Ja dat is zo, als ze getrouwd zijn geweest en de vrouw verdient meer dan betaald zij ook nog eens partner alimentatie.quote:Op woensdag 20 juni 2012 23:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat klopt, ik probeer iets anders gelijk te trekken maargoed...
Stel: Je hebt samen een kind... Moeders vertrekt..... Betaald moeders dan ook alimentatie aan vaders? (lijkt me wel)
Dit gaat over partnet alimentatie, niet over kinderalimentatie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 00:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Lol, iets waar ik het eerder nog over had met erodome, pagina 8/13 ofzo.
? Anders niet? Dan is dat niet gelijk lijkt me..quote:Op donderdag 21 juni 2012 10:45 schreef erodome het volgende:
[..]
Ja dat is zo, als ze getrouwd zijn geweest en de vrouw verdient meer dan betaald zij ook nog eens partner alimentatie.
Ja dat vind jij raar... Ik heb gewoon het gevoel dat een man totaal geen rechten heeft wat dit betrefd.... Het mag wel iets gelijker getrokken worden...quote:Op donderdag 21 juni 2012 07:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
natuurlijk.
Wat een rare vraag eigenlijk?
Dat klopt helemaal niet, mannen hebben wat betreft alimentatie gewoon precies dezelfde rechten als vrouwen. T enige is dat mannen vaak meer verdienen dan hun vrouw, waardoor zij meten betalen en niet andersom.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:26 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ja dat vind jij raar... Ik heb gewoon het gevoel dat een man totaal geen rechten heeft wat dit betrefd.... Het mag wel iets gelijker getrokken worden...
Jawel, een man hoeft ook geen partneralimentatie te betalen als hij niet getrouwd is geweest met zijn ex.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Anders niet? Dan is dat niet gelijk lijkt me..
Ook bij een samenlevingscontract betaald men partner alimentatie(geloof ik) en als de vader zonder 1 van die zaken de hoofd verzorger van het kind is krijgt hij kinderalimentatie.quote:Op donderdag 21 juni 2012 20:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
? Anders niet? Dan is dat niet gelijk lijkt me..
Voorzover ik weet bij een samenlevingscontract normaal gesproken niet hoor.quote:Op donderdag 21 juni 2012 21:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Ook bij een samenlevingscontract betaald men partner alimentatie(geloof ik) en als de vader zonder 1 van die zaken de hoofd verzorger van het kind is krijgt hij kinderalimentatie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |