Als haar relatie niet prioriteit nummer 1 is, wat ik me best kan voorstellen in geval van een kinderwens op die leeftijd, moet ze de relatie beeindigen. Ze kan dan een andere partner zoeken die wel kinderen wil of via een spermabank alleenstaande moeder worden, maar ze hoort er niet iemand op deze manier bij te naaien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?
En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.
Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat je elkaar zoiets vertelt, als je niet meer de prioriteit hebt in een relatie. Dan kan hij er voor kiezen om weg te gaan zodat zij ergens anders het zaad dat ze nodig heeft kan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?
En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat een verschrikkelijke egoïstische kuthoer!Niet te geloven dat ze het ook nog goed praat.
Wat ik zou doen? Abortus of scheiden.
Bah, daarom vertrouw ik voortaan op vrouwen met een spiraaltje, anders gewoon altijd een condoom, die dan in een kluis ofzo liggen, want je weet maar nooit of ze gaatjes erin gaan prikken.
Ik ben heel paranoïde geworden van dit topic, wil nooit meer seks.
Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.
quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld: een goede vriend van me had vroeger eens een vriendin die hij regelmatig platneukte. Nu had hij haar op tijd gedumpt, maar binnen een jaar had zij een andere sukkel in bed gehaald en zich zwanger laten maken. En wat denk je? Nadat het kind geboren was wilde ze van haar kerel af. Wel vette alimentatie vangen. Geloof het of niet, maar binnen twee jaar had ze weer een of andere loser aan de haak geslagen en liet ze zich weer dik maken. En weer van haar kerel af willen, weer alimentatie vangen enz. Zij heeft kinderen en hoeft niet te werken en die twee sukkels kunnen de komende jaren krom liggen voor die bitch.
Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie.
Betrouwbaarder dan de pil hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.
Die zouden jullie ws vergeten als je vriendin je het niet helpt onthouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt.
Dit is heel simpel, en het verbaast me dat je dit niet begrijpt. Niemand bepaalt iets voor de ander. Als iemand (m/v) geen kinderen wil, is dat zijn/haar goed recht waar niemand aan mag tornen. Als iemand anders (m/v) wel kinderen wel, is dat eveneens zijn/haar goed recht - maar als de partner dat niet wil, mag die partner niet gedwongen worden. Degene die kinderen wil heeft nog altijd de vrijheid om de relatie te verbreken en een ander te zoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef RM-rf het volgende:
Dan kun je wel heel erg gaan roepen dat die vrouw haar mannelijke partner verraden heeft... maar waarom zou die man dan én zomaar alles mogen bepalen over de kindervraag ... terwijld e vrouw alles ervoor moet doen...
daarover krijg ik nog altijd geen duidelijk antwoord anders dan dat bepaalde lijken te denken dat de man uds kennelijk alles 'bepaald en de vrouw dan heeft te doen wat de man beveelt...
Vervolgens kun je kiezen uit blijven en betalen, of weggaan en nog meer betalen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Northside het volgende:
Helemaal niet, een vrouw kan dat via de rechter afdwingen.
Dat, en is het dan niet ook ergens medisch aantoonbaar dat je ondanks pilgebruik bent zwangergeworden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Northside het volgende:
http://www.gezondheidsple(...)heid-van-de-pil.html
Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.
VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...
Hoe moet je dat eigenlijk lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Northside het volgende:
http://www.gezondheidsple(...)heid-van-de-pil.html
Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.
VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...
Echt he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie.
een vrouw die tot zoiets in staat is acht ik niet geschikt om een kind op te voeden.quote:
Jezelf steriliseren nog welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren.
Iedereen heeft het recht om voor zichzelf te kiezen, maar in het verhaal uit de TS is er maar één iemand die voor de ander een keuze maakt. En dat recht heb je nu net niet. Er is dus maar één iemand fout in dat verhaal.quote:Eigenlijk kiezen ze allebei voor zichzelf en zij heeft de knoop doorgehakt. Hoe dan ook, laten we hopen dat het kindje wel gelukkig wordt.
Nee, niet, want dat kind is van hen SAMEN.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Poem het volgende:
Eigenlijk kiezen ze allebei voor zichzelf en zij heeft de knoop doorgehakt. Hoe dan ook, laten we hopen dat het kindje wel gelukkig wordt.
Je kunt toch zien of het touwtje er nog uitsteekt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Een spiraaltje kan verdwijnen door de menstruatie. Daar hoeft de vrouw in kwestie niets van te merken. Het gebeurt vaker dan je zou denken. Het veiligste is sterilisatie (mits goed uitgevoerd) of een dubbele veiligheid zoals een condoom gebruiken naast een spiraal of de pil.
Dan kill je dus ook je eigen kind.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry, en misschien klinkt dit onhumaan, maar ik heb gehoord dat als je de 1e paar weken zwanger bent, je snel een miskraam kan krijgen. Ik zou haar heel hard op haar buik gaan slaan, ja mishandelen, en de celstraf zou ik accepteren. Zij heeft mij tenslotte ook mishandeld.
Nee, ik beschouw het niet als een kind als 't nog niet eruit is. Dit is echt een christen-argument.quote:
je leest slecht...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:18 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd schandalig dat sommige mensen durven te suggereren dat een man zijn persoonlijke keuzevrijheid moet opgeven ..
dan maar inderdaad perongeluk de vrouw laten vallenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je leest slecht...
het enige wat ik zeg dat als iemand met goed recht geen kinderen wil, hij daar dan zélf ook de verantwoordelijkheid zélf moet nemen en niet dom moet gaan denken dat zijn vrouw die aangeven heeft wél een kinderwens te hebben, voor hem gaat regelen dat hij geen kinderen zal krijgen, ondanks dat ze zelf het anders wil zien.
Dát is namelijk wél het moment dat je als man wél iets voor een vrouw gaat 'bepalen'... namelijk als jij gaat verwachten dat zij zich met hormonen blijft volpompen, wegens iets dat enkel jouw wens is.
en natuurlijk is het wel mogelijk om als man te regelen dat je geen vrouwen zwanger maakt, enkel dat velen het niet doen is vooral hun eigen gemakzucht.
punt is wel dat je dan ook weinig te beklagen hebt, als gemakszucht kennelijk hoger weegt dan zeker te zijn dat je die kinderen ook niet krijgt.
feitelijk ben je dan ook juist van je eigen gemakszucht slachtoffer en kan een vrouw kennelijk ook dankzij die gemakszucht beter bepalen of ze zwanger wordt, dan een man zélf dar zeggenschap over heeft.,...
.
Dus het feit dat je met je vrouw hebt afgesproken dat zij de pil neemt, waardoor jij geen condoom draagt, maakt jou schudig aan gemakzucht? Daar heeft ze zelf mee ingestemd. Een man heeft inderdaad niet het recht om haar te dwingen de pil te nemen. Ze mag best weigeren, en daar kun je je dan als man bij neerleggen en voor condooms gaan zorgen. Maar als ze accepteert (of het zelfs zelf voorstelt) dan treft de man 0,0 blaam.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef RM-rf het volgende:
[..]
je leest slecht...
het enige wat ik zeg dat als iemand met goed recht geen kinderen wil, hij daar dan zélf ook de verantwoordelijkheid zélf moet nemen en niet dom moet gaan denken dat zijn vrouw die aangeven heeft wél een kinderwens te hebben, voor hem gaat regelen dat hij geen kinderen zal krijgen, ondanks dat ze zelf het anders wil zien.
Dát is namelijk wél het moment dat je als man wél iets voor een vrouw gaat 'bepalen'... namelijk als jij gaat verwachten dat zij zich met hormonen blijft volpompen, wegens iets dat enkel jouw wens is.
en natuurlijk is het wel mogelijk om als man te regelen dat je geen vrouwen zwanger maakt, enkel dat velen het niet doen is vooral hun eigen gemakzucht.
punt is wel dat je dan ook weinig te beklagen hebt, als gemakszucht kennelijk hoger weegt dan zeker te zijn dat je die kinderen ook niet krijgt.
feitelijk ben je dan ook juist van je eigen gemakszucht slachtoffer en kan een vrouw kennelijk ook dankzij die gemakszucht beter bepalen of ze zwanger wordt, dan een man zélf dar zeggenschap over heeft.,...
.
Het is geen tampon hoorquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:29 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Je kunt toch zien of het touwtje er nog uitsteekt?
Ik probeer het helemaal niet op het slachtoffer af te schuiven, maar het te begrijpen. Het is sowieso schofterig wat zij gedaan heeft, dat zal ik niet ontkennen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:25 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Iedereen heeft het recht om voor zichzelf te kiezen, maar in het verhaal uit de TS is er maar één iemand die voor de ander een keuze maakt. En dat recht heb je nu net niet. Er is dus maar één iemand fout in dat verhaal.
Hij heeft het volste recht om aan haar biologische klok te denken en te zeggen: ik wil toch nog geen kinderen. Zij heeft dan het volste recht om de relatie te verbreken. Niet om zijn keuzevrijheid te overrulen. Wederom, ik vind het schandalig dat je dit halfslachtig goed probeert te praten of de schuld op het slachtoffer af te schuiven.
Ja, ik weet niet.quote:
Nee, een man heeft het makkelijk al een vrouw zwanger is. Al dat geklaag, de eetbuien, moodswings en weet ik veel wat.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Poem het volgende:
Want hij hoeft alleen zijn kwakje in te leveren en ik zit er maar mooi mee.
Vergeet de kosten niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:46 schreef CasB het volgende:
[..]
Nee, een man heeft het makkelijk al een vrouw zwanger is. Al dat geklaag, de eetbuien, moodswings en weet ik veel wat.
Er zitten wel draadjes aan:quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:45 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Ja, ik weet niet.![]()
Heb nog geen een meid geneukt met een spiraaltje.
Maar ik dacht dat zo'n spiraaltje aan een klein touwtje vastzat ofzo?
Als het goed is deel je diequote:
Nou ja, dan maar proberen om om de zoveel tijd ze stiekem met mijn vingers op te zoeken tijdens het vingeren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:49 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Er zitten wel draadjes aan:
[ afbeelding ]
Maar die zie je niet, er zijn wel verhalen dat je ze kan voelen volgens mij, maar ik heb er geen ervaring mee
Het klinkt vooral heel debiel en 'lekker stoer'.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:35 schreef PizzaMizza het volgende:
Sorry, en misschien klinkt dit onhumaan,
Dat betwijfel ik na het lezen van de OP.quote:[...] zelfde gevoel voor humor.
Eh, dat waar die draadjes uit steken is de baarmoedermond he, niet de schaamlippen ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar proberen om om de zoveel tijd ze stiekem met mijn vingers op te zoeken tijdens het vingeren.
Als het goed is wel, ja.quote:
Damn.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, dat waar die draadjes uit steken is de baarmoedermond he, niet de schaamlippen ofzoDus ik weet niet hoe diep jij vingert?
Anders zou je ze ook wel kunnen zien natuurlijkquote:
Kan, maar dat gaat ze proeven, of als een nazi toekijken hoe ze het pilletje doorslikt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Anders zou je ze ook wel kunnen zien natuurlijk
Maar goed, je kan nergens van opaan dus
Of stiekem de pil elke dag door haar thee gooien ofzo
Als ze het expres gedaan heeft kan die kuthoer opdonderen en het kind lekker alleen opvoeden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Northside het volgende:
VROUW vertelt 'Ik spoelde de pil door het toilet' AMSTERDAM - “Gisteren stonden we samen in de babykamer. Met onze armen om elkaar heen, kijkend naar het nu nog lege wiegje. ‘Het is wel een wonder, hè, dat je ondanks de pil zwanger bent geworden,’ zei mijn vriend.
Hij moest eens weten hoe ik dat wondertje zelf heb helpen verrichten. Mijn vriend leerde ik vijf jaar geleden kennen op de verjaardag van een collega. Het klikte meteen. Zelfde muzieksmaak, zelfde gevoel voor humor, we lezen dezelfde boeken... We hebben die hele avond aan één stuk door gepraat. Sinds die tijd hebben we een geweldige relatie, maar over één ding waren we het oneens: kinderen.
Ik weet al sinds mijn 16e dat ik kinderen wil, en nu ben ik 35. Ik hoorde bij wijze van spreken al járen mijn eierstokken rammelen. Maar hij wilde eerst nog zijn wilde haren kwijt. Lekker op vakantie naar Ibiza, stappen met zijn vrienden. Terwijl...mij leek niets leuker dan gezellig met een dekentje en een baby op de bank zitten en horen hoe ons eigen kindje zijn eerste woordjes brabbelt. Ik was ervan overtuigd dat hij smoorverliefd zou worden op de baby, als die er eenmaal was. Dat heb ik al heel vaak om me heen bij mannen zien gebeuren.
Zeven maanden geleden hadden we weer die discussie. Hij zei:‘Ik wil ze misschien wel, ooit, ik weet alleen nog niet wannéér. Niet nu, in elk geval.’ Hij leek maar niet te begrijpen dat mijn biologische klok zo onderhand meer tikte als een tijdbom. Hoeveel tijd had ik eigenlijk nog? Maar erover blijven doorzeuren zou tegen me gaan werken: ik heb om me heen ook veel relaties zien stranden op een niet-gedeelde kinderwens. Dus dacht ik: dan maar een beetje sjoemelen. Die hele maand, ik durf het bijna niet te zeggen, heb ik de pil elke avond door het toilet gespoeld. Ja, ik heb hem erin geluisd. Zo hard mag je het best stellen. Maar voor mijn gevoel kon ik ook niet anders. Hij wilde wachten, mijn lichaam niet.
Mijn lijf bleek inderdaad te springen om een zwangerschap: ik was al snel in verwachting. Mijn vriend reageerde geschokt. Hoe kon dat nou? Ik slikte toch trouw de pil? Ik antwoordde dat dit ook klopte, dat ik hem nog nooit was vergeten. Wat natuurlijk de waarheid was, ik heb ’m alleen niet geslikt. In plaats daarvan zei ik dat de pil geen 100% garantie geeft, dat een heel klein percentage toch nog zwanger raakt.‘En blijkbaar hoor ik daar bij.’ Over een abortus hebben we het nooit gehad. Hij wist hoe graag ik een kind wilde, dus hij wist dat dat geen optie was.
Hij had het er best zwaar mee,maar nu de bevalling dichterbij komt, merk ik dat hij steeds meer bezig is met onze toekomst. Hij heeft de studeerkamer omgebouwd tot kinderkamer, verdiept zich in stoere kinderwagens en is nu al onderzoek aan het doen naar het beste traphekje. Als hij over ons kind praat, zie ik trots in zijn ogen. Ik begin dus gelijk te krijgen: als onze baby er eenmaal is, zal hij aan hem of haar verknocht zijn. Maar ergens voelt het wel vervelend dat ik hem zo heb gemanipuleerd. Dat ik hem heb gedwongen eerder volwassen te worden. Maar ik weet zeker dat hij straks de ideale papa is. Ik moest hem alleen een klein zetje geven.”
In VROUW vertelt blijven de inzenders anoniem. Wil jij ook jouw verhaal delen? Mail of schrijf de redactie: vrouwmagazine@telegraaf.nl of Vrouw Magazine, Postbus 670, 1000 AR Amsterdam
bron: http://www.telegraaf.nl/v(...)r_het_toilet___.html
Ok, mijn vraag. Hoe moet je hier als man nou op reageren als je vrouw zwanger is en je het vermoeden hebt dat je er in geluisd bent? En wat is een acceptabele reactie als je zeker weet dat je genaaid bent door je partner? Hoe ga je hiermee om?
Ja maar dat helpt dus niet zoals je hebt kunnen lezenquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Sylvana het volgende:
Ik vind het echt not-done om zoiets te flikken![]()
Zo'n belangrijke beslissing neem je samen en als er 1 nog niet aan toe is dan niet.
Maar als ik die man was zou ik het kind niet erkennen en snel wegwezen, vertrouwen zou echt helemaal weg zijn
Pillen smaken nergens naar, mijne iig nietquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:56 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Kan, maar dat gaat ze proeven, of als een nazi toekijken hoe ze het pilletje doorslikt.Maar dit topic heeft me wel paranoïde gemaakt, want je weet maar nooit of je zo'n labiel mens aan de haak hebt geslagen. Laat staan hoe je zo'n iemand kan herkennen.
Knap zaadje wat door de verdediging van een Topsafe kan komen, die verdient het dan ook gewoon.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is wel minder betrouwbaar dan anticonceptiepillen die goed worden gebruikt.
Ja, alleen weet je dat dus niet. Zij zal het je in ieder geval niet vertellen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:59 schreef Metro2005 het volgende:
Als ze het expres gedaan heeft kan die kuthoer opdonderen en het kind lekker alleen opvoeden.
Als het écht per ongeluk is gegaan (dwars door de pil heen of per ongeluk een keer vergeten) dan mag het komen en accepteer ik het.
Dat zou ik inderdaad ook doen... maar dan moet je wel wegwezen naar Bolivia o.i.d. want je kan gedwongen worden tot erkennen en betalen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:01 schreef Sylvana het volgende:
Maar als ik die man was zou ik het kind niet erkennen en snel wegwezen, vertrouwen zou echt helemaal weg zijn
Ja, als ze echt zo'n pusher is als uit de OP, dan moet ik wegwezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Pillen smaken nergens naar, mijne iig niet
Maar goed, je weet zelf waarschijnlijk wel hoe je vriendin/vrouw tegen kinderen krijgen aan kijktDan denk ik dat als je gewoon met elkaar in gesprek blijft je er van uit kan gaan dat het goed zal lopen
christus... wat een woordkeuze.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:40 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Het feit dat jij aanneemt dat de man de vrouw heeft gedwongen tot gebruik van de pil, is precies datgene wat ik zo schandalig vind aan dit soort reacties. Je bent nog steeds bezig de schuld op het slachtoffer af te schuiven. Nog erger is je laatste zin, waarin je dat als een justificatie aanhaalt voor vrouwen die de keuzevrijheid van hun man afnemen.
Uhm, ik had een spiraaltje en die draadjes kon ik gewoon voelen hoor, helemaal als ik ongesteld was.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:51 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eh, dat waar die draadjes uit steken is de baarmoedermond he, niet de schaamlippen ofzoDus ik weet niet hoe diep jij vingert?
Er is in deze situatie geen sprake van een eenzijdige verwachting die de man oplegt, maar van een afspraak waar beide kanten het mee eens zijn. Als een vrouw de pil niet wil gebruiken, moet zij die afspraak niet maken. Maakt zij hem wel, dan geeft ze aan de verantwoordelijkheid op zich te nemen. Jij probeert nu die verantwoordelijk alsnog in de schoenen van de man te schuiven.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:37 schreef RM-rf het volgende:
kennelijk waren 'beide' kanten het niet helemàál eens over de 'afspraak'quote:maar van een afspraak waar beide kanten het mee eens zijn
nee hoorquote:
niemand verwijt hem iets behalve dan een klein beetje 'bleuheid' in zijn geloof in de goedheid van anderen, waarvan hij ook hooguit zelf de bittere vruchten proeftquote:.. is hem niets te verwijten.
Hij neukte haar in de veronderstelling dat ze die dus wel slikte.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:42 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee hoor
daarover hebben we het nu de hele tijd
en dat is dus gewoon érg domquote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:44 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Hij neukte haar in de veronderstelling dat ze die dus wel slikte.
Ja extreem dom om je levenspartner een beetje te vertrouwen.quote:
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:46 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Dom van hem om zijn eigen chick te vertrouwen?
Nee dat doen die wijven niet wat je zegt of wilt maar wat het wel is dat zij de rest van de tijd met een enorme leugen door het leven zal moeten.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...
helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
Je hebt gelijk. Zo was het ook dom van jou om jouw wijf te vertrouwen, want die naai ik al jaren! Bedankt voor het opvoeden van mijn kinderen!quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...
helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
Tsjee, als je je eigen partner al niet mag vertrouwen, dan vraag ik me af hoe jij de wereld verder ziet...quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef RM-rf het volgende:
wat ik stel blijft gewoon staan: Als JIJ een duidelijke mening hebt over kinderen krijgen en je vriendin niet, ben je echt reuzedom als je doodleuk blijft denken dat een vrouw van 35 met kinderwens en die aangeeft 'haar biologische klok te voelen tikken', te geloven dat ze netjes haar hormoontje slikt...
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 18:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Tsjee, als je je eigen partner al niet mag vertrouwen, dan vraag ik me af hoe jij de wereld verder ziet...
quote:
Ik ga geen 2de nemen, niet bewust iig, maar mocht ik perongelijk zwanger worden ondanks alle wel nette voorzorgsmaatregelen dan is de kans levensgroot dat ik dat kind niet weg laat halen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan nog is het gewoon een state of mind en ben je gewoon een labiele muts als je zo makkelijk de keuze maakt om een kind op de wereld te zetten. Kan je je ook gelijk afvragen hoe goede moeder je zal zijn. Tuurlijk speelt emotie mee, maar als het hierover gaat moet je je gezonde verstand gebruiken hoor.
Werkt ook niet altijd, bij mij zijn ze te kort om te voelen bv, mijn spiraal moet dan ook door de gyn eruit worden gehaald, mag niet via de huisarts.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Nou ja, dan maar proberen om om de zoveel tijd ze stiekem met mijn vingers op te zoeken tijdens het vingeren.
Er gaat ook nog weleens wat fout wat de kans op zwangerschappen enorm kan laten toenemen, bv pil vergeten op het verkeerde moment, paar dagen diarree hebben, medicijngebruik dat de werking van de pil verminderd enz.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, alleen weet je dat dus niet. Zij zal het je in ieder geval niet vertellen.
Maar als je dan leest dat de kans op ongewenste zwangerschap echt heel erg klein is, en toch is ze het geworden... zou er dan niet iets bij je gaan knagen, ondanks het feit dat ze bij hoog en laag volhoudt dat het een ongelukje was?
Je hebt nooit echt een goede relatie gehad he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Maar je man is wel gemakzuchtig toch, dat hij verwacht dat jij je met hormonen blijft volpompen wegens iets dat enkel zijn wens is?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de pil gebruiken wel ideaal eigenlijk, nu ik er eentje heb gevonden waar ik geen merkbare bijwerkingen bij heb.
En bij diarree/overgeven neem ik er gewoon voor de zekerheid een extra, en sowieso altijd informeren als je nieuwe medicijnen krijgt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit inderdaad, wat een domme hoerquote:Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
Als mij dat geflikt zou worden zou ik niet voor de gevolgen instaan....
Ja, als je diep genoeg gaat wel ja, maar ik had niet het idee dat ie dat bedoeldequote:Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Uhm, ik had een spiraaltje en die draadjes kon ik gewoon voelen hoor, helemaal als ik ongesteld was.
quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Polarcat het volgende:
[..]
Maar je man is wel gemakzuchtig toch, dat hij verwacht dat jij je met hormonen blijft volpompen wegens iets dat enkel zijn wens is?Je volpompen met hormonen is wel een extreme uitdrukking voor iets waarvan je niet eens merkt dat je het slikt. Overigens ben ik nog lang niet getrouwd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hebt in de gaten dat zij het helemaal niet erg vindt dat ze dit gedaan heeft? Denk niet dat de kans erg groot is dat ze het hem vertelt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik me nou afvraag is, kan zij dit serieus meedragen tot in haar graf tot dat het gaat knagen? Want op het moment dat hij dit te horen krijgt hoe blij hij ook is als papa, het vertrouwen is geschaad.
Oke zij heeft nu wat ze wilt maar ik betwijfel of dit een fijne basis is voor een relatie. Vreseljk dat je iemand dit doet tegen beter weten in. Ik vraag me oprecht af hoe hij gaat reageren wanneer hij hier achter komt. OKe hij zal niet weg gaan maar toch
Ja. Maar je weet nooit wat het nou was. Dus ik kan me voorstellen dat dat gaat knagen als je niet al te goedgelovig bent.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef erodome het volgende:
Er gaat ook nog weleens wat fout wat de kans op zwangerschappen enorm kan laten toenemen, bv pil vergeten op het verkeerde moment, paar dagen diarree hebben, medicijngebruik dat de werking van de pil verminderd enz.
ja, hallo.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja. Maar je weet nooit wat het nou was. Dus ik kan me voorstellen dat dat gaat knagen als je niet al te goedgelovig bent.
nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kindquote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt in de gaten dat zij het helemaal niet erg vindt dat ze dit gedaan heeft? Denk niet dat de kans erg groot is dat ze het hem vertelt.
nee hoor. En als hij n beetje vader is, gaat hij dat nooit zeggen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kind
nee zelfs dan zal hij ooit dingen zeggen als "dat ik dit bijna nooit meegemaakt had"quote:Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nee hoor. En als hij n beetje vader is, gaat hij dat nooit zeggen.
Hij en veeeele andere mannen komen daar nooit achter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |