abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:12:30 #76
33189 RM-rf
1/998001
pi_113099274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een relatie heb je toch op basis van vertrouwen, dus ik vind het niet raar dat je erop vertrouwd dat je partner niet zo'n streek uithaalt.
heel leuk, maar in een relatie kom je altijd ook uit op momenten dat je verschillen van mening kunt hebben...
en net zo fout als een man amar voor het blok te zetten is te denken dat je zélf kunt zeggen géén kinderen te willen, mar wél van haar gaan verlangen dat ze netjes dagelijks een pot hormonen slikt om jouw tegenzin in het hebben van kinderen een beetje handig te regelen....

Punt is gewoon dat als je als man zegt géén kinderen te willen en de vrouw wil ze wel, je als man moet zorgen dat je die niet verwekt en dat dus nooit geheel over kan laten aan de vrouw om dat in 'goed vertrouwen' te regelen door netjes de pil te slikken...

sorry, maar dat is geen vertrouwen maar gewoon domme luiheid als man.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_113099303
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:43 schreef Northside het volgende:

Ok, mijn vraag. Hoe moet je hier als man nou op reageren als je vrouw zwanger is en je het vermoeden hebt dat je er in geluisd bent? En wat is een acceptabele reactie als je zeker weet dat je genaaid bent door je partner? Hoe ga je hiermee om?
Ik zou niet kunnen samenleven met iemand die zoiets gedaan heeft, dat zou de relatie compleet verwoesten. Nu ben ik de vrouw in de relatie, dus dit probleem zal ik niet tegen komen, maar dit soort dingen vind ik ronduit schofterig.

Er zit maar 1 probleem aan, ik zou weggaan, maar dat kind is dan al een feit, want die vrouw gaat vast en zeker geen abortus plegen, ik zou me wel verplicht voelen mijn verantwoordelijkheid voor dat kind te nemen, wat me alleen nog maar bozer zou maken op wat dan inmiddels mijn ex is.
Leuk gaat dat dus niet worden.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_113099308
Zo`n vrouw zou bij mij echt buiten staan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:13:26 #79
33189 RM-rf
1/998001
pi_113099319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hele relatie lang? Lijkt me wat saai.
of gewoon een scalpel, een paar sneetjes en je kunt probleemloos sex hebben zonder ooit nog een vrouw zwanger te maken.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_113099323
Ik vind het echt een nare egoistische vrouw
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:13:56 #81
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_113099345
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Crutch het volgende:

[..]

Je hele relatie lang? Lijkt me wat saai.
Mwoah, valt mee. Kwestie van gewenning. En bijkomend voordeel is dat je vriendin zichzelf ook niet jarenlang hoeft te verneuken met de pil.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_113099349
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef RM-rf het volgende:

[..]

of gewoon een scalpel, een paar sneetjes en je kunt probleemloos sex hebben zonder ooit nog een vrouw zwanger te maken.
Dat mag pas als je oud bent.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:14:27 #83
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_113099375
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Mwoah, valt mee. Kwestie van gewenning. En bijkomend voordeel is dat je vriendin zichzelf ook niet jarenlang hoeft te verneuken met de pil.
Er zijn meer opties. Een spiraal bijvoorbeeld.
Je moeder is een hamster
pi_113099376
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:53 schreef Sapstengel het volgende:
Van de trap duwen. Ken ook iemand die er zo in is geluisd. Wat een kutstreek.
Egoistische kuthoeren zijn het. Verdienen het niet om te leven. Helaas is het kind het slachtoffer.
pi_113099380
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:12 schreef RM-rf het volgende:

[..]

heel leuk, maar in een relatie kom je altijd ook uit op momenten dat je verschillen van mening kunt hebben...
en net zo fout als een man amar voor het blok te zetten is te denken dat je zélf kunt zeggen géén kinderen te willen, mar wél van haar gaan verlangen dat ze netjes dagelijks een pot hormonen slikt om jouw tegenzin in het hebben van kinderen een beetje handig te regelen....

Punt is gewoon dat als je als man zegt géén kinderen te willen en de vrouw wil ze wel, je als man moet zorgen dat je die niet verwekt en dat dus nooit geheel over kan laten aan de vrouw om dat in 'goed vertrouwen' te regelen door netjes de pil te slikken...

sorry, maar dat is geen vertrouwen maar gewoon domme luiheid als man.
Daarom moeten mensen dat soort dingen ook gewoon eerder met elkaar bespreken ipv maar aanmodderen. Dan nog luis je iemand er niet in.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:14:41 #86
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113099394
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef jogy het volgende:
Daarom, condoom.
Omdat je je vrouw anders niet kunt vertrouwen? Dan ook maar de messenset verstoppen, voor je het weet steekt ze je neer. En zo kan ik nog wel even doorgaan.

Wie neukt er na 5 jaar trouwens nog met condoom, dan ben je ook niet wijs.
Gourmetten of steengrillen?
pi_113099398
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is wel minder betrouwbaar dan anticonceptiepillen die goed worden gebruikt.
pi_113099405
Je wilt het bijna niet geloven, dat er mensen zijn in een relatie die elkaar dit aandoen. Wat een arrogant en egoïstisch kutwijf, die uit de OP, en dan het ook nog 'trots' maar anoniem in een wijvenblad laten publiceren, flikker toch op. Als ik die vent zou zijn en er achter zou komen zou ik met kind en al ervandoorgaan.
Ja doei.
pi_113099406
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 14:49 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Àls kerel ben je nooit toe aan kinderen.
Dat stuk ligt veel meer bij de vrouw ;)
Onzin, bij ons was het een gedeelde keuze, beide wilde we kinderen, beide vonden we dat we de boel goed genoeg voor elkaar hadden ervoor.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_113099418
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:11 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind juist dat je ruggegraat toont door je niet te laten naaien door een tikkende hormoonbom.
Zoals ik al eerder zij, als al die keuzes worden gemaakt zonder jou, dan krijgt ZIJ een kind.
Het is in je te prijzen dat je niet wegloopt voor je verantwoordelijkheden, maar ik vind dat je in zo'n situatie dat best mag doen.

Sommige mensen hebben een relatie met iemand die ze vertrouwen. En dat dat dan in dit soort gevallen soms onterecht is, dat klopt, maar dan zal wat jij zegt in de praktijk nooit zo werken.
Als jij echt geen kind wil moet je dat A duidelijk aangeven aan je partner. Niet iemand aan het lijntje houden met 'ooit' ' misschien' en andere zwakteboden.
En B moet je dan ook zo slim zijn om de verantwoording bij jezelf te houden en jezelf te laten steriliseren.

De persoon in dit verhaal houdt de boot ook wel erg af vind je niet? Hij is niet tegen, niet voor, hij wil zijn vrijheiden, hij wil 'nog' geen kinderen maar wie weet ooit......
Dat neigt toch wel een beetje naar drempelvrees :P
pi_113099425
ik zou alles in het werk stellen om de voogdij te krijgen.
pi_113099447
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
Dat dus.
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:16:12 #93
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113099472
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Onzin, bij ons was het een gedeelde keuze, beide wilde we kinderen, beide vonden we dat we de boel goed genoeg voor elkaar hadden ervoor.
Precies, waar slaat het op dat een kerel nooit toe is aan kinderen?

Ik ben nu ook nog steeds de Ibiza-zuipen-feesten-afrojack-zelfbenoemde vrienden in de kroeg-man op m'n 28e, maar over een jaar of 6/7 ben ik er echt wel aan toe. Ik kan die keus dan ook echt wel zelf maken.
pi_113099481
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:03 schreef Kluts het volgende:

[..]

Een relatie heb je toch op basis van vertrouwen, dus ik vind het niet raar dat je erop vertrouwd dat je partner niet zo'n streek uithaalt.
Dit. Zoiets kan echt niet, dan had ze toch gewoon meer met haar vriend in gesprek moeten gaan en desnoods aangeven dat ze ging stoppen met de pil. Aan hem dan de keus wat hij daarmee doet, weggaan of een condoompje om/steriliseren.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:17:00 #95
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099511
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:05 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha, ik krijg echt groene uitslag van de burgerlijkheid die van deze post spat. :P No offence, je moet doen wat je zelf leuk vindt natuurlijk. ;)
Tja, na al die jaren als huurmoordenaar ga je langzaam toch een beetje verlangen naar een beetje 'burgerlijkheid' ... :P
pi_113099522
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef dawg het volgende:
En de 'moeder' berooid achterlaten.
pi_113099532
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Als jij echt geen kind wil moet je dat A duidelijk aangeven aan je partner. Niet iemand aan het lijntje houden met 'ooit' ' misschien' en andere zwakteboden.
En B moet je dan ook zo slim zijn om de verantwoording bij jezelf te houden en jezelf te laten steriliseren.

De persoon in dit verhaal houdt de boot ook wel erg af vind je niet? Hij is niet tegen, niet voor, hij wil zijn vrijheiden, hij wil 'nog' geen kinderen maar wie weet ooit......
Dat ben ik met je eens. Maar daarom moet je dat soort dingen ook met elkaar bespreken en niet zomaar die keuze voor een ander maken. Als je als vrouw echt persé kinderen wil, en je partner gewoon echt nooit niet, ja, dan moet je een keuze maken, uit elkaar en met iemand anders een gezin stichten, of je kiest voor je partner.

Steriliseren doe je pas als je weet dat je definitief geen kinderen wil, dus dat vind ik wat extreem.
Wat is er mis met gewoon over zo'n onderwerp te communiceren met elkaar? Wat jij noemt alleen maar lapmiddelen.
pi_113099562
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef erodome het volgende:

[..]

Over het algemeen genomen onstaat de kinderwens meer bij de vrouw en laat de man het eerder open.
Wat niet wil zeggen dat er relaties zullen zijn waar het totaal omgekeerd is en waar de man wel wil en de vrouw bijvoorbeeld niet.

Maar meestal willen de vrouwen kindjes en je ziet dan ook vaak dat ze minder gaan werken en de man alleen maar meer om alle rekeningen te betalen, in plaats van dat hij minder gaat werken om bij het kind te zijn :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:18:04 #99
33189 RM-rf
1/998001
pi_113099571
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:14 schreef Kluts het volgende:

[..]

Daarom moeten mensen dat soort dingen ook gewoon eerder met elkaar bespreken ipv maar aanmodderen. Dan nog luis je iemand er niet in.
dat erin luizen is natuurlijk altijd verkeerd.

maar waarom negeert iedereen datgeen wat nog véél belangrijker is, en dat is gewoon dat die mannen het geheel aan de vrouw overlaten om de anti-conceptie te regelen?

Tja, als die mannen zo enorm 'sterk' zijn in hun wil géén kinderen te krijgen, waarom regelen _zij_ dan de anti-conceptie niet?

dan is er dus ook niks achteraf te 'beklagen'
pi_113099613
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

maar waarom negeert iedereen datgeen wat nog véél belangrijker is, en dat is gewoon dat die mannen het geheel aan de vrouw overlaten om de anti-conceptie te regelen?

Tja, als die mannen zo enorm 'sterk' zijn in hun wil géén kinderen te krijgen, waarom regelen _zij_ dan de anti-conceptie niet?

Omdat er, behalve het condoom geen opties zijn voor mannen eigenlijk om dat in eigen hand te houden.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:19:14 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_113099623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat er, behalve het condoom geen opties zijn voor mannen eigenlijk om dat in eigen hand te houden.
:D wat een slappe nonsens
pi_113099624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:

En als je je partner al niet kan vertrouwen, wie dan wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113099643
Gebeurt wel vaker stiekem. Niemand die het ooit komt te weten.

Behalve als je het in de krant zet.
pi_113099661
quote:

[..]

Waarschijnlijk omdat het een afspraak is tussen twee partners. Wel zo netjes om je dan aan die afspraak te houden.

quote:

Je hebt ook vrouwen die condooms perforeren hoor, daarvan ben ik overtuigd. Dit is slechts 1 van de vele manieren 'om de man een zetje te geven'.
pi_113099663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar daarom moet je dat soort dingen ook met elkaar bespreken en niet zomaar die keuze voor een ander maken. Als je als vrouw echt persé kinderen wil, en je partner gewoon echt nooit niet, ja, dan moet je een keuze maken, uit elkaar en met iemand anders een gezin stichten, of je kiest voor je partner.

Steriliseren doe je pas als je weet dat je definitief geen kinderen wil, dus dat vind ik wat extreem.
Wat is er mis met gewoon over zo'n onderwerp te communiceren met elkaar? Wat jij noemt alleen maar lapmiddelen.
Oke daar heb je gelijk in, maar tot op welke leeftijd is het voor een vrouw gezond om kinderen te krijgen?.
Ik lees 35 in haar verhaal, dat is toch wel de leeftijd dat je niet nog 5 jaar moet wachten of valt dat wel mee? :{
pi_113099673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef RM-rf het volgende:

Kom maar op met de enorme hoeveelheid anticonceptie die een man kan toepassen, naast het condoom. En de sterilisatie, maar ik neem aan dat dat voor veel mannen net weer wat te vergaand is als je in de toekomst nog wel kinderen wilt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:20:19 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099676
quote:

[..]

Omdat neuken met een condoom gewoon waardeloos is.
pi_113099681
Vraag me stiekem af hoe de reacties zouden zijn als dit in het Het grote "rammelaars"-topic deel 35 topic gepost zou zijn. Hoevaak zouden die vrouwen stiekem zoiets willen doen?

Beh, vuil gedrag.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113099685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou niet kunnen samenleven met iemand die zoiets gedaan heeft, dat zou de relatie compleet verwoesten. Nu ben ik de vrouw in de relatie, dus dit probleem zal ik niet tegen komen, maar dit soort dingen vind ik ronduit schofterig.

Er zit maar 1 probleem aan, ik zou weggaan, maar dat kind is dan al een feit, want die vrouw gaat vast en zeker geen abortus plegen, ik zou me wel verplicht voelen mijn verantwoordelijkheid voor dat kind te nemen, wat me alleen nog maar bozer zou maken op wat dan inmiddels mijn ex is.
Leuk gaat dat dus niet worden.
Op zich kan hij ook stiekem condooms lekprikken he. ;)

Maar ik vind dit wel ernstig! Zegt niet veel goeds over je relatie, naar mijn idee.
pi_113099686
quote:

[..]

Inderdaad, condooms kunnen ook worden gesaboteerd. Als man zijnde heb je dus geen ENKELE manier om dit soort praktijken tegen te gaan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:20:38 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113099691
quote:

[..]

Je gaat je toch niet laten steriliseren omdat je nu nog effe geen kinderen wilt?

De vrouw kan uit legio dingen kiezen. De pil, spiraal, zo'n ring-ding, in een kut kun je veel meer kwijt dan dat je de hele tijd met een condoom moet gaan zitten kloten.

En los daarvan, coooommmunicaaattieeee....daar draait het om. Niet wie nou wie naait.
pi_113099697
Zouden er ook mannen zijn die geen kinderen willen, dit niet durven te vertellen aan hun vrouw met kinderwens en zich ondertussen stiekem laten steriliseren?
pi_113099702
quote:

[..]

Noem eens andere opties behalve iets verregaands als een sterilisatie?
pi_113099716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Noem eens andere opties behalve iets verregaands als een sterilisatie?
Geen seks? ;(
pi_113099718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Vraag me stiekem af hoe de reacties zouden zijn als dit in het Het grote "rammelaars"-topic deel 35 topic gepost zou zijn. Hoevaak zouden die vrouwen stiekem zoiets willen doen?

Beh, vuil gedrag.
Post hem eens daar, lets see this experiment.
pi_113099742
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Oke daar heb je gelijk in, maar tot op welke leeftijd is het voor een vrouw gezond om kinderen te krijgen?.
Ik lees 35 in haar verhaal, dat is toch wel de leeftijd dat je niet nog 5 jaar moet wachten of valt dat wel mee? :{
Dan had ze daar eerder aan moeten denken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:21:54 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099751
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden er ook mannen zijn die geen kinderen willen, dit niet durven te vertellen aan hun vrouw met kinderwens en zich ondertussen stiekem laten steriliseren?
Dan moet je als man wel een ontzettend grote hekel aan koters hebben, als je de boel daar beneden laat knippen... ;)
pi_113099755
quote:
Misschien wel, alhoewel me dat een beetje rigoreus lijkt :')
pi_113099771
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Post hem eens daar, lets see this experiment.
Mij niet gezien :o
pi_113099779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan moet je als man wel een ontzettend grote hekel aan koters hebben, als je de boel daar beneden laat knippen... ;)
Waarom, zo ingrijpend is dat niet toch. M'n vader hield er niets aan over in elk geval.
pi_113099782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
Geen hekel, maar gewoon geen kinderen willen. Kan prima toch?
pi_113099785
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef HostiMeister het volgende:

Beh, vuil gedrag.
Ik ken zelf al 2 meiden waarvan ik zeker weet dat zij hun vent erin geluisd hebben, dus ik wil niet weten wat het werkelijke aantal is. ;(
pi_113099792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Vrouwen die dit soort acties uitvoeren kunnen beter helemaal geen kinderen krijgen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:23:07 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Tja, voor haar is die man DE liefde van haar leven, de enige echte, etc etc. Ze verschillen alleen iets van mening over het juiste moment voor kinderen, waarbij de man het voor zich uit schuift omdat hij wil feesten.

Ik kan me voorstellen dat de vrouw hem dan niet meteen dumpt en op zoek gaat naar een ander.
pi_113099818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je gaat je toch niet laten steriliseren omdat je nu nog effe geen kinderen wilt?

De vrouw kan uit legio dingen kiezen. De pil, spiraal, zo'n ring-ding, in een kut kun je veel meer kwijt dan dat je de hele tijd met een condoom moet gaan zitten kloten.

En los daarvan, coooommmunicaaattieeee....daar draait het om. Niet wie nou wie naait.
De pil is nooit helemaal safe. Dus als jij haar keer op keer volblaft en dat jaren lang kan er altijd een keer een zaadcel slim genoeg zijn en doorzwemmen naar de plaats waar jij zo bang voor bent.
Als jij weet dat zij alleen de pil slikt en verder niets dan kun je ook condooms dragen tot ze wél dat spiraaltje heeft laten zetten.
Vooral als jij degene bent die absoluut en koste wat kost geen kids wil hebben mag je daar dan best een principekwestie van maken.

Maarja, hoeveel mannen doen dat :')
pi_113099823
Hoe graag je ook kinderen wilt, zoiets doe je niet.. het is nog achterbakser dan vreemdgaan dit.
Verbreek dan de relatie en ga naar een spermabank ofzo.

En om hierboven in te haken, ik post wel 's iets in het rammelaarstopic, maar zoiets zou ik nooit flikken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:23:48 #127
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099838
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Waarom, zo ingrijpend is dat niet toch. M'n vader hield er niets aan over in elk geval.
Dat snap ik, maar de meeste mannen gaan bij het bespreken van het onderwerp al automatisch met de benen over elkaar zitten... ;)
pi_113099842
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Tja, voor haar is die man DE liefde van haar leven, de enige echte, etc etc. Ze verschillen alleen iets van mening over het juiste moment voor kinderen, waarbij de man het voor zich uit schuift omdat hij wil feesten.

Ik kan me voorstellen dat de vrouw hem dan niet meteen dumpt en op zoek gaat naar een ander.
Het is echter niet zo alsof je het oneens bent over het eten van vanavond, of de komst van een hond.
pi_113099860
quote:

[..]

Sja, als het de liefde van haar leven is, dan zal ze moeten accepteren dat hij geen kinderen wil. En als hij dat misschien later wel wil, dan had ze met hem serieus moeten praten over de gevolgen daarvan in verband met haar leeftijd. En dan een keuze maken.
pi_113099865
Ik kan hier écht niet over uit. Damn. Wat een debiele streek.

Wij willen beide heel bewust geen kinderen en doen er heel veel/alles aan om dat niet te laten gebeuren. Ben nu even gestopt met de pil om andere redenen dus dan doen we er op andere manieren vanalles aan om niet met een zwangerschap te eindigen, maar we zijn er altijd allebei heel open en duidelijk over geweest: vanaf het begin van de relatie al over gepraat, daarna vlak voor het trouwen nog de 'weet je echt zeker dat je niet per se kinderen wilt', want ik kan hem niet de hoop geven dat ik 'ooit nog wel omsla' en dan zit hij met mij opgescheept met zijn kinderwens. Maargoed, dat had hij dus andersom naar mij toe ook :') Dus dat was een prima match.

Maar ik zie het gewoon niet voor me, dat je zoiets groots zou DURVEN doen... gátverdamme. Stel nou dat ik straks ineens wel kinderen wil en zónder overleg met de pil stop, of hij en hij de condooms 'saboteert' :') teh fuck, wat een verziekte geest en relatie heb je dan?
Ja doei.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:24:25 #131
37769 erodome
Zweefteef
pi_113099870
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Over het algemeen genomen onstaat de kinderwens meer bij de vrouw en laat de man het eerder open.
Wat niet wil zeggen dat er relaties zullen zijn waar het totaal omgekeerd is en waar de man wel wil en de vrouw bijvoorbeeld niet.

Maar meestal willen de vrouwen kindjes en je ziet dan ook vaak dat ze minder gaan werken en de man alleen maar meer om alle rekeningen te betalen, in plaats van dat hij minder gaat werken om bij het kind te zijn :P
Ik ken best veel stellen waarvan de man ook gewoon al kinderen wilde, dat is echt niet zo raar ofzo.
Misschien dat je dat bij jonge jongens wat minder ziet, maar die brullen ook vaak maar wat omdat dat zo hoort.

Zelfs een aantal stellen waarbij het de man was die stelde dat het nu wel tijd was, waar de vrouw het was die wat twijvelig was over de verdere omstandigheden.
Het is echt niet zo zwart/wit allemaal.
pi_113099888
quote:

[..]

Dat snap ik, maar de meeste mannen gaan bij het bespreken van het onderwerp al automatisch met de benen over elkaar zitten... ;)
Het is niet alsof ze je gaan castreren ofzo :P
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:24:54 #133
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_113099891
Walgelijk dit....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_113099912
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Mij niet gezien :o
Mietje :P
pi_113099917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:22 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik ken zelf al 2 meiden waarvan ik zeker weet dat zij hun vent erin geluisd hebben, dus ik wil niet weten wat het werkelijke aantal is. ;(
Dan verlies je toch werkelijk al het respect voor dat soort volk, of ben ik dan de enige? Ik vind het heel erg egocentrisch en asosociaal tegenlijk. :{
pi_113099919
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Is wel moeilijk hoor.
Stel je hebt een fijne relatie alleen over ja/nee kinderen laat hij je in het ongewisse.
Hij zegt niet duidelijk nee maar eigenlijk ook geen ja.
Zou je hem keihard dan dumpen terwijl je het verder super hebt bij die gast?
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:25:29 #137
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099926
quote:
11s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het is echter niet zo alsof je het oneens bent over het eten van vanavond, of de komst van een hond.
Uiteraard, maar de man zegt niet dat hij helemaal nooit kinderen wilt, maar hij wou het nog even uitstellen. De vrouw had geen tijd meer.

Ik vind het nog steeds hufterig wat ze gedaan heeft natuurlijk, maar ik kan me bij 'liefde' of wat daar voor moet doorgaan, wel voorstellen dat ze die man niet meteen inruilt voor een ander exemplaar.
pi_113099931
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:23 schreef Nozem. het volgende:

[..]

De pil is nooit helemaal safe. Dus als jij haar keer op keer volblaft en dat jaren lang kan er altijd een keer een zaadcel slim genoeg zijn en doorzwemmen naar de plaats waar jij zo bang voor bent.
Als jij weet dat zij alleen de pil slikt en verder niets dan kun je ook condooms dragen tot ze wél dat spiraaltje heeft laten zetten.
Vooral als jij degene bent die absoluut en koste wat kost geen kids wil hebben mag je daar dan best een principekwestie van maken.

Maarja, hoeveel mannen doen dat :')
Ja, maar dan nog, als je het voornemen niet had om zwanger te raken en je raakt het toch, dan moet je je niet laten leiden door allerlei hormonen, maar dat kind weg laten halen want je wilde het toch al niet.
pi_113099944
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:25 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dan verlies je toch werkelijk al het respect voor dat soort volk, of ben ik dan de enige? Ik vind het heel erg egocentrisch en asosociaal tegenlijk. :{
Ik vind het de laagste streek die iemand kan flikken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:32 #140
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099959
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:24 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Het is niet alsof ze je gaan castreren ofzo :P
Het zit wel in die regio ;)
pi_113099961
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:15 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Uit het volgende stukje blijkt dat mevrouw zelf gewoon niet meer wilde praten omdat ze al zag aankomen dat ze met praten haar willetje niet kon doordrijven.

quote:
Maar erover blijven doorzeuren zou tegen me gaan werken: ik heb om me heen ook veel relaties zien stranden op een niet-gedeelde kinderwens. Dus dacht ik: dan maar een beetje sjoemelen
Pure betutteling van de partner, zij weet wel wat goed voor hem is :X
Ik vind kinderen wel leuk maar ik hoef ze zelf gewoon niet. Zou lekker zijn als m'n man z'n condooms zou doorprikken om me "het laatste zetje" te geven "omdat ik echt wel een leuke moeder zou zijn". Brrrrr :X
pi_113099971
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef Kluts het volgende:

[..]

Ik vind het de laagste streek die iemand kan flikken.
Mwah, het kan altijd erger.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:26:58 #143
37769 erodome
Zweefteef
pi_113099978
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef AlbinoBambi het volgende:

[..]

Op zich kan hij ook stiekem condooms lekprikken he. ;)

Maar ik vind dit wel ernstig! Zegt niet veel goeds over je relatie, naar mijn idee.
Dat soort dingen gebeuren, alleen dan niet zozeer omdat de man een kind wil, maar omdat hij toch zijn blote lans in iemand wil steken die dat niet wil.
Zelf wel meegemaakt dat iemand het condoom even snel afdeed tussendoor, gelukkig merkte ik het op voordat het hem gelukt was.

Stel dat ik het niet had gemerkt en geen anti-conseptie had gehad....
pi_113100014
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Mwah, het kan altijd erger.
Qua termijn is dit wel de ergste.
pi_113100017
Nog erger als het je minnares is! :X
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_113100028
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:25 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Is wel moeilijk hoor.
Stel je hebt een fijne relatie alleen over ja/nee kinderen laat hij je in het ongewisse.
Hij zegt niet duidelijk nee maar eigenlijk ook geen ja.
Zou je hem keihard dan dumpen terwijl je het verder super hebt bij die gast?
Ja. Omdat mijn biologische vader er precies zo ingeluisd is door mijn moeder als in de OP, heb ik me altijd voorgenomen zoiets bijtijds te bespreken. En als het bij een misschien blijft, heb ik daar nu nog geen moeite mee, want ik ben pas 28. Als ik over bijvoorbeeld 5 jaar dezelfde vraag aan mijn vriend voorleg en hij zegt nee of weet het nog steeds niet, dan trek ik daaruit mijn conclusies, want ik wil als de tijd daar is wel kinderen.
pi_113100030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

[..]

Uit het volgende stukje blijkt dat mevrouw zelf gewoon niet meer wilde praten omdat ze al zag aankomen dat ze met praten haar willetje niet kon doordrijven.

[..]

Pure betutteling van de partner, zij weet wel wat goed voor hem is :X
Ik vind kinderen wel leuk maar ik hoef ze zelf gewoon niet. Zou lekker zijn als m'n man z'n condooms zou doorprikken om me "het laatste zetje" te geven "omdat ik echt wel een leuke moeder zou zijn". Brrrrr :X
Nee daar kan je niet omheen dat deugt echt niet.
Voor hetzelfde geld zegt die vent krijg de tering met je kind mij zie je niet meer :D
pi_113100075
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:27 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Nee daar kan je niet omheen dat deugt echt niet.
Voor hetzelfde geld zegt die vent krijg de tering met je kind mij zie je niet meer :D
En gelijk heeft ie dan!
pi_113100118
quote:
http://www.slate.com/arti(...)cret_vasectomy_.html
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:31:16 #150
37769 erodome
Zweefteef
pi_113100162
Ik ken 1 iemand waarbij ik sterk vermoed dat het bij de 2de ook zo is verlopen, zij wilde heel graag een 2de, hij heel graag niet. Na vele discussie;s en zelfs ruzie's was het ineens stil eromheen, hij blij, dacht dat ze eruit waren, tot ze 4 maanden later ineens zwanger was door de pil heen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')