abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113101067
Eigenlijk is het in dit soort gevallen gewoon een ordinair welles nietes spelletjes, waarbij je als kerel weet dat als je je zaad doneert je het risico loopt op een extraatje.
Als vrouw ben je baas in eigen buik, principe is eeuwen voor gestreden.
Dus als jij een vrouw volblaft en blindelings vertrouwt op het feit dat ZIJ en ZIJ alleen (want je denkt toch niet dat ik een condoom om ga doen he : :N ) de anticonceptie regelt kun ben je als kerel ook wel tamelijk naief.

Men gaat hier nu heel sterk uit van de emotie dat de man dit totaal niet wil. Maar eigenlijk heeft die kerel alleen gezegd nu komt het even niet uit schat.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:53:24 #182
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_113101157
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef Nozem. het volgende:
Eigenlijk is het in dit soort gevallen gewoon een ordinair welles nietes spelletjes, waarbij je als kerel weet dat als je je zaad doneert je het risico loopt op een extraatje.
Dus als jij een vrouw volblaft en blindelings vertrouwt op het feit dat ZIJ en ZIJ alleen (want je denkt toch niet dat ik een condoom om ga doen he : :N ) de anticonceptie regelt kun ben je als kerel ook wel tamelijk naief.

Men gaat hier nu heel sterk uit van de emotie dat de man dit totaal niet wil. Maar eigenlijk heeft die kerel alleen gezegd nu komt het even niet uit schat.
Nogal kort door de bocht, neem toch aan dat je het daar in een langdurige relatie over hebt op een gegeven moment.
an urge to help mankind overcomes me
pi_113101226
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:49 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik heb het voordeel dat ik mezelf heel goed ken. :)
Jij ja, maar er zijn zoveel andere vrouwen, die anders zijn, anders denken dan jij. Ik bedoelde te zeggen dat er genoeg mensen zijn die denken dat het niet zo'n vaart zal lopen en dan toch ineens in labiele wannabe moeders veranderen.

Ik ben ook ongepland zwanger geraakt, volgens jouw redenatie had ik haar dan maar weg moeten laten halen, want ik wilde haar toch al niet en ik had niet bijster veel geld of een stabiele relatie.
Klopt, allemaal, en toen was ik zwanger en wilde ik niets liever dan die baby.

( en riep mn ex dat ik hem erin geluisd had :') )
compact en kleverig.
pi_113101280
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef saaw het volgende:

[..]

Nogal kort door de bocht, neem toch aan dat je het daar in een langdurige relatie over hebt op een gegeven moment.
Nou ja, getuige de OP zijn er dus situaties waar dat niet het geval is.
Ja doei.
pi_113101293
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:54 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Jij ja, maar er zijn zoveel andere vrouwen, die anders zijn, anders denken dan jij. Ik bedoelde te zeggen dat er genoeg mensen zijn die denken dat het niet zo'n vaart zal lopen en dan toch ineens in labiele wannabe moeders veranderen.

Ik ben ook ongepland zwanger geraakt, volgens jouw redenatie had ik haar dan maar weg moeten laten halen, want ik wilde haar toch al niet en ik had niet bijster veel geld of een stabiele relatie.
Klopt, allemaal, en toen was ik zwanger en wilde ik niets liever dan die baby.

( en riep mn ex dat ik hem erin geluisd had :') )
Ja, dat is jouw keuze, het is ook afhankelijk van de situatie maar ik ben heel erg nuchter in dat soort dingen.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113101382
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:53 schreef saaw het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar je weet ook af van haar kinderwens.
Dan kun je het gooien op vertrouwen maar zoals JamieBrownie ook zegt zal het vaak genoeg voorkomen dat vrouwen door de pil heen zwanger worden en dat die kerel dan alsnog gaat mekkeren.
Je kan als kerel toch zelf besluiten of je het kind erkent of niet? Je verwekt het en vervolgens mag je zelf een keuze maken stay of go.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:59:02 #187
74276 saaw
pi_113101396
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:56 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Nou ja, getuige de OP zijn er dus situaties waar dat niet het geval is.
Gezien hij geen kinderwens had en wel wist dat zij aan de pil was is daar kennelijk op een eerder moment over gesproken en afspraken over gemaakt, dat zij zich daar vervolgens niet alleen niet aan houdt maar er ook nog eens keihard over liegt is toch gewoon verraad dan.

Het enige wat hem te verwijten is vind ik persoonlijk dat als je samen een relatie hebt en je vrouw is 35 en heeft een kinderwens, kun je niet van haar verwachten dat ze op je gaat wachten en moet je daar dus eens een goed gesprek over voeren samen, en dat had hij ook kunnen initiëren.
pi_113101428
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:51 schreef Nozem. het volgende:

Of je vertrouwt je partner gewoon blindelings, iets wat ik niet naief noem, maar een voorwaarde voor een degelijke relatie. Misschien?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113101530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Nozem. het volgende:
Je kan als kerel toch zelf besluiten of je het kind erkent of niet? Je verwekt het en vervolgens mag je zelf een keuze maken stay of go.
Helemaal niet, een vrouw kan dat via de rechter afdwingen.
Ja, ik generaliseer.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:02:13 #190
74276 saaw
pi_113101537
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:58 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ja natuurlijk, maar je weet ook af van haar kinderwens.
Dan kun je het gooien op vertrouwen maar zoals JamieBrownie ook zegt zal het vaak genoeg voorkomen dat vrouwen door de pil heen zwanger worden en dat die kerel dan alsnog gaat mekkeren.
True, maar wij hebben het er bijvoorbeeld ook wel eens over gehad wat we zouden doen als ik toch zwanger zou raken, ondanks de anticonceptie, en daar is mijn relatie vast geen uitzondering in.
Mijn vriend weet dat ik nu abortus zou laten plegen als ik toch zwanger zou zijn, als hij daar niet mee kan leven moet hij niet bij me blijven.
pi_113101553
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Of je vertrouwt je partner gewoon blindelings, iets wat ik niet naief noem, maar een voorwaarde voor een degelijke relatie. Misschien?
Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?

En nogmaals er zal niemand zijn die jou dwingt om die kutkoter te erkennen.
pi_113101586
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Northside het volgende:

[..]

Helemaal niet, een vrouw kan dat via de rechter afdwingen.
Een vrouw kan helemaal niks als jij gewoon niet tekent bij geboorte.
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:03:26 #193
5428 crew  miss_sly
pi_113101602
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:59 schreef saaw het volgende:

[..]

Gezien hij geen kinderwens had en wel wist dat zij aan de pil was is daar kennelijk op een eerder moment over gesproken en afspraken over gemaakt, dat zij zich daar vervolgens niet alleen niet aan houdt maar er ook nog eens keihard over liegt is toch gewoon verraad dan.

Het enige wat hem te verwijten is vind ik persoonlijk dat als je samen een relatie hebt en je vrouw is 35 en heeft een kinderwens, kun je niet van haar verwachten dat ze op je gaat wachten en moet je daar dus eens een goed gesprek over voeren samen, en dat had hij ook kunnen initiëren.
Dit vat het allemaal samen, inderdaad.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_113101609
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Ja, dat werkt dus niet zo, belachelijk, maar waar.
pi_113101620
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
Overigens kan ik me wel voorstellen dat er vrouwen zijn die zoiets doen.
Ik ken meerdere vrouwen die ontzettend rammelen en aan relaties zijn begonnen met de insteek dat ze een kind willen. Ja, hij liep toevallig langs, ik ben 30, hij wil waarschijnlijk over een jaartje ook wel een kind, dus heb ik hem maar genomen...

Volgens mij onderschatten veel mensen dat gevoel van wanhoop dat die vrouwen kunnen krijgen.

Ik keur het overigens niet goed en ik vind het net zo goed een naaistreek, maar niet zo ontzettend onbegrijpelijk eigenlijk, als je ziet hoe groot die behoefte aan een kind kan zijn.
Ik begrijp het wel, ik zie het om me heen, en dat vind ik beangstigend. Hoe kan ik straks nog een vrouw vertrouwen?
Ja, ik generaliseer.
pi_113101632
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dit dus, Nozem.
pi_113101656
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Je moet dat kind toch erkennen wil een rechter jou kunnen dwingen tot het overmaken van alementatie enz?
Op welke grond zou je anders moeten betalen?
pi_113101673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:03 schreef Nozem. het volgende:
Lees je in voor je iets roept.
Ja, ik generaliseer.
pi_113101677
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Je moet dat kind toch erkennen wil een rechter jou kunnen dwingen tot het overmaken van alementatie enz?
Ja, en als je dat niet doet, kan je gedwongen worden tot een DNA-test. :')
pi_113101681
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:04 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Nee, want de moeder kan dat afdwingen middels een vaderschapstest.
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:05:15 #201
5428 crew  miss_sly
pi_113101686
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Als zij haar kinderwens openlijk en herhaaldelijk naar jou toe heeft uitgesproken kan je zoiets verwachten op zeker moment.
Misschien een doodsteek in de relatie, maar wie zegt dat op dat moment die relatie haar prioriteit nummer 1 is?

Als haar relatie niet prioriteit nummer 1 is, wat ik me best kan voorstellen in geval van een kinderwens op die leeftijd, moet ze de relatie beeindigen. Ze kan dan een andere partner zoeken die wel kinderen wil of via een spermabank alleenstaande moeder worden, maar ze hoort er niet iemand op deze manier bij te naaien.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:05:57 #202
74276 saaw
pi_113101721
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:02 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Persoonlijk vind ik het niet meer dan normaal dat je elkaar zoiets vertelt, als je niet meer de prioriteit hebt in een relatie. Dan kan hij er voor kiezen om weg te gaan zodat zij ergens anders het zaad dat ze nodig heeft kan gaan zoeken.

Nogmaals, als een vrouw geen kind wil en een man wel is dat gewoon dikke vette pech en zou het belachelijk zijn als hij haar zou kunnen dwingen, waarom is het andersom dan wel acceptabel?
Al erken je het kind niet, je bent toch de vader.
pi_113101872
Je zal maar met zo'n leugen de rest van je relatie moeten leven,..
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:11:46 #204
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113101966
Wat een verschrikkelijke egoïstische kuthoer! :r Niet te geloven dat ze het ook nog goed praat. :r Wat ik zou doen? Abortus of scheiden.

Bah, daarom vertrouw ik voortaan op vrouwen met een spiraaltje, anders gewoon altijd een condoom, die dan in een kluis ofzo liggen, want je weet maar nooit of ze gaatjes erin gaan prikken.

Ik ben heel paranoïde geworden van dit topic, wil nooit meer seks. :')
  Moderator dinsdag 19 juni 2012 @ 16:12:46 #205
5428 crew  miss_sly
pi_113102010
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:11 schreef Gary_Oak het volgende:
Wat een verschrikkelijke egoïstische kuthoer! :r Niet te geloven dat ze het ook nog goed praat. :r Wat ik zou doen? Abortus of scheiden.

Bah, daarom vertrouw ik voortaan op vrouwen met een spiraaltje, anders gewoon altijd een condoom, die dan in een kluis ofzo liggen, want je weet maar nooit of ze gaatjes erin gaan prikken.

Ik ben heel paranoïde geworden van dit topic, wil nooit meer seks. :')
Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:14:31 #206
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113102067
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:12 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Spiraaltje is echt niet betrouwbaar.
Toch even betrouwbaar als de pil? Iets van 97% dus? Anders gewoon altijd een condoom gebruiken of mezelf steriliseren. :')
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:14:50 #207
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_113102086
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie. :')
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_113102108
Omg ik lees een stuk uit een eerder topic, was toch benieuwd naar dat vaderschapsverhaal:

quote:
0s.gif Op donderdag 31 juli 2008 09:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Praktijkvoorbeeld: een goede vriend van me had vroeger eens een vriendin die hij regelmatig platneukte. Nu had hij haar op tijd gedumpt, maar binnen een jaar had zij een andere sukkel in bed gehaald en zich zwanger laten maken. En wat denk je? Nadat het kind geboren was wilde ze van haar kerel af. Wel vette alimentatie vangen. Geloof het of niet, maar binnen twee jaar had ze weer een of andere loser aan de haak geslagen en liet ze zich weer dik maken. En weer van haar kerel af willen, weer alimentatie vangen enz. Zij heeft kinderen en hoeft niet te werken en die twee sukkels kunnen de komende jaren krom liggen voor die bitch.
:D :X
  dinsdag 19 juni 2012 @ 16:15:34 #209
330313 Gary_Oak
Smell ya later!
pi_113102119
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:14 schreef eleusis het volgende:
Toch maar eens kijken naar de mogelijkheid van sterilisatie. :')
Inderdaad, en ik kan niet wachten totdat er een mannenpil uitkomt. :')
pi_113102168
http://www.gezondheidsple(...)heid-van-de-pil.html

Hier even over de betrouwbaarheid van de pil: 4 van de 10,000 vrouwen die de pil correct gebruikten werden zwanger.

VIER OP DE TIENDUIZEND, MENSEN. Met dat in je achterhoofd moet er toch wel een alarm bij je afgaan als je vriendin ondanks de pil toch zwanger is geworden...
Ja, ik generaliseer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')