Als haar relatie niet prioriteit nummer 1 is, wat ik me best kan voorstellen in geval van een kinderwens op die leeftijd, moet ze de relatie beeindigen. Ze kan dan een andere partner zoeken die wel kinderen wil of via een spermabank alleenstaande moeder worden, maar ze hoort er niet iemand op deze manier bij te naaien.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?
En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.

Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat je elkaar zoiets vertelt, als je niet meer de prioriteit hebt in een relatie. Dan kan hij er voor kiezen om weg te gaan zodat zij ergens anders het zaad dat ze nodig heeft kan gaan zoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:
[..]
Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?
En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.

Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat een verschrikkelijke egoïstische kuthoer!Niet te geloven dat ze het ook nog goed praat.
Wat ik zou doen? Abortus of scheiden.
Bah, daarom vertrouw ik voortaan op vrouwen met een spiraaltje, anders gewoon altijd een condoom, die dan in een kluis ofzo liggen, want je weet maar nooit of ze gaatjes erin gaan prikken.
Ik ben heel paranoïde geworden van dit topic, wil nooit meer seks.

Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.

quote:Op donderdag 31 juli 2008 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld: een goede vriend van me had vroeger eens een vriendin die hij regelmatig platneukte. Nu had hij haar op tijd gedumpt, maar binnen een jaar had zij een andere sukkel in bed gehaald en zich zwanger laten maken. En wat denk je? Nadat het kind geboren was wilde ze van haar kerel af. Wel vette alimentatie vangen. Geloof het of niet, maar binnen twee jaar had ze weer een of andere loser aan de haak geslagen en liet ze zich weer dik maken. En weer van haar kerel af willen, weer alimentatie vangen enz. Zij heeft kinderen en hoeft niet te werken en die twee sukkels kunnen de komende jaren krom liggen voor die bitch.

Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie.

Betrouwbaarder dan de pil hoor.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.
Die zouden jullie ws vergeten als je vriendin je het niet helpt onthouden.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:15 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt.

Dit is heel simpel, en het verbaast me dat je dit niet begrijpt. Niemand bepaalt iets voor de ander. Als iemand (m/v) geen kinderen wil, is dat zijn/haar goed recht waar niemand aan mag tornen. Als iemand anders (m/v) wel kinderen wel, is dat eveneens zijn/haar goed recht - maar als de partner dat niet wil, mag die partner niet gedwongen worden. Degene die kinderen wil heeft nog altijd de vrijheid om de relatie te verbreken en een ander te zoeken.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef RM-rf het volgende:
Dan kun je wel heel erg gaan roepen dat die vrouw haar mannelijke partner verraden heeft... maar waarom zou die man dan én zomaar alles mogen bepalen over de kindervraag ... terwijld e vrouw alles ervoor moet doen...
daarover krijg ik nog altijd geen duidelijk antwoord anders dan dat bepaalde lijken te denken dat de man uds kennelijk alles 'bepaald en de vrouw dan heeft te doen wat de man beveelt...
Vervolgens kun je kiezen uit blijven en betalen, of weggaan en nog meer betalen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Northside het volgende:
Helemaal niet, een vrouw kan dat via de rechter afdwingen.

Dat, en is het dan niet ook ergens medisch aantoonbaar dat je ondanks pilgebruik bent zwangergeworden?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Northside het volgende:
http://www.gezondheidsple(...)heid-van-de-pil.html
Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.
VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...

Hoe moet je dat eigenlijk lezen.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:17 schreef Northside het volgende:
http://www.gezondheidsple(...)heid-van-de-pil.html
Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.
VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...

Echt he?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie.

een vrouw die tot zoiets in staat is acht ik niet geschikt om een kind op te voeden.quote:

Jezelf steriliseren nog welquote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef Gary_Oak het volgende:
[..]
Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren.

Iedereen heeft het recht om voor zichzelf te kiezen, maar in het verhaal uit de TS is er maar één iemand die voor de ander een keuze maakt. En dat recht heb je nu net niet. Er is dus maar één iemand fout in dat verhaal.quote:Eigenlijk kiezen ze allebei voor zichzelf en zij heeft de knoop doorgehakt. Hoe dan ook, laten we hopen dat het kindje wel gelukkig wordt.

Nee, niet, want dat kind is van hen SAMEN.quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:24 schreef Poem het volgende:
Eigenlijk kiezen ze allebei voor zichzelf en zij heeft de knoop doorgehakt. Hoe dan ook, laten we hopen dat het kindje wel gelukkig wordt.

Je kunt toch zien of het touwtje er nog uitsteekt?quote:Op dinsdag 19 juni 2012 16:28 schreef miss_sly het volgende:
Een spiraaltje kan verdwijnen door de menstruatie. Daar hoeft de vrouw in kwestie niets van te merken. Het gebeurt vaker dan je zou denken. Het veiligste is sterilisatie (mits goed uitgevoerd) of een dubbele veiligheid zoals een condoom gebruiken naast een spiraal of de pil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |