abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113107922
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:19 schreef RM-rf het volgende:
wat ik stel blijft gewoon staan: Als JIJ een duidelijke mening hebt over kinderen krijgen en je vriendin niet, ben je echt reuzedom als je doodleuk blijft denken dat een vrouw van 35 met kinderwens en die aangeeft 'haar biologische klok te voelen tikken', te geloven dat ze netjes haar hormoontje slikt...
Tsjee, als je je eigen partner al niet mag vertrouwen, dan vraag ik me af hoe jij de wereld verder ziet...
Ja, ik generaliseer.
pi_113108005
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:40 schreef Northside het volgende:

[..]

Tsjee, als je je eigen partner al niet mag vertrouwen, dan vraag ik me af hoe jij de wereld verder ziet...
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 18:23 schreef Scorpie het volgende:
Is goed hoor Rm.
Ja doei.
pi_113108385
Hij schetst gewoon een beeld van de realiteit.
Natuurlijk is het verwerpelijk maar denk dat wat hij schetst duizenden zo niet tienduizenden keren per jaar voorkomt in Nederland alleen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 18:54:00 #279
280727 Njosnavelin
tête folle
pi_113108409
Jee wat een egoïstische en achterbakse actie van die vrouw :r .
Die man heeft geen keus natuurlijk, zelfs al twijfelt hij aan het verhaal van zijn vrouw dan is er alsnog weinig aan te doen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_113108566
Je kan als man ook de aanvoerlijn laten doorknippen.
Wordt ze dan zwanger, weet je ook gelijk dat het niet van jou is.
Heb je 2 redenen om het uit te maken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:05:01 #281
37769 erodome
Zweefteef
pi_113108869
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:44 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan nog is het gewoon een state of mind en ben je gewoon een labiele muts als je zo makkelijk de keuze maakt om een kind op de wereld te zetten. Kan je je ook gelijk afvragen hoe goede moeder je zal zijn. Tuurlijk speelt emotie mee, maar als het hierover gaat moet je je gezonde verstand gebruiken hoor.
Ik ga geen 2de nemen, niet bewust iig, maar mocht ik perongelijk zwanger worden ondanks alle wel nette voorzorgsmaatregelen dan is de kans levensgroot dat ik dat kind niet weg laat halen.
Dat kan gewoon, de mogelijkheden zijn er, alleen is dat niet gepland, zo'n kind is dan een verrassing, een cadeautje en ook gewoon geliefd.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:13:13 #282
37769 erodome
Zweefteef
pi_113109192
quote:
99s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 16:50 schreef Gary_Oak het volgende:

[..]

Nou ja, dan maar proberen om om de zoveel tijd ze stiekem met mijn vingers op te zoeken tijdens het vingeren. :')
Werkt ook niet altijd, bij mij zijn ze te kort om te voelen bv, mijn spiraal moet dan ook door de gyn eruit worden gehaald, mag niet via de huisarts.

Maar zover ik heb begrepen heb je wel een klein risiko in die eerste tijd, maar na de controle of dat ding nog goed zit is dat over, de kans dat er dan nog wat gebeurd met dat spiraal in heel, heel erg klein, bijna niet bestaand.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 19:15:19 #283
37769 erodome
Zweefteef
pi_113109264
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:19 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja, alleen weet je dat dus niet. Zij zal het je in ieder geval niet vertellen.

Maar als je dan leest dat de kans op ongewenste zwangerschap echt heel erg klein is, en toch is ze het geworden... zou er dan niet iets bij je gaan knagen, ondanks het feit dat ze bij hoog en laag volhoudt dat het een ongelukje was?
Er gaat ook nog weleens wat fout wat de kans op zwangerschappen enorm kan laten toenemen, bv pil vergeten op het verkeerde moment, paar dagen diarree hebben, medicijngebruik dat de werking van de pil verminderd enz.
pi_113109501
Ik vind de pil gebruiken wel ideaal eigenlijk, nu ik er eentje heb gevonden waar ik geen merkbare bijwerkingen bij heb.
En bij diarree/overgeven neem ik er gewoon voor de zekerheid een extra, en sowieso altijd informeren als je nieuwe medicijnen krijgt.
pi_113109880
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:49 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Inderdaad.. misschiend at jij denkt dat je een échte alfamannetje bent en je 'chickie' alles doet wat jij haar verteld...

helaas doen mensen voroal wat ze zélf het meest willen en zeker bij vrouwen en een kinderwens uitten en het gevoel hebben dat 'hun biologische klok tkt' is er weinig aan te rationaliseren of te denken 'dat zal ze toch niet doen...'
Je hebt nooit echt een goede relatie gehad he?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_113112736
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:21 schreef Lokasenna het volgende:
Ik vind de pil gebruiken wel ideaal eigenlijk, nu ik er eentje heb gevonden waar ik geen merkbare bijwerkingen bij heb.
En bij diarree/overgeven neem ik er gewoon voor de zekerheid een extra, en sowieso altijd informeren als je nieuwe medicijnen krijgt.
Maar je man is wel gemakzuchtig toch, dat hij verwacht dat jij je met hormonen blijft volpompen wegens iets dat enkel zijn wens is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:39:59 #287
206322 Seam
Pillz-E
pi_113112936
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:46 schreef Netsplitter het volgende:
Als mij dat geflikt zou worden zou ik niet voor de gevolgen instaan....
Dit inderdaad, wat een domme hoer :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_113113102
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 17:38 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Uhm, ik had een spiraaltje en die draadjes kon ik gewoon voelen hoor, helemaal als ik ongesteld was.
Ja, als je diep genoeg gaat wel ja, maar ik had niet het idee dat ie dat bedoelde :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  dinsdag 19 juni 2012 @ 20:45:54 #289
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113113231
Wat ik me nou afvraag is, kan zij dit serieus meedragen tot in haar graf tot dat het gaat knagen? Want op het moment dat hij dit te horen krijgt hoe blij hij ook is als papa, het vertrouwen is geschaad.

Oke zij heeft nu wat ze wilt maar ik betwijfel of dit een fijne basis is voor een relatie. Vreseljk dat je iemand dit doet tegen beter weten in. Ik vraag me oprecht af hoe hij gaat reageren wanneer hij hier achter komt. OKe hij zal niet weg gaan maar toch
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_113113286
Dat hangt er van af of ze goed is in rationaliseren.
pi_113113386
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:35 schreef Polarcat het volgende:

[..]

Maar je man is wel gemakzuchtig toch, dat hij verwacht dat jij je met hormonen blijft volpompen wegens iets dat enkel zijn wens is?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je volpompen met hormonen is wel een extreme uitdrukking voor iets waarvan je niet eens merkt dat je het slikt. Overigens ben ik nog lang niet getrouwd.
pi_113115069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 20:45 schreef Frag_adder het volgende:
Wat ik me nou afvraag is, kan zij dit serieus meedragen tot in haar graf tot dat het gaat knagen? Want op het moment dat hij dit te horen krijgt hoe blij hij ook is als papa, het vertrouwen is geschaad.

Oke zij heeft nu wat ze wilt maar ik betwijfel of dit een fijne basis is voor een relatie. Vreseljk dat je iemand dit doet tegen beter weten in. Ik vraag me oprecht af hoe hij gaat reageren wanneer hij hier achter komt. OKe hij zal niet weg gaan maar toch
Je hebt in de gaten dat zij het helemaal niet erg vindt dat ze dit gedaan heeft? Denk niet dat de kans erg groot is dat ze het hem vertelt.
compact en kleverig.
pi_113115271
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 19:15 schreef erodome het volgende:
Er gaat ook nog weleens wat fout wat de kans op zwangerschappen enorm kan laten toenemen, bv pil vergeten op het verkeerde moment, paar dagen diarree hebben, medicijngebruik dat de werking van de pil verminderd enz.
Ja. Maar je weet nooit wat het nou was. Dus ik kan me voorstellen dat dat gaat knagen als je niet al te goedgelovig bent.
Ja, ik generaliseer.
pi_113115511
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:23 schreef Northside het volgende:

[..]

Ja. Maar je weet nooit wat het nou was. Dus ik kan me voorstellen dat dat gaat knagen als je niet al te goedgelovig bent.
ja, hallo. :')
Je moet je vriendin toch wel n beetje kunnen vertrouwen lijkt me.

Ik vind ook dat je er vanuit mag gaan day je partner zich aan de afspraken houdt. Ook al bestaat de kans dat ie t niet doet altijd.
compact en kleverig.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:29:52 #295
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113115636
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je hebt in de gaten dat zij het helemaal niet erg vindt dat ze dit gedaan heeft? Denk niet dat de kans erg groot is dat ze het hem vertelt.
nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kind
pi_113115771
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:29 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

nu vind ze het niet erg, nu is ze er heel blij om. Maar elke keer als hij zegt dat dat kind er nooit was geweest als de pil gewerkt had begint het te knagen. Geef het een jaar of 5 en het zit al een stuk dieper, vergeet niet, ze moest het op deze manier al van zich af schrijven. Ik denk dat ze het diep van binnen wel erg vind, ze is aleen nog te blij met het kind
nee hoor. En als hij n beetje vader is, gaat hij dat nooit zeggen.
Hij en veeeele andere mannen komen daar nooit achter :N
compact en kleverig.
pi_113115860
Even posten dat die vrouw een schoen in d'r reet verdient.
"Social order at the expense of liberty is hardly a bargain."
pi_113116144
Wel opvallend wanneer het over een kinderwens gaat, mensen vooral kijken naar hun eigen belang i.p.v. die van het kind. De keuze van de vrouw uit het verhaal is gewoon zeer egoïstisch. Niet alleen tegenover haar partner, maar ook tegenover haar toekomstige kind.
signatuurloos
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:41:34 #299
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_113116354
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 21:32 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nee hoor. En als hij n beetje vader is, gaat hij dat nooit zeggen.
Hij en veeeele andere mannen komen daar nooit achter :N
nee zelfs dan zal hij ooit dingen zeggen als "dat ik dit bijna nooit meegemaakt had"
hij zal het nooit tegen zijn kind zegge, wel tegen zijn vrouw.

En ik weiger te geloven dat dit nooit gaat knagen. Ik heb hier alleen al zo vaak over gegrapt met vrienden dat ik me af vraag hoe veel dit voorkomt. Veel denk ik.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 21:42:15 #300
347320 Velma
nerdy vamp
pi_113116405
Als je echt echt echt niet wilt als man, en er echt echt echt zeker van wilt zijn, dan zul je zelf maatregelen moeten nemen en niemand vertrouwen. Dat zou ik ook niet doen als vrouw, zeker als ik om me heen hoor hoe slordig sommigen zijn. Ik wil écht geen kinderen dus zorg ik daar zelf voor.

Maar goed, het kwaad is dan al geschied en als man heb je dan weinig definitiefs te zeggen erover. JE kan dan 3 dingen doen: weglopen en geen contact, weglopen maar contact met kind, blijven bij verdachte chick met kind. Hij koos schijnbaar het laatste.
I lost my glasses again
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')