abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:19:14 #101
33189 RM-rf
1/998001
pi_113099623
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:

[..]

Omdat er, behalve het condoom geen opties zijn voor mannen eigenlijk om dat in eigen hand te houden.
:D wat een slappe nonsens
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_113099624
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef Kluts het volgende:

Omdat er, behalve het condoom geen opties zijn voor mannen eigenlijk om dat in eigen hand te houden.
En als je je partner al niet kan vertrouwen, wie dan wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_113099643
Gebeurt wel vaker stiekem. Niemand die het ooit komt te weten.

Behalve als je het in de krant zet.
pi_113099661
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat erin luizen is natuurlijk altijd verkeerd.

maar waarom negeert iedereen datgeen wat nog véél belangrijker is, en dat is gewoon dat die mannen het geheel aan de vrouw overlaten om de anti-conceptie te regelen?
Waarschijnlijk omdat het een afspraak is tussen twee partners. Wel zo netjes om je dan aan die afspraak te houden.

quote:
Tja, als die mannen zo enorm 'sterk' zijn in hun wil géén kinderen te krijgen, waarom regelen _zij_ dan de anti-conceptie niet?

dan is er dus ook niks achteraf te 'beklagen'
Je hebt ook vrouwen die condooms perforeren hoor, daarvan ben ik overtuigd. Dit is slechts 1 van de vele manieren 'om de man een zetje te geven'.
pi_113099663
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:17 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dat ben ik met je eens. Maar daarom moet je dat soort dingen ook met elkaar bespreken en niet zomaar die keuze voor een ander maken. Als je als vrouw echt persé kinderen wil, en je partner gewoon echt nooit niet, ja, dan moet je een keuze maken, uit elkaar en met iemand anders een gezin stichten, of je kiest voor je partner.

Steriliseren doe je pas als je weet dat je definitief geen kinderen wil, dus dat vind ik wat extreem.
Wat is er mis met gewoon over zo'n onderwerp te communiceren met elkaar? Wat jij noemt alleen maar lapmiddelen.
Oke daar heb je gelijk in, maar tot op welke leeftijd is het voor een vrouw gezond om kinderen te krijgen?.
Ik lees 35 in haar verhaal, dat is toch wel de leeftijd dat je niet nog 5 jaar moet wachten of valt dat wel mee? :{
pi_113099673
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef RM-rf het volgende:

Kom maar op met de enorme hoeveelheid anticonceptie die een man kan toepassen, naast het condoom. En de sterilisatie, maar ik neem aan dat dat voor veel mannen net weer wat te vergaand is als je in de toekomst nog wel kinderen wilt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:20:19 #107
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099676
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:18 schreef RM-rf het volgende:

[..]

dat erin luizen is natuurlijk altijd verkeerd.

maar waarom negeert iedereen datgeen wat nog véél belangrijker is, en dat is gewoon dat die mannen het geheel aan de vrouw overlaten om de anti-conceptie te regelen?

Tja, als die mannen zo enorm 'sterk' zijn in hun wil géén kinderen te krijgen, waarom regelen _zij_ dan de anti-conceptie niet?

dan is er dus ook niks achteraf te 'beklagen'
Omdat neuken met een condoom gewoon waardeloos is.
pi_113099681
Vraag me stiekem af hoe de reacties zouden zijn als dit in het Het grote "rammelaars"-topic deel 35 topic gepost zou zijn. Hoevaak zouden die vrouwen stiekem zoiets willen doen?

Beh, vuil gedrag.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_113099685
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:13 schreef erodome het volgende:

[..]

Ik zou niet kunnen samenleven met iemand die zoiets gedaan heeft, dat zou de relatie compleet verwoesten. Nu ben ik de vrouw in de relatie, dus dit probleem zal ik niet tegen komen, maar dit soort dingen vind ik ronduit schofterig.

Er zit maar 1 probleem aan, ik zou weggaan, maar dat kind is dan al een feit, want die vrouw gaat vast en zeker geen abortus plegen, ik zou me wel verplicht voelen mijn verantwoordelijkheid voor dat kind te nemen, wat me alleen nog maar bozer zou maken op wat dan inmiddels mijn ex is.
Leuk gaat dat dus niet worden.
Op zich kan hij ook stiekem condooms lekprikken he. ;)

Maar ik vind dit wel ernstig! Zegt niet veel goeds over je relatie, naar mijn idee.
pi_113099686
quote:

[..]

Inderdaad, condooms kunnen ook worden gesaboteerd. Als man zijnde heb je dus geen ENKELE manier om dit soort praktijken tegen te gaan.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:20:38 #111
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_113099691
quote:

[..]

Je gaat je toch niet laten steriliseren omdat je nu nog effe geen kinderen wilt?

De vrouw kan uit legio dingen kiezen. De pil, spiraal, zo'n ring-ding, in een kut kun je veel meer kwijt dan dat je de hele tijd met een condoom moet gaan zitten kloten.

En los daarvan, coooommmunicaaattieeee....daar draait het om. Niet wie nou wie naait.
Gourmetten of steengrillen?
pi_113099697
Zouden er ook mannen zijn die geen kinderen willen, dit niet durven te vertellen aan hun vrouw met kinderwens en zich ondertussen stiekem laten steriliseren?
pi_113099702
quote:

[..]

Noem eens andere opties behalve iets verregaands als een sterilisatie?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_113099716
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Kluts het volgende:

[..]

Noem eens andere opties behalve iets verregaands als een sterilisatie?
Geen seks? ;(
pi_113099718
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef HostiMeister het volgende:
Vraag me stiekem af hoe de reacties zouden zijn als dit in het Het grote "rammelaars"-topic deel 35 topic gepost zou zijn. Hoevaak zouden die vrouwen stiekem zoiets willen doen?

Beh, vuil gedrag.
Post hem eens daar, lets see this experiment.
pi_113099742
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Oke daar heb je gelijk in, maar tot op welke leeftijd is het voor een vrouw gezond om kinderen te krijgen?.
Ik lees 35 in haar verhaal, dat is toch wel de leeftijd dat je niet nog 5 jaar moet wachten of valt dat wel mee? :{
Dan had ze daar eerder aan moeten denken.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:21:54 #117
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099751
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Zouden er ook mannen zijn die geen kinderen willen, dit niet durven te vertellen aan hun vrouw met kinderwens en zich ondertussen stiekem laten steriliseren?
Dan moet je als man wel een ontzettend grote hekel aan koters hebben, als je de boel daar beneden laat knippen... ;)
pi_113099755
quote:
3s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Lokasenna het volgende:
Misschien wel, alhoewel me dat een beetje rigoreus lijkt :')
pi_113099771
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Post hem eens daar, lets see this experiment.
Mij niet gezien :o
pi_113099779
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Dan moet je als man wel een ontzettend grote hekel aan koters hebben, als je de boel daar beneden laat knippen... ;)
Waarom, zo ingrijpend is dat niet toch. M'n vader hield er niets aan over in elk geval.
pi_113099782
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Yi-Long het volgende:
Geen hekel, maar gewoon geen kinderen willen. Kan prima toch?
pi_113099785
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef HostiMeister het volgende:

Beh, vuil gedrag.
Ik ken zelf al 2 meiden waarvan ik zeker weet dat zij hun vent erin geluisd hebben, dus ik wil niet weten wat het werkelijke aantal is. ;(
pi_113099792
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:19 schreef Nozem. het volgende:

[..]

Vrouwen die dit soort acties uitvoeren kunnen beter helemaal geen kinderen krijgen.
  dinsdag 19 juni 2012 @ 15:23:07 #124
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_113099806
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:

[..]

Dan had ze daar eerder aan moeten denken.
Tja, voor haar is die man DE liefde van haar leven, de enige echte, etc etc. Ze verschillen alleen iets van mening over het juiste moment voor kinderen, waarbij de man het voor zich uit schuift omdat hij wil feesten.

Ik kan me voorstellen dat de vrouw hem dan niet meteen dumpt en op zoek gaat naar een ander.
pi_113099818
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2012 15:20 schreef Silenus het volgende:

[..]

Je gaat je toch niet laten steriliseren omdat je nu nog effe geen kinderen wilt?

De vrouw kan uit legio dingen kiezen. De pil, spiraal, zo'n ring-ding, in een kut kun je veel meer kwijt dan dat je de hele tijd met een condoom moet gaan zitten kloten.

En los daarvan, coooommmunicaaattieeee....daar draait het om. Niet wie nou wie naait.
De pil is nooit helemaal safe. Dus als jij haar keer op keer volblaft en dat jaren lang kan er altijd een keer een zaadcel slim genoeg zijn en doorzwemmen naar de plaats waar jij zo bang voor bent.
Als jij weet dat zij alleen de pil slikt en verder niets dan kun je ook condooms dragen tot ze wél dat spiraaltje heeft laten zetten.
Vooral als jij degene bent die absoluut en koste wat kost geen kids wil hebben mag je daar dan best een principekwestie van maken.

Maarja, hoeveel mannen doen dat :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')