abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113179727
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat klopt, ik probeer iets anders gelijk te trekken maargoed...

Stel: Je hebt samen een kind... Moeders vertrekt..... Betaald moeders dan ook alimentatie aan vaders? (lijkt me wel)
Ja dat is zo, als ze getrouwd zijn geweest en de vrouw verdient meer dan betaald zij ook nog eens partner alimentatie.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_113179861
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Lol, iets waar ik het eerder nog over had met erodome, pagina 8/13 ofzo.
Dit gaat over partnet alimentatie, niet over kinderalimentatie.
Parter-alimentatie houdt op als je een andere partner krijgt(of na een bepaald tijdsvlak, weet niet hoelang tegenwoordig).
Kinderalimentatie houdt pas op als het kind 21 is, volwassen is dus.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 21 juni 2012 @ 11:49:31 #278
278931 paintmeester
RAMMING SPEED!
pi_113181958
Vertrouwen en de relatie zou over zijn.
Kind zou ik wel opvoeden. Blijft toch je kind en die kan er niets aan doen dat zijn of haar moeder een misleidend teringwijf is.
How'd you like to scrape the barnacles off of me rudder?
  donderdag 21 juni 2012 @ 11:58:40 #279
326184 Ritsuka.x.Soubi
Loveless.x.Beloved
pi_113182249
Grappig dat deze vraag gaat over, wanneer een vrouw haar man misleidt en nu vader word.

De discussie hier gaat over ONS en kinderalimentatie, terwijl dat de vraag niet is.

Het gaat om een stel die allang bij elkaar is en dat de vrouw egoïstische is en haar partner heeft bedrogen, zodat ze nu een kind krijgen.

Ook al heb je een hekel aan die vrouw (Als dit bekend word), maar zou je dan jezelf kunnen afkeren van een kind? Terwijl je misschien pas na een paar jaar erachter komt, wat de moeder gedaan heeft.
Nu zegt ze dat de man heel gelukkig is, hij zal zich bedrogen voelen, maar zal zijn liefde voor zijn kind ineens zo veranderen dat hij gaat zeuren om kinderalimentatie?

Deze topic heeft de verkeerde inwending gekregen.. :9
You fought the world alone and found finally the right track.
Now you're gone and the world looks dark, but we will fight for you, because you can't anymore.
RIP Rishi Chandrikasing
pi_113204459
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 10:45 schreef erodome het volgende:

[..]

Ja dat is zo, als ze getrouwd zijn geweest en de vrouw verdient meer dan betaald zij ook nog eens partner alimentatie.
? Anders niet? Dan is dat niet gelijk lijkt me..
Rustig aan.
pi_113204608
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juni 2012 07:18 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

natuurlijk.
Wat een rare vraag eigenlijk?
Ja dat vind jij raar... Ik heb gewoon het gevoel dat een man totaal geen rechten heeft wat dit betrefd.... Het mag wel iets gelijker getrokken worden...
Rustig aan.
pi_113205598
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ja dat vind jij raar... Ik heb gewoon het gevoel dat een man totaal geen rechten heeft wat dit betrefd.... Het mag wel iets gelijker getrokken worden...
Dat klopt helemaal niet, mannen hebben wat betreft alimentatie gewoon precies dezelfde rechten als vrouwen. T enige is dat mannen vaak meer verdienen dan hun vrouw, waardoor zij meten betalen en niet andersom.
Dat geldt ook voor kinderalimentatie, degene die de voogdij heeft, krijgt het geld, als dat de man is, moet de vrouw betalen.
compact en kleverig.
pi_113205712
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jawel, een man hoeft ook geen partneralimentatie te betalen als hij niet getrouwd is geweest met zijn ex.
compact en kleverig.
pi_113207164
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Ook bij een samenlevingscontract betaald men partner alimentatie(geloof ik) en als de vader zonder 1 van die zaken de hoofd verzorger van het kind is krijgt hij kinderalimentatie.
pi_113207360
Okidoki... :o
Rustig aan.
pi_113208725
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef erodome het volgende:

[..]

Ook bij een samenlevingscontract betaald men partner alimentatie(geloof ik) en als de vader zonder 1 van die zaken de hoofd verzorger van het kind is krijgt hij kinderalimentatie.
Voorzover ik weet bij een samenlevingscontract normaal gesproken niet hoor.

Anders had ik dat vast wel gehoord van mn advocaat :+ ( en t niet willen hebben btw)
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')