet maar nooit of ze gaatjes erin gaan prikken.

Ik ben heel paranoïde geworden van dit topic, wil nooit meer seks. :')
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:14:31 #206
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113102067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren. :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:14:50 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113102086
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_113102108
Omg ik lees een stuk uit een eerder topic, was toch benieuwd naar dat vaderschapsverhaal:

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2008 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Praktijkvoorbeeld: een goede vriend van me had vroeger eens een vriendin die hij regelmatig platneukte. Nu had hij haar op tijd gedumpt, maar binnen een jaar had zij een andere sukkel in bed gehaald en zich zwanger laten maken. En wat denk je? Nadat het kind geboren was wilde ze van haar kerel af. Wel vette alimentatie vangen. Geloof het of niet, maar binnen twee jaar had ze weer een of andere loser aan de haak geslagen en liet ze zich weer dik maken. En weer van haar kerel af willen, weer alimentatie vangen enz. Zij heeft kinderen en hoeft niet te werken en die twee sukkels kunnen de komende jaren krom liggen voor die bitch.
:D :X
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:15:34 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113102119
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt. :')
pi_113102168
http://www.gezondheidsple(...)heid-van-de-pil.html

Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.

VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...
Ja, ik generaliseer.
pi_113102172
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Betrouwbaarder dan de pil hoor. :)

quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt. :')
Die zouden jullie ws vergeten als je vriendin je het niet helpt onthouden. :P
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113102199
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef RM-rf het volgende:

Dan kun je wel heel erg gaan roepen dat die vrouw haar mannelijke partner verraden heeft... maar waarom zou die man dan én zomaar alles mogen bepalen over de kindervraag ... terwijld e vrouw alles ervoor moet doen...
daarover krijg ik nog altijd geen duidelijk antwoord anders dan dat bepaalde lijken te denken dat de man uds kennelijk alles 'bepaald en de vrouw dan heeft te doen wat de man beveelt...
Dit is heel simpel, en het verbaast me dat je dit niet begrijpt. Niemand bepaalt iets voor de ander. Als iemand (m/v) geen kinderen wil, is dat zijn/haar goed recht waar niemand aan mag tornen. Als iemand anders (m/v) wel kinderen wel, is dat eveneens zijn/haar goed recht - maar als de partner dat niet wil, mag die partner niet gedwongen worden. Degene die kinderen wil heeft nog altijd de vrijheid om de relatie te verbreken en een ander te zoeken.

Ik vind het eerlijk gezegd schandalig dat sommige mensen durven te suggereren dat een man zijn persoonlijke keuzevrijheid moet opgeven om te voldoen aan de kinderwens van zijn partner, en dat hij "alles voor haar bepaalt" als hij dat niet doet. Ze is gewoon vrij om weg te gaan.

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Northside het volgende:

Helemaal niet, een vrouw kan dat via de rechter afdwingen.
Vervolgens kun je kiezen uit blijven en betalen, of weggaan en nog meer betalen.

Het wordt hoog tijd dat mannen actie gaan voeren voor de invoering van de mannenpil. Helaas is er een bepaalde groepering met veel politieke steun die daar niet zo'n grote voorstander van is. Als je denkt dat dit vergezocht is: zelfs op fok hanteren vrouwen het argument "wij willen de controle houden, dus mannenpil? doe maar niet!".
pi_113102257
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Northside het volgende:

Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.

VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...
Dat, en is het dan niet ook ergens medisch aantoonbaar dat je ondanks pilgebruik bent zwangergeworden?

Als het goed is moeten de hormonen die je met de pil binnenkrijgt nog een tijdje traceerbaar zijn en zou eventuele afbraaf van die hormonen ook nog een tijd lang zichbaar moeten zijn. Dus als je vriendin 'ineens zwanger is' terwijl ze naar eigen zeggen braaf de pil gebruikt terwijl zij wel kinderen wil en jij (nog) niet, dan zou ik daar (ookal wordt het niet gedekt door de ziektekostenverzekering) wel een onderzoekje tegenaan willen gooien :')
Ja doei.
pi_113102261
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Northside het volgende:

Hoe moet je dat eigenlijk lezen.
Van de 10.000 wippies die ze maakten werden er 4 alsnog zwanger of over een langere periode ofzo :P
pi_113102271
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Echt he?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113102317
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En de 'moeder' berooid achterlaten.
een vrouw die tot zoiets in staat is acht ik niet geschikt om een kind op te voeden.

bezoekrecht eens in de paar weken zou ik wel akkoord mee gaan, het kind kan er niets aan doen.
pi_113102351
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren. :')
Jezelf steriliseren nog wel :o :X

Ik snap haar ook niet :N Hoeveel hou je van iemand als je hem erin luist zeg, dan is hij duidelijk niet de ideale partner voor je... Tuurlijk, hij was onduidelijk maar in een beetje relatie kan je daar gewoon over praten imho, of moet je in elk geval een poging doen. En anders zou het bij mij einde relatie zijn als je niet zonder kinderen verder wilt met deze man :)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:24:15 #218
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_113102433
Sowieso hebben de mensen uit de OP een bijzondere relatie. Hij wil feesten en denkt niet aan haar biologische klok. Want je kan beter geen kinderen krijgen als je 36 of ouder bent (heb ik me laten vertellen door een verloskundige).
Zij spoelt de pil door het toilet, omdat ze per se wél een kind wil en denkt dat hij zich wel aanpast. Dat doet hij dan, die mazzel heeft ze.

Eigenlijk kiezen ze allebei voor zichzelf en zij heeft de knoop doorgehakt. Hoe dan ook, laten we hopen dat het kindje wel gelukkig wordt.

In mijn relatie is mijn vriend degene die kinderen wil en ik niet. Hij vindt het eigenlijk vanzelfsprekend om op een gegeven moment aan kinderen te beginnen. Ik ben als de dood voor alle lichamelijke gevolgen.
Want hij hoeft alleen zijn kwakje in te leveren en ik zit er maar mooi mee. Daarnaast verwacht hij dat ik ook thuis blijf voor de spruit en het huishouden doe.
Hij heeft me nog niet kunnen overtuigen.. :')
pi_113102469
quote:
Eigenlijk kiezen ze allebei voor zichzelf en zij heeft de knoop doorgehakt. Hoe dan ook, laten we hopen dat het kindje wel gelukkig wordt.
Iedereen heeft het recht om voor zichzelf te kiezen, maar in het verhaal uit de TS is er maar één iemand die voor de ander een keuze maakt. En dat recht heb je nu net niet. Er is dus maar één iemand fout in dat verhaal.

Hij heeft het volste recht om aan haar biologische klok te denken en te zeggen: ik wil toch nog geen kinderen. Zij heeft dan het volste recht om de relatie te verbreken. Niet om zijn keuzevrijheid te overrulen. Wederom, ik vind het schandalig dat je dit halfslachtig goed probeert te praten of de schuld op het slachtoffer af te schuiven.
pi_113102480
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Poem het volgende:

Nee, niet, want dat kind is van hen SAMEN.
Ja doei.
pi_113102544
Volgens mij zijn er heel veel van dit soort situaties..
Feeksen zijn het..
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
pi_113102585
- geen slowchat gaarne -

[ Bericht 73% gewijzigd door Crutch op 19-06-2012 16:28:38 ]
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:28:34 #223
5428 crew  miss_sly
pi_113102598
Een spiraaltje kan verdwijnen door de menstruatie. Daar hoeft de vrouw in kwestie niets van te merken. Het gebeurt vaker dan je zou denken. Het veiligste is sterilisatie (mits goed uitgevoerd) of een dubbele veiligheid zoals een condoom gebruiken naast een spiraal of de pil.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:29:17 #224
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113102626
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Een spiraaltje kan verdwijnen door de menstruatie. Daar hoeft de vrouw in kwestie niets van te merken. Het gebeurt vaker dan je zou denken. Het veiligste is sterilisatie (mits goed uitgevoerd) of een dubbele veiligheid zoals een condoom gebruiken naast een spiraal of de pil.
Je kunt toch zien of het touwtje er nog uitsteekt? :?
pi_113102649
Ik zou haar perongeluk express laten vallen op een paaltje
pi_113102817
Sorry, en misschien klinkt dit onhumaan, maar ik heb gehoord dat als je de 1e paar weken zwanger bent, je snel een miskraam kan krijgen. Ik zou haar heel hard op haar buik gaan slaan, ja mishandelen, en de celstraf zou ik accepteren. Zij heeft mij tenslotte ook mishandeld.
#freefrederike
pi_113102857
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry, en misschien klinkt dit onhumaan, maar ik heb gehoord dat als je de 1e paar weken zwanger bent, je snel een miskraam kan krijgen. Ik zou haar heel hard op haar buik gaan slaan, ja mishandelen, en de celstraf zou ik accepteren. Zij heeft mij tenslotte ook mishandeld.
Dan kill je dus ook je eigen kind.
pi_113102875
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:36 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Nee, ik beschouw het niet als een kind als 't nog niet eruit is. Dit is echt een christen-argument.
#freefrederike
pi_113102876
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:36 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ik zou t ook doen
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:37:58 #230
33189 RM-rf
1/998001
pi_113102922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Ik vind het eerlijk gezegd schandalig dat sommige mensen durven te suggereren dat een man zijn persoonlijke keuzevrijheid moet opgeven ..

je leest slecht...

het enige wat ik zeg dat als iemand met goed recht geen kinderen wil, hij daar dan zélf ook de verantwoordelijkheid zélf moet nemen en niet dom moet gaan denken dat zijn vrouw die aangeven heeft wél een kinderwens te hebben, voor hem gaat regelen dat hij geen kinderen zal krijgen, ondanks dat ze zelf het anders wil zien.

Dát is namelijk wél het moment dat je als man wél iets voor een vrouw gaat 'bepalen'... namelijk als jij gaat verwachten dat zij zich met hormonen blijft volpompen, wegens iets dat enkel jouw wens is.

en natuurlijk is het wel mogelijk om als man te regelen dat je geen vrouwen zwanger maakt, enkel dat velen het niet doen is vooral hun eigen gemakzucht.

punt is wel dat je dan ook weinig te beklagen hebt, als gemakszucht kennelijk hoger weegt dan zeker te zijn dat je die kinderen ook niet krijgt.
feitelijk ben je dan ook juist van je eigen gemakszucht slachtoffer en kan een vrouw kennelijk ook dankzij die gemakszucht beter bepalen of ze zwanger wordt, dan een man zélf dar zeggenschap over heeft.,...
.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_113102979
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef RM-rf het volgende:

[..]

je leest slecht...

het enige wat ik zeg dat als iemand met goed recht geen kinderen wil, hij daar dan zélf ook de verantwoordelijkheid zélf moet nemen en niet dom moet gaan denken dat zijn vrouw die aangeven heeft wél een kinderwens te hebben, voor hem gaat regelen dat hij geen kinderen zal krijgen, ondanks dat ze zelf het anders wil zien.

Dát is namelijk wél het moment dat je als man wél iets voor een vrouw gaat 'bepalen'... namelijk als jij gaat verwachten dat zij zich met hormonen blijft volpompen, wegens iets dat enkel jouw wens is.

en natuurlijk is het wel mogelijk om als man te regelen dat je geen vrouwen zwanger maakt, enkel dat velen het niet doen is vooral hun eigen gemakzucht.

punt is wel dat je dan ook weinig te beklagen hebt, als gemakszucht kennelijk hoger weegt dan zeker te zijn dat je die kinderen ook niet krijgt.
feitelijk ben je dan ook juist van je eigen gemakszucht slachtoffer en kan een vrouw kennelijk ook dankzij die gemakszucht beter bepalen of ze zwanger wordt, dan een man zélf dar zeggenschap over heeft.,...
.
dan maar inderdaad perongeluk de vrouw laten vallen ;)
pi_113103006
quote:

[..]

je leest slecht...

.
Dus het feit dat je met je vrouw hebt afgesproken dat zij de pil neemt, waardoor jij geen condoom draagt, maakt jou schudig aan gemakzucht? Daar heeft ze zelf mee ingestemd. Een man heeft inderdaad niet het recht om haar te dwingen de pil te nemen. Ze mag best weigeren, en daar kun je je dan als man bij neerleggen en voor condooms gaan zorgen. Maar als ze accepteert (of het zelfs zelf voorstelt) dan treft de man 0,0 blaam.

Het feit dat jij aanneemt dat de man de vrouw heeft gedwongen tot gebruik van de pil, is precies datgene wat ik zo schandalig vind aan dit soort reacties. Je bent nog steeds bezig de schuld op het slachtoffer af te schuiven. Nog erger is je laatste zin, waarin je dat als een justificatie aanhaalt voor vrouwen die de keuzevrijheid van hun man afnemen.

Daarnaast insinueer je dat vrouwen zich maar door hun mannen laten manipuleren tot het slikken van de pil. Newsflash: vrouwen zijn geen kinderen maar volwassenen, die hun eigen beslissingen maken en daar zelf verantwoordelijk voor zijn. Inclusief beslissingen om in te gaan op eventuele verwachtingen van de man omtrent anticonceptie. Ze heeft het volste recht om dat te weigeren, en met zulke rechten komt verantwoordelijkheid.

Om nog maar buiten beschouwing te laten dat je aanneemt dat de keuze van een stel om de pil te gebruiken, altijd komt door "gemakzucht van de man". Ik heb vaak genoeg meegemaakt dat de vrouw het liever zonder condoom doet. Als er een goede mannenpil was, zou ik hem slikken. Maar die is er helaas nog niet.

[ Bericht 3% gewijzigd door Polarcat op 19-06-2012 16:56:25 ]
pi_113103098
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Je kunt toch zien of het touwtje er nog uitsteekt? :?
Het is geen tampon hoor _O-
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:44:03 #234
165197 Poem
Scotty doesn't know!!
pi_113103125
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:25 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Iedereen heeft het recht om voor zichzelf te kiezen, maar in het verhaal uit de TS is er maar één iemand die voor de ander een keuze maakt. En dat recht heb je nu net niet. Er is dus maar één iemand fout in dat verhaal.

Hij heeft het volste recht om aan haar biologische klok te denken en te zeggen: ik wil toch nog geen kinderen. Zij heeft dan het volste recht om de relatie te verbreken. Niet om zijn keuzevrijheid te overrulen. Wederom, ik vind het schandalig dat je dit halfslachtig goed probeert te praten of de schuld op het slachtoffer af te schuiven.
Ik probeer het helemaal niet op het slachtoffer af te schuiven, maar het te begrijpen. Het is sowieso schofterig wat zij gedaan heeft, dat zal ik niet ontkennen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:45:33 #235
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113103183
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:43 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Het is geen tampon hoor _O-
Ja, ik weet niet. :') _O- Heb nog geen een meid geneukt met een spiraaltje. :P Maar ik dacht dat zo'n spiraaltje aan een klein touwtje vastzat ofzo? :')
pi_113103211
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Poem het volgende:

Want hij hoeft alleen zijn kwakje in te leveren en ik zit er maar mooi mee.
Nee, een man heeft het makkelijk al een vrouw zwanger is. Al dat geklaag, de eetbuien, moodswings en weet ik veel wat.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:46:51 #237
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113103237
quote:
13s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef CasB het volgende:

[..]

Nee, een man heeft het makkelijk al een vrouw zwanger is. Al dat geklaag, de eetbuien, moodswings en weet ik veel wat.
Vergeet de kosten niet.
pi_113103255
Die had ik bewust buiten beschouwing gelaten. :P
pi_113103317
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Ja, ik weet niet. :') _O- Heb nog geen een meid geneukt met een spiraaltje. :P Maar ik dacht dat zo'n spiraaltje aan een klein touwtje vastzat ofzo? :')
Er zitten wel draadjes aan:

Maar die zie je niet, er zijn wel verhalen dat je ze kan voelen volgens mij, maar ik heb er geen ervaring mee ;)
pi_113103336
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Vergeet de kosten niet.
Als het goed is deel je die :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:50:57 #241
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113103382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Er zitten wel draadjes aan:
[ afbeelding ]

Maar die zie je niet, er zijn wel verhalen dat je ze kan voelen volgens mij, maar ik heb er geen ervaring mee ;)
Nou ja, dan maar proberen om om de zoveel tijd ze stiekem met mijn vingers op te zoeken tijdens het vingeren. :')
pi_113103402
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry, en misschien klinkt dit onhumaan,
Het klinkt vooral heel debiel en 'lekker stoer'.
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:51:38 #243
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_113103408
quote:
[...] zelfde gevoel voor humor.
Dat betwijfel ik na het lezen van de OP. :')

Echt een naaistreek, geen idee wat ik zou doen trouwens.
pi_113103417
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou ja, dan maar proberen om om de zoveel tijd ze stiekem met mijn vingers op te zoeken tijdens het vingeren. :')
Eh, dat waar die draadjes uit steken is de baarmoedermond he, niet de schaamlippen ofzo _O- Dus ik weet niet hoe diep jij vingert? :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:52:19 #245
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113103439
quote:
12s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Als het goed is deel je die :)
Als het goed is wel, ja. :P Maar dat wijf uit de OP lijkt me zo'n egoïstische snol, dat ze mogelijk vindt dat 'de man maar moet betalen'. :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:52:48 #246
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113103457
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Eh, dat waar die draadjes uit steken is de baarmoedermond he, niet de schaamlippen ofzo _O- Dus ik weet niet hoe diep jij vingert? :+
Damn. :')
pi_113103540
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:52 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Damn. :')
Anders zou je ze ook wel kunnen zien natuurlijk :P

Maar goed, je kan nergens van opaan dus :D
Of stiekem de pil elke dag door haar thee gooien ofzo :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:56:48 #248
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113103640
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Anders zou je ze ook wel kunnen zien natuurlijk :P

Maar goed, je kan nergens van opaan dus :D
Of stiekem de pil elke dag door haar thee gooien ofzo :P
Kan, maar dat gaat ze proeven, of als een nazi toekijken hoe ze het pilletje doorslikt. :D Maar dit topic heeft me wel paranoïde gemaakt, want je weet maar nooit of je zo'n labiel mens aan de haak hebt geslagen. Laat staan hoe je zo'n iemand kan herkennen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:59:47 #249
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_113103771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Northside het volgende:
VROUW vertelt 'Ik spoelde de pil door het toilet' AMSTERDAM - “Gisteren stonden we samen in de babykamer. Met onze armen om elkaar heen, kijkend naar het nu nog lege wiegje. ‘Het is wel een wonder, hè, dat je ondanks de pil zwanger bent geworden,’ zei mijn vriend.

Hij moest eens weten hoe ik dat wondertje zelf heb helpen verrichten. Mijn vriend leerde ik vijf jaar geleden kennen op de verjaardag van een collega. Het klikte meteen. Zelfde muzieksmaak, zelfde gevoel voor humor, we lezen dezelfde boeken... We hebben die hele avond aan één stuk door gepraat. Sinds die tijd hebben we een geweldige relatie, maar over één ding waren we het oneens: kinderen.

Ik weet al sinds mijn 16e dat ik kinderen wil, en nu ben ik 35. Ik hoorde bij wijze van spreken al járen mijn eierstokken rammelen. Maar hij wilde eerst nog zijn wilde haren kwijt. Lekker op vakantie naar Ibiza, stappen met zijn vrienden. Terwijl...mij leek niets leuker dan gezellig met een dekentje en een baby op de bank zitten en horen hoe ons eigen kindje zijn eerste woordjes brabbelt. Ik was ervan overtuigd dat hij smoorverliefd zou worden op de baby, als die er eenmaal was. Dat heb ik al heel vaak om me heen bij mannen zien gebeuren.

Zeven maanden geleden hadden we weer die discussie. Hij zei:‘Ik wil ze misschien wel, ooit, ik weet alleen nog niet wannéér. Niet nu, in elk geval.’ Hij leek maar niet te begrijpen dat mijn biologische klok zo onderhand meer tikte als een tijdbom. Hoeveel tijd had ik eigenlijk nog? Maar erover blijven doorzeuren zou tegen me gaan werken: ik heb om me heen ook veel relaties zien stranden op een niet-gedeelde kinderwens. Dus dacht ik: dan maar een beetje sjoemelen. Die hele maand, ik durf het bijna niet te zeggen, heb ik de pil elke avond door het toilet gespoeld. Ja, ik heb hem erin geluisd. Zo hard mag je het best stellen. Maar voor mijn gevoel kon ik ook niet anders. Hij wilde wachten, mijn lichaam niet.

Mijn lijf bleek inderdaad te springen om een zwangerschap: ik was al snel in verwachting. Mijn vriend reageerde geschokt. Hoe kon dat nou? Ik slikte toch trouw de pil? Ik antwoordde dat dit ook klopte, dat ik hem nog nooit was vergeten. Wat natuurlijk de waarheid was, ik heb ’m alleen niet geslikt. In plaats daarvan zei ik dat de pil geen 100% garantie geeft, dat een heel klein percentage toch nog zwanger raakt.‘En blijkbaar hoor ik daar bij.’ Over een abortus hebben we het nooit gehad. Hij wist hoe graag ik een kind wilde, dus hij wist dat dat geen optie was.

Hij had het er best zwaar mee,maar nu de bevalling dichterbij komt, merk ik dat hij steeds meer bezig is met onze toekomst. Hij heeft de studeerkamer omgebouwd tot kinderkamer, verdiept zich in stoere kinderwagens en is nu al onderzoek aan het doen naar het beste traphekje. Als hij over ons kind praat, zie ik trots in zijn ogen. Ik begin dus gelijk te krijgen: als onze baby er eenmaal is, zal hij aan hem of haar verknocht zijn. Maar ergens voelt het wel vervelend dat ik hem zo heb gemanipuleerd. Dat ik hem heb gedwongen eerder volwassen te worden. Maar ik weet zeker dat hij straks de ideale papa is. Ik moest hem alleen een klein zetje geven.”

In VROUW vertelt blijven de inzenders anoniem. Wil jij ook jouw verhaal delen? Mail of schrijf de redactie: vrouwmagazine@telegraaf.nl of Vrouw Magazine, Postbus 670, 1000 AR Amsterdam

bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)r_het_toilet___.html

Ok, mijn vraag. Hoe moet je hier als man nou op reageren als je vrouw zwanger is en je het vermoeden hebt dat je er in geluisd bent? En wat is een acceptabele reactie als je zeker weet dat je genaaid bent door je partner? Hoe ga je hiermee om?
Als ze het expres gedaan heeft kan die kuthoer opdonderen en het kind lekker alleen opvoeden.

Als het écht per ongeluk is gegaan (dwars door de pil heen of per ongeluk een keer vergeten) dan mag het komen en accepteer ik het.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
pi_113103845
Ik vind het echt not-done om zoiets te flikken :{w

Zo'n belangrijke beslissing neem je samen en als er 1 nog niet aan toe is dan niet.

Maar als ik die man was zou ik het kind niet erkennen en snel wegwezen, vertrouwen zou echt helemaal weg zijn :{w
pi_113104000
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het echt not-done om zoiets te flikken :{w

Zo'n belangrijke beslissing neem je samen en als er 1 nog niet aan toe is dan niet.

Maar als ik die man was zou ik het kind niet erkennen en snel wegwezen, vertrouwen zou echt helemaal weg zijn :{w
Ja maar dat helpt dus niet zoals je hebt kunnen lezen :+
pi_113104065
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Kan, maar dat gaat ze proeven, of als een nazi toekijken hoe ze het pilletje doorslikt. :D Maar dit topic heeft me wel paranoïde gemaakt, want je weet maar nooit of je zo'n labiel mens aan de haak hebt geslagen. Laat staan hoe je zo'n iemand kan herkennen.
Pillen smaken nergens naar, mijne iig niet :P

Maar goed, je weet zelf waarschijnlijk wel hoe je vriendin/vrouw tegen kinderen krijgen aan kijkt :) Dan denk ik dat als je gewoon met elkaar in gesprek blijft je er van uit kan gaan dat het goed zal lopen :s)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:08:35 #253
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113104145
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is wel minder betrouwbaar dan anticonceptiepillen die goed worden gebruikt.
Knap zaadje wat door de verdediging van een Topsafe kan komen, die verdient het dan ook gewoon.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_113104646
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
Als ze het expres gedaan heeft kan die kuthoer opdonderen en het kind lekker alleen opvoeden.

Als het écht per ongeluk is gegaan (dwars door de pil heen of per ongeluk een keer vergeten) dan mag het komen en accepteer ik het.
Ja, alleen weet je dat dus niet. Zij zal het je in ieder geval niet vertellen.

Maar als je dan leest dat de kans op ongewenste zwangerschap echt heel erg klein is, en toch is ze het geworden... zou er dan niet iets bij je gaan knagen, ondanks het feit dat ze bij hoog en laag volhoudt dat het een ongelukje was?
Ja, ik generaliseer.
pi_113104702
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Sylvana het volgende:

Dat zou ik inderdaad ook doen... maar dan moet je wel wegwezen naar Bolivia o.i.d. want je kan gedwongen worden tot erkennen en betalen.

De enige duurzame oplossing is eerlijke wetgeving waardoor zo'n vrouw niet meer de mogelijkheid heeft om je te dwingen het kind te erkennen. Op dit moment is de wetgeving discriminerend tegen mannen. Hoewel de feeksen die zelf even besluiten zwanger te worden zeker schuldig zijn, is het de wetgeving die deze schandalige praktijken mogelijk blijft maken.

Als een vrouw per ongeluk (voor haar ongewenst) zwanger raakt, heeft ze de mogelijkheid om haar rechten en verantwoordelijkheden te stoppen. Dat kan door abortus of door opgave voor adoptie. Ze heeft ook de mogelijkheid om het kind te accepteren. Het feit dat zij 9 maanden het kind moet dragen (en de man niet), vertaalt zich in haar alleenrecht op de beslissing om abortus te plegen. Dat is wat mij betreft geheel terecht.

De mogelijkheid tot opgave voor adoptie komt echter neer op het opgeven van je rechten en plichten als opvoeder. Deze mogelijkheid is dus niet gerelateerd aan het al dan niet willen vermijden van 9 maanden zwangerschap. Daarom zou de man deze optie wél moeten hebben. Hij kan dan zijn rechten en plichten erkennen of afstaan. De vrouw heeft deze zelfde mogelijkheid al. Zo zouden eindelijk beide geslachten het recht hebben om zelf te kiezen. In de huidige situatie wordt de man gedwongen de keuze van de vrouw te ondersteunen - hij heeft geen enkele inspraak. Omtrent een eventuele abortus vind ik dat verdedigbaar (het is haar lichaam), omtrent het eventueel afstand doen van rechten en plichten vind ik dat onverdedigbaar (het is ook zijn leven en geld).

Zolang de huidige wetten blijven, komt er geen einde aan deze praktijken.

P.S. ik weet dat de huidige wetten een stok achter de deur vormen voor mannen om anticonceptie serieus te nemen. Doen ze dat niet, dan lopen ze het risico alimentatie te moeten betalen. Onder gelijke wetten zouden mannen gewoon vrouwen kunnen bezwangeren en dan hun rechten afstaan, en dat moeten we ook niet willen. Hier moet zeker een discussie over komen - maar de huidige oplossing - het ontzeggen van fundamentele rechten aan mannen - is m.i. onacceptabel.

[ Bericht 23% gewijzigd door Polarcat op 19-06-2012 18:09:39 ]
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:26:37 #256
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113104951
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Pillen smaken nergens naar, mijne iig niet :P

Maar goed, je weet zelf waarschijnlijk wel hoe je vriendin/vrouw tegen kinderen krijgen aan kijkt :) Dan denk ik dat als je gewoon met elkaar in gesprek blijft je er van uit kan gaan dat het goed zal lopen :s)
Ja, als ze echt zo'n pusher is als uit de OP, dan moet ik wegwezen. :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:33:54 #257
33189 RM-rf
1/998001
pi_113105233
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Het feit dat jij aanneemt dat de man de vrouw heeft gedwongen tot gebruik van de pil, is precies datgene wat ik zo schandalig vind aan dit soort reacties. Je bent nog steeds bezig de schuld op het slachtoffer af te schuiven. Nog erger is je laatste zin, waarin je dat als een justificatie aanhaalt voor vrouwen die de keuzevrijheid van hun man afnemen.
christus... wat een woordkeuze.

eventjes terug over de situatie waarover we het nu hebben:
een vrouw en man die in een langdurige relatie zitten waarvan de vrouw duidelijk aangegeven heeft een sterke kinderwens te hebben en de man daar kennelijk niet aan wil (maar er zélf niks tegen doet).

Als in die situatie de man het volledig overlaat aan de vrouw om maar netjes haar dagelijkse hormoontjes te slikken, ben je écht wereldvreemd als je het dan vreemd vind dat na en tijdje die vrouw tóch zwanger is.

Niks tegen de wens van en man géén kinderen te willen; maar als dat zijn wens is, moet hij ook zelf die verantworodelijkheid ervoor nemen en niet het te 'regelen' geheel overlaten aan de vrouw in 'goed vertrouwen'.

kun je lachwekkende termen als 'slachtoffer' gaan noemen, of 'schandalig' gaan roeptoeteren, maar die mannelijke partner heeft gewoon zelf dom gehaneld...

zonder condooom (of sterilisatie of whatever) te gaan neuken met een vrouw die een uitgesproken kinderwens heeft... sjessses, en het dan vreemd vinden dat die toevallig tóch zwanger zou kunnen worden, terwijl ze toch écht beloofd had de pil te nemen... hoe dom kun je zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:35:20 #258
86021 Anyanka
Hello and goodbye...
pi_113105300
De nette manier om het op te lossen als de vrouw wel een kind wil en de man niet, is dat de vrouw aankondigt dat ze de pil niet langer slikt. Dan mag de man zelf voor anticonceptie zorgen (condoom, sterilisatie), als hij dat per se wil. Andersom is het lastiger, omdat een vrouw stiekem de pil kan slikken als ze niet zwanger kan worden. Het is misschien niet eerlijk, maar vrouwen hebben dankzij de natuur zowel meer plichten als meer rechten/mogelijkheden gekregen op dit vlak.

Overigens vind ik niet dat de wetten veranderd moeten worden. Het kind heeft in mijn ogen recht op erkenning. Uiteindelijk bestaat met seks gewoon risico op zwangerschap, voorbehoedsmiddelen ten spijt. Zelfs sterilisatie biedt niet 100% bescherming. Als je echt echt ECHT geen kinderen wil, moet je gewoon geen seks hebben.
...as always
pi_113105431
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Uhm, ik had een spiraaltje en die draadjes kon ik gewoon voelen hoor, helemaal als ik ongesteld was.
pi_113105450
RM -rf, mijn citaat van jouw post geeft meer dan voldoende ondersteuning aan mijn woordkeuze.

quote:

Er is in deze situatie geen sprake van een eenzijdige verwachting die de man oplegt, maar van een afspraak waar beide kanten het mee eens zijn. Als een vrouw de pil niet wil gebruiken, moet zij die afspraak niet maken. Maakt zij hem wel, dan geeft ze aan de verantwoordelijkheid op zich te nemen. Jij probeert nu die verantwoordelijk alsnog in de schoenen van de man te schuiven.

De vrouw weet van zijn wens om geen kinderen te krijgen. Daar heeft ze respect voor op te brengen. Je argument "hij had het moeten zien aankomen" is van hetzelfde kaliber als "meisjes met korte rokjes hebben er zelf schuld aan dat ze verkracht worden".
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:40:44 #261
33189 RM-rf
1/998001
pi_113105503
quote:
maar van een afspraak waar beide kanten het mee eens zijn
kennelijk waren 'beide' kanten het niet helemàál eens over de 'afspraak' ;)

daar gaat jouw gedachtegang dus al mis, en dan wordt hete en verdomd groot robleem als je wil het nakomen van die afspraak overlaat aan degene die zélf al heeft uitgesproken iets anders te willen...

hence: mijn voorstel dat degenen die geen kinderen wil, ook de verantwoordelijkheid neemt en niet zo dom is dat over te laten aan de ander.

is dat nu zo moeilijk?
pi_113105547
Zij slikte de pil, dus daar hadden ze in het verleden afspraken over gemaakt. Natuurlijk heeft zij het recht om daar later op terug te komen. Maar niet zonder hem daarover duidelijk in te lichten. Aangezien ze dat heeft nagelaten, is hem niets te verwijten.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:42:08 #263
33189 RM-rf
1/998001
pi_113105566
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:41 schreef Polarcat het volgende:
Zij slikte de pil,
nee hoor :D

daarover hebben we het nu de hele tijd

quote:
.. is hem niets te verwijten.
niemand verwijt hem iets behalve dan een klein beetje 'bleuheid' in zijn geloof in de goedheid van anderen, waarvan hij ook hooguit zelf de bittere vruchten proeft

punt is wel dat _hij_ zélf weinig anderen te verwijten hééft als hij zelf geen flikker gedaan heeft om de afspaak waar hij zo op stond, na te komen, maar heel dom dat allemaal aan een ander overliet
pi_113105662
Zij had in het verleden afgesproken de pil te slikken, en heeft hem niet ingelicht dat ze daarmee is gestopt. Sterker nog, ze heeft hem in de waan gelaten dat ze zich nog steeds aan de afspraak hield.
pi_113105669
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee hoor :D

daarover hebben we het nu de hele tijd
Hij neukte haar in de veronderstelling dat ze die dus wel slikte.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:45:26 #266
33189 RM-rf
1/998001
pi_113105710
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Hij neukte haar in de veronderstelling dat ze die dus wel slikte.
en dat is dus gewoon érg dom

Nogmaals, je hoeft écht geen Einstein te zijn om door te hebben dat een vrouw die aangeeft een sterke kinderwens te hebben, je volledig kunt vertrouwen om wél heel netjes de pil te blijven slikken, enkel omdat haar partner probleemloos wil kunnen blijven neuken.

christus, je kunt er dan gewoon een weddenschap op afsluiten dat een zwangerschap niet ver weg zal zijn...
pi_113105767
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Dom van hem om zijn eigen chick te vertrouwen?
pi_113105795
Ja joh, net zo dom als meisjes die in mooie kleding over straat lopen. Die vragen er ook om hoor. Je moet die jongens daar ook niet vertrouwen, dat kan je aan zien komen. Wereldvreemd zijn zulke meisjes.

christus, je kunt er dan gewoon een weddenschap op afsluiten dat een zwangerschap niet ver weg zal zijn...
pi_113105804
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:45 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Ja extreem dom om je levenspartner een beetje te vertrouwen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:49:10 #270
33189 RM-rf
1/998001
pi_113105879
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Dom van hem om zijn eigen chick te vertrouwen?
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...

helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
pi_113106003
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...

helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
Nee dat doen die wijven niet wat je zegt of wilt maar wat het wel is dat zij de rest van de tijd met een enorme leugen door het leven zal moeten.
Want als hij er ooit achter komt zal die haar nooit meer kunnen vertrouwen.
pi_113106241
quote:

[..]

Je hebt gelijk. Zo was het ook dom van jou om jouw wijf te vertrouwen, want die naai ik al jaren! Bedankt voor het opvoeden van mijn kinderen!
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113106293
Ik weet nog wel een goede privédetective RM. Doet 24/7 surveillance. Zijn motto is, vrouwen kun je niet vertrouwen.

Maar wacht, jij neemt liever zelf alle verantwoordelijkheid op je. Vrouwen moet je immers geen verantwoordelijkheid geven. Dan weet ik nog wel iemand die je dagelijks kunt bellen om de boodschappen te doen, voor het geval je vrouw weer even aan zichzelf dacht en thuis bleef om een Sex & the City herhaling te kijken. Daar mag jij natuurlijk ook niet over klagen, want dat had je kunnen zien aankomen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:19:12 #274
33189 RM-rf
1/998001
pi_113107099
Tja, kunnen jullie me pogen persoonlijk aan te vallen met allerhande aantijgingen of vreemde aanvallerige opmerkingen die me een beetje verbazen ...

wat ik stel blijft gewoon staan: Als JIJ een duidelijke mening hebt over kinderen krijgen en je vriendin niet, ben je echt reuzedom als je doodleuk blijft denken dat een vrouw van 35 met kinderwens en die aangeeft 'haar biologische klok te voelen tikken', te geloven dat ze netjes haar hormoontje slikt...

val mij daar verder niet op aan, ik ben enkel de boodschapper die dingen stelt zoals ze in de werkelijkheid nu eenmaal zijn...
en als je er naar zou luisteren, bespaar je jezelf misschien een pijnlijke verrassing.

kwestietje van 'don't be sorry, be carefull'.
en daarbij hoort ook dat je niet zomaar al te bleu al je geloof in anere moet leggen, als het gat om bv een standpun waar je voor jezelf heel duidelijk in bent, namelijk dat je geen kinderen wilt.

[ Bericht 0% gewijzigd door RM-rf op 19-06-2012 18:33:36 ]
pi_113107264
Is goed hoor Rm.
pi_113107922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef RM-rf het volgende:
wat ik stel blijft gewoon staan: Als JIJ een duidelijke mening hebt over kinderen krijgen en je vriendin niet, ben je echt reuzedom als je doodleuk blijft denken dat een vrouw van 35 met kinderwens en die aangeeft 'haar biologische klok te voelen tikken', te geloven dat ze netjes haar hormoontje slikt...
Tsjee, als je je eigen partner al niet mag vertrouwen, dan vraag ik me af hoe jij de wereld verder ziet...
Ja, ik generaliseer.
pi_113108005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Tsjee, als je je eigen partner al niet mag vertrouwen, dan vraag ik me af hoe jij de wereld verder ziet...
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Scorpie het volgende:
Is goed hoor Rm.
Ja doei.
pi_113108385
Hij schetst gewoon een beeld van de realiteit.
Natuurlijk is het verwerpelijk maar denk dat wat hij schetst duizenden zo niet tienduizenden keren per jaar voorkomt in Nederland alleen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:54:00 #279
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_113108409
Jee wat een egoïstische en achterbakse actie van die vrouw :r .
Die man heeft geen keus natuurlijk, zelfs al twijfelt hij aan het verhaal van zijn vrouw dan is er alsnog weinig aan te doen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_113108566
Je kan als man ook de aanvoerlijn laten doorknippen.
Wordt ze dan zwanger, weet je ook gelijk dat het niet van jou is.
Heb je 2 redenen om het uit te maken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:05:01 #281
37769 erodome
Zweefteef
pi_113108869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan nog is het gewoon een state of mind en ben je gewoon een labiele muts als je zo makkelijk de keuze maakt om een kind op de wereld te zetten. Kan je je ook gelijk afvragen hoe goede moeder je zal zijn. Tuurlijk speelt emotie mee, maar als het hierover gaat moet je je gezonde verstand gebruiken hoor.
Ik ga geen 2de nemen, niet bewust iig, maar mocht ik perongelijk zwanger worden ondanks alle wel nette voorzorgsmaatregelen dan is de kans levensgroot dat ik dat kind niet weg laat halen.
Dat kan gewoon, de mogelijkheden zijn er, alleen is dat niet gepland, zo'n kind is dan een verrassing, een cadeautje en ook gewoon geliefd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:13:13 #282
37769 erodome
Zweefteef
pi_113109192
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Werkt ook niet altijd, bij mij zijn ze te kort om te voelen bv, mijn spiraal moet dan ook door de gyn eruit worden gehaald, mag niet via de huisarts.

Maar zover ik heb begrepen heb je wel een klein risiko in die eerste tijd, maar na de controle of dat ding nog goed zit is dat over, de kans dat er dan nog wat gebeurd met dat spiraal in heel, heel erg klein, bijna niet bestaand.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:15:19 #283
37769 erodome
Zweefteef
pi_113109264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, alleen weet je dat dus niet. Zij zal het je in ieder geval niet vertellen.

Maar als je dan leest dat de kans op ongewenste zwangerschap echt heel erg klein is, en toch is ze het geworden... zou er dan niet iets bij je gaan knagen, ondanks het feit dat ze bij hoog en laag volhoudt dat het een ongelukje was?
Er gaat ook nog weleens wat fout wat de kans op zwangerschappen enorm kan laten toenemen, bv pil vergeten op het verkeerde moment, paar dagen diarree hebben, medicijngebruik dat de werking van de pil verminderd enz.
pi_113109501
Ik vind de pil gebruiken wel ideaal eigenlijk, nu ik er eentje heb gevonden waar ik geen merkbare bijwerkingen bij heb.
En bij diarree/overgeven neem ik er gewoon voor de zekerheid een extra, en sowieso altijd informeren als je nieuwe medicijnen krijgt.
pi_113109880
quote:

[..]

Je hebt nooit echt een goede relatie gehad he?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_113112736
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de pil gebruiken wel ideaal eigenlijk, nu ik er eentje heb gevonden waar ik geen merkbare bijwerkingen bij heb.
En bij diarree/overgeven neem ik er gewoon voor de zekerheid een extra, en sowieso altijd informeren als je nieuwe medicijnen krijgt.
Maar je man is wel gemakzuchtig toch, dat hij verwacht dat jij je met hormonen blijft volpompen wegens iets dat enkel zijn wens is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:39:59 #287
206322 Seam
Pillz-E
pi_113112936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
Als mij dat geflikt zou worden zou ik niet voor de gevolgen instaan....
Dit inderdaad, wat een domme hoer :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_113113102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, ik had een spiraaltje en die draadjes kon ik gewoon voelen hoor, helemaal als ik ongesteld was.
Ja, als je diep genoeg gaat wel ja, maar ik had niet het idee dat ie dat bedoelde :+
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:45:54 #289
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113113231
Wat ik me nou afvraag is, kan zij dit serieus meedragen tot in haar graf tot dat het gaat knagen? Want op het moment dat hij dit te horen krijgt hoe blij hij ook is als papa, het vertrouwen is geschaad.

Oke zij heeft nu wat ze wilt maar ik betwijfel of dit een fijne basis is voor een relatie. Vreseljk dat je iemand dit doet tegen beter weten in. Ik vraag me oprecht af hoe hij gaat reageren wanneer hij hier achter komt. OKe hij zal niet weg gaan maar toch
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113113286
Dat hangt er van af of ze goed is in rationaliseren.
pi_113113386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Maar je man is wel gemakzuchtig toch, dat hij verwacht dat jij je met hormonen blijft volpompen wegens iets dat enkel zijn wens is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je volpompen met hormonen is wel een extreme uitdrukking voor iets waarvan je niet eens merkt dat je het slikt. Overigens ben ik nog lang niet getrouwd.
pi_113115069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik me nou afvraag is, kan zij dit serieus meedragen tot in haar graf tot dat het gaat knagen? Want op het moment dat hij dit te horen krijgt hoe blij hij ook is als papa, het vertrouwen is geschaad.

Oke zij heeft nu wat ze wilt maar ik betwijfel of dit een fijne basis is voor een relatie. Vreseljk dat je iemand dit doet tegen beter weten in. Ik vraag me oprecht af hoe hij gaat reageren wanneer hij hier achter komt. OKe hij zal niet weg gaan maar toch
Je hebt in de gaten dat zij het helemaal niet erg vindt dat ze dit gedaan heeft? Denk niet dat de kans erg groot is dat ze het hem vertelt.
compact en kleverig.
pi_113115271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef erodome het volgende:
Er gaat ook nog weleens wat fout wat de kans op zwangerschappen enorm kan laten toenemen, bv pil vergeten op het verkeerde moment, paar dagen diarree hebben, medicijngebruik dat de werking van de pil verminderd enz.
Ja. Maar je weet nooit wat het nou was. Dus ik kan me voorstellen dat dat gaat knagen als je niet al te goedgelovig bent.
Ja, ik generaliseer.
pi_113115511
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja. Maar je weet nooit wat het nou was. Dus ik kan me voorstellen dat dat gaat knagen als je niet al te goedgelovig bent.
ja, hallo. :')
Je moet je vriendin toch wel n beetje kunnen vertrouwen lijkt me.

Ik vind ook dat je er vanuit mag gaan day je partner zich aan de afspraken houdt. Ook al bestaat de kans dat ie t niet doet altijd.
compact en kleverig.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:29:52 #295
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113115636
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt in de gaten dat zij het helemaal niet erg vindt dat ze dit gedaan heeft? Denk niet dat de kans erg groot is dat ze het hem vertelt.
nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kind
pi_113115771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kind
nee hoor. En als hij n beetje vader is, gaat hij dat nooit zeggen.
Hij en veeeele andere mannen komen daar nooit achter :N
compact en kleverig.
pi_113115860
Even posten dat die vrouw een schoen in d'r reet verdient.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113116144
Wel opvallend wanneer het over een kinderwens gaat, mensen vooral kijken naar hun eigen belang i.p.v. die van het kind. De keuze van de vrouw uit het verhaal is gewoon zeer egoïstisch. Niet alleen tegenover haar partner, maar ook tegenover haar toekomstige kind.
signatuurloos
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:41:34 #299
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113116354
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor. En als hij n beetje vader is, gaat hij dat nooit zeggen.
Hij en veeeele andere mannen komen daar nooit achter :N
nee zelfs dan zal hij ooit dingen zeggen als "dat ik dit bijna nooit meegemaakt had"
hij zal het nooit tegen zijn kind zegge, wel tegen zijn vrouw.

En ik weiger te geloven dat dit nooit gaat knagen. Ik heb hier alleen al zo vaak over gegrapt met vrienden dat ik me af vraag hoe veel dit voorkomt. Veel denk ik.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:42:15 #300
347320 Velma
nerdy vamp
pi_113116405
Als je echt echt echt niet wilt als man, en er echt echt echt zeker van wilt zijn, dan zul je zelf maatregelen moeten nemen en niemand vertrouwen. Dat zou ik ook niet doen als vrouw, zeker als ik om me heen hoor hoe slordig sommigen zijn. Ik wil écht geen kinderen dus zorg ik daar zelf voor.

Maar goed, het kwaad is dan al geschied en als man heb je dan weinig definitiefs te zeggen erover. JE kan dan 3 dingen doen: weglopen en geen contact, weglopen maar contact met kind, blijven bij verdachte chick met kind. Hij koos schijnbaar het laatste.
I lost my glasses again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')